Page 1 of 1

638 käigud

Posted: 26. Apr 2016 14:47
by 4520
Jutt järgmine:
Ostsin 638. Juba ostmise hetkel tundus kahtlane, et 1. Käik ei lülitunud hästi st. kohapealt liikuma hakates lülitus sisse raginaga. Lisaks tuli enne ristmikul seisma jäämist aegsasti üles otsida vabakäik, sest kui ratas liikumise lõpetas siis töötava mootori korral enam esimest käiku välja ei saanud. Kui aga mootor seisata, siis tuleb käik kenasti välja kuid järgmine probleem tekib liikuma hakates. Siiamaani olen lihtsalt ratta hoopeale lükanud ennem, kui käigu sisse lülitan. Üldjoontes tundub ratas tegelikult hästi hoitud olevat. Lisaks: inimene kellelt ratta ostsin ütles, et just-just on vahetatud sidur (JAWA esinduses) ning seal olla seesamune sidur lõpuni reguleerimata jäetud, sest enne sidurivahetust käikudega probleeme polevat olnud. Kas tõesti? Müüja ütles, et tarvis oleks mootori parempoolse kaane all olevat hoovastikku reguleerida. No, timmisin ma seda lõtku seal küll ühte ja küll teist pidi, kuid mingit muutust sellest küll ei tulnud (esimene ikka ragiseb) Samas ülejäänud käigud tunduvad nagu hästi lülituvat. Mul see esimene Jawa niiet enne suuremat lammutamist olen tänulik hüva nõu eest, et milles asi? Kas tõesti käigukast pekkis?

Re: 638 käigud

Posted: 26. Apr 2016 15:18
by Nobody
Ilmselt sidur ei lahuta korralikult ja veab käigukasti kaasa. Sellest ka ragisedes sisseminek ja keeruline vabakäigu leidmine. Proovi siduritrossi pingutada. Jawal peaks olema vist mingit sorti siduri reguleerimine hoova-poldiga ka. Ei ole viimasega kahjuks kursis.

Re: 638 käigud

Posted: 26. Apr 2016 16:49
by 4520
Seda samust hooba ja polti proovisingi reguleerida. Seal peaks vist suisa mingi lõtk olema (0,2 mm) aga tulemust selle lõtku suurendamisel vähendamisel ei olnud...

Re: 638 käigud

Posted: 27. Apr 2016 06:55
by v301060
Kui teised käigud lülituvad kenasti siis pole nagu siduri moodi? Jawal ju käigukastis miskid kahvlid, mis kipuvad hambuliseks minema.

Re: 638 käigud

Posted: 27. Apr 2016 10:37
by roosakummik
Ja muidugi ei soovita mina küll sinna Jawa esinduse poole pöörduda. Olen paljudelt tagasisidet saanud, et seal tehakse s..a tööd. Ja parandatakse asju p....e kaudu.

Re: 638 käigud

Posted: 27. Apr 2016 11:40
by fomoco
Mina pakuks, et mootoriõli on vale, tuleks kasutada märgsidurile mõeldud õli, mis ei kleebi sidurikettaid kokku.
Et kokkukleepinud sidurit liikuma saada, siis tuleks enne käivitamist panna käik sisse, sidur alla ja masinat liigutada edasi-tagasi.

Proovida võid kahte lahendust, kas vahetad õli 2x järjest või võtad siduri lahti ja keedad/leotad sidurikettaid uues õlis.

Kui see ei aita, siis tuleks sidurikettaid tasase pinna ntx peegli peal uurida, ehk on mõni kõver vms...

Re: 638 käigud

Posted: 27. Apr 2016 18:17
by 4520
Tänase päeva areng on selline, et üle suure surma sain esimese käigu siiski normaalselt SISSE lülituma, kuid seda siiski siduri ohjeldamatu läbilibisemise hinnaga (ehk, et mingist siduri vabakäigust küll juttu ei olnud). Selline lahendus siiski ei toimi. Et õli vale võib olla, selle peale mõtlesin ise ka (kuidagi väga kahtlaselt paks, veniv ja kleepuv on see ollus seal käimaris praegu). Lisaks, kui seisva mootori korral sidur alla vajutada ja käik sisse lükata, siis tuleb ennem paar korda edasi tagasi nõksutada, et sidur ka päriselt lahutama hakkaks. Aga samas see on ka natuke kummaline, et pärast pärast igat lahutamist kettad jälle kokku kleepuvad. Eks ilmselt kõige lihtsam lahendus oleks kõigepealt alustada õlivahetusest ja näis kas tuleb muutust või mitte.

Re: 638 käigud

Posted: 28. Apr 2016 14:05
by fomoco
niimoodi suure libistamisega võib sidur üle kuumeneda ja kettad kõveraks tõmmata.