Tere
Kas d8 ja d8e on sama väntvõll?
Tänan
K: d8 ja d8e võll
Re: K: d8 ja d8e võll
teoorias peaks sama olema , erinevus võimalik ainult magnetipoolse võlliotsa läbimõõdus, tähendab siis seda , et muidu d8 vända tunnustega asjal on võlliots 10 mm versus 12mm d8e-l kindlasti, on veel olemas d8 mingi muu tähega , mis momendil ei meenu. kui on vända-magneti komplekt , mis omavahel sobib , saab neid toppida nii d6-te kui 8-sse olenemata tähest .
Re: K: d8 ja d8e võll
D6 ja D8 magneti poolne väntvõlli ots 10mm. D8E ja D8M 12mm Väntvõlli ots. Olen veel kohanud D6U ja D4K markeeringuga mootorit.
Re: K: d8 ja d8e võll
on olnud vänt , mis esmamulje järgi tavaline d8 käkk , kuid 10mm võlliotsaga , kahjuks puudub mälupilt sellest , mis number karteril kirjas oli .
Re: K: d8 ja d8e võll
d6 u on siis äkki ussilenõi (tugevdatud ) , kas äkki mope ketiga versioon ?urmet48 wrote:D6 ja D8 magneti poolne väntvõlli ots 10mm. D8E ja D8M 12mm Väntvõlli ots. Olen veel kohanud D6U ja D4K markeeringuga mootorit.
d4 k kavroovitehase d4 ?
Re: K: d8 ja d8e võll
D4K Kovrovi tehas jah. D6U on laia ketiga küll, kuid peale markeeringu muud erinevust sellel tavalisest D6 mootorist minu uurimise tulemusena küll ei olnud.
Re: K: d8 ja d8e võll
ju ongi siis ketimõttes tugevam , niipalju peab erinevust olema , et laiemale ketile on rohkem ruumi jäetud .
Re: K: d8 ja d8e võll
kas D6Uei tähistanud just kitsaketilist versiooni , tehasepoolsena ( kitsama keti veohammakas ) - "Uzkij"