Sõidan tihti oma vanema tehnikaga, päris palju loen ka foorumist, et keegi oma motikat koju on pidanud lükkama.
Seetõttu võtan enamvähem alati pikemale otsale kui 2km kaasa ka varustuse, millega motika saaks vajadusel ära remontida. Praegu komplekteerin oma varustuse tavaliselt enne sõitma hakkamist ühest izhi remontkomplektist, mida olen ise täiendanud aga ikkagi tundub mulle alati, et ega ma selle komplektiga 50% juhtudest suvalises tsivilisatsioonist kaugemas kohas välja ei veaks.
Millised motoremont komplektid ja varuosad teil erinevatel sõitudel kaasas on? Eks sõltub suuresti rattast, seega mainige ära kindlasti ka ratas, millega sõitu minek on. Eriti huvitavad just nõukatehnika tööriistade ja varuosade komplektid.
Minu list tuleb veidi hiljem kui jõuan keldris selle üles pildistada. Minu rattaks hetkel Planeta Sport.
Renmontkomplekt matkale.
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1547
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Renmontkomplekt matkale.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Re: Renmontkomplekt matkale.
Ega maanteel suurt remonti ei tee ja seega minu standart komplekt on k58 sõitmisel mis mahub küljekarpi:
1. Küünlavõti e vene kuuskant 22 võtmele
2. Väike lapik kruvikeeraja mõeldud pigem ka siis süüte või tule klaaside jaoks
3. Suur lapik kruvikeeraja süüte kaane avamiseks.
4. 19 22 võti rattavõllide ja küünlavõtme jaoks
5 tagavara küünal
6. Nr 11 võti, et magnetit keerata
7. On ka üks 8 võti, millel küljes 0.4mm leht kontaktivahe reguleerimiseks
7. 200ml õli kui tuleb pikem sõit e üle 100km
Lükkamise ja hädad on seotud pigem oma hooletusest, et veendu ikka enne sõidu alustamist kütte olemasolus ja kui kahtled lisa 5l vähemalt...
Teised juhud olid lihtsalt vales süütes. Muud juhud pole veel teele jätnud.
Kui võtan kaasa ka seljakoti siis on juures veel näpitsad ja isetehtud strobo-indikaatorlamp-taskulamp.
Jawaga sõites on kaasas vaid küünlavõti ja küünlad või siis pole neidki.
Viimasest möllust mis jawaga juhtus (õnneks ei pidanud mnt seisma jääma vaid sai rahulikult 5km sõita) päästis ksf miskross võtmetega 22 ja 13 ning rattapump ehk tuli korraks esimene ratas alt võtta ja liimitud valge rant eemaldada.
1. Küünlavõti e vene kuuskant 22 võtmele
2. Väike lapik kruvikeeraja mõeldud pigem ka siis süüte või tule klaaside jaoks
3. Suur lapik kruvikeeraja süüte kaane avamiseks.
4. 19 22 võti rattavõllide ja küünlavõtme jaoks
5 tagavara küünal
6. Nr 11 võti, et magnetit keerata
7. On ka üks 8 võti, millel küljes 0.4mm leht kontaktivahe reguleerimiseks
7. 200ml õli kui tuleb pikem sõit e üle 100km
Lükkamise ja hädad on seotud pigem oma hooletusest, et veendu ikka enne sõidu alustamist kütte olemasolus ja kui kahtled lisa 5l vähemalt...
Teised juhud olid lihtsalt vales süütes. Muud juhud pole veel teele jätnud.
Kui võtan kaasa ka seljakoti siis on juures veel näpitsad ja isetehtud strobo-indikaatorlamp-taskulamp.
Jawaga sõites on kaasas vaid küünlavõti ja küünlad või siis pole neidki.
Viimasest möllust mis jawaga juhtus (õnneks ei pidanud mnt seisma jääma vaid sai rahulikult 5km sõita) päästis ksf miskross võtmetega 22 ja 13 ning rattapump ehk tuli korraks esimene ratas alt võtta ja liimitud valge rant eemaldada.
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
Re: Renmontkomplekt matkale.
Kruvikas, küünlavõti ja levinud lehtvõtmed, näpitsad. Jupp traati, juhet ja kindlasti siduritross ja siselohv pikemal matkal.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: Renmontkomplekt matkale.
Endal on kassas.kruvikas mille ristpea ja lapik otsa saab ringi keerata vastavalt vajadusele.leht võti 13-10 .ja näpitsad asendasin mitmekülgse leathermaniga ja loomulikult küünla võti.
Ja kui pikemaks sõiduks läheb siis panen kodus autole järelkäru valmis,küll naine siis järgi tuleb
Rattaks jawa 360.
Ja kui pikemaks sõiduks läheb siis panen kodus autole järelkäru valmis,küll naine siis järgi tuleb
Rattaks jawa 360.
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1547
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: Renmontkomplekt matkale.
Minu suht miinimum, millega julgeks minna ja uskuda, et saan hakkma. Autole käru ei viitsi järele panna, sest usaldan oma tehnikat ja veits piinlik oleks kedagi järele kutsuda (kui häda käes, siis tuleb muidugi eneseuhkus alla neelata).
Pildilt on puudu veel elektrikuteip ja bensiinifilter. Osad võtmed tuleks tänapäevaste vastu vahetada. Planeta Spordi kaubaruum on üsna piiratud, aga kõik peab siiski vasakpoolse küljekaane alla ära mahtuma. Kui pakitud panen uue pildi.
Pikemale matkale kui paar päeva peaks võibolla mõned kriitilisemad varuosad veel kaasa võtma (tulepirne, kolvirõngad, trossid, mõni mutter/polt/seib ja kodar.
Pildilt on puudu veel elektrikuteip ja bensiinifilter. Osad võtmed tuleks tänapäevaste vastu vahetada. Planeta Spordi kaubaruum on üsna piiratud, aga kõik peab siiski vasakpoolse küljekaane alla ära mahtuma. Kui pakitud panen uue pildi.
Pikemale matkale kui paar päeva peaks võibolla mõned kriitilisemad varuosad veel kaasa võtma (tulepirne, kolvirõngad, trossid, mõni mutter/polt/seib ja kodar.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Re: Renmontkomplekt matkale.
Hiljutine 600+ km tiir saartel sisaldas järgnevat kahe ratta peale:
Siselohv pluss heeblid
Süütepool, juhe, piip, küünal
Kontaktiplaat kontaktidega
Kondekas
kontaktiviil
Ketilukk
Jupp juhet
Kruvikeerajad
8-10 võti
12-13 võti
12-14 võti
19-22 võti
14-17 toruvõti
Jawa kruvikas
Jawa küünlavõti
Kaks paari õhukesi kummikindaid
Autopump
Seguõli
Ratasteks Jawa 360+Velorex 560 ja Jawa 354
Siselohv pluss heeblid
Süütepool, juhe, piip, küünal
Kontaktiplaat kontaktidega
Kondekas
kontaktiviil
Ketilukk
Jupp juhet
Kruvikeerajad
8-10 võti
12-13 võti
12-14 võti
19-22 võti
14-17 toruvõti
Jawa kruvikas
Jawa küünlavõti
Kaks paari õhukesi kummikindaid
Autopump
Seguõli
Ratasteks Jawa 360+Velorex 560 ja Jawa 354
Sõidan nagu suudan.