Page 1 of 1

D5 magneti asetus

Posted: 13. Mar 2015 21:28
by rainer
Tere,

esitan oma dilemma ka siin foorumis , lisaks automotole. Ei saa remonditud ja kontrollitud süütejuppidega D5-st käima. Säde on, kuigi sellist ilusat pulseerivat sädet kätte ei saa - kuidagi kaootiline, õrnake ja " karvane" . Süütejuhe uus, vasksisuga, ilma piibutakistita pole takistus üle ühe oomi, söetakistiga 8 k.oomi ( 10k oli norm). Proovitud ka teist süütejuhet, mis palju nartsum , aga käib teisel, D6 mootoril kui kulda. Seda D5-t ei ole saanud stendil korralikult lubamagi . Küünal ( korras ) märgub. Erinevaid magneteid ka on proovitud (tõepoolest - tugevus on neil lihtsa üleskorjamise testiga erinev). Teadupärast D4/5 magnetit on, erinevalt D6/8 omast suhteliselt kerge valetpidi tihvti otsa panna - kummalgi pool on ainult üks välimuselt identne (kuid erineva pöördasukohaga!) pilu. Allpool toodud pilt on selline, nagu olen näinud kõikides manuaalides ja ka kõigil minu kätte sattunud romudel on magnet peal just sedapidi. Kui magnet aga võlli otsas ümber pöörata , jääks teise poole pilu mitte "kella poole kolme" asendisse, vaid hoopis " poole nelja" omasse . Kas on praktikuid, kes on tõesti tuvastanud, et siiski mõnel juhul D4/5 mootor töötab õigesti just manuaaliga vastupidise pildiga , st teistpidi keeratud magnetiga ?


http://magazinmopedov.ru/assets/images/ ... _sbech.jpg

R

Re: D5 magneti asetus

Posted: 14. Mar 2015 04:18
by Nobody
Ma ei näe põhjust, et magneti poolsus mõjutaks sädet mingil moel, sest sädeme tekke ajastab kontaktide nurk. See kumba pidi magnet asetseb võllil, minu arusaamiste kohaselt ei mõjuta muud, kui vaid voolu suunda mähises. Säde voolu suunast ei sõltu.

Sellisel juhul töötaksid vahelduvvoolu generaatorid vaid poolperioodis ja ei oleks vahelduvvoolu generaatorid :idea:

Re: D5 magneti asetus

Posted: 14. Mar 2015 20:18
by rainer
ajastuse nihe . D5 magneti erinevate poolte pilud ei paikne diametraalis ühel teljel , vaid mingi imeliku 160/20 kraadise nurga all teineteise suhtes. selles kontektis sümmeetilisus seega puudub.

Re: D5 magneti asetus

Posted: 17. Mar 2015 21:36
by rauno600
Valesti panek pole küll võimalik pigem on see et proovida teist mähist kui org. süüsteem kasutusel . Aga kui väline süütepool nagu D8 paagi all siis ( mina ei tea ,aga ma olen maha keriud selle mähise kust tuleb süütejuhtmele vool originaalis ) ja siiani on kõik toiminud . Võibolla proovitud aga mine sa tea .

Re: D5 magneti asetus

Posted: 26. May 2015 19:25
by arvutiguru
Said sädeme kätte.

Re: D5 magneti asetus

Posted: 03. Jun 2015 21:49
by rainer
Tere,

Kui küsimus oli suunatud minule, siis - ma ei teagi, ju vist sain :) Lugu nii, et mõõtsin uuesti mähise ära, takistused sobisid, siis panin vist veel igaks juhuks teised kontaktid, ja panin magneti alla ka mittemagneetilisest metallist ( alu vist oli ) seibi ( mida ma enne ei teadnud panna ) , sättisin süüte küünlava kaudu vanast küünlast tehtud telgsuunalise indikaatori ja elektripirni kombomeetodil paika ja mootor ootab käivitust. Võibolla rändab hoopis ühe 1968a R5 peale. Kihutan praegu ringi D6-ga (asetseb 1969a R5-l) , äsja tegin peaaegu 100 km jutti, motomatka stiilis, mitte võidusõidu stiilis, jube hea oli , peaks kordama.