Jawa 638 karburaator Iz 49- le

Mootorrataste mehaanika, elektroonika, hooldus
roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 812
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Jawa 638 karburaator Iz 49- le

Unread post by roosakummik » 16. May 2019 18:35

Töökaaslane sai oma Iz- i korda, kuid karburaator ei taha tal seal hästi toimida. Oleks see karburaator korralik, kuid võta näpust ei. Sellega seoses tekkis küsimus kas 638 karburaatori saaks 49 le asetada. On kellelgi kogemusi. Tean, et on paigaldatud mikunisid. Kas düüse tuleks muuta või saab kohe hakkama originaal jawa düüsidega?



User avatar
Prii
Tavakasutaja
Posts: 295
Joined: 19. Jan 2007 01:00
Location: Tallinn/Jõgeva
Contact:

Unread post by Prii » 23. May 2019 09:48

Minul on ühel Planetal 638 karbuiraator. Peadüüsi vahetasin ära. Teisele küljele on lisatud ujuki nupp (vene ujukipoti küljest lõigatud, keermestatud, liimiga), kuna muidu ei tahtnud käima minna. Võib-olla oleks pidanud suurema toore düüsi panema. Töötas normaalselt ning väga suurt erinevust ei mäleta.
Attachments
61068372_320738098593534_820672459609997312_n.jpg



roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 812
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik » 23. May 2019 10:08

Millise düüsi panid kas suurema või väiksema. Jawa 638 on 92



User avatar
Prii
Tavakasutaja
Posts: 295
Joined: 19. Jan 2007 01:00
Location: Tallinn/Jõgeva
Contact:

Unread post by Prii » 23. May 2019 14:44

Peast ei mäleta, aga kuna Planeta originaalses K28-s oli 218 äkki, siis midagi sarnast sai sinna ka pandud. Jawal tõmbab 175ne silinder korraga, seega Planetal jäi see lahjaks.
Düüs sai see võetud mingist teisest karpast, aga kahjuks ei tule hetkel meelde, mis karpa see oli. Nõela ja kaevu ei muutnud, kuna töötas nendes alades minu jaoks rahuldavalt.

Koosluse pluss oli veel see, et karpakatted mahtusid peale.



Post Reply