Katseprojekt K58 100km/h
Posted: 25. Aug 2018 10:42
Hoian korraks ühe mudimise eraldi teemas.
Proovin teha ühe koosluse nii, mis kannataks rahuldavalt vähemalt 90km/h stabiilselt ja ohutult sõita.
Baasiks soovin kasutada oma tänava legaalset K58-t: ja seda välimuselt ning funktsionaalsuselt võimalikult vähe muuta e. seda sama masinat peab olema võimalik algseisu (125cc-ks) tagasi viia ilma midagi lõikamata, keevitamata jne... Lisaks teiseks positiivseks asjaks on see, et ta on kerge kuid tugev raam. Sama raami koostist kasutati ka Voshod 3 juures, mis olid prjekteeritudki juba 90km/h sõitma.
Hetkel masin sõidab originaalmootoriga 125cc stabiilselt maanteel 73km/h.
Vajakka jäämised:
1. PIDURID: need on pehmelt öeldes kehvad aga linnakiirusel saan pidama.
2. Veljed ja rehvid: nõks viskuvad ja rehvid on ju vanad - rehvidega pole probleeme, need uued MITAS H02-d olemas. Veljed... pigem komplekteerin selle projekti jaoks Minsk M103 ... M106 veljed, millel sees ka juba korralikumad piduriklotsid. Seega saaks ka eelmise probleemi lahendatud.
3. Elekter - selle lahendab koos uuema mootori genekaga + süütesüsteemiga.
4. Esiamordid - need oleks vaja kangemaks ja korralikumaks saada....
Nüüd mootorist:
Baasina, mis ilusti raamile istub, on ainuke vist Voshod mootor, mis lõpptulemina peaks 90km/h kannatama liikuda küll.
Üks taastatud Vsohod1 175cc isend on mul ju täitsa olemas
Kõigepealt viskan selle mingi hetk raamivahele ja püüan ka mingi sissesõidu talle teha, et näha kas raud on korras
Seeejärel:
1. Süütesüsteem elektrooniliseks ja muutuva nurga seadistamisega - siit peas tulema kuskil +10% efektiivsust juurde vähemalt.
2. parem karburaator mikunilt vist... olemas olevad nii K36 kui ka k62... mine tea.
3. kui eelnevatest jääb veel puudu siis alles asun silindri kallale ja kohendan aknaid. Mille järgi seda veel vaatan ja uurin. Sest hea oleks kasutada juba Vos3 silindrit, millel peaks olema aknad juba paigas.
4. Koos akendega peaks ettevõtma ka väntvõlli ning ajama õiges pööretevahemikus tasakaalu.
5. Kõige lõpuks, kui enam tõesti eelnevad ei aita tuleb võimu otsida summutist...
Nüüd ideid on palju ja kinnas visatud, eks näis kas ka asja saab
Proovin teha ühe koosluse nii, mis kannataks rahuldavalt vähemalt 90km/h stabiilselt ja ohutult sõita.
Baasiks soovin kasutada oma tänava legaalset K58-t: ja seda välimuselt ning funktsionaalsuselt võimalikult vähe muuta e. seda sama masinat peab olema võimalik algseisu (125cc-ks) tagasi viia ilma midagi lõikamata, keevitamata jne... Lisaks teiseks positiivseks asjaks on see, et ta on kerge kuid tugev raam. Sama raami koostist kasutati ka Voshod 3 juures, mis olid prjekteeritudki juba 90km/h sõitma.
Hetkel masin sõidab originaalmootoriga 125cc stabiilselt maanteel 73km/h.
Vajakka jäämised:
1. PIDURID: need on pehmelt öeldes kehvad aga linnakiirusel saan pidama.
2. Veljed ja rehvid: nõks viskuvad ja rehvid on ju vanad - rehvidega pole probleeme, need uued MITAS H02-d olemas. Veljed... pigem komplekteerin selle projekti jaoks Minsk M103 ... M106 veljed, millel sees ka juba korralikumad piduriklotsid. Seega saaks ka eelmise probleemi lahendatud.
3. Elekter - selle lahendab koos uuema mootori genekaga + süütesüsteemiga.
4. Esiamordid - need oleks vaja kangemaks ja korralikumaks saada....
Nüüd mootorist:
Baasina, mis ilusti raamile istub, on ainuke vist Voshod mootor, mis lõpptulemina peaks 90km/h kannatama liikuda küll.
Üks taastatud Vsohod1 175cc isend on mul ju täitsa olemas
Kõigepealt viskan selle mingi hetk raamivahele ja püüan ka mingi sissesõidu talle teha, et näha kas raud on korras
Seeejärel:
1. Süütesüsteem elektrooniliseks ja muutuva nurga seadistamisega - siit peas tulema kuskil +10% efektiivsust juurde vähemalt.
2. parem karburaator mikunilt vist... olemas olevad nii K36 kui ka k62... mine tea.
3. kui eelnevatest jääb veel puudu siis alles asun silindri kallale ja kohendan aknaid. Mille järgi seda veel vaatan ja uurin. Sest hea oleks kasutada juba Vos3 silindrit, millel peaks olema aknad juba paigas.
4. Koos akendega peaks ettevõtma ka väntvõlli ning ajama õiges pööretevahemikus tasakaalu.
5. Kõige lõpuks, kui enam tõesti eelnevad ei aita tuleb võimu otsida summutist...
Nüüd ideid on palju ja kinnas visatud, eks näis kas ka asja saab