Mõni aeg tagasi õnnestus ka pisut jalgratta usku pöörduda ja laadalt Rootsi sõjaväeratas Monark koju tuua. Üpris palju komponente oli küll puudu, aga ostmise hetkel pimestas unistus rattasõidust päikselisel metsateel kainet meelt.
Ratas on "talvekorteris"
Trummelpidur on hämmastavalt hästi toimiv. Tõsi, üle esiratta pole õnnestunud sellega lennata.
Esituli puudub, aga näha on lülitus, millega lahinguolukorras saab esitule ära kustutada. Juhtraua pööramisel vasakule katkestatakse kontakt, paremale 90* keerates taastatakse.
See sang on ratta tassimiseks ühe käega. Asub tasakaalukeskmes.
Mõnus ketipingutamise süsteem
Tööriistade ja õhupumba karp.
Replika pedaalid.
Siiani minu üks mõnusamaid retrorattaid. Rehvid on kõrged ja ebatasasel teel on hea ja vaikne sõita. Ei värista, head jooksud ning hoiab hästi hoogu. Ülekanne on mõnusalt jõuline näiteks maastikul või niisama tänaval sõiduks.
Rootsi sõjaväe jalgratas Monark
Rootsi sõjaväe jalgratas Monark
Auto võib olla, tsikkel peab olema.