K: JAWA 634

Mootorrataste mehaanika, elektroonika, hooldus
Tauno
Tavakasutaja
Posts: 20
Joined: 04. Mar 2014 20:25

K: JAWA 634

Unread post by Tauno »

Oskab keegi öelda kas viga on kolvirõngastes või simmerites, et vasakpoolsest silindrist viskab õli leegitorusse.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: K: JAWA 634

Unread post by Nobody »

2T mootoril käib bensiini-õlisegu niikuinii alt hoorattast läbi. Rõngaste seisukord ei tohiks asja hullemaks teha. Kas teine silinder töötab korralikult? Kas mootor suitseb ka, näiteks vasakpoolne? Kuidas mootor üldiselt töötab - läheb pöördesse, käivitub hästi (kas küttesegu liiga rikas pole)? Ilmselt siis väntvõlli otsasimmer läbi, kui eelpool nimetatud probleemid.

Samas 2T tahabki nn isepuhastamiseks maantesõitu vähemalt 10km, linnas ja lühikesi otsi kipubki täis tatistama/tahmama
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
User avatar
Maccaroni
Tavakasutaja
Posts: 68
Joined: 15. Oct 2012 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: K: JAWA 634

Unread post by Maccaroni »

Nobody wrote:2T mootoril käib bensiini-õlisegu niikuinii alt hoorattast läbi. Rõngaste seisukord ei tohiks asja hullemaks teha. Kas teine silinder töötab korralikult? Kas mootor suitseb ka, näiteks vasakpoolne? Kuidas mootor üldiselt töötab - läheb pöördesse, käivitub hästi (kas küttesegu liiga rikas pole)? Ilmselt siis väntvõlli otsasimmer läbi, kui eelpool nimetatud probleemid.

Samas 2T tahabki nn isepuhastamiseks maantesõitu vähemalt 10km, linnas ja lühikesi otsi kipubki täis tatistama/tahmama
vasaku tatistamine, nagu autor kirjutab, viitab ilmselgelt vändasimmerile, kuna mootoriõli satub sealt vasakusse vändaruumi ja edasi juba vasakusse pütti. õli, mis ära ei põle, läheb väljalaskesse.
muu põhjus kuuluks juba müstikavaldkonda.
Suzuki RGV250 Gamma, Jawa 634, Vespa ET-4 125.
Post Reply