Page 1 of 1

planeta

Posted: 18. May 2008 14:42
by jaan6
tegu iz planetaga, mis vajab vähe tegemist, rooste puudub, vaid tolmukiht peal, kõik töötab korralikult, isegi suunad..põhimõtteliselt sõitmiseks ise seda ei soetanud, vaid läheb müüki kui huvi! paberid korras( eesti omad )

http://nagi.ee/photos/jaanzzz/5655463/

tere

Posted: 19. May 2008 21:25
by jaan6
pakkuge hinda! palju võiks Teie arvates küsida sellise eest!

Posted: 20. May 2008 10:00
by mk
Originaalsuse seisukohast lähtudes ta mingisugust väärtust ei oma. Tal on peal juppe, mida toodeti läbi paari aastakümne ja kompott on korralik. Seega pakub see huvi ilmselt nendele, kes lihtsalt ajastukohast suvekulgurit soovivad.

:D

Posted: 20. May 2008 10:38
by jaan6
ma arvan, et ma tean paremini, mis on originaal ja mis mitte, sadul tahab vahetust, kõik on originaal, kuid seda ma ei tea kas originaalis tuuleklaas ja põlvekaitsmed olid- seda vist mitte...

Re: :D

Posted: 20. May 2008 11:26
by ishijupp
jaan6 wrote:ma arvan, et ma tean paremini, mis on originaal ja mis mitte, ...kõik on originaal
Kas küljeplekid (kuhu ühelepoole aku sisse käib) on originaalsed? Aga tagumise amordi kroomitud kate?

tere

Posted: 20. May 2008 11:32
by jaan6
vist mõtled et küljekarbil puuduvad neet triibud, kaldun arvama, et eri aastakäigul on kasutatud erinevaid varjante siinkohal

Posted: 20. May 2008 11:48
by ishijupp
ei kasutatud. Nagu eelpool juba öeldi, siis on tsiklil küljes hulgem erinevatelt ratastelt pärinevaid detaile ja uunikumina müük pole mõtekas. Seevastu sadulale uus nahk, purk lihvimisvaha, mootorile järeleaitamistunnid ja suvekulgur, millega pilke püüda missugune :)

Posted: 20. May 2008 11:49
by rallitaja
Ma ei kaldu arvama, vaid tean et need küljekarbid on hoopis P/J 3 või 4 jaod.

Eri aastakäikudel erinevad olid Iz-56'l, vastavalt siis 3 triibuga ja uuemad olid 7 triibuga. Triibud kadusid ära Planeta 3-st.

Siin ei ole midagi arvama kalduda, asi on teadmistes kinni. :twisted:

IZ Jupiter 5

Posted: 20. May 2008 11:59
by jaan6
teadmiseks et siinkohal on nähtud igasuguseid üleminekuvarjante, kindlat ei ole kunagi midagi, võib vaid arvata. minu ladudes olevatest osadest puudus ei peaks tulema, et teda originaali sätti.. küljekarbid on see kõige väiksem mure küll siinkohal..

Re: IZ Jupiter 5

Posted: 20. May 2008 12:20
by rallitaja
Siiski. Planeta 2 ei ole uuema tüübi karpidega tehasest välja tulnud. 3-4 seeria karpidega on tehtud Jupiter 5.
Mis mudel see sul täpselt on, seda ma ei mõista - Planeta või Planeta 2? Varastel Planetadel on ka tagumine tuli plekist korpusega, tilgakujuline.

Need üleminekuvarjandid, mida teil sealkohal nähtud on, võivad vabalt olla tavalised rattad, millel lihtsalt kasutamise käigus detaile veidi ringi tõstetud. Iz-56 tuuniti ka omal ajal P3 juppidega.

:D

Posted: 20. May 2008 12:22
by jaan6
tegemist planetaga

Re: :D

Posted: 20. May 2008 17:29
by mk
jaan6 wrote:ma arvan, et ma tean paremini, mis on originaal ja mis mitte, sadul tahab vahetust, kõik on originaal, kuid seda ma ei tea kas originaalis tuuleklaas ja põlvekaitsmed olid- seda vist mitte...
Sinu ülbus on siinkohal asjatu. Keegi ei noki siin paha pärast, vaid sulle püütakse head nõu anda. Kui sa juba nii suur spetsialist oled, siis ilmselt sa tead, et:
1. Esiklaas on hiljem lisatud.
2. Põlvekaitsmed on hilisem kooperatiivi toodang.
3. Sumbutajad on valed, neid hakati alates 2. seeriast panema.
4. Esimene iste on vale. Tagumine osa on ilmselt originaalist pooleks lõigatud, kuid sellelt fotolt pole seda hästi näha.
5. Küljekaaned on Planeta/Jupiter 3 kuni 4, samuti tulid puhtatõulised Jupiter-5-d sellistega.
6. Tagumine tuli on vale, kasutati 2. ja 3. seerial.
7. Suunatulesid sellel mudelil polnud.
8. Ilmselt on ka tagumine porilaud vale, sest originaalis oli sellel mudelil ümmargune tagatuli, mistõttu oli ka porilaual vastavakujuline kinnitusalus.
9. Fotolt ei seleta küll hästi, aga ka vasak lüliti lenksul on mingi aretis.

Kui lähemalt ja teiste nurkade alt pilte teeksid, saaks ehk veel sulle nõu anda, mida vahetama peaksid, kui originaalseisukorda seda viia tahad. See, muide, pole raske, sest juppe liigub piisavalt ja on kergesti vahetatavad. Kõige tülikam on vast elektrisüstemi originaali ajada, kui külasepp on seal ratsionaliseerimisettepanekuid katsetanud.

Jõudu ja edu.

tere

Posted: 20. May 2008 17:45
by jaan6
egas see ülbus ole.... vaid arvamus, igaljuhul on kindel et sadul om hoopiski M- i oma, tagumine on originaalist pooleks lõigatud, suunatuled loomulikult ise pandud koos tuulesuunajatega

9. see aretis on suunatulelüliti arvatavasti

Mode edit: kui soov masinat müüki panna, siis selleks on foorumil omaette rubriik olemas. Siin paluks ostu-müügi pakkumisi mitte teha.

Posted: 21. May 2008 10:32
by mk
Niipalju veel, et kui originaalkorda taastama tahad hakata, siis ilmselt kulub kõige rohkem aega korralike sumbutajate leidmiseks. Ilma mõlkideta korralikke isendeid küll leidub, aga nende leidmine on suuresti õnne asi.

Kui sa peaksid otsustama originaalseisukorda ennistamise kasuks, siis võin sulle mõne hea foto saata.