Järgnevas teemas kajastan Iz Planeta 2K korrastamist. Ratas on dokumentidega ning oli 2021. saabudes töökotta sõiduvõimeline. Seega sai sellega 10km hoopis koju ise sõidetud, mitte haagisel toodud.
18 aastat ootas kuurinurgas külgkorvi tuuleklaas õiget korvi. Seega ratas sai puhtaks pestud ning esimese asjana korviklaas kinnitatud.
Edasi järgnes defekteerimine. Ratas vajab siiski hoolt. Just sai üles leitud kulunud piduriklotside tõttu puuduv esipidur. Samuti ratastesse lähevad uued kinnised kuullaagrid SKF 6203 C3 (kogus 4tk) Lõtkud olid vägagi tuntavad.
Mootor on defekteerimiseks maha võetud. Mõned silma jäänud probleemid nagu lekib tihendi vahelt tugevalt õli, sidur libiseb. Samuti on puudunud õige kollektor ning karburaator kinnitatud vahetükiga. Peagi tuleb uut infot, mootor tõstetud töölauale juba.
Iz Planeta 2K 1970.
Iz Planeta 2K 1970.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: Iz Planeta 2K 1970.
Hoian teemat üleval. Esirattale uued laagrid 2tk 6203 skf kinnised C3 pandud, pidurirumm puhas ja määritult kokku pandud. Viisakama mustriga rehvi leian ka ette.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: Iz Planeta 2K 1970.
Mootori alumine pool sai hoolsalt pestud ja koostatud. Tehtud töödest:
1) Väntvõll rihitud, uued laagrid, simmerid, uus keps ja sõrm
2) Uued laagrid SKF ja tihendid
3) Osaliselt uued sidurikettad
4) Käigukast reguleeritud seibidega
5) Korralikud käigukahvlid, 2-4 käigu korralik hammasratas
6) ... silindri ja kolviga veel tööd lahtised
1) Väntvõll rihitud, uued laagrid, simmerid, uus keps ja sõrm
2) Uued laagrid SKF ja tihendid
3) Osaliselt uued sidurikettad
4) Käigukast reguleeritud seibidega
5) Korralikud käigukahvlid, 2-4 käigu korralik hammasratas
6) ... silindri ja kolviga veel tööd lahtised
Auto võib olla, tsikkel peab olema.