D5 magneti asetus
Posted: 13. Mar 2015 21:28
Tere,
esitan oma dilemma ka siin foorumis , lisaks automotole. Ei saa remonditud ja kontrollitud süütejuppidega D5-st käima. Säde on, kuigi sellist ilusat pulseerivat sädet kätte ei saa - kuidagi kaootiline, õrnake ja " karvane" . Süütejuhe uus, vasksisuga, ilma piibutakistita pole takistus üle ühe oomi, söetakistiga 8 k.oomi ( 10k oli norm). Proovitud ka teist süütejuhet, mis palju nartsum , aga käib teisel, D6 mootoril kui kulda. Seda D5-t ei ole saanud stendil korralikult lubamagi . Küünal ( korras ) märgub. Erinevaid magneteid ka on proovitud (tõepoolest - tugevus on neil lihtsa üleskorjamise testiga erinev). Teadupärast D4/5 magnetit on, erinevalt D6/8 omast suhteliselt kerge valetpidi tihvti otsa panna - kummalgi pool on ainult üks välimuselt identne (kuid erineva pöördasukohaga!) pilu. Allpool toodud pilt on selline, nagu olen näinud kõikides manuaalides ja ka kõigil minu kätte sattunud romudel on magnet peal just sedapidi. Kui magnet aga võlli otsas ümber pöörata , jääks teise poole pilu mitte "kella poole kolme" asendisse, vaid hoopis " poole nelja" omasse . Kas on praktikuid, kes on tõesti tuvastanud, et siiski mõnel juhul D4/5 mootor töötab õigesti just manuaaliga vastupidise pildiga , st teistpidi keeratud magnetiga ?
http://magazinmopedov.ru/assets/images/ ... _sbech.jpg
R
esitan oma dilemma ka siin foorumis , lisaks automotole. Ei saa remonditud ja kontrollitud süütejuppidega D5-st käima. Säde on, kuigi sellist ilusat pulseerivat sädet kätte ei saa - kuidagi kaootiline, õrnake ja " karvane" . Süütejuhe uus, vasksisuga, ilma piibutakistita pole takistus üle ühe oomi, söetakistiga 8 k.oomi ( 10k oli norm). Proovitud ka teist süütejuhet, mis palju nartsum , aga käib teisel, D6 mootoril kui kulda. Seda D5-t ei ole saanud stendil korralikult lubamagi . Küünal ( korras ) märgub. Erinevaid magneteid ka on proovitud (tõepoolest - tugevus on neil lihtsa üleskorjamise testiga erinev). Teadupärast D4/5 magnetit on, erinevalt D6/8 omast suhteliselt kerge valetpidi tihvti otsa panna - kummalgi pool on ainult üks välimuselt identne (kuid erineva pöördasukohaga!) pilu. Allpool toodud pilt on selline, nagu olen näinud kõikides manuaalides ja ka kõigil minu kätte sattunud romudel on magnet peal just sedapidi. Kui magnet aga võlli otsas ümber pöörata , jääks teise poole pilu mitte "kella poole kolme" asendisse, vaid hoopis " poole nelja" omasse . Kas on praktikuid, kes on tõesti tuvastanud, et siiski mõnel juhul D4/5 mootor töötab õigesti just manuaaliga vastupidise pildiga , st teistpidi keeratud magnetiga ?
http://magazinmopedov.ru/assets/images/ ... _sbech.jpg
R