Vene karburaatorite margid

Mootorrataste mehaanika, elektroonika, hooldus
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Vene karburaatorite margid

Unread post by Nobody »

Vene tsiklite karburaatorid

(ja nende andmed)

Mõtlesin kirja panna Vene tsiklite karbusside andmed,äkki on kellelgi vaja.

PS! Kuna on tegemist vene kirjandusest pärit andmetega,siis tasub nendesse suhtuda väikese ettevaatusega.Eriti uuemate K-63,K-65 ja K-68 karpade andmetesse.

Tüüp Mis tsiklil Läbimõõt Düüsi läbilase cc-des
K-26 KievljaninK-1-B 16mm 100cc
K-26A KievljaninK-1-B 16mm
K30 MoskvaM-1-A,K-125 16mm 135cc
K-34 D-4(võrrimootor) 12,5mm 50cc
K-34b(vene B)D-5 kuniD-8M 12,5mm 50cc
K-35 Riga 1(mopp) 12,2mm 90cc
K-35b(vene B)Riga 3(mopp) 14mm 90cc
K-35B Riga4,Verhovina,Turist,MP048,S-52(mopp) 14mm 90cc
K-60 Mini,Delta,Stella,Karpatõ 14mm 70cc
K-60B Sama mis eelnev !4mm 62cc
K-55 M1M,K-55,K-58 20mm 135cc
K-55b K-175 20mm 190cc
K-55B Vjatka-150 22mm 165cc
K-55D M-103 22mm 145cc
K-40 Iz-350,M-75 24mm 175cc
K-28 Iz-350 24mm 190cc
K-28b(vene B) Iz-49 24mm 180cc
K-28B pumbamootor 25mm 295cc
K-28g(vene G)Tuula 25mm 182cc
K-28d(veneD)Iz-56 25mm 182cc
K-28E invaautoC3A 25mm 120cc
K-28z(zitikas) Iz-Jupiter 24mm 270cc
K-28i(vene I)Iz-Planeta 25mm 215cc
K-36 Kovrovets175b,175B,Voshod,Voshod-2 26mm 195cc
K-36g(vene G) Tuula-Turist,Turist M ja TGM(kaubaroller) 27mm 185cc
K-36d(vene D) Iz-jupiter-3 28mm 260cc
K-36E C3d(veneD) invaauto 28mm 400cc
K-36z(zitikas) Iz-Jup,Jup-2 26mm 275cc
K-36i(vene I) Iz-planeta2,Planeta3 28mm 280cc
K-36M M-105,M-106 24mm 155cc
K-36P Vjatka150 M 24mm 165cc
K37 24mm 160cc on M72 (1941-1950)
k37A (1950-1958) on hilisem M72 , M72-H, M72K, K750, K750 MB
K38 24mm 150cc on Irbit m61, Ural m62, Ural m63
K-301 Uraal-3 28mm 185cc
K-301b(vene B) K-650,DneprMT-9 28mm 185cc
K-302 K-750,K-650 28mm 185cc
K-62 Iz-Jupiter4 30mm
K-62b(veneB) Iz-Planeta4 32mm
K-62B Voshod-3 26mm
K62g(veneG) Tulitsa 26mm
K-62i(veneI) Iz-Planeta3 28mm 260cc
K-62E C3D invaauto 30mm
K-62d(veneD) Iz-Jupiter3 32mm
K-62M Iz-PlanetaSport 32mm 270cc
K-62C MMB3-3.115 Minsk 26mm 170cc
K-63T Ural IM3-8.103-10,Dnepr MT-16
K-63f(vene F) Dnepr,Ural
K-65d(vene D)Iz-Jupiter5 30mm 260cc
K-65i(veneI) Iz-Planeta 5 32mm 270cc
K-65B Voshod3M,3M-01,3M-02
K-65C Minsk3.1121.2,3.113,3.1131
K-68d(vene D) Iz-Jupiter5 28mm 250cc
K-68A Iz-Planeta5 28mm 250cc
K-68i(vene I) Iz-Planeta 5 32mm 280cc
Lisan ka mõned vene võidusõidu tsiklite karpad.
K-91 võidusõidu tsiklid(40-50-ndad)
K-93 M-52C
K-29 M-35,M-35K 22mm
K-99 Serpuhovi tsiklid(S-ja Vostokid) 27-28mm
K-99M Serpuhovi tsiklid(S-ja Vostokid) 27-30mm
K-194 ringraja tsiklid 70-ndad (Iz S-11,Strela jne) 24-32mm
K-195 sama,mis eelmine 24-34mm

Info pärit: http://www.hot.ee/kangro1/a.htm

EDIT 7.09.2018 Parandatud Izh Jupiter/Planeta karburaatorite tähised ära.
EDIT 18.02.2019 Parandatud K37, K37A ja K38 markeeringuga sobivad mootorrattad ära.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
User avatar
Alar
Tavakasutaja
Posts: 15
Joined: 23. Dec 2005 01:00
Location: tartu

Unread post by Alar »

tere tekkis küsimus et mis masinale kuuluvad k62z(zitikas)ja k65g(vene g) vabandust mõtlesin õigesti aga kirjutasin valesti
Last edited by Alar on 10. Mar 2008 20:07, edited 1 time in total.
User avatar
Tafka
Admin
Posts: 422
Joined: 16. Nov 2003 01:00
Location: Tallinn > Nõmme

Re: Vene karburaatorite margid

Unread post by Tafka »

Nobody wrote: K62g(veneG) Tulitsa 26mm
raimz
Tavakasutaja
Posts: 15
Joined: 20. Mar 2008 01:00
Location: viljandimaa

Unread post by raimz »

mis karpa läheb jawa 638-le?
User avatar
mart63
Tavakasutaja
Posts: 32
Joined: 07. Jul 2006 00:00
Location: Tallinn

Unread post by mart63 »

Jawa pole vene tsikkel ju.. :lol:
raimz
Tavakasutaja
Posts: 15
Joined: 20. Mar 2008 01:00
Location: viljandimaa

Unread post by raimz »

minu viga.ei lugenud teema pealkirja õieti.
aga mis karpa läheb siis jawa 638-le
hillar
Tavakasutaja
Posts: 37
Joined: 06. Feb 2007 01:00
Location: Võrumaa, haanja vald
Contact:

Unread post by hillar »

jikov, peaks minema jawa 350, 360, 648, 646
raimz
Tavakasutaja
Posts: 15
Joined: 20. Mar 2008 01:00
Location: viljandimaa

Unread post by raimz »

hillar wrote:jikov, peaks minema jawa 350, 360, 648, 646

hetkel ongi ikov peal, aga tegelt peaks minema mingi teine.
hillar
Tavakasutaja
Posts: 37
Joined: 06. Feb 2007 01:00
Location: Võrumaa, haanja vald
Contact:

Unread post by hillar »

miks sa seda arvad? vaata tehasemanuaali, kui ei usu :P
jusspb
Posts: 8
Joined: 14. Aug 2008 00:00

Unread post by jusspb »

isiklikult arvan et K-63 liigub minsk 125cc all kõige paremini..
ostsin karbussi ja v6rreldes jawa karpaga ei andnud v6rreldagi.. kiirendus oli jõhker ja tippu tuli ikka 20-30 km/h juurde..
Kütet ei v6tnud kah eriti palju. Hea on veel et tal on tooreklapp ja väga kerge on karpat regullida..
jan
Posts: 2
Joined: 08. Aug 2008 00:00
Location: Harjumaa/Tartu
Contact:

soses tähistega

Unread post by jan »

Seal üleval on kirjas peadüüsi läbilase, siis mis need cc täpsemalt tähendavad? Kui kuupsentimeetre, siis minu arust see päris hästi ei sobi, sest läbilase on ikka mingis ajaühikus läbiläinud maht. Ehk siis peaks olema net cc/min vms.

Terv, Jan
roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 719
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik »

63, 65 ja 68 karburaatorite tähtedesse tuleb tõesti ettevaatusega suhtuda, kuna tõesti on mul peal vene i- ga k 65 karburaator ja see toimib. Mingit kinnipoomist mootori juures ei toimu.
User avatar
taivuuhin
Posts: 7
Joined: 07. Sep 2008 00:00
Contact:

Unread post by taivuuhin »

mida siis see cc tähendab?
Selle qjärgi vist ega mootori kuupsentimeetreid (ccm) ei võeta?
Osar
Tavakasutaja
Posts: 40
Joined: 06. Oct 2009 00:00
Location: Tartu-Värska

K-68 D - kas saab panna eraldi õlituse karpale?

Unread post by Osar »

Mingitoru on paremal pool. Mõni väidab,et ülevool,teine,et õlitus
Kui ei suitse rehv,siis suitseb sidur..
_________________

IZ Planeta 5
http://www.upload.ee/image/715412/IZ.jpg
_________
Osar
Tavakasutaja
Posts: 40
Joined: 06. Oct 2009 00:00
Location: Tartu-Värska

Unread post by Osar »

Mis karpa PLaneta 5 peale sobib kõige paremini.Krdi K-68 pole kõige parem karpa
Kui ei suitse rehv,siis suitseb sidur..
_________________

IZ Planeta 5
http://www.upload.ee/image/715412/IZ.jpg
_________
roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 719
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik »

No siis pane K 65 peale tagasi, mul töötab küll kui kellavärk. PS pane õlitustorule punn ette, sellepärast ta sul korralikult ei tööta kakub lisaõhku peale.
Osar
Tavakasutaja
Posts: 40
Joined: 06. Oct 2009 00:00
Location: Tartu-Värska

Unread post by Osar »

Kinni panen.Ei tööta ikka ilusti. Tühikaäik tuleb ja läheb,takt venib imelikult.Kontaktid on uued,süüde õige,kondekas vahetatud. Vahepeal tekkis mõte,et äkki saab lisaõhku kätte mootoripoolte või otsatihendi juurest.Proovingi nüüd K-65 panna peale
Kui ei suitse rehv,siis suitseb sidur..
_________________

IZ Planeta 5
http://www.upload.ee/image/715412/IZ.jpg
_________
roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 719
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik »

Osar wrote:Kinni panen.Ei tööta ikka ilusti. Tühikaäik tuleb ja läheb,takt venib imelikult.Kontaktid on uued,süüde õige,kondekas vahetatud. Vahepeal tekkis mõte,et äkki saab lisaõhku kätte mootoripoolte või otsatihendi juurest.Proovingi nüüd K-65 panna peale
Keera ka seda teist kruvi kinni, sest kui see ka liiga lahti on, siis ei taha ka hästi töödata, ega K68 ja K65 ei erinegi muu asja poolest, kui et ühel on ümarsiiber ja õli pealevoolamis ava, ülejäänud on nagu täiustatud K65
Osar
Tavakasutaja
Posts: 40
Joined: 06. Oct 2009 00:00
Location: Tartu-Värska

Unread post by Osar »

Seda kindlasti.Eile proovisin nõela tõsta,natuke aitas,täna teen pikema tiiru,eks siis näis. Äkki veel natuke süüdet ka regullida,kellad ja asjad appi võtma
Kui ei suitse rehv,siis suitseb sidur..
_________________

IZ Planeta 5
http://www.upload.ee/image/715412/IZ.jpg
_________
roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 719
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik »

Osar wrote:Seda kindlasti.Eile proovisin nõela tõsta,natuke aitas,täna teen pikema tiiru,eks siis näis. Äkki veel natuke süüdet ka regullida,kellad ja asjad appi võtma
Minu planeta töötab ülevalt teises nõelaastmes kõige paremini. Alla selle on mootor uimane ja kogub kiirust aeglaselt.
urmet48
Tavakasutaja
Posts: 343
Joined: 28. Jul 2009 00:00
Location: Dagö
Contact:

Unread post by urmet48 »

K62C ei leidnud sealt nimekirjast. Millele peaks külge käima?
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

urmet48 wrote:K62C ei leidnud sealt nimekirjast. Millele peaks külge käima?
Proovi uuesti :wink:
K-62C MMB3-3.115 Minsk 26mm 170cc
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
urmet48
Tavakasutaja
Posts: 343
Joined: 28. Jul 2009 00:00
Location: Dagö
Contact:

Unread post by urmet48 »

Nobody wrote: Proovi uuesti :wink:
K-62C MMB3-3.115 Minsk 26mm 170cc
Üha enam leiab kinnitust, et birkal olev info ei lange tegelikkusega kokku :D Tänud Nobody! Pikka näpuga järge ajamise peale leidsin nüüd isegi lõpuks üles.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

urmet48 wrote:
Nobody wrote: Proovi uuesti :wink:
K-62C MMB3-3.115 Minsk 26mm 170cc
Üha enam leiab kinnitust, et birkal olev info ei lange tegelikkusega kokku :D Tänud Nobody! Pikka näpuga järge ajamise peale leidsin nüüd isegi lõpuks üles.
Kasutan firefoxi, ctrl+f ning leiad lehelt vajaliku info hetkega. :roll:
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
deltavend96
Tavakasutaja
Posts: 43
Joined: 15. Jul 2010 00:00
Location: Põltsamaa
Contact:

Unread post by deltavend96 »

Keegi oskab öelda täpsemat infot karpa KP-15 kohta?
martvl
Tavakasutaja
Posts: 52
Joined: 14. Dec 2004 01:00
Location: rakvere;tapalaeg ajalt liiklen karinul !
Contact:

Unread post by martvl »

keegi midagi K-36 б(vene B) kohta midagi oskab ölda ?
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

34

Unread post by iceman »

tavaline abimootori karpa, see suurema avaga,vist12, umb. 1972 , enne seda k34 ,ilma täheta, sellel löör mingi 10mm. kasutatti d4 ja d5 neil moto lõõr ka väiksem.
k34b puhul võigsolla tegu pisut parema dfuusoriga kuna lõõri läbimõõtude erinevus suurem.
mida muidu teada soovid?
martvl
Tavakasutaja
Posts: 52
Joined: 14. Dec 2004 01:00
Location: rakvere;tapalaeg ajalt liiklen karinul !
Contact:

Unread post by martvl »

vaevalt et ta nüüd abimootori karpa on,kuna näeb välja täpselt samasugune nagu K36
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman »

sel juhul ei oska aidata ja piiblit pole käepärast.
fakt on et sääru karpa mark on k 34 ja k34b. lisaks veel k34 d. d on ilmselt viimase otsa toodang , pisut suurema ujuki ruumiga. düüse ka vist suurem , vaielda ei oska pole ise käes hoidnud.
urmet48
Tavakasutaja
Posts: 343
Joined: 28. Jul 2009 00:00
Location: Dagö
Contact:

Unread post by urmet48 »

Võrride karpad: K34, K34B ja K34D.
Mopeedide karpad: K60 ja K60B.

Võrride karpade erinevused on erinev lõõri läbimoot 10mm ja 12mm. D markeeringuga karpal on tõesti suurem ujukikamber ja düüs.

Mopeedikarpade erinevus visuaalselt on ühe lisakanali olemasolu ja teine düüs.

Midagi rohkemat erinevusi pole nagu osanud märgata.
martvl
Tavakasutaja
Posts: 52
Joined: 14. Dec 2004 01:00
Location: rakvere;tapalaeg ajalt liiklen karinul !
Contact:

Unread post by martvl »

nii tuli välja et kuulub invaliidi auto izi mootorile see karburaator K-36 б(vene B)
lihtsalt varuosade/juppide kastist oli kuidagi valesse kohta sattunud !
urmet48
Tavakasutaja
Posts: 343
Joined: 28. Jul 2009 00:00
Location: Dagö
Contact:

Unread post by urmet48 »

Parandan oma kirjaviga. K36 asemel peaks K60 olema :oops:
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman »

urmet48 wrote:Parandan oma kirjaviga. K36 asemel peaks K60 olema :oops:

k60 on nn tsentraal karpa , aga enne seda oli moppel suht sääru karpa sarnane isend . võibolla gabariidilt grammikese suurem ja kinnitused silindrile horisontaalis , säärul vertikaalis. marki kahjuks ei tea , äkki k 35
erw1nike
Tavakasutaja
Posts: 95
Joined: 28. Oct 2010 00:00
Location: Viljandi/Pärnu
Contact:

Unread post by erw1nike »

Küsiks uurisin siit nimekirjast aga päris täpset informatsiooni ei saanud.Mul oleks selline küsimus ,äkki keegi oskad midagi tarka öelda..Ühelt enda tuula/muravei mootorilt karpat maha võttes ja andmeid uurides sain andmed et tegu K36P karpaga ,aga samas lõõr vms on tollel 27mm..
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

urmet48 wrote: Mopeedide karpad: K60 ja K60B.

Mopeedikarpade erinevus visuaalselt on ühe lisakanali olemasolu ja teine düüs.
Milline on veel nende erinevus? Tean, et K60b düüs on 62, kuid teine?
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
urmet48
Tavakasutaja
Posts: 343
Joined: 28. Jul 2009 00:00
Location: Dagö
Contact:

Unread post by urmet48 »

Nobody wrote:
urmet48 wrote: Mopeedide karpad: K60 ja K60B.

Mopeedikarpade erinevus visuaalselt on ühe lisakanali olemasolu ja teine düüs.
Milline on veel nende erinevus? Tean, et K60b düüs on 62, kuid teine?
K60 oli düüsimõõt kas 70 või 72. Ei mäleta enam täpselt. Tooreklapp on kaa neil erinev ja pole omavahel vahetatav. Vähemalt minul ei õnnestunud neid vahetada, et toimima hakkaks.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

urmet48 wrote:
Nobody wrote:
urmet48 wrote: Mopeedide karpad: K60 ja K60B.

Mopeedikarpade erinevus visuaalselt on ühe lisakanali olemasolu ja teine düüs.
Milline on veel nende erinevus? Tean, et K60b düüs on 62, kuid teine?
K60 oli düüsimõõt kas 70 või 72. Ei mäleta enam täpselt. Tooreklapp on kaa neil erinev ja pole omavahel vahetatav. Vähemalt minul ei õnnestunud neid vahetada, et toimima hakkaks.
Millest erinevus, mis mootoritega või silindritega neid kasutati?
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
afka
Tavakasutaja
Posts: 37
Joined: 13. Jun 2010 00:00

Unread post by afka »

Jutt siin mopi karpast aga oleks küsimus IZ K-28 karpa kohta,et mis vahe on segusiibritel.Mingil varjandil on segusiibrile puuritud auk filtripoolsesse külge.Küsimus olekski et mis see auk annab w on sedatüüpi karpa mõeldud kindlale IZ i mudelile?
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

afka wrote:Jutt siin mopi karpast aga oleks küsimus IZ K-28 karpa kohta,et mis vahe on segusiibritel.Mingil varjandil on segusiibrile puuritud auk filtripoolsesse külge.Küsimus olekski et mis see auk annab w on sedatüüpi karpa mõeldud kindlale IZ i mudelile?
Täna just lappasin kokku. Kindlasti oli "auk" K-28 I (vene i)

See ava reguleerib õhu hulka, küllap mõnele mootorile seda on vaja.

Iz 56 karpa on K28D, siibril ava kindlasti lisaks sees ei ole.

Nagu näha, on sellise siibriga karpa siis:

K-28i(vene I)Iz-Planeta 25mm 215cc
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
afka
Tavakasutaja
Posts: 37
Joined: 13. Jun 2010 00:00

Unread post by afka »

Sain sellise auguga uue segusiibri ja tahaks proovida IZ-49 karpasse.Terve posu neid teisi aga suht kulunud ja logisevad.Eks ole näha mis siis teeb.
gen
Tavakasutaja
Posts: 132
Joined: 30. May 2009 00:00

Unread post by gen »

Kunagi sattus minu kätte karburaator.
Mis väliselt on väga sarnane K35ga kuid toimib pöördsiibriga,valmistatud oli vist 86aastal,kahjuks ei meenu markeering(Kui üles leian siis lisan selle)
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

afka wrote:Sain sellise auguga uue segusiibri ja tahaks proovida IZ-49 karpasse.Terve posu neid teisi aga suht kulunud ja logisevad.Eks ole näha mis siis teeb.
Täna panin kokku ühte "poolikut" karpat, nimelt oli mõni osav meistrimees sinna sisse valmistanud pronksist hülsi. Tuli hooniga tublisti üle käia, et siibriga ühte mõõtu saada, aga küllap hea lahendus.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1552
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Re:

Unread post by madeinussr »

Alar wrote:tere tekkis küsimus et mis masinale kuuluvad k62z(zitikas) //...//
Mul sama küsimus, millele kuulub karburaator K62Ж. Düüsid tunduvad sees päris jämedad, üle 300cc.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Re:

Unread post by Nobody »

madeinussr wrote:
Alar wrote:tere tekkis küsimus et mis masinale kuuluvad k62z(zitikas) //...//
Mul sama küsimus, millele kuulub karburaator K62Ж. Düüsid tunduvad sees päris jämedad, üle 300cc.
Ma lõin googlesse ja tuli selline vastus: MF-70 mootor 8 )

http://forum.automoto.ee/showthread.php ... pid=344150

EDIT: Kas originaal või peale pandud - pole kindel
mf70.jpg
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
User avatar
izh350
Tavakasutaja
Posts: 120
Joined: 28. Apr 2006 00:00

Re: Vene karburaatorite margid

Unread post by izh350 »

К62Ж ja 65Ж peaks mootorsaan Burani oma olema. Peadüüs 330.
Post Reply