Muravei 2M pöörete probleem

Mootorrataste mehaanika, elektroonika, hooldus
Online
LinnapoissAts
Posts: 7
Joined: 22. Apr 2019 21:33

Muravei 2M pöörete probleem

Unread post by LinnapoissAts » 22. Apr 2019 21:42

Tere kõigile,

Olen taastamas Muravei 2M- masinat ja esmajärjekorras proovin mootori korralikult tööle saada ennem teiste tööde ettevõtmist.
Mure nimelt selline, et alguses gaasi rohkem keerates hakkas nagu mootor "lämbuma", tõmbas "hingest kinni". Täna sai soetatud karburaatori (K65) remontkomplekt ja kõik osad ära vahetatud, nüüd jällegi olukord selline, ei lähe korralikult pöördesse, gaasi keerates jääb teatud maal "plärisema". Samas madalatel pööretel töötab hästi ning jõudu on.

Segukruvi keerates ei muutu palju. Kruvi põhja keerates läheb olukord hullemaks ning lahti keerates paremaks aga mitte nii nagu peaks olema (ennem keeran kruvi pesast välja).

Palun teadjameestelt nõu, et milles võib asi olla.

Ette tänades,

LinnapoissAts



Online
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4573
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 23. Apr 2019 22:14

Segukruvi reguleerib K65 karpal ainult tühikäigu segu rikkust. Siibri küljes on segunõel, selle asendi muutmisega reguleerid keskmistel pööretel segu kogust ning peadüüsi suurusega pannakse paika avatud siibri korral kütusesegu rikkus. Kas Sul on kindlasti õige markeeringuga karburaator?

Karburaatorite sobivustabeli ja tähised leiad masinate kaupa siit:

viewtopic.php?f=9&t=6269


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

Online
LinnapoissAts
Posts: 7
Joined: 22. Apr 2019 21:33

Unread post by LinnapoissAts » 25. Apr 2019 08:12

Aitäh vastamast.
Kuna antud Muravei on on soetatud suguvõssa uuena, siis ajalugu on mingil määral teada ning võin öelda et kui masin kunagi veel täiesti töökorras oli, siis oli sama karburaator (K65 P) peal ning sellest ka järeldasin, et antud karburaator on soblik.
Tõsi, Teie poolt jagatud tabelis on märgitud Muraveile karburaator K36.



Online
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4573
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 27. Apr 2019 17:59

K36 ja K65 seeria karburaatorid võivad mõlemad olla. Lihtsalt erinevad mudelid ja tootmisaeg ning täht taga näitab tabelist otsides sobivust õige moororiga.


Auto võib olla, tsikkel peab olema.

Online
LinnapoissAts
Posts: 7
Joined: 22. Apr 2019 21:33

Unread post by LinnapoissAts » 21. Jun 2019 22:04

Tere taas,

Asi nüüd niikaugel, et peale K65 P karburaatori (mis on selle masina originaal karburaator) remontkomplekti paigaldamist ja karburaatori puhastamist sai asi nagu korda. Lisaks siis vahetatud süütepool, kondekas, piibujuhe, õhufilter jne. Kõige paremini sain mootori tööle kui tõstsin nõela kõige kõrgemasse asendisse.

Nüüd esimesel maantee proovisõidul märkasin, et masin peale käivitamist on ergas ja nii umbes 30 sekundit peale seda. Kuid siis läheb nagu loiuks. Mootor töötab ilusti, tüikäik perfektne aga nagu loid. Kui sõrme ujuki nupul natuke hoida siis taas mootor ergas natuke aega.


Oskab keegi targematest nõu anda?



Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1837
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 22. Jun 2019 00:11

Ei saa kutet peale piisavalt. Vaata, et kraanist jookseks korralikult ja sealt edasi ka teed vabad oleks.


Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

Online
LinnapoissAts
Posts: 7
Joined: 22. Apr 2019 21:33

Unread post by LinnapoissAts » 24. Jun 2019 11:27

Sai kõik lahti võetud.
Kraanist jookseb mühinal, karburaatorini ka jõuab ilusti. Karburaatori võtsin algosadeks lahti ning puhastasin kõik ära, iga viimne kui kanal on täiesti puhas, kuid tulemus sama.
On kellegil veel mõtteid mida võiks proovida?



Post Reply