Page 1 of 1

Väntvõlli taastamine

Posted: 05. Nov 2015 12:21
by Kaivo
Tere

Kas ja kus on võimalik d8 väntvölli taastada?

Tänan

Re: Väntvõlli taastamine

Posted: 05. Nov 2015 21:00
by iceman
eiole just väga informatiivne küsimusepüstitus , mis täpsemalt taastamist vajab siis ? kepsu osas on kindlasti kuluosasid võimalik vahetada , kui aga on tegemist pioneeride poolt tekitatud kahjudega võib asi osutuda ebaotstarbekaks , lihtsam leida asemele sobivam , näiteks d6-e väntvõll

Re: Väntvõlli taastamine

Posted: 06. Nov 2015 09:01
by Kaivo
Taastamise all ma mõtlen ikka kõike, mis sellega annab teha. Mitte ainult kuluosad vaid ka tasakaalustamine. Mootoriks on D8e, kirjutasin algselt valesti. Uut võlli on raske saada ning need uuedki juba kõverad.

Re: Väntvõlli taastamine

Posted: 06. Nov 2015 22:12
by iceman
kui pobleemiks on , muidu toimiva , rihtimise vajadus , siis seda saab teha ka kodusel teel , ilma tsentrite vahel keerutamiseta . kui on kahtlus .et väntvõll viskab , või ei taha karteris hästi pööörelda , siis võimalik viga arstida sealsamas karteris .
kui võtta algmaterjaliks d6 vänt , siis üldjuhul tasakaalustamist ta ei vaja . d8 vänta ei kasutaks ise kunagi .

Re: Väntvõlli taastamine

Posted: 07. Nov 2015 19:13
by kr1x_Z
Oleneb mootorist, võib tahta see d6 ka tasakaalustamist. Pole olemas koguaeg tasakaalus väntvõlli, vaid mingil kindlal pöördevahemikul, kui räägime ühepütistest mootoritest.

Re: Väntvõlli taastamine

Posted: 08. Nov 2015 12:27
by iceman
no arvata võib , et nõnda on , ja sõõruvõll ongi arvestatud 4500 peal olema hea , kuigi ka poolerohkem pöördeid ei ole d6-ga tunda andnud .
kogemus on d6-e väntade ja originaalsüütega ja d5-e väntadega miksatud hiina süütega , no ei saa kurta , kuigi arvatavalt üle kümne tuhande pole väga lahti kerinud ka .
eks see väikese viiekümnese aretamine on kompromisside otsimine ja lihtne on ülepunnitades mängida ennast nokkkinnisabalahti olukorda . kui pole väntvõlliehitusse kuidagi sekkutud siis pole olnud vajadust teda tasakaalustada , ainuke kogemus tasakaalustamis püüdega , mitte minu käeläbi , on täiesti negatiivne .
aga proovida võib alati . iseasi kas peaks proovima kõigekeerulisemat teed , võttes algmaterjaliks kõige halvema tooriku(d8 ) . kuigi on teada juhuseid kus nimetatud võntvõllidega on võidetud terve hooaja jooksul sisuliselt kõik sõidud , seda nii noortes kui vanades .