koonduge forseeijad! (delta)
Posted: 11. Jun 2016 21:03
Tere, teeks pakkumise salatsemine jätta ning teadmisi jagada. Kuna omal käel katsetatud leiutised on kas üleforseeritud või halvemini käima hakanud küsiks nõu targematelt. Ehk keegi juhendab ehk keegi saadab portmapi.
Olen teinud väljalaset kõrgemaks, saad juurde pöördeid. Freesida on lihtne, kuid sumbutaja seadistamine on palju raskem. Kui kellegil tükki küljest ära ei võta, ehk valgustab mind siis ka sumbutajate pikkustega.
Minu ideaal masin oleks selline, mis veaks alt, tipuks ehk tagasihoidik 60 esialgu. Ning see 60 saavutaks kiiresti, no, käiguvaetusel kogub, sinna ei saa originaal käigukastiga midagi parata. Mõtted on ka esimese käigu hammakad teha nii, et esimene käik oleks pikem, kuid see oeks nagu katuse ehitamine majale, millel pole vundamenti.
Mida ma teinud olen: karpal suurem lõõr, düüsi seadistasin siis selle järgi. Väljalaset tõstnud. Mõõte olen harjunud ütlema hülsi ülemise krae servast mõõdetuna. Väljalase siis 30mm esimesed läksid ka aiataha, kus frees ampsas tublisti rohkem, tekitades 28-29 aknaid. Olen teinud ka väljalaset laiemaks, ajasin taga jälle jõudu. Tulemuseks jõukadu. Seal eksisin ka reegli vastu et kui väljalaset laiendada (seda ühe aknaga, st pole vaheseinasid) peab meeles pidama, et rõngad hakkavad aknasse käima. võin laiuse mõõtudega eksida, aga see oli kolvi diameetrile suht lähedal, üle 30 kindlasti. Ülevoolud olen klapitanud karteriga paremaks. Kuna palju oli v-50 kolbe, tegin sinna kolvile sügavama ( sälgu) immiteerisin vanema tüübi kolbi, ehk sälk sügavamaks, kuskil 15 mm kolvi põhjast mõõdetuna.
siis proovisin sisselaset pikendada, tulemus, jõu kadu. Lõikasin siis kolvi seelikut lühemaks.
Viimane tehtud silinder, v-50 baasil ülevoolud pole enam kandilised, vaid ovaalse kujuga. Laiendasin aknaid. siisselase, väljalase, väljalase 30mm. Miskipärast ei hakanud ka see töötama, nii nagu ootasin.
Leegitoru on mul silindreid proovides selline, lõpu summutaja toru on mul erinevate otsa nurkadega, kuid kõik on seest tühjaks tehtud mopi sumpad. Otsas võrri pakiraami toru.
https://www.upload.ee/image/5877182/130 ... 2984_n.jpg
https://www.upload.ee/image/5877198/106 ... 6944_o.jpg
Sellisel seadistusel oli väljalase täielikult avatud, kui kolb oli ülemises surnud seisus.
Kui kellegil vedeleb silindreid, mille saaks sõitma, siis 2t hingeelu huvides kutsun inimesi neid silindreid mulle annetama. Just annetama, kuna ma katsetaks, ning paneks siia kirja toimivad lahendused. Tahtmist on, päris kõikki (tuunimis) võimalusi küll pole, aga teadmistest jääb kahjuks veel ikka puudu.
Olen teinud väljalaset kõrgemaks, saad juurde pöördeid. Freesida on lihtne, kuid sumbutaja seadistamine on palju raskem. Kui kellegil tükki küljest ära ei võta, ehk valgustab mind siis ka sumbutajate pikkustega.
Minu ideaal masin oleks selline, mis veaks alt, tipuks ehk tagasihoidik 60 esialgu. Ning see 60 saavutaks kiiresti, no, käiguvaetusel kogub, sinna ei saa originaal käigukastiga midagi parata. Mõtted on ka esimese käigu hammakad teha nii, et esimene käik oleks pikem, kuid see oeks nagu katuse ehitamine majale, millel pole vundamenti.
Mida ma teinud olen: karpal suurem lõõr, düüsi seadistasin siis selle järgi. Väljalaset tõstnud. Mõõte olen harjunud ütlema hülsi ülemise krae servast mõõdetuna. Väljalase siis 30mm esimesed läksid ka aiataha, kus frees ampsas tublisti rohkem, tekitades 28-29 aknaid. Olen teinud ka väljalaset laiemaks, ajasin taga jälle jõudu. Tulemuseks jõukadu. Seal eksisin ka reegli vastu et kui väljalaset laiendada (seda ühe aknaga, st pole vaheseinasid) peab meeles pidama, et rõngad hakkavad aknasse käima. võin laiuse mõõtudega eksida, aga see oli kolvi diameetrile suht lähedal, üle 30 kindlasti. Ülevoolud olen klapitanud karteriga paremaks. Kuna palju oli v-50 kolbe, tegin sinna kolvile sügavama ( sälgu) immiteerisin vanema tüübi kolbi, ehk sälk sügavamaks, kuskil 15 mm kolvi põhjast mõõdetuna.
siis proovisin sisselaset pikendada, tulemus, jõu kadu. Lõikasin siis kolvi seelikut lühemaks.
Viimane tehtud silinder, v-50 baasil ülevoolud pole enam kandilised, vaid ovaalse kujuga. Laiendasin aknaid. siisselase, väljalase, väljalase 30mm. Miskipärast ei hakanud ka see töötama, nii nagu ootasin.
Leegitoru on mul silindreid proovides selline, lõpu summutaja toru on mul erinevate otsa nurkadega, kuid kõik on seest tühjaks tehtud mopi sumpad. Otsas võrri pakiraami toru.
https://www.upload.ee/image/5877182/130 ... 2984_n.jpg
https://www.upload.ee/image/5877198/106 ... 6944_o.jpg
Sellisel seadistusel oli väljalase täielikult avatud, kui kolb oli ülemises surnud seisus.
Kui kellegil vedeleb silindreid, mille saaks sõitma, siis 2t hingeelu huvides kutsun inimesi neid silindreid mulle annetama. Just annetama, kuna ma katsetaks, ning paneks siia kirja toimivad lahendused. Tahtmist on, päris kõikki (tuunimis) võimalusi küll pole, aga teadmistest jääb kahjuks veel ikka puudu.