Page 2 of 4
Posted: 24. Feb 2008 18:54
by hautz
Nüüd pole enam midagi vaja.Oli vaja sõrme nõellagrit.
Külekaan ja paak tuleb ära tuua.
Esihargi saab ka
.Voshoodi oma.
Esiotsa ei saand ümber keevitada veel,sest keevituse laenasin sõbrale.
Pärast lisan veel pite ka.
Posted: 25. Feb 2008 01:39
by hautz
Täpsustan et tegelt ei leidnud nõellaagrit mina ülesse,sõber käis juppe sebimas ja leidis ülesse kogemata
(krt loll pea palju vaeva
)
Siis sai mootor kiiresti kokku ja siis sõitma.
Õhtuotsa sai rallitud
Masin läheb ikka normaalselt edasi.Sai ka natu kiirendatud ja tulemuseks pakun ikka üle 100
.
Ei lagune see niisama lihtsalt midagi
,sai katsetatud ka kahekesi sõitu.
Täna õhtul sain küljekaane,paagi ja leegikad(ja veel mõne vidina).Need said nüüdseks külge.
Mõni pilt siis õhtusest seisundist ka:
http://nagi.ee/photos/hautz/4126729/in-set/73577/
Vaadake kui puhtaks saab silindri mootoripesuvedeliku ja survepesuriga
Põhiline puudus on pidurid ,aga needki peaks varsti saama.Pidurduseks on praegu see et kui gaas alla lasta ,siis jääb mootor seisma.
Tgumise otsaga ei oska midagi teha
Paak ja tsikkel tuleb ka suvel ära värvida.
Posted: 25. Feb 2008 12:31
by goonster15
Üle 100km/h????
Posted: 25. Feb 2008 16:50
by hautz
goonster15 wrote:Üle 100km/h????
Ma arvan küll.Tuleb kunagi ära mõõta-kerge raam annab tunda
Raam on kuskil 3x kergem ja veeretakistust pole.
Nüüd on ka kärnkumm taha olemas
,ikka norm mustriga. Ette tuleb mopikärn(samad mõõrud ,mis mopi omal)
Talveks tuleb vaadata veel ühed piigid,mis teeb piikideks
Nokka annab natu halvasti ,aga see ongi hea-pikk kiige
Posted: 25. Feb 2008 18:23
by zanner
Ei taha küll norida aga mida moodi saab sellist asja teha
hautz wrote:
Talveks tuleb vaadata veel ühed
piigid,mis teeb
piikideks
Posted: 25. Feb 2008 23:28
by hautz
zanner wrote:Ei taha küll norida aga mida moodi saab sellist asja teha
hautz wrote:
Talveks tuleb vaadata veel ühed
piigid,mis teeb
piikideks
"Väike" poldi ralli+silikon +kokkupanek.
Kui tegemiseks läheb siis on näha
Posted: 25. Feb 2008 23:36
by hautz
kärna pildid:
http://nagi.ee/photos/hautz/4509461/in-set/73577/
Enne ei viitsi vist alla panna kui hammakas on ära treitud ,et klotsid sisse lähevad.
Posted: 26. Feb 2008 23:12
by hautz
Juhtuski see päev kätte kui kärn alla sai.
Alla läks orig. tagahammakas.Tuleb vist esimene uus ja väiksem teha
selline on siis ta hetkeseis:
http://nagi.ee/photos/hautz/4522015/in-set/73577/
Vaja on sumpasid ja laia tagaporikat.Vaja ka korralikku voshoodi ketti.
OOtan juba esiharki sest esiots on madalam kui tagumine
Pidureid tuleb ka timmida,ei taha võtta hästi.
Kuidagi maru hea pidamine on
Posted: 26. Feb 2008 23:15
by margus014
välimust pole ollagi, imo
Posted: 26. Feb 2008 23:55
by andu85
Kas kiik jääbki selliseks või värvid ära ka kunagi?
Posted: 27. Feb 2008 00:03
by hautz
andu85 wrote:Kas kiik jääbki selliseks või värvid ära ka kunagi?
Kui ilmad soojemaks lähvad siis läheb kõik värvimisse.
Välimuse kohta:See esihark on sama mugav kui ilus
,aga loodan saada järgmine nv voshoodi esihargi
)
Posted: 27. Feb 2008 00:41
by hillar
minu esimene reaktsioon ole seda "krosserit" nähes: "Mis sitanikerdis veel see on????!!!!" aga praegu vaatan, et inimene on teinud palju tööd, et endale selline meelelahutusmasin saada. edu ehitamisel ja loodan, et masin saab endale kena värvkatte.
Posted: 27. Feb 2008 21:09
by hautz
Tänan, edu läheb ikka vaja
selline on minu tingimustes värvimine(minu auto
):
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 46&page=17
Väiksematel pindadel on tulemus kõvasti parem.
Suurt muret teeb nüüd kulund kett, mis on veel 2 ketist kokku tehtud
.Need kes on seda teinud teab mis jamad tulevad, kord on kett pingul,kord lõdva.
Kas keegi teab palju maksab uus kett ja kui pikk on?Kui pikk on orig vosakett?
Võrril on uus kett tublisti pikem ,kas ka vosal
Posted: 27. Feb 2008 21:28
by Alar
uus kett maksab rattapoes ligi 200 kr
no põllupeal ja külavahel ringi rallida kõlbab küll,aga mina sinu asemel keevitaks tagakiige mootorikinnituste ja mootritoru juurde tugevdused kuna praegu lihtsam neid keevitada enne värvimist ja võsa mootoril tiba ikka jõudu on ta võib väga vabalt sinna mõrasid tegema hakata,tean seda omastkäest
aga üks küsimus ka kuhu kadus see traktorimustriga 10 tolline rehv
oleks sellevastu huvi kui vaja enam ei lähe ja äkki sebiksid mulle ka mõne kasutatud korras 16 või 18 tolli kärna
ma vaatasin et sul vedeleb seal üks iz jupi paak
oleks sellegi vastu huvi,nimelt oleks sealt vaja korki ja kraani ja paagi vahele käivat alumiiinium mutrit.
muidu edu ehitamisel
Alar
Posted: 27. Feb 2008 21:41
by hautz
Alar wrote:uus kett maksab rattapoes ligi 200 kr
no põllupeal ja külavahel ringi rallida kõlbab küll,aga mina sinu asemel keevitaks tagakiige mootorikinnituste ja mootritoru juurde tugevdused kuna praegu lihtsam neid keevitada enne värvimist ja võsa mootoril tiba ikka jõudu on ta võib väga vabalt sinna mõrasid tegema hakata,tean seda omastkäest
aga üks küsimus ka kuhu kadus see traktorimustriga 10 tolline rehv
oleks sellevastu huvi kui vaja enam ei lähe ja äkki sebiksid mulle ka mõne kasutatud korras 16 või 18 tolli kärna
ma vaatasin et sul vedeleb seal üks iz jupi paak
oleks sellegi vastu huvi,nimelt oleks sealt vaja korki ja kraani ja paagi vahele käivat alumiiinium mutrit.
muidu edu ehitamisel
Alar
tagakiige kinnitusel on tugevdus otse mootori kinnituse külge ja neid tuleb kindlast veel
traktori rehvi läheb veel vaja,mul neid 2 ja vb lähevad kardile alla kui kunagi ostan
palju pakud kärnade eest?
Saaksin sebida
Posted: 28. Feb 2008 23:49
by hautz
EI no eriti hea ralli päev
Kõigepealt jätkus keti mahaviskamine,kui hullemalt ralli anda .
Siis sai küte otsa ja lükkasin tanklasse,sain käima aga unustasin keti peale panna(lihtsam lükata) ja tõmbas keti süütemängu.Sai süütemäng uuesti timmitud ja sõitma asuda ja jälle kett maas.Nüüd uuesti süütemäng paika ja sõitma, jälle kett maas.Nüüd juba süütemäng läbi ja kojulükkamine.
(krt 2 km jälle)
Kodus uus süütesüsteem ja sõitma, 30m sõita ja kett maas,kett peale ja proovima.Kett pooleks.
Krt kett on nii kulund et lülid loksuvad umbes 1,5 mm
ja osad rullid kadunud kulumise käigus.
Kui pikk on uus kett?
üle 165cm ikka?
Kui pikk on orig vosa kett(küljes olnud)?
Posted: 29. Feb 2008 22:21
by rallitaja
Mis sa jamad, osta uus kett (vana võta kaasa) ja pane korralikud hammasrattad külge. Läbiveninud ketid jooksevad alatihti maha ja rikuvad hammasrattad ka ära.
Posted: 01. Mar 2008 01:23
by hautz
Sain uue keti,mitte küll täitsa uue aga korraliku ja asi toimib.
Oleks täna täitsa uue ostnud aga raha jäi koju
Täna sain ka kontaktidega geneka,see juba küljes.Külge said ka kohe uued truzba kontaktid.
Homme peaks saama izi esihargi ,voshoodi sumpad,ja voshoodi tagaamordid....
Posted: 01. Mar 2008 20:43
by hautz
Sumpad, tagamordid ja esihark käes
Sumpade ja tagaamortide toomine läks küll raskustega aga ära tõin.
Kõik jupid tõin vosaga
Nüüd tuleb siis suurem keevitamine jälle ära teha
Keegi chopperi esihargiks tehtud iz56 esiharki ei taha vahetada mõne muu hargi vastu?
Posted: 03. Mar 2008 00:54
by hautz
Natuke aretust sai täna tehtud:
http://nagi.ee/photos/hautz/4581521/in-set/73577/
Sai esihark normaalmõõtu keevitatud,muud ei saand keevitada,sest elektroodid said otsa.Enne seda sai esihark osandatud ,puhastatud ja uus õli pandud.Tulevased tagaamordid said ka lahti võetud,puhastatud, värvitud mustaks ja uue õliga kokku pandud.
Tuleb keevitada veel tugevdusi ,uued tagaamordi kinnitused, esiotsa tugevdused,uus tagapidurilhoob,esitule kinnitused,jne.
Pärast vahetasin ka käimalöömisvända võlli uue vastu(Vanaisa varud).1 asja unustasin panna nagu alati-siduri lahutamise pulga sidurikorvipoolne osa
,homme jälle uuesti lahti
i.Aga vähemalt on nüüd käivitusvänt korralikult kinni
Mõtlen millist(eid) tuld ette panna.Lahendused:
1) 2 halogeen esituld(olid vist gabrielle vms) kõrvuti(läbimõõt kummalgi umbes 15 cm)
2)1 halogeen esituli(Läbimõõt umbes 15cm)
3)1 tavaline esituli(Läbimõõt umbes 15 cm)
4)1 tavaline esituli(Läbimõõt umbes 20 cm,sama mis ¸iguli 2101 esituli)
5)???
Millist lahendus oleks kõige normaalsem?
Kas H1 halogeen 6v on olemas?
Posted: 03. Mar 2008 18:09
by hs33
OT: kuidas sellise pasahunniku(vabandust väljenduse pärast) sees töödata saab?
Posted: 03. Mar 2008 18:55
by hautz
See pole p*sk ,need on vajaminevad asjad.
Aga et nad laiali on küll minu viga
Posted: 04. Mar 2008 00:21
by hautz
Sai siis natuke keevitatud:
http://nagi.ee/photos/hautz/4596531/in-set/73577/
Teisele poole tuleb ka alumine osa juurde keevitada.
Pidurihoob sai ka tehtud.
Esitule asi on lahtine
Homme veel kõvasti keevitust raami tagaosale ka ja kui viitsin siis hakkan kunagi lammutama värvimiseks
Raam tuleb kindlasti must ja paak ja porikad ka mustad või punased(või veel sinised
)
Tulid veel ametlikud mõtted korraks
(Ehitusluba jms)
Kas on mõtet? Mis hinnaks võiks tulla?
Nüüd tuleb kindlasti kriitikat,aga see viibki ju edasi
Posted: 06. Mar 2008 02:05
by hautz
porikad, esiratas,esituli ja tagumine ots teevad muret veel.
Ette ka kitsast kärna pole
tuleb vist lai panna.
http://nagi.ee/photos/hautz/4622737/in-set/73577/
Nüüd on saanud lumest viimast võtta aga kärn on talvel liedam kui tavaline rehv(JÄÄL)
Täna pidin uue gaasitrossi ka tegema
Izi esiharkk jääb vist jh liiga jäigaks.Tuleb välja et truzbal pole iz-i esihark
Posted: 06. Mar 2008 08:55
by morten002
päris kõva töö oled ära teinud
edu ehitamisel. tahaks juba lõpptulemust näha
Posted: 06. Mar 2008 16:48
by rallitaja
Kui ette kitsast kärna pole, siis laiaga rikud sõidulõbu ära.
IZ mootorratta esihargi kohta olen mina juba oma sõnad andnud, veendusid nüüd ise. Sul amordid töötavad ikka, läbi ei lase?
Porikad pane kindlasti külge, vähemalt ette. Kui ees porikat ei ole, siis sa varsti enam ei näe, silmeesine saab porikseks (kas siis prillid või visiir, oleneb missugune kiiver sul on).
Posted: 06. Mar 2008 19:22
by hautz
Amordid töötavad ilusti ja läbi ei lase.Puksid ja tihendid on korralikud.
Kui hakkavad läbi laskma siis on ka uued tihendid kuskil olemas.
Vb sebin ikka voshoodi hargi või võtan truzba oma ja teen korda.
Kevade poole teeb ühe rõngavahetuse ka vist ,vb ka ühe puurimise
Pakkuda võib ka parempoolset mootoripoolt ja 3 rõngalist 1 rem kolbi elva-tartu kandist.
Käigukasti hammakate nukid võiks ka üle lasta,vahel harva viskab mõnda käiku välja,Hambad ise peaks veel korralikud olema.
Mootor tundub et on korralik olnud, aga enne minu kätte jõidmist on valedesse kätesse jõudnud.
Andke aga ideid
Posted: 06. Mar 2008 23:07
by canyondrift
hautz wrote:Vb sebin ikka voshoodi hargi või võtan truzba oma ja teen korda.
Seleta meile mis on truzba esihark, minduteada on see asi ikka druzba ja sellega langetati ennemvanaste metsas puid, kuid see kippus üle kuumenema
Masin hakkab tõesti sul ilmet võtma, korraliku töö oled teinud ära ja ma loodan et need keevitused sul ikka vastu peavad. Egas midagi siis edu tööle ja värvi masin kindlasti üle...
Posted: 07. Mar 2008 02:34
by hautz
canyondrift wrote:
Seleta meile mis on truzba esihark, minduteada on see asi ikka druzba ja sellega langetati ennemvanaste metsas puid, kuid see kippus üle kuumenema
hautz wrote:No täna läksin kettasse ja aretasin tagahammaka.Kasutasin moskva hammakat.(oleks saand lihtsamalt aga liiga hilja avastasin et piduritrummel on moskval eraldi küljes)
Puudu veel õhukumm ja esihammaka mutter (vaja ära tuua).Kärnu vist esialgu ei tule
Pidurid on juba omaette asi.Plaan on ketaspidurid(õliga),aga vaatab mis saab
Käima sai ka korra proovitud:läks käima küll
Pildimaterjal:
http://nagi.ee/photos/hautz/4075287/in-set/73577/
Tru¸bast ka pilti
,kui esiharki ei saa sis rändab tru¸ba esihark vosale.Tru¸bal on i¸-i esihark ,natuke kohandatud... :
http://nagi.ee/photos/hautz/4075617/in-set/74119/
Posted: 07. Mar 2008 14:34
by vaalo
hautz wrote:Mootor tundub et on korralik olnud, aga enne minu kätte jõidmist on valedesse kätesse jõudnud.
Peaaegu iga mootor on alguses korralik.
Posted: 07. Mar 2008 14:42
by hautz
vaalo wrote:hautz wrote:Mootor tundub et on korralik olnud, aga enne minu kätte jõidmist on valedesse kätesse jõudnud.
Peaaegu iga mootor on alguses korralik.
No kunagi on kõik uued olnud ju
Ma mõtlesin seda et sisu on korralik aga nt üks mootoripool on ära hooratud ja mootor oli kokku lastud.
Posted: 07. Mar 2008 15:16
by hillar
mootoripooled on paaris valatud ja neid tuleb ka vahetada paaris(mitte üks pool ühelt mootorilt, teine teiselt).
Posted: 10. Mar 2008 01:07
by hautz
hillar wrote:mootoripooled on paaris valatud ja neid tuleb ka vahetada paaris(mitte üks pool ühelt mootorilt, teine teiselt).
Seda eriti ei usu.Koos tööteldud neid kindlasti pole.
Võrre küllalt suvalistest pooltest kokku pandud aga võrril pole käigukasti
Posted: 10. Mar 2008 01:18
by hautz
Täna sai enne mootori lahtivõtmis 1tunniga 2l kütet ära raisatud
Lõpus läks juba päris hästi edasi.Ju hakkas kartma lahtivõttmist
Mootor oli nagu mulda täis krt.Hammasrattad kragisesid ja kahvlid olid kulunud.Säh sulle korras mootorit
Jupid said väikest pesu pärast,nüüd nagu uued
See hammakas kuhu ketiratas külge käib pidi ka ikka vale olemas olema
(liiga tihedad hambad on peal)
Tuleb veel üks mootor ära vedada ja üks korralik kokku teha.Tollel mootoril ka parempoolne mootoripool ära rikutud
Mõni pilt ka:
http://nagi.ee/photos/hautz/4668363/in-set/73577/
Kas voshodile ka väiksemaid esimesi ketirattaid ka tehtud on?
Posted: 10. Mar 2008 03:40
by martvl
Võrre küllalt suvalistest pooltest kokku pandud aga võrril pole käigukasti
vaidleks vastu
eilmine nädal sai labist võrri mootori pooli uuritud ja tuleb välja et ei istu ikka korralikult kokku
Posted: 10. Mar 2008 11:07
by mesamees
Olen võrril käigukasti näinud,kui ei usu,siis minge Kurtna mootorrattamuuseumisse vaatama
Posted: 11. Mar 2008 23:48
by hautz
Sai nüüd proovitud vanema voshodi ja uuema voshodi mootoripooli kokku,ikka päris erinevad olid.
Saaksin 2 voshodi kokku teha,kui 2 komplekti mootoripooli saaks(Kas või katkised,kui jupid on olemas).1 krossikas ja 2 originaal.
Neid kuskilt uuena saada ei ole?Mis hinnad tuleksid?
Voshod 3m mootoril on ka üks võll/hammakas puudu(See ,kuhu esihammakas külge käib)
Kui kuskilt ei saa, siis tuleb keevitada lasta
NB! See üks mootoripool on ülikatki(Kartereid see ei puuduta,küll aga välimus ja pori/mustuse kaitset.
On see sagedane asi et kui kett maha läheb rikud mootoripoole ära?
Posted: 12. Mar 2008 22:05
by Alar
väga sagedane eriti kui ilma sidurita sõita
voshod 3 ja 2 karterid on väga erinevad
aga samatüübi mootori kartereid annab vahetada küll
aga sa pead seda mootorit üsna sageli lahti võtma kuna kuluvad käigukäpad vigaseks või käigukasti hambad lopergusteks
ise hakkan ehitama kerge väntvõlli 3 rõngaga kolvi ja tõstetud surveastmega mootorit eks näis mis välja tuleb.
voshod muidu projektiks hea ja katsetamiseks kuna juppe alati jalaga segada.
Alar
Posted: 12. Mar 2008 23:38
by hautz
Alar wrote:väga sagedane eriti kui ilma sidurita sõita
voshod 3 ja 2 karterid on väga erinevad
aga samatüübi mootori kartereid annab vahetada küll
aga sa pead seda mootorit üsna sageli lahti võtma kuna kuluvad käigukäpad vigaseks või käigukasti hambad lopergusteks
ise hakkan ehitama kerge väntvõlli 3 rõngaga kolvi ja tõstetud surveastmega mootorit eks näis mis välja tuleb.
voshod muidu projektiks hea ja katsetamiseks kuna juppe alati jalaga segada.
Alar
Siis kui sain mootori siis oli juba mootoripool katki
,tedagi kelle käest läbi käinud
Oleks ainult juppe jalaga segada
või on asi minus,et ei uuri õigetelt inimestelt.
VB hakkan UUT mootorit uurima.Tean kellel vedeleb vist.
Posted: 15. Mar 2008 01:55
by hautz
http://nagi.ee/photos/hautz/4725851/in-set/73577/
(vaadake ka edasi ikka ka)
vb saab sellest hoopis krossi suzuki...
vaja oleks käigu ja käimalöömisvänta
süütesüsteemi
esihammakat
Kolbi ja rõngaid
karpat
Äkki kellelgi leidub midagi?
Kui kepsu liigutasin sain aru mis on erinevat vene masinast(palju täpsem)
Posted: 15. Mar 2008 18:30
by bad-5
mull pakkuda 49ccm suzuki süütemängu trummli vms ta on. kui huvi siis es! süütepool on ka olemas koos piibuga
Posted: 17. Mar 2008 00:45
by Alar
no voshodi projekt jääbki nurka ,kui sul juhuslikult võsa juppe üle jääb (ükskõik mida)siis ps
Posted: 17. Mar 2008 00:50
by hautz
Projekt ei jää nurka,ega mul ühte sõidukit vaja ei ole
Sellele laon uue mootori kokku.Ei hakka midagi peale kanalite muutmise ja plokikaane freesimise tegema...
Mis juppe vaja on?(PS)
Praegu paneks peaaegu 2 mootorit veel kokku.
Posted: 05. Apr 2008 00:13
by hautz
Täna sai üle tüki aja midagi ära tehtud,muu aeg on koguaeg sõidetud.
Said tehtud ette uued mootori kinnitused.
Sai vahetatud mootor ära.Uus mootor sai korraliku käigikasti,korraliku silindri,uue kolvi ,uued rõngad,uue sõrmelaagri.Sidurikorv ei saand kõige parem peale
,käima ei saa eriti lüüa.
Uus mootor on päris hea,hetkel käib sissesõitmine(Ja kärna kulutamine asfaldil
)
Vahepeal läks ette voshod 3m esihark,voshodi lenks ja voshoodi esitatas.
Posted: 05. Apr 2008 11:58
by mart63
hautz wrote:
Uus mootor on päris hea,hetkel käib sissesõitmine(Ja kärna kulutamine asfaldil
)
Ühesõnaga retsimine?