K-125M 1954

Liikmete rattad ja tegemised.
Lugemiseks registreeru kasutajaks.
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 744
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

K-125M 1954

Unread post by fomoco »

Unistasin küll raske-mootorratta omandamisest kuid juhuste kokkulangemisel tuli minna kergema vastupanu teed.

Hoovi veeres selline masin:

Image

Image

https://erinevadpildid.blogspot.com/2021/08/

Lähem inspekteerimine tuvastas mootoris väikse kolksu ning koostasin ka nimekirja asjadest mis on puudu:

Käiguvahetus hoob.
Siduri võll või juht-pulk.
Signaal.
Tulede lüliti.
Spidomeeter.
Musta karbi kaan.


Kaasa sain ka varu mootori.
hmm
Tavakasutaja
Posts: 1508
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere

Re: K-125M 1954

Unread post by hmm »

No väga viis.
Esihark on M1M oma koos lenksu pingutiga.
Lisaks ka silinder on M1M kapsaaiast.
Kuna masin on 1954a. väljalase, siis on jah K152M masinaga. Mul on küll sellele masinale mingisugused esiamordid olemas, kuid nendega peab väga tõsist vaeva nägema...
Põhimõtteliselt on samad esiamordid, mis K55-l ja ka K58.

Jõudu liikuma panemisel.
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: K-125M 1954

Unread post by Nobody »

Väga ilus leid. Jõudu tegemistes!
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 744
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Re: K-125M 1954

Unread post by fomoco »

Silindri võtsin maha ja avastasin, et väntvõlli plekk on lahti tulnud.
Mootor tuleb nüüd laiali võtta.
Õnneks varuosa mootoril on korralikum väntvõll, kolb ja silinder.

Mõlemal mootoril oli silindri pea tihend tavaline paraniit.
Jawal ja IZ'il on seal vask või alumiinium tihend.

Kuidas paraniit tihend selles kohas vastu peab?
Tundub kahtlane.
Post Reply