Tere,
kas on mingi standard, millal masinad müüki paisatakse, või millal nad siia Eestisse sisse tuuakse?
Nimelt, kas on mingi üldlevinud number, kus oleks soovitav masin müüki panna ning ostja poolt seda enam mitte osta, kui tahta kohe muretult edasi sõita?
kas see võib olla midagi 50 000 ringis?
Või on ühe, kahe ja neljasilindrilistel mootoril need läbisõidud erinevad? näiteks, et ühebütast peaks suuremalt remontima hakkama 60 000 tuhande pealt, kuid neljasilindrilist mootorit jällegi õige hoolduse korral hoopis 100 000?
Et mootorratta soetamise mõtted siis üks kle maksab 1200 läbisõit 38 tuhat teine 1500 läbisõit 10 ja kopikad peale.
K: Masinate läbisõidu kohta
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
Re: K: Masinate läbisõidu kohta
Mina ei julgeks ainult läbisõidu järgi ühtegi masinat osta. Tuleb ikka üleüldist seisukorda vaadata ning kuidas hooldatud. Näiteks huvitav, et nii 5 kui 25 aastat vanad autod on Eestis üldiselt 160 000...260 000 km läbisõiduga?
Kõik sõltub omanikust. Teinekord juhtub olema näiteks 350 k auto paremas seisukorras, kui sama aasta ja kerega 175k km läbinud.
Kõik sõltub omanikust. Teinekord juhtub olema näiteks 350 k auto paremas seisukorras, kui sama aasta ja kerega 175k km läbinud.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
Re: K: Masinate läbisõidu kohta
Vot seda väljast ma veel kuidag oskaks vaadata, aga mingit mootori kestvus standardit siis otseselt pole, (eeldusel) et kõik hooldused on tehtud õieti ja õigeajaliselt?
Re: K: Masinate läbisõidu kohta
Minu arust väga raske öelda. Sõltuvalt kasutatavatest õlidest, sõiduharjumustest (kas enne lahtikeeramist lasti õli soojaks või mitte), kui tihti tehti hooldusi, milliste pööretega sõideti, kas mootorit on üle koormatud (liiga kiire käiguga sõitmine madalatel pööretel) mõjutavad oluliselt mootori eluiga KORDADES.iz350super wrote:Vot seda väljast ma veel kuidag oskaks vaadata, aga mingit mootori kestvus standardit siis otseselt pole, (eeldusel) et kõik hooldused on tehtud õieti ja õigeajaliselt?
Isegi erinevate õlimarkide ja temperatuuride korral erinevad metalli hõõrdkulumised tohutult. Kunagi sai mingit mootoriõlide teemalist magistritööd uuritud. Seega kõik sõltub eelkõige eelmisest omanikust ja mõnevõrra vähem läbisõidust....
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Re: K: Masinate läbisõidu kohta
Õli ning mootori töötemperatuuri ja lahtikeeramise kohta lihtsalt öeldes - poes piima järel käimise mootor on sama läbisõidu ja hooldusgraafiku juures rohkem kulunud, kui teine selline, kuid pikamaareisideks kasutatud mootor.
Üldiselt kui ostetakse vanemat, kontrollimata/kontrollitamatu hooldusajalooga, palju omanikke vahetanud sõidukit, siis odomeeti näit on üks viimaseid asju, mida vaadata. Minu ratta odomeetril on mingi arv 40000 ja 50000 vahel ning ainuüksi eestis on seda juba 3 korda tagasi keritud mnt.ee päringu andmeil. Millegipärast just samadel aastatel, kui on toimunud omanikuvahetused.
Üldiselt kui ostetakse vanemat, kontrollimata/kontrollitamatu hooldusajalooga, palju omanikke vahetanud sõidukit, siis odomeeti näit on üks viimaseid asju, mida vaadata. Minu ratta odomeetril on mingi arv 40000 ja 50000 vahel ning ainuüksi eestis on seda juba 3 korda tagasi keritud mnt.ee päringu andmeil. Millegipärast just samadel aastatel, kui on toimunud omanikuvahetused.
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
GSX-R 1146
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
Re: K: Masinate läbisõidu kohta
See on hea teadmine, see võrdlus, kas masin on 5 minuti otsa pill olnud või sõitnud pikki vahemaid ühe soojaga.