V-50 sumpa tihendamine

Mootor, veermik, elekter, hooldus, probleemid
User avatar
Külgkorv
Tavakasutaja
Posts: 22
Joined: 27. Apr 2015 15:30

V-50 sumpa tihendamine

Unread post by Külgkorv »

Tere!
Teen oma esimese teema siis raskete olude sunnil. Nimelt, sooviks teada mis valemiga saaks Stella leegitoru ja resokat korralikult omavahel ühendada. Mingi keermega süsteem nagu on olemas, aga see ei tee midagi olenemata kui palju kruttida. Veel on probleem leegitoru silindri kinnitusega (kraega?), logiseb teine hullupööra. Üleüldse on mul see väljalaskesüsteem väga vigane, tühikäigul käia lastes on näha, kuidas kõikjalt kinnituskohtadest tossu immitseb. Loodetavasti saab nende parandusega masina vaiksemaks ka.
Äkki oleks üldse mõeldav mingi vähe kaasaegsema süsteemi installimine? (teenib ehk paar murdosa kilovatti 8 ) )
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: V-50 sumpa tihendamine

Unread post by Nobody »

Sumbuti ja leegitoru vahele mutri alla keera asbestinööri või summuti tihendusnööri. Mõnes motopoes veel müüakse ja seejärel pinguta mutter kinni. Leegitoru ja silindri vahele olen teinud kuumakindlast materjalist tihendi ja vajadusel ahjuhermeetikuga katnud (ca 1000*C), saab vaiksemaks ja tihedaks küll.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
urmet48
Tavakasutaja
Posts: 343
Joined: 28. Jul 2009 00:00
Location: Dagö
Contact:

Re: V-50 sumpa tihendamine

Unread post by urmet48 »

Nobody, ahjuhermeetik ei ole hea sinna. See kivistub ära ja pudiseb vibratsiooniga vahelt välja. Asbestnööri tänapäeval kuskilt poest osta ei saa. Ma käisin ühe projekti asjus objekti üle vaatamas, siis sain sealt suure pooli asbestnööri. Endal oli sama probleem mopeedidega. Algusaastatel kasutasin sumbuti tihendamiseks klaasriide kiudu. Piisavalt paksult ühenduskoha vahele ja toimis kaa nagu asbestnöör.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: V-50 sumpa tihendamine

Unread post by Nobody »

Hermeetikud määrin ise tihendi mõlemale küljele, et parem kontakt saavutada. Ilmselt ainult hermeetik ei jääks hoidma
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Post Reply