Nobody: Iz Planeta 5 (7.107)

Liikmete rattad ja tegemised.
Lugemiseks registreeru kasutajaks.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Nobody: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by Nobody »

Garaazi veeres hiljuti Iz Planeta 5, valuveljed, ketaspidur jne. Hiljem lisan pikemalt juttu. Vigadest mitte töötav spidomeeter. Põhjuseks peaks olema kulunud teomehhanism. Ei ole jõudnud veel vaadata. Üldiselt käivitub esimesest hoobist, sõidab, pidurdab, vibreerib 80 juures 1-pütasele kohaselt. 😎

Tegin hooldused, õlivahetuse ja määrimised ära. Välja näeb selline.
IMG_20180728_062333_334.jpg
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by Nobody »

Sai Juminda poolsaarel täna käidud.
IMG_20180826_163600.jpg
IMG_20180826_163551.jpg
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1552
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Re: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by madeinussr »

Noh, otsid Jupiter 5 mootori sinna vahele siis kannatab sõita ka vast :)
Ratas on ilus.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Tõnis
Tavakasutaja
Posts: 42
Joined: 28. Jul 2018 17:14

Re: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by Tõnis »

ilus masin

küsiks et kas neid uuena ka müüakse,noh näiteks kas Venemaalt oleks võimalik selline tellida või osta tutikana?
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by Nobody »

Tõnis wrote: 27. Aug 2018 14:54 ilus masin

küsiks et kas neid uuena ka müüakse,noh näiteks kas Venemaalt oleks võimalik selline tellida või osta tutikana?
Eestiski üks peaks hetkel müügis olema. Paari aasta jooksul on läbi käinud igatahes mitu, ei ole vaja Idasse minnagi. 😉
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 719
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Re: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by roosakummik »

madeinussr wrote: 27. Aug 2018 14:02 Noh, otsid Jupiter 5 mootori sinna vahele siis kannatab sõita ka vast :)
Ratas on ilus.
Eks jah see Planeta 5 mootor vibreerib, kuid kui väntvõllil sajandikud korralikult rihti ajada, siis kannatab kulgeda. Ühepütase mats on lahedam.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by Nobody »

Täna sain Planeta 5l vahetatud ära rattalaagrid ja rehvid. Samuti mootorisse ja õhufiltrisse (200ml) uus õli. Peale läksid Mitase H01 ja H02 mustriga rehvid. Uus rehv on ikka uus rehv, enam ei hakanud esipidurit vajutades esiratas libisema asfaldil. 8O
IMG_20190405_102927.jpg
Samuti uurisin, miks spidomeeter ei tööta. Põhjuseks on kahjustunud reduktori korpus. Kuna varasemal omanikul kulus korpuses teo pesa ära, siis prooviti sinna lisada mingi puks. Kahjuks ebaõnnestunult.Puks on viltu sees ja see omakorda hoiab tigu viltu. Ühesõnaga oleks vaja antud reduktori korpus kuidagi taastada või leida uus korralik.
IMG_20190405_104322.jpg
IMG_20190405_104316.jpg
Kuid siiski jõudsin ka ratta käivitamiseni. Kraan lahti, uputamine, toores peale ja pill käivitus esimesest löögist peale talve. 8 )
IMG_20190405_113317.jpg
Seega otsin valuvelgedega Izhi esihargile spidomeetri reduktori süsteemi...
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1552
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Re: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by madeinussr »

Tubli poiss, kas tuleb mingi hetk rattale ka täishooldus?
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by Nobody »

madeinussr wrote: 08. Apr 2019 19:41 Tubli poiss, kas tuleb mingi hetk rattale ka täishooldus?
Kindlasti! Täna on juba saanud korralise hoolduse mootor, küljes uued FAG veermiku laagrid, uued MITAS rehvid, pidurid üle pestud, raamile mõned värviparandused ja nipet näpet.

Sel kevadel rohkem plaanis ei ole, sõitma peab ka 😉
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by Nobody »

Eelmisel pikemal sõidul maanteel sai korraks mootor täiesti avatud gaasiga kuumaks lastud. Tõstsin seekord segunõela 1 astme võrra ning nüüd keskel. Peadüüs on 270cc. Suveõhtus tulemuseks ilus ca. 110km ring mööda kurvilisi Raplamaa teid. 70-100km/h käib ilusasti, 50km/h hakkab löristama ja tahaks justkui tsipa lahjemat. Tühikäigu reguleering läks nõela tõstmisega paigast ning kippus sõidul kiirelt maha pidurdades välja surema. Veidi sai nüüd paremaks, aga pole ikka veel piisavalt hea.
IMG_20190605_233614_223.jpg
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by Nobody »

Täna ootas garaazis täis paagiga Iz. Õhtu oli vaba, vihma ei sadanud ning edasine oli vaid loogiline samm. Esimene ehmatus oli, kui tsikkel ei võtnud voolu taha. Paar korda võtit sisse-välja ja süüde oli olemas. Ilmselt seismisest kontaktid oksiidiseks saanud.

Ühesõnaga pikk jutt, aga pool paaki sai maha sõidetud. Nõel läks ka eelmine kord üks aste tagasi, ehk jäi ülevalt teise. Ratas sõitis ilusasti. Valisin erinevaid kurvilisi kruusateid. Sõita on mõnus!
BC20190627_232623.jpg
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by Nobody »

Kontrollisin täna ka ratta siduri olukorda. Kõhutunne pidas paika, sidurikorvi südamiku mutter oli lahti vibreerinud ja andis loksuma. Pingutasin mutri ära ja panin kettad tagasi sisse. Pingutasin vedrumutreid 1 täispöörde rohkem peale, kui enne. Nimelt mõnikord suuremal koormusel sidur pisut libises.
IMG_20190820_100238.jpg
Lisaks panin külge ka pakiraami, mis sai pulbervärviga kaetud. See on pigem ajutine lahendus, sest üks kodarvelgedega P5 ootab mul veel värvialla minekut. Sellest peaks saama tulevikus pigem matkamiseks kohandatud soloratas. :)

Üks pilt ka juurde
IMG_20190820_111851.jpg
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Nobody: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by Nobody »

Kevadine hooldus jõudis taaskord Planeta 5 juurde. Eelmisest korrast jäid sisse vanad sidurikettad, millest osad olid üsna kulunud. Otsustasin ette võtta ketaste vahetuse. Kuid nagu selliste asjadega ikka, häiris mind sidurikorvi pikkisuunaline liikumine sidurit vajutades. See tähendab, et võllil olevad laagrid on nüüdseks väsinud. Ehk siis siduriketaste vahetusest sai sujuvalt käigukasti remont.

Parempoolne motoorikaas maha, et võllid kätte saada.
IMG_20200420_185234.jpg
Siduri lukustamiseks on mul tehtid selline abinõu, nii saab sidurikorvi mutri lahti keerata.
IMG_20200420_190219.jpg
Asjad ilusasti lauale laotatud ja inspekteerima. Kuulaagrid on venelased ja lõtkuga. Need lähevad vahetusse. Samuti oli sidurikorvi taga olev vedrukinnitus ära kulunud ja vedru käis vastu laagrit. Lukustusseib tuleb välja vahetada. Samuti saab nuriseda hammasrataste seisukordade üle, hambad on pisut teravad. Kuid eks mootorratas ei ole ka uus ja läbinud omajagu teid. Kuna käigukast toimetas ilusasti, siis hetkel lähevad vanad hammasrattad tagasi.
IMG_20200420_193601.jpg
IMG_20200420_193620.jpg
IMG_20200420_193639.jpg
IMG_20200420_193657.jpg
IMG_20200420_193707.jpg
Boonusena oli muutunud kivikõvaks ka õhufiltri kummist üleminek ja mõranenud. See tuleb samuti nüüd vahetada.
IMG_20200420_194521.jpg
Nüüd tuleb kuluosad ära tellida, et remondiga jätkata.

Izh Planeta 5 käigukastis käivad siis järgmised laagrid:

6004 - 1tk
6203 - 2tk
6204 - 1tk
6304 - 1tk

Mina olen siiani kasutanud C3 lõtkuga laagreid.

Sõitmisteni ja püsige negatiivsed!
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Nobody: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by Nobody »

Käigukasti peavõllil olid 1 käigu hambad kulunud. Kuna Planetal 5 oli mul sees 13 hambaga peavõll ning varuks ühtegi ei olnud. Siis veidi kodutööd tehes sain teada, et ka 15 hambalise peavõlliga on P5 kaste tehases koostatud. Jupiteril on sama 15 hambaga võll, millega kombineerides saab pisut kiirema esimese ja teise käigu. Plaan tundus põnev ja kokku sai mootor uute laagrite ja kastiga pandud.

Järgmisena proovisõit ning annan tulemustest teada.
Attachments
20200924_213406.jpg
20200924_211026.jpg
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Nobody: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by Nobody »

Old but gold
IzPlanetaJupiterkäigukast.jpg
Samuti Izhi käigukastide ja seibide arutelu
viewtopic.php?t=5836
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 744
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Re: Nobody: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by fomoco »

Milleks 1 ja 2 käiku kiiremaks muuta?
Mul on korviga Jawa ning unistan 1 ja 2 käiku aeglasemaks teha.
Hetkel on taga jawa 634 hammasratas kuid sellega muutusid kõik käigud aeglasemaks.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Nobody: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by Nobody »

fomoco wrote: 25. Sep 2020 14:50 Milleks 1 ja 2 käiku kiiremaks muuta?
Mul on korviga Jawa ning unistan 1 ja 2 käiku aeglasemaks teha.
Hetkel on taga jawa 634 hammasratas kuid sellega muutusid kõik käigud aeglasemaks.
Esmane põhjus oli, et mul ei leidunud 13 hambaga peavõlli nagu Planeta 5l originaalis. Seetõttu kasutasin Jupiteri 15 hamba oma. Eelmisest tabelist tuleb välja, et tegelikult Planeta 3 ja 4 on sama käigukasti suhtarvudega. Seega pole midagi väga muutunud. Esimene käik on Planeta 5l niigi väga aeglase ja suure momendiga ülekanne. Proovin peagi ära, kas tehtud töö oli vaeva väärt või tuleb siiski õigeid P5 hammakaid otsida.

Sõitmisteni!
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Nobody: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by Nobody »

Proovisõidul 2. käiguga ei haakinud hammakas lõpuni. Võtsin siduri poole uuesti lahti ning reguleerisin võllide lõtkud. Juurde tuli peavõllile panna 1tk 0.5mm distants laagri ja kattekaane vahele. Samuti olid kattekaane poldid lahti vibreerinud ning see vajas õgvendamist. Täiesti enda tähelepanematus, et enne ei kontrollinud. Poldid polnud kärnitud ka eelmise tegija poolt. Panin poltidele liimi ja kärnisin pead. Proovisõidul toimetas ratas enamvähem hästi ning solorattal võib jätta kiirema esimese ja teise. Linnas paneks võibolla 18-se ketihammaka, kuid enamasti pikemad otsad maanteel ja jääb 19-ne ketiratas.

Mõni pilt ka.
20201003_112555.jpg
20201003_113142.jpg
20201003_123931.jpg
Samuti sai võetud lauale üks põllurallika mootor ülevaatamiseks. Ilmselt parandan selle vead ja panen samuti tööle. Jääb varumootoriks.

Tellisin veidi hammakaid ja muid varuosi venest. Eks näis, mis ja kas kohale tuleb. 8 )
20201003_134840.jpg
20201003_141655.jpg
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 719
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Re: Nobody: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by roosakummik »

Kas selle põllurallika karter on Planeta 5 oma? Planeta 5 mootoreid liigub üldse vähe. Kõige rohkem liigub Planeta 3 mootoreid.
Õnneks Planeta käigukasti on lihtne regullida. Mootorratas külili ja valma.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Nobody: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by Nobody »

roosakummik wrote: 03. Oct 2020 21:08 Kas selle põllurallika karter on Planeta 5 oma? Planeta 5 mootoreid liigub üldse vähe. Kõige rohkem liigub Planeta 3 mootoreid.
Õnneks Planeta käigukasti on lihtne regullida. Mootorratas külili ja valma.
Jep, Planeta 5. Silinder on vahetatud.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Nobody: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by Nobody »

Jätkan käikude sobitamise teemat. Jupiteri kiirem 1. ja 2. käik sai Planeta 5l ära proovitud ning esimese käigu kiirusega võib rahul olla. Originaalis on see nagunii palju aeglasem, kui eelkäijatel. Plaanin kasutada 19-hambalist ketiratast. Kuid siis 2. käik jääb liiga kiireks ja tekib tühi koht 2-3 vahel. Pigem prooviks selle tagasi viia aeglasemaks ühe hamba võrra.

Allpool siis pilt, sisse lähevad uuesti Planeta 5 2. käigu hammasrattad. Esimene jääb endiselt kiirem.
20201206_194730.jpg
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Nobody: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by Nobody »

Vahepalaks võtsin ühed Planeta esiamordid ja tegin neile hooldused. Kõik hakkas osandamisest ja läbipesust pihta. Ülemised puksid vahetasin välja, sisse läks kõige viskoossem Valvoline amordiõli.
20201224_145956.jpg
20201226_122247.jpg
20201226_124048.jpg
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Nobody: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by Nobody »

Ratas elab! Mõned pisivead nagu esipiduritross ja esimese velje kilp vaja panna. Proovisõit jäi õhtul napiks, lumi on maas ja teed libedad. Kuid käigukast töötab ilusasti ning esimese ja teise käigu ülekannetega võib rahul olla. Tsikkel jääb nüüd kevadet ootama.
20210105_212638.jpg
Video ka: https://youtu.be/pjrJ4D-C5QI
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1552
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Re: Nobody: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by madeinussr »

Midagi on nagu teistmoodi. Kuhu võluveljed said?
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Nobody: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by Nobody »

madeinussr wrote: 06. Jan 2021 16:14 Midagi on nagu teistmoodi. Kuhu võluveljed said?
Hoiule järgmise P5 jaoks, mille raam on värvimises ;)
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 719
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Re: Nobody: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by roosakummik »

Tundub, et tuleb matka mootorratas. Pakiraam juba külge kruvitud. Kuhu plaanis matkata? =)
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Nobody: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by Nobody »

Leidsin Planeta 5 karburaatorikatted. Enamasti need ratastel ikka eemaldatud..
BC20210219_171651.jpg
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Nobody: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by Nobody »

Suuremad teed olid lõpuks siin Raplamaal puhtaks sulanud ning puhusime ämblikud välja.
20210301_122240.jpg
Käima läks 2 löögiga, tühikäik ilus, keskmistel pööretel sõitis jõnksutamata. Probleemid ilmnesid täisgaasil, hakkas lörisema jõuetult. Pill ei läinud avatud drosseliga pöördesse. Sügisel seda mure polnud.

Ennustused põhjuse leidmiseks oodatud. Infoks niipalju, et karburaator ja kütusekraani kopsik puhastatud, uus küünal pandud. Veeeidi läks vist paremaks. Pool paaki on kütust eelmisest suvest.

Toon tanklast uue 98 ja seguõliga kütuse ning kordab uuesti maanteel pikemalt. Seekord sai tehtud ca 2 km ring.

Lisaks sai tehtud täna kindlustus 6 kuud. Kõige soodsam tuli seekord PZU 17.82€. Kõige kallim oli pakkumine Ingese seltsis 197.42€ 6 kuud. 8 )
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 719
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Re: Nobody: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by roosakummik »

Kas sul on vist peal K65i
Mina selle karburaatoriga pikalt ei sõitnud. Panin peale kohe K68i ja sellega vuranud aastast 2008
Ega enne teada saa, kui ei proovi. Kütusekulu 4,5-5 l/100.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Nobody: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by Nobody »

roosakummik wrote: 01. Mar 2021 21:16 Kas sul on vist peal K65i
Mina selle karburaatoriga pikalt ei sõitnud. Panin peale kohe K68i ja sellega vuranud aastast 2008
Ega enne teada saa, kui ei proovi. Kütusekulu 4,5-5 l/100.
Just, mul selle K65i-ga väga head kogemust ei ole. Keeruline pilli häälde saada. Kas ühel juhul on keskmistel pööretel hea vedu ja avatud siibriga hakkab lörisema. Kui nõela 1-võrra alla lasta, siis keskmises asendis jääb nälga ning hakkab jõnksutama madalatel pööretel. Kuidagi sain optimaalse keskmise kätte seadetes. Riiulil on üks uus Pekar K-68i ootamas, võibolla hiljem panengi selle peale.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Nobody: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by Nobody »

Nobody wrote: 01. Mar 2021 19:20 Probleemid ilmnesid täisgaasil, hakkas lörisema jõuetult. Pill ei läinud avatud drosseliga pöördesse. Sügisel seda mure polnud.
Mure sai kiire lahenduse. 2 talve vana segukütus töötab hästi. Põhjuseks oli hoopis õhufiltri kummilutis, mis oli kokku pressitud juhtmekimbu all. Muutsin asendi paremaks ja Planeta taas hääles.

Tulemuseks paak täis värsket kütust ja edukas proovisõit. 8 )
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1552
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Re: Nobody: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by madeinussr »

Sul nende õhupuhastitega pidevalt jamad 😀
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Nobody: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by Nobody »

madeinussr wrote: 03. Mar 2021 16:51 Sul nende õhupuhastitega pidevalt jamad 😀
Kui sa nii ütled :)
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Nobody: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by Nobody »

Mõned päevad tagasi vedasin koju 9 aastat seisnud Honda CB750. Asja teeb põnevaks see, et Planeta 5ga on neil sünnil üks aasta vahet. Kui huvilisi, kajastan elustamist teises teemas 8 )
IMG_20210507_033337.jpg
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 719
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Re: Nobody: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by roosakummik »

Vaatasin ka seda iludust ostas, kuid kubatuur liiga suur minu jaoks. GS 500 oli mõnus.
Tundub, et ei jaksa varsti Iz i väntta taguda peame endale lääne tsiklid vanastpeast hankima.
Ootame siis uue ratsu seikluslikku blogi.
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 744
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Re: Nobody: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by fomoco »

Honda ei paku emotsioone kuna ta ei lähe kunagi katki.
jyrkaee
Posts: 6
Joined: 15. Nov 2005 01:00
Location: Kadrina
Contact:

Re: Nobody: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by jyrkaee »

Kindlasti kajasta siin Honda elustamist. Tahan ka teada, millest ma osta.ee keskkonnas napilt ilma jäin :)
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Nobody: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by Nobody »

Hei, see Honda ei tulnud Ostast. Otse omanikult ja läbi ühise tuttava. Kuid jagage osta.ee linki. Vaataks ise ka peale, mis imeloom seal oli.

Edit. Siiski sama ratas.🙂
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Nobody: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by Nobody »

Täna sai tehtud rattale ülevaatus. Hommikune sombune ilm muutus soojaks ja päikseliseks ning sai tehtud pisike 80-kilomeetrine ring. 8 )

Odomeetri näit 1602km
BC20210520_135601.jpg
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Nobody: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by Nobody »

Nädalaga sai Planetega ära käidud Vormsil (450km). Täna lisandus veel 200km. Iz töötab maanteel hästi. Kuid ühepütane on ühepütane, maanteel pikka otsa lastes on kätes meeldiv surin :lol:
Screenshot_20210604-221928_Chrome.jpg
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Nobody: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by Nobody »

Otsin valuvelgedega Izhile spidomeetri reduktorit. Kui tead kedagi, kes teab kedagi, siis.. 8 )
Screenshot_20210825-121547_Chrome.jpg
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Nobody: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by Nobody »

Täna panin rattale peale aku, kontrollisin rehvirõhud ja Izh käivitus. Vene raud ei jäta üllatamast. Ujukit uputades lendas plinni saatel minema ujukinupp. Pole seda kunagi kogenud. Igatahes ratas tööle läks ja sõitis kenasti.
20220603_211705.jpg
20220603_211650.jpg
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
User avatar
suslik83
Tavakasutaja
Posts: 98
Joined: 20. Dec 2007 01:00
Location: Paide
Contact:

Re: Nobody: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by suslik83 »

seda ujuki nupu lendu olen ka ise kunagi kogenud...vene värk ja asju juhtub.
elu ongi mäng!
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Nobody: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by Nobody »

Täna õhtul sai mööda külateid sõidetud ning jõeäärseid metsateid kolatud. Izh keskkonnas, kuhu see on loodud. Masin sõidab hästi maaõhu käes. 8 )
BC20220611_231509.jpg
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Nobody: Iz Planeta 5 (7.107)

Unread post by Nobody »

Täna saabus see päev, kus rattale sai peale pikalt riiulis seisnud Pekari k-68i karburaator. Algseaded olid üllatavalt hästi paigas. Mootor hakkas madalatel ja keskmistel ühtlasemalt sõitma, kadus jõnksutamine ära. Lõppkiirus justkui jäi samaks, tänase testlõiguga tuli spidoka nõel 110 juurde. Eile 100..105 km\h. Saaks lõppkiirust süüte varasemaks keeramisega u 10 km\h tõsta, kuid siis muutub alumine pööretevahemik uimasemaks. Seetõttu tõin eelsüütenurga tagasi kraadi võrra hilisemaks. Hetkel kõige optimaalsem seadistus. Paar klõpsu ka.
BC20220612_152414.jpg
BC20220612_152434.jpg
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Post Reply