Vene karburaatorite margid

Mootorrataste mehaanika, elektroonika, hooldus
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1552
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Re: Vene karburaatorite margid

Unread post by madeinussr »

Tänan info eest.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Vene karburaatorite margid

Unread post by Nobody »

Kas keegi oskab öelda, mille karburaator on K-36H (Vene n)
Attachments
IMG_20160428_181454.jpg
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Vene karburaatorite margid

Unread post by Nobody »

Paistab, et ise küsin-vastan.

Paadimootor Москве 30
http://forum.motorka.org/topic698.html

Igatahes on see karpa üle
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
v2ikevend
Posts: 7
Joined: 09. Dec 2014 14:57

Re: Vene karburaatorite margid

Unread post by v2ikevend »

Tere,

Minul mure IŽ 49 karburaatoriga. Nimelt ütlevad erinevad allikad, et K-28Б karburaatori düüsi läbilase on 110; 120; 180. Milline neist õige?

Tervitades

v2ikevend
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re:

Unread post by Nobody »

roosakummik wrote: 30. May 2009 23:19 63, 65 ja 68 karburaatorite tähtedesse tuleb tõesti ettevaatusega suhtuda, kuna tõesti on mul peal vene i- ga k 65 karburaator ja see toimib. Mingit kinnipoomist mootori juures ei toimu.
Paistab, et nimekirjas on k63i k65i ja k68i puhul vead sees. Saadeti mulle all olev tabel ning selle põhjal ikka Planeta karburaatorid.
FB_IMG_1533547952255.jpg
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Vene karburaatorite margid

Unread post by Nobody »

Nobody wrote: 29. Feb 2008 22:57 Vene tsiklite karburaatorid

(ja nende andmed)

Mõtlesin kirja panna Vene tsiklite karbusside andmed,äkki on kellelgi vaja.

PS! Kuna on tegemist vene kirjandusest pärit andmetega,siis tasub nendesse suhtuda väikese ettevaatusega.Eriti uuemate K-63,K-65 ja K-68 karpade andmetesse.

Tüüp Mis tsiklil Läbimõõt Düüsi läbilase cc-des
K-26 KievljaninK-1-B 16mm 100cc
K-26A KievljaninK-1-B 16mm
K30 MoskvaM-1-A,K-125 16mm 135cc
K-34 D-4(võrrimootor) 12,5mm 50cc
K-34b(vene B)D-5 kuniD-8M 12,5mm 50cc
K-35 Riga 1(mopp) 12,2mm 90cc
K-35b(vene B)Riga 3(mopp) 14mm 90cc
K-35B Riga4,Verhovina,Turist,MP048,S-52(mopp) 14mm 90cc
K-60 Mini,Delta,Stella,Karpatõ 14mm 70cc
K-60B Sama mis eelnev !4mm 62cc
K-55 M1M,K-55,K-58 20mm 135cc
K-55b K-175 20mm 190cc
K-55B Vjatka-150 22mm 165cc
K-55D M-103 22mm 145cc
K-40 Iz-350,M-75 24mm 175cc
K-28 Iz-350 24mm 190cc
K-28b(vene B) Iz-49 24mm 180cc
K-28B pumbamootor 25mm 295cc
K-28g(vene G)Tuula 25mm 182cc
K-28d(veneD)Iz-56 25mm 182cc
K-28E invaautoC3A 25mm 120cc
K-28z(zitikas) Iz-Jupiter 24mm 270cc
K-28i(vene I)Iz-Planeta 25mm 215cc
K-36 Kovrovets175b,175B,Voshod,Voshod-2 26mm 195cc
K-36g(vene G) Tuula-Turist,Turist M ja TGM(kaubaroller) 27mm 185cc
K-36d(vene D) Iz-jupiter-3 28mm 260cc
K-36E C3d(veneD) invaauto 28mm 400cc
K-36z(zitikas) Iz-Jup,Jup-2 26mm 275cc
K-36i(vene I) Iz-planeta2,Planeta3 28mm 280cc
K-36M M-105,M-106 24mm 155cc
K-36P Vjatka150 M 24mm 165cc
K-37 M-72,K-750,M-61,M-62 24mm 160cc
K-37A K-750M 24mm ?
K-38 K-750M,K-650,M-63 24mm 150cc
K-301 Uraal-3 28mm 185cc
K-301b(vene B) K-650,DneprMT-9 28mm 185cc
K-302 K-750,K-650 28mm 185cc
K-62 Iz-Jupiter4 30mm
K-62b(veneB) Iz-Planeta4 32mm
K-62B Voshod-3 26mm
K62g(veneG) Tulitsa 26mm
K-62i(veneI) Iz-Planeta3 28mm 260cc
K-62E C3D invaauto 30mm
K-62d(veneD) Iz-Jupiter3 32mm
K-62M Iz-PlanetaSport 32mm 270cc
K-62C MMB3-3.115 Minsk 26mm 170cc
K-63T Ural IM3-8.103-10,Dnepr MT-16
K-63f(vene F) Dnepr,Ural
K-65d(vene D)Iz-Jupiter5 30mm 260cc
K-65i(veneI) Iz-Planeta 5 32mm 270cc
K-65B Voshod3M,3M-01,3M-02
K-65C Minsk3.1121.2,3.113,3.1131
K-68d(vene D) Iz-Jupiter5 28mm 250cc
K-68A Iz-Planeta5 28mm 250cc
K-68i(vene I) Iz-Planeta 5 32mm 280cc
Lisan ka mõned vene võidusõidu tsiklite karpad.
K-91 võidusõidu tsiklid(40-50-ndad)
K-93 M-52C
K-29 M-35,M-35K 22mm
K-99 Serpuhovi tsiklid(S-ja Vostokid) 27-28mm
K-99M Serpuhovi tsiklid(S-ja Vostokid) 27-30mm
K-194 ringraja tsiklid 70-ndad (Iz S-11,Strela jne) 24-32mm
K-195 sama,mis eelmine 24-34mm

Info pärit: http://www.hot.ee/kangro1/a.htm
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Vene karburaatorite margid

Unread post by Nobody »

Nobody wrote: 29. Feb 2008 22:57 Vene tsiklite karburaatorid

K-37 M-72,K-750,M-61,M-62 24mm 160cc
K-37A K-750M 24mm ?
K-38 K-750M,K-650,M-63 24mm 150cc
K-301 Uraal-3 28mm 185cc
K-301b(vene B) K-650,DneprMT-9 28mm 185cc
K-302 K-750,K-650 28mm 185cc
EDIT 7.09.2018 Parandatud Izh Jupiter/Planeta karburaatorite tähised ära.
Tänud Margusele, kes tegi järgmised parandused:

K38 24mm 150cc on Irbit m61, Ural m62, Ural m63
K37 24mm 160cc on M72 (1941-1950)
k37A (1950-1958) on hilisem M72 , M72-H, M72K, K750, K750 MB
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 744
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Re: Vene karburaatorite margid

Unread post by fomoco »

Tere, ostsin omale k30 karburaatori mis mudeli järgi peaks sobima k125M 125cc kuid ei sobi kuna sisend kõri on 23mm, peaks olema 26mm nagu K55 karburaator.

Mille oma ma ostsin?
hmm
Tavakasutaja
Posts: 1508
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere

Re: Vene karburaatorite margid

Unread post by hmm »

Alati tee pildid... Siin võib olla ka nõukogude inimese modifikatsioon K30st.
Muide mis asi sul 26mm peab olema?
Kas silindri küljes olev "torukese" välismõõt?
Kui sul praegusel silkul on torukese välismõõt 26, siis pigem on tegu K55 silkuga - väliselt sarnased, kuid akende kõrgused ja suurused on neil juba erinevad. Muide ka välismõõt on K55 suurem...
Lisaks K58 silku on väliselt sarnane K55 silkuga.
Muide, mis mõõduga on tikkude avad, kas M6 või juba M7
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
Mattu
Tavakasutaja
Posts: 335
Joined: 19. Mar 2008 01:00
Location: Tallinn.
Contact:

Re: Vene karburaatorite margid

Unread post by Mattu »

Kas seda K-30 ikka on üldse jämedama kinnitusega? See on ju sisuliselt sama karburaator mis K-55 lihtsalt kinnitus on ühel pöörleva klambriga ja teisel valatud
Sõidan nagu suudan.
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 744
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Re: Vene karburaatorite margid

Unread post by fomoco »

Image

Image
hmm
Tavakasutaja
Posts: 1508
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere

Re: Vene karburaatorite margid

Unread post by hmm »

K30 ja K55 erinevus seisneb ka siibri diameetris, K30 on see ikka väiksem, seega ka lõõr väiksem.
Kui sul on 26mm ühedus silkul, siis tegu ju K55 silkuga.
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 744
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Re: Vene karburaatorite margid

Unread post by fomoco »

Karteril on M1A kirjas.

Eks otsin edasi komplektset 26mm lõõriga karbussi koos õhufiltriga kuna olemasolev k30 õhufilter ei sobi K55 karbussile.
hmm
Tavakasutaja
Posts: 1508
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere

Re: Vene karburaatorite margid

Unread post by hmm »

Karteril võib väga palju kirjas olla, see ei tähenda, et silku karteriga kokku loodud on, sest M1A, K125; K55; K58 on sarnased ülevoolukanali kujud (kuigi suurused erinevad)
Kõikidele kolmekäigulistele karteritele lähevad eel pool nimetatud silkud peale... kuigi hilisematel on M7 tikkpoldid ja M1A, K125 ning kuni 1959a. MM on tikkpoldid M6, seega M1A silku ei pruugi M1M, K55; K58 karteritele peale minna, sest M7 tikkpolt ei lähe M1A M6 tikkpoldiavadet läbi.
Siinkohal on tegu küll M1A karteriga, kuid K55 silkuga. K58 silku erineb K55 silkust akende suuruste poolest + ülemine tihendi rant on K58 rohkemate kujudega...

Mis mootorit sa siis komplekteerid... kui M1A, siis ikka vaja õiget silkut... mul vist on õige silku olemas, kuid vaja korralikult vaeva näha, et silku sisemine pind saaks kasutatavaks - 2R peaks vist isegi saama.

Pildid vasakult m1a, k55, k58
[attachment=5]20221204_224948.jpg[/attachment]

[attachment=4]20221204_225010.jpg[/attachment]

[attachment=3]20221204_225025.jpg[/attachment]

[attachment=2]20221204_225111.jpg[/attachment]

[attachment=1]20221204_225123.jpg[/attachment]

M1a silku
[attachment=0]20221204_225326.jpg[/attachment]

PS viimased postid võib teise teemasse tõsta...
Attachments
20221204_224948.jpg
20221204_225010.jpg
20221204_225025.jpg
20221204_225111.jpg
20221204_225123.jpg
20221204_225326.jpg
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 744
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Re: Vene karburaatorite margid

Unread post by fomoco »

Masinaks mida komplekteerin on 1957a K125M.
http://foorum.motokuur.ee/viewtopic.php ... 24#p106524

Olemas on sellele K30 karbuss ja õhufilter.
Kahjuks need ei sobi mu olemasolevate silindritega kokku.

On riiulis ka K55 karbuss kuid see on veidi kulunud ja nõel puudub, puudu on ka õhufilter.

Kuid tundub, et pigem peaks selle maha müüma kuna võrreldes Jawadega on 125cc maailm ikka palju kirjum ning mittut masinat korraga ehitada on keeruline.
hmm
Tavakasutaja
Posts: 1508
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere

Re: Vene karburaatorite margid

Unread post by hmm »

125 maailm on tegelikult lihtne.
Kovrovi ja minski tehas. No ja see algupärane moskva.
Samas sul on jah kompott hoovis ning sellest õiget ratast vormida võtab lihtsalt aega.
Teisest küljest on mõned kallid asjad olemas - õige K125 süütekarp (moskval on see teistsugune), genekas + raami ja mootori nr klapivad birkaga!!!
Esiosa müüd maha (v.a. esituli) ja hangid amordid koos prillide, velje ja porikaga.
Siis küll neid silkusid liigub, saan mingi hetk üle mõõta oma silku ja ehk isegi õnnestub töökorda puurida.
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
Post Reply