Tänavalegaalne Bashan 200cc 9kW L7e
Tänavalegaalne Bashan 200cc 9kW L7e
Tänavalegaalne Bashan 200cc 9kW L7e
Sai, siis selline aparaat kruiisimiseks soetatud
Läbisõit on 1115 km. Masin on tehniliselt heas korras ja väga hästi hoitud. Hooldatud Motoremis (http://www.motorem.ee) ja neil remondi ajalugu ilusti teada. Esialgu tundub, et puuduvad igasugused lõtkud ja loksud. Tuleviku plaanidest niipalju, et on plaanis tehniliselt korras hoida ja teha natuke kiiremaks.
Pildid:
Tehnilised andmed:
Sai, siis selline aparaat kruiisimiseks soetatud
Läbisõit on 1115 km. Masin on tehniliselt heas korras ja väga hästi hoitud. Hooldatud Motoremis (http://www.motorem.ee) ja neil remondi ajalugu ilusti teada. Esialgu tundub, et puuduvad igasugused lõtkud ja loksud. Tuleviku plaanidest niipalju, et on plaanis tehniliselt korras hoida ja teha natuke kiiremaks.
Pildid:
Tehnilised andmed:
Last edited by djxp on 06. Aug 2019 19:15, edited 1 time in total.
I've got quad and i'm not afraid to use it!
Re: Tänavalegaalne Bashan 200cc 9kW L7e
SPEED!
Kuna masin on tänavalegaalne ja tänaval liiklemiseks ta ka ostetud sai, siis jäi see 0.333 drive ratio (ees 15 hammast ja taga 45 hammast) mulle ilmselgelt aeglaseks. Natukene arvutamist ja leidsin, et ette tuleb panna 17 hammast ja taha 35 hammast, et saavutada 0.486 drive ratio. Lõpptulemusega võib rahule jääda, sest mootor ei röögi, kui sõidan 70km/h. Ja kuna masin on lahjem, kui 15kW, siis sellega kiiremini sõita ei tohigi kahjuks.
Pildid:
Kiiruse tabel. Äkki on abiks.
Uus tagumine hammakas (35T)
Vana vs. uus.
Uus esimene hammakas (17T)
Vana vs. uus.
Uus kett, sest uued hammakad ja vana kett ei ole mõtekas kokku kompunnida.
Suured tänud starmoto ja ebay! Nüüd saab rahulikult ringi liikuda ja Eesti loodust nautida :)
Kuna masin on tänavalegaalne ja tänaval liiklemiseks ta ka ostetud sai, siis jäi see 0.333 drive ratio (ees 15 hammast ja taga 45 hammast) mulle ilmselgelt aeglaseks. Natukene arvutamist ja leidsin, et ette tuleb panna 17 hammast ja taha 35 hammast, et saavutada 0.486 drive ratio. Lõpptulemusega võib rahule jääda, sest mootor ei röögi, kui sõidan 70km/h. Ja kuna masin on lahjem, kui 15kW, siis sellega kiiremini sõita ei tohigi kahjuks.
Pildid:
Kiiruse tabel. Äkki on abiks.
Uus tagumine hammakas (35T)
Vana vs. uus.
Uus esimene hammakas (17T)
Vana vs. uus.
Uus kett, sest uued hammakad ja vana kett ei ole mõtekas kokku kompunnida.
Suured tänud starmoto ja ebay! Nüüd saab rahulikult ringi liikuda ja Eesti loodust nautida :)
I've got quad and i'm not afraid to use it!
Re: Tänavalegaalne Bashan 200cc 9kW L7e
Kas taga veavad mõlemad rattad? Kuidas masin tehniliselt vadtu peab looduses?
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: Tänavalegaalne Bashan 200cc 9kW L7e
Taga veavad mõlemad rattad mis on jäigalt ühise võlli küljes kinni. Eks paistab kuidas vastu peab. Siiani pole veel midagi küljest ära kukkunud. Pakun, et kui korralikult hooldada ja mõistlikult kasutada, siis ei tohiks midagi hullu juhtuda.
I've got quad and i'm not afraid to use it!
Re: Tänavalegaalne Bashan 200cc 9kW L7e
Pakiraamid.
Kuna hangitud pakiraamid ei olnud selle masina originaalid, siis tuli alustada kinnituste leiutamisest. Idee oli küll lihtne, aga ennem nende suurte aukude puurimist oli ikka omajagu mõõtmist.
Alt, siis selline lahendus.
Tagumistega põhimõtteliselt sama asi, aga sinna tuli mutter sisse keevitada.
Masina küljes kinni punktitud vaimuaretised tuli korralikuks keevitamiseks masinalt eemaldada.
Ja loomulikult värv.
Hetk enne kokkulappamist.
Esimene.
Tagumine.
Üldpilt.
Arvatavasti saan nende lisatulede pärast riielda, sest need ju e-bay kaup ja puuduvad "E" tähised.
Kuna hangitud pakiraamid ei olnud selle masina originaalid, siis tuli alustada kinnituste leiutamisest. Idee oli küll lihtne, aga ennem nende suurte aukude puurimist oli ikka omajagu mõõtmist.
Alt, siis selline lahendus.
Tagumistega põhimõtteliselt sama asi, aga sinna tuli mutter sisse keevitada.
Masina küljes kinni punktitud vaimuaretised tuli korralikuks keevitamiseks masinalt eemaldada.
Ja loomulikult värv.
Hetk enne kokkulappamist.
Esimene.
Tagumine.
Üldpilt.
Arvatavasti saan nende lisatulede pärast riielda, sest need ju e-bay kaup ja puuduvad "E" tähised.
I've got quad and i'm not afraid to use it!
Re: Tänavalegaalne Bashan 200cc 9kW L7e
I've got quad and i'm not afraid to use it!
Re: Tänavalegaalne Bashan 200cc 9kW L7e
Pidurid.
Kuna mulle ei istunud originaalne pidurite lahendus (jalaga kõik neli õliga ja käega tagumised trossiga), siis tegin asjad oma käe järgi ära ja kaotasin selle trossiga porno ära. Nüüd on tagumised jalaga ja esimesed käega. Ja loomulikult on mõlemad pidurid õliga.
Ette tuli paigaldada piduripump.
Lisaks sai e-bayst tellitud +2 kW
Kuna mulle ei istunud originaalne pidurite lahendus (jalaga kõik neli õliga ja käega tagumised trossiga), siis tegin asjad oma käe järgi ära ja kaotasin selle trossiga porno ära. Nüüd on tagumised jalaga ja esimesed käega. Ja loomulikult on mõlemad pidurid õliga.
Ette tuli paigaldada piduripump.
Lisaks sai e-bayst tellitud +2 kW
I've got quad and i'm not afraid to use it!
Re: Tänavalegaalne Bashan 200cc 9kW L7e
Speed 2.
Nägin ebays juhuslikult 30 hambalist hammasratast, mis istub 428 ketile ja ma ei suutnud kiusatusele vastu panna.
Kõigepealt oli vaja sisemine diameeter õigeks udida. Ja üllatus oli suur, kui avastasin, et uus hammakas on alumiiniumist.
Aukude puurimine.
Augud valmis.
Lõpptulemus (mõnusalt väike teine).
Ja täitsa töötab. Nüüd, siis sõites 70km/h on pöörded 5000 RPM
Nägin ebays juhuslikult 30 hambalist hammasratast, mis istub 428 ketile ja ma ei suutnud kiusatusele vastu panna.
Kõigepealt oli vaja sisemine diameeter õigeks udida. Ja üllatus oli suur, kui avastasin, et uus hammakas on alumiiniumist.
Aukude puurimine.
Augud valmis.
Lõpptulemus (mõnusalt väike teine).
Ja täitsa töötab. Nüüd, siis sõites 70km/h on pöörded 5000 RPM
I've got quad and i'm not afraid to use it!
Re: Tänavalegaalne Bashan 200cc 9kW L7e
Jalaraamid.
Otsisin pool aastat bashani originaal jalaraame, aga ei leidnud. Siis järsku plahvatas, et mul ju vedelevad vigased Goldspeed Yamaha YFZ 450 jalaraamid.
Algul oli plaan keevitada, aga siis otsustasin, et panen toru sisse.
10mm poldid läbi ja jäi väga hea.
Ja ongi hea, et originaale ei leidnud, sest bashani originaalid on väga peenikesest torust.
Aga need on ikka mõnusalt mehised.
Natuke puurimist.
Uued augud.
Esimeste otsade jaoks oli vaja leiutada üks selline nikerdis (tugevast vinklist).
Tulevikus keevitan kere külge kinni, kui asi ennast õigustab.
Üldpilt.
Otsisin pool aastat bashani originaal jalaraame, aga ei leidnud. Siis järsku plahvatas, et mul ju vedelevad vigased Goldspeed Yamaha YFZ 450 jalaraamid.
Algul oli plaan keevitada, aga siis otsustasin, et panen toru sisse.
10mm poldid läbi ja jäi väga hea.
Ja ongi hea, et originaale ei leidnud, sest bashani originaalid on väga peenikesest torust.
Aga need on ikka mõnusalt mehised.
Natuke puurimist.
Uued augud.
Esimeste otsade jaoks oli vaja leiutada üks selline nikerdis (tugevast vinklist).
Tulevikus keevitan kere külge kinni, kui asi ennast õigustab.
Üldpilt.
I've got quad and i'm not afraid to use it!
- vintizvint
- Tavakasutaja
- Posts: 151
- Joined: 13. Feb 2008 01:00
- Location: Soome> Riihimäki
- Contact:
Re: Tänavalegaalne Bashan 200cc 9kW L7e
Kuidas sellisega üldse sõitmine õnnestub, kui kurvis läheb enamjaolt jubedaks väänamiseks, tänu tagumise dif'i puudumisele?
Väga kiireks ei soovita teha, niidad veel võsa...
Väga kiireks ei soovita teha, niidad veel võsa...
Re: Tänavalegaalne Bashan 200cc 9kW L7e
Ega ma ei ajagi kiirust taga. Mulle lihtsalt ei meeldi, kui mootor röögib jalgevahel, kui olen otsustanud õhtul kruiisima minna.
Suvel, kui oli puhkus, siis otsustasin, et võtan selle tobeda kollase spidokaga midagi ette. Lisaks vajas klaas tähelepanu.
Kõigepealt tuli asi laiali lammutada.
Ja kuna eelmine omanik oli otsustanud spidoka klaasi lahustiga puhastada, siis oli see "udune".
Enne uue klaasi ostmist otsustasin, et proovin poleerida. Ja täitsa töötas.
Värviks valisin matt musta ja lisasin GoPro selle Warning teksti asemele.
Ja kuna see asjandus juba masinalt maas oli, siis mõtlesin, et panen need lisanäidikud ka külge, mis eelmisest projektist vedelema jäid.
Näidikute kinnitusi tuli nats ümber teha.
Aga üldiselt sai ok.
Näidikute varjamiseks, kaitseks ja juhtmete peitmiseks otsustasin kasutada krossika maski. Ja loomulikult ei olnud see "bolt on" projekt.
Üldiselt teeb oma töö ära küll.
Lõpptulemus:
Enne:
Nüüd:
Suvel, kui oli puhkus, siis otsustasin, et võtan selle tobeda kollase spidokaga midagi ette. Lisaks vajas klaas tähelepanu.
Kõigepealt tuli asi laiali lammutada.
Ja kuna eelmine omanik oli otsustanud spidoka klaasi lahustiga puhastada, siis oli see "udune".
Enne uue klaasi ostmist otsustasin, et proovin poleerida. Ja täitsa töötas.
Värviks valisin matt musta ja lisasin GoPro selle Warning teksti asemele.
Ja kuna see asjandus juba masinalt maas oli, siis mõtlesin, et panen need lisanäidikud ka külge, mis eelmisest projektist vedelema jäid.
Näidikute kinnitusi tuli nats ümber teha.
Aga üldiselt sai ok.
Näidikute varjamiseks, kaitseks ja juhtmete peitmiseks otsustasin kasutada krossika maski. Ja loomulikult ei olnud see "bolt on" projekt.
Üldiselt teeb oma töö ära küll.
Lõpptulemus:
Enne:
Nüüd:
I've got quad and i'm not afraid to use it!