Page 1 of 2

Vene karburaatorite margid

Posted: 29. Feb 2008 22:57
by Nobody
Vene tsiklite karburaatorid

(ja nende andmed)

Mõtlesin kirja panna Vene tsiklite karbusside andmed,äkki on kellelgi vaja.

PS! Kuna on tegemist vene kirjandusest pärit andmetega,siis tasub nendesse suhtuda väikese ettevaatusega.Eriti uuemate K-63,K-65 ja K-68 karpade andmetesse.

Tüüp Mis tsiklil Läbimõõt Düüsi läbilase cc-des
K-26 KievljaninK-1-B 16mm 100cc
K-26A KievljaninK-1-B 16mm
K30 MoskvaM-1-A,K-125 16mm 135cc
K-34 D-4(võrrimootor) 12,5mm 50cc
K-34b(vene B)D-5 kuniD-8M 12,5mm 50cc
K-35 Riga 1(mopp) 12,2mm 90cc
K-35b(vene B)Riga 3(mopp) 14mm 90cc
K-35B Riga4,Verhovina,Turist,MP048,S-52(mopp) 14mm 90cc
K-60 Mini,Delta,Stella,Karpatõ 14mm 70cc
K-60B Sama mis eelnev !4mm 62cc
K-55 M1M,K-55,K-58 20mm 135cc
K-55b K-175 20mm 190cc
K-55B Vjatka-150 22mm 165cc
K-55D M-103 22mm 145cc
K-40 Iz-350,M-75 24mm 175cc
K-28 Iz-350 24mm 190cc
K-28b(vene B) Iz-49 24mm 180cc
K-28B pumbamootor 25mm 295cc
K-28g(vene G)Tuula 25mm 182cc
K-28d(veneD)Iz-56 25mm 182cc
K-28E invaautoC3A 25mm 120cc
K-28z(zitikas) Iz-Jupiter 24mm 270cc
K-28i(vene I)Iz-Planeta 25mm 215cc
K-36 Kovrovets175b,175B,Voshod,Voshod-2 26mm 195cc
K-36g(vene G) Tuula-Turist,Turist M ja TGM(kaubaroller) 27mm 185cc
K-36d(vene D) Iz-jupiter-3 28mm 260cc
K-36E C3d(veneD) invaauto 28mm 400cc
K-36z(zitikas) Iz-Jup,Jup-2 26mm 275cc
K-36i(vene I) Iz-planeta2,Planeta3 28mm 280cc
K-36M M-105,M-106 24mm 155cc
K-36P Vjatka150 M 24mm 165cc
K37 24mm 160cc on M72 (1941-1950)
k37A (1950-1958) on hilisem M72 , M72-H, M72K, K750, K750 MB
K38 24mm 150cc on Irbit m61, Ural m62, Ural m63
K-301 Uraal-3 28mm 185cc
K-301b(vene B) K-650,DneprMT-9 28mm 185cc
K-302 K-750,K-650 28mm 185cc
K-62 Iz-Jupiter4 30mm
K-62b(veneB) Iz-Planeta4 32mm
K-62B Voshod-3 26mm
K62g(veneG) Tulitsa 26mm
K-62i(veneI) Iz-Planeta3 28mm 260cc
K-62E C3D invaauto 30mm
K-62d(veneD) Iz-Jupiter3 32mm
K-62M Iz-PlanetaSport 32mm 270cc
K-62C MMB3-3.115 Minsk 26mm 170cc
K-63T Ural IM3-8.103-10,Dnepr MT-16
K-63f(vene F) Dnepr,Ural
K-65d(vene D)Iz-Jupiter5 30mm 260cc
K-65i(veneI) Iz-Planeta 5 32mm 270cc
K-65B Voshod3M,3M-01,3M-02
K-65C Minsk3.1121.2,3.113,3.1131
K-68d(vene D) Iz-Jupiter5 28mm 250cc
K-68A Iz-Planeta5 28mm 250cc
K-68i(vene I) Iz-Planeta 5 32mm 280cc
Lisan ka mõned vene võidusõidu tsiklite karpad.
K-91 võidusõidu tsiklid(40-50-ndad)
K-93 M-52C
K-29 M-35,M-35K 22mm
K-99 Serpuhovi tsiklid(S-ja Vostokid) 27-28mm
K-99M Serpuhovi tsiklid(S-ja Vostokid) 27-30mm
K-194 ringraja tsiklid 70-ndad (Iz S-11,Strela jne) 24-32mm
K-195 sama,mis eelmine 24-34mm

Info pärit: http://www.hot.ee/kangro1/a.htm

EDIT 7.09.2018 Parandatud Izh Jupiter/Planeta karburaatorite tähised ära.
EDIT 18.02.2019 Parandatud K37, K37A ja K38 markeeringuga sobivad mootorrattad ära.

Posted: 10. Mar 2008 19:26
by Alar
tere tekkis küsimus et mis masinale kuuluvad k62z(zitikas)ja k65g(vene g) vabandust mõtlesin õigesti aga kirjutasin valesti

Re: Vene karburaatorite margid

Posted: 10. Mar 2008 19:59
by Tafka
Nobody wrote: K62g(veneG) Tulitsa 26mm

Posted: 15. Apr 2008 14:21
by raimz
mis karpa läheb jawa 638-le?

Posted: 15. Apr 2008 14:23
by mart63
Jawa pole vene tsikkel ju.. :lol:

Posted: 15. Apr 2008 17:11
by raimz
minu viga.ei lugenud teema pealkirja õieti.
aga mis karpa läheb siis jawa 638-le

Posted: 15. Apr 2008 21:24
by hillar
jikov, peaks minema jawa 350, 360, 648, 646

Posted: 15. Apr 2008 21:38
by raimz
hillar wrote:jikov, peaks minema jawa 350, 360, 648, 646

hetkel ongi ikov peal, aga tegelt peaks minema mingi teine.

Posted: 15. Apr 2008 21:40
by hillar
miks sa seda arvad? vaata tehasemanuaali, kui ei usu :P

Posted: 13. Dec 2008 15:17
by jusspb
isiklikult arvan et K-63 liigub minsk 125cc all kõige paremini..
ostsin karbussi ja v6rreldes jawa karpaga ei andnud v6rreldagi.. kiirendus oli jõhker ja tippu tuli ikka 20-30 km/h juurde..
Kütet ei v6tnud kah eriti palju. Hea on veel et tal on tooreklapp ja väga kerge on karpat regullida..

soses tähistega

Posted: 30. Mar 2009 16:31
by jan
Seal üleval on kirjas peadüüsi läbilase, siis mis need cc täpsemalt tähendavad? Kui kuupsentimeetre, siis minu arust see päris hästi ei sobi, sest läbilase on ikka mingis ajaühikus läbiläinud maht. Ehk siis peaks olema net cc/min vms.

Terv, Jan

Posted: 30. May 2009 23:19
by roosakummik
63, 65 ja 68 karburaatorite tähtedesse tuleb tõesti ettevaatusega suhtuda, kuna tõesti on mul peal vene i- ga k 65 karburaator ja see toimib. Mingit kinnipoomist mootori juures ei toimu.

Posted: 15. Jun 2009 19:39
by taivuuhin
mida siis see cc tähendab?
Selle qjärgi vist ega mootori kuupsentimeetreid (ccm) ei võeta?

K-68 D - kas saab panna eraldi õlituse karpale?

Posted: 28. Jun 2010 01:30
by Osar
Mingitoru on paremal pool. Mõni väidab,et ülevool,teine,et õlitus

Posted: 09. Aug 2010 13:53
by Osar
Mis karpa PLaneta 5 peale sobib kõige paremini.Krdi K-68 pole kõige parem karpa

Posted: 09. Aug 2010 16:26
by roosakummik
No siis pane K 65 peale tagasi, mul töötab küll kui kellavärk. PS pane õlitustorule punn ette, sellepärast ta sul korralikult ei tööta kakub lisaõhku peale.

Posted: 09. Aug 2010 18:24
by Osar
Kinni panen.Ei tööta ikka ilusti. Tühikaäik tuleb ja läheb,takt venib imelikult.Kontaktid on uued,süüde õige,kondekas vahetatud. Vahepeal tekkis mõte,et äkki saab lisaõhku kätte mootoripoolte või otsatihendi juurest.Proovingi nüüd K-65 panna peale

Posted: 09. Aug 2010 23:37
by roosakummik
Osar wrote:Kinni panen.Ei tööta ikka ilusti. Tühikaäik tuleb ja läheb,takt venib imelikult.Kontaktid on uued,süüde õige,kondekas vahetatud. Vahepeal tekkis mõte,et äkki saab lisaõhku kätte mootoripoolte või otsatihendi juurest.Proovingi nüüd K-65 panna peale
Keera ka seda teist kruvi kinni, sest kui see ka liiga lahti on, siis ei taha ka hästi töödata, ega K68 ja K65 ei erinegi muu asja poolest, kui et ühel on ümarsiiber ja õli pealevoolamis ava, ülejäänud on nagu täiustatud K65

Posted: 10. Aug 2010 08:24
by Osar
Seda kindlasti.Eile proovisin nõela tõsta,natuke aitas,täna teen pikema tiiru,eks siis näis. Äkki veel natuke süüdet ka regullida,kellad ja asjad appi võtma

Posted: 10. Aug 2010 14:02
by roosakummik
Osar wrote:Seda kindlasti.Eile proovisin nõela tõsta,natuke aitas,täna teen pikema tiiru,eks siis näis. Äkki veel natuke süüdet ka regullida,kellad ja asjad appi võtma
Minu planeta töötab ülevalt teises nõelaastmes kõige paremini. Alla selle on mootor uimane ja kogub kiirust aeglaselt.

Posted: 18. Sep 2010 11:57
by urmet48
K62C ei leidnud sealt nimekirjast. Millele peaks külge käima?

Posted: 18. Sep 2010 18:10
by Nobody
urmet48 wrote:K62C ei leidnud sealt nimekirjast. Millele peaks külge käima?
Proovi uuesti :wink:
K-62C MMB3-3.115 Minsk 26mm 170cc

Posted: 18. Sep 2010 18:29
by urmet48
Nobody wrote: Proovi uuesti :wink:
K-62C MMB3-3.115 Minsk 26mm 170cc
Üha enam leiab kinnitust, et birkal olev info ei lange tegelikkusega kokku :D Tänud Nobody! Pikka näpuga järge ajamise peale leidsin nüüd isegi lõpuks üles.

Posted: 18. Sep 2010 20:29
by Nobody
urmet48 wrote:
Nobody wrote: Proovi uuesti :wink:
K-62C MMB3-3.115 Minsk 26mm 170cc
Üha enam leiab kinnitust, et birkal olev info ei lange tegelikkusega kokku :D Tänud Nobody! Pikka näpuga järge ajamise peale leidsin nüüd isegi lõpuks üles.
Kasutan firefoxi, ctrl+f ning leiad lehelt vajaliku info hetkega. :roll:

Posted: 19. Dec 2010 13:06
by deltavend96
Keegi oskab öelda täpsemat infot karpa KP-15 kohta?

Posted: 08. Mar 2012 17:36
by martvl
keegi midagi K-36 б(vene B) kohta midagi oskab ölda ?

34

Posted: 08. Mar 2012 18:08
by iceman
tavaline abimootori karpa, see suurema avaga,vist12, umb. 1972 , enne seda k34 ,ilma täheta, sellel löör mingi 10mm. kasutatti d4 ja d5 neil moto lõõr ka väiksem.
k34b puhul võigsolla tegu pisut parema dfuusoriga kuna lõõri läbimõõtude erinevus suurem.
mida muidu teada soovid?

Posted: 08. Mar 2012 18:19
by martvl
vaevalt et ta nüüd abimootori karpa on,kuna näeb välja täpselt samasugune nagu K36

Posted: 08. Mar 2012 18:50
by iceman
sel juhul ei oska aidata ja piiblit pole käepärast.
fakt on et sääru karpa mark on k 34 ja k34b. lisaks veel k34 d. d on ilmselt viimase otsa toodang , pisut suurema ujuki ruumiga. düüse ka vist suurem , vaielda ei oska pole ise käes hoidnud.

Posted: 08. Mar 2012 20:47
by urmet48
Võrride karpad: K34, K34B ja K34D.
Mopeedide karpad: K60 ja K60B.

Võrride karpade erinevused on erinev lõõri läbimoot 10mm ja 12mm. D markeeringuga karpal on tõesti suurem ujukikamber ja düüs.

Mopeedikarpade erinevus visuaalselt on ühe lisakanali olemasolu ja teine düüs.

Midagi rohkemat erinevusi pole nagu osanud märgata.

Posted: 16. Mar 2012 06:22
by martvl
nii tuli välja et kuulub invaliidi auto izi mootorile see karburaator K-36 б(vene B)
lihtsalt varuosade/juppide kastist oli kuidagi valesse kohta sattunud !

Posted: 16. Mar 2012 12:57
by urmet48
Parandan oma kirjaviga. K36 asemel peaks K60 olema :oops:

Posted: 16. Mar 2012 16:23
by iceman
urmet48 wrote:Parandan oma kirjaviga. K36 asemel peaks K60 olema :oops:

k60 on nn tsentraal karpa , aga enne seda oli moppel suht sääru karpa sarnane isend . võibolla gabariidilt grammikese suurem ja kinnitused silindrile horisontaalis , säärul vertikaalis. marki kahjuks ei tea , äkki k 35

Posted: 04. May 2012 11:57
by erw1nike
Küsiks uurisin siit nimekirjast aga päris täpset informatsiooni ei saanud.Mul oleks selline küsimus ,äkki keegi oskad midagi tarka öelda..Ühelt enda tuula/muravei mootorilt karpat maha võttes ja andmeid uurides sain andmed et tegu K36P karpaga ,aga samas lõõr vms on tollel 27mm..

Posted: 23. Dec 2012 00:40
by Nobody
urmet48 wrote: Mopeedide karpad: K60 ja K60B.

Mopeedikarpade erinevus visuaalselt on ühe lisakanali olemasolu ja teine düüs.
Milline on veel nende erinevus? Tean, et K60b düüs on 62, kuid teine?

Posted: 23. Dec 2012 16:27
by urmet48
Nobody wrote:
urmet48 wrote: Mopeedide karpad: K60 ja K60B.

Mopeedikarpade erinevus visuaalselt on ühe lisakanali olemasolu ja teine düüs.
Milline on veel nende erinevus? Tean, et K60b düüs on 62, kuid teine?
K60 oli düüsimõõt kas 70 või 72. Ei mäleta enam täpselt. Tooreklapp on kaa neil erinev ja pole omavahel vahetatav. Vähemalt minul ei õnnestunud neid vahetada, et toimima hakkaks.

Posted: 23. Dec 2012 18:01
by Nobody
urmet48 wrote:
Nobody wrote:
urmet48 wrote: Mopeedide karpad: K60 ja K60B.

Mopeedikarpade erinevus visuaalselt on ühe lisakanali olemasolu ja teine düüs.
Milline on veel nende erinevus? Tean, et K60b düüs on 62, kuid teine?
K60 oli düüsimõõt kas 70 või 72. Ei mäleta enam täpselt. Tooreklapp on kaa neil erinev ja pole omavahel vahetatav. Vähemalt minul ei õnnestunud neid vahetada, et toimima hakkaks.
Millest erinevus, mis mootoritega või silindritega neid kasutati?

Posted: 23. Dec 2012 19:08
by afka
Jutt siin mopi karpast aga oleks küsimus IZ K-28 karpa kohta,et mis vahe on segusiibritel.Mingil varjandil on segusiibrile puuritud auk filtripoolsesse külge.Küsimus olekski et mis see auk annab w on sedatüüpi karpa mõeldud kindlale IZ i mudelile?

Posted: 23. Dec 2012 19:19
by Nobody
afka wrote:Jutt siin mopi karpast aga oleks küsimus IZ K-28 karpa kohta,et mis vahe on segusiibritel.Mingil varjandil on segusiibrile puuritud auk filtripoolsesse külge.Küsimus olekski et mis see auk annab w on sedatüüpi karpa mõeldud kindlale IZ i mudelile?
Täna just lappasin kokku. Kindlasti oli "auk" K-28 I (vene i)

See ava reguleerib õhu hulka, küllap mõnele mootorile seda on vaja.

Iz 56 karpa on K28D, siibril ava kindlasti lisaks sees ei ole.

Nagu näha, on sellise siibriga karpa siis:

K-28i(vene I)Iz-Planeta 25mm 215cc

Posted: 23. Dec 2012 23:19
by afka
Sain sellise auguga uue segusiibri ja tahaks proovida IZ-49 karpasse.Terve posu neid teisi aga suht kulunud ja logisevad.Eks ole näha mis siis teeb.

Posted: 24. Dec 2012 00:28
by gen
Kunagi sattus minu kätte karburaator.
Mis väliselt on väga sarnane K35ga kuid toimib pöördsiibriga,valmistatud oli vist 86aastal,kahjuks ei meenu markeering(Kui üles leian siis lisan selle)

Posted: 24. Dec 2012 05:22
by Nobody
afka wrote:Sain sellise auguga uue segusiibri ja tahaks proovida IZ-49 karpasse.Terve posu neid teisi aga suht kulunud ja logisevad.Eks ole näha mis siis teeb.
Täna panin kokku ühte "poolikut" karpat, nimelt oli mõni osav meistrimees sinna sisse valmistanud pronksist hülsi. Tuli hooniga tublisti üle käia, et siibriga ühte mõõtu saada, aga küllap hea lahendus.

Re:

Posted: 27. Jan 2016 00:08
by madeinussr
Alar wrote:tere tekkis küsimus et mis masinale kuuluvad k62z(zitikas) //...//
Mul sama küsimus, millele kuulub karburaator K62Ж. Düüsid tunduvad sees päris jämedad, üle 300cc.

Re: Re:

Posted: 27. Jan 2016 11:16
by Nobody
madeinussr wrote:
Alar wrote:tere tekkis küsimus et mis masinale kuuluvad k62z(zitikas) //...//
Mul sama küsimus, millele kuulub karburaator K62Ж. Düüsid tunduvad sees päris jämedad, üle 300cc.
Ma lõin googlesse ja tuli selline vastus: MF-70 mootor 8 )

http://forum.automoto.ee/showthread.php ... pid=344150

EDIT: Kas originaal või peale pandud - pole kindel
mf70.jpg

Re: Vene karburaatorite margid

Posted: 27. Jan 2016 11:20
by izh350
К62Ж ja 65Ж peaks mootorsaan Burani oma olema. Peadüüs 330.