Suzuki RG125, Suska, 1988 [MÜÜDUD!]

Liikmete rattad ja tegemised.
Lugemiseks registreeru kasutajaks.
Suska
Tavakasutaja
Posts: 26
Joined: 17. Mar 2008 01:00
Contact:

Suzuki RG125, Suska, 1988 [MÜÜDUD!]

Unread post by Suska »

Tere. Kuna vaja oleks ehitamisest mingit päevikut pidada, otsustasin teha siia teema. Kaotan rattal ära selle minujaoks niinimetatud "veneaegse" välimuse ning plaan teha asi korda, samas ka endale meeldivaks. Mõtted olid küll StreetFighteri juures, kuid päris selline "must kakleja" ikkagi ei tule. Mõtted muutuvad koguaeg ja eks ole näha, mis saama hakkab. Ratas sai ostetud 2007 sügisel. Kuna esigondel "läks" katki tuli leida mingi lahendus, et ikkagi saaks ringi liikuda. Nüüdseks on talv ees ja vaja nokitseda. Oma mõtteid ma ei hakka suurelt kirjutama, et mitte jutumeheks jääda. Vaatab mis välja tuleb ja kostitan teid ka tegevuse käigus piltidega.
Kuna mootori peale läheks kena kopikas, ilmub mulle ka veel üks rg125, sealt saab päris mitmed vajalikud jupid, mis tasub ka suhteliselt kiirelt doonori hinna. Miks ma üldse selle asja ette võtsin, on põhjuseid tegelikult mitu, miks ma ei ostnud nt RS125, CBR125 vms. Esiteks ma tahtsin midagi omapärast, teiseks tuleb "veidi" odavam ja kolmandaks saab harjutada kätt ja veeta aega.

Mootor on 125cc 2 taktiline, oli vist tehase andmete järgi 18,5kW. Passis on 10kW, mis teeb A1 lubadega liikumise võimalikuks.

Tegemist vajav:
-Uus iste teha
-Tagaosa uus
-Kõik tuled uued
-Värvida, raam & veljed mustaks, plastik punane.
-Svammfilter [Koonus] (ruumi kokkuhoiuks, kaotan selle suure kobaka ära)
-Elektrisüsteem täiesti totaalselt ümber teha
-Uued jalatoed (Tehtud)

Ostes, motodepoo Dynos.
Image

Selline nägi ta mul siis see aasta välja.
Image
Image

Veidikene hakseldatud, tagumine raam ära lõigatud, kuna tuleb uus.
Image
Image

Jätkub..
Last edited by Suska on 11. Feb 2014 21:28, edited 8 times in total.
User avatar
agent007
Tavakasutaja
Posts: 30
Joined: 14. May 2005 00:00
Location: -- Tartumaa -- Mobiil: 58454535
Contact:

Unread post by agent007 »

Just enda raami lõikumast tulles tundub selle masina raam ikka väga õblu. Aga see on loomulikult ka põhjendatud tema võimsusega.
Edu tegemisel ja anna ikka meile ka teada mis toimub.
Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa)
Suska
Tavakasutaja
Posts: 26
Joined: 17. Mar 2008 01:00
Contact:

Unread post by Suska »

See häirib veidi isegi mind, et ta selline on. Tahtsin ju raami mustaks tegelikult värvida, aga see sellise raamiga ei jää just ilus. Lõppkokkuvõttes vaatame mis välja tuleb ja hoian teid ikka kursis, sest rong alles hakkas liikuma. :)
Suska
Tavakasutaja
Posts: 26
Joined: 17. Mar 2008 01:00
Contact:

Unread post by Suska »

Hetke olukord siis selline nagu pildil. Raami jaoks materjal ja Suzuki doonor tulevad järgmine nädal. Doonori eest raha makstud. Hetke olukord on jah "rõve," kuid kui tagumise otsa ära keevitab lendab asi liivapristi (koht välja vaadatud). Siis viimistlus ja pulbervärvimisse (suvel teeks ise kompressoriga, aga talvel pole võimalust). Mõned kohad olen leidnud värvimiseks, kahjuks firma nimesi ei saa öelda, need on teises arvutis. Kui keegi Tallinnas näiteks oskaks mõne pulbervärvimise koha öelda, kus odav hind ja hea kvaliteet kooskõlas oleks võiks infot jagada. Ootan et värvitud oleks, siis saab hakata kokku laduma. 8 )

Image
rallitaja
Tavakasutaja
Posts: 170
Joined: 27. Jul 2007 00:00

Unread post by rallitaja »

See raam näeb tõesti nagla välja.

Kuidas clip-onid kaotad, kas ülemiste prillide peal on, kuhu nn. krossilenks kinnitada?
Suska
Tavakasutaja
Posts: 26
Joined: 17. Mar 2008 01:00
Contact:

Unread post by Suska »

rallitaja wrote:See raam näeb tõesti nagla välja.

Kuidas clip-onid kaotad, kas ülemiste prillide peal on, kuhu nn. krossilenks kinnitada?
Eks ta ole, aga mustaks ma seda ei värvi, see teeks veel väiksemaks. Samas ma ei põe sellepärast, kui korralikult asi proportsiooni teha on ta hea küll.
Tuleb taoliste asjadega lenks külge, nagu all oleval pildil on.

Image
Suska
Tavakasutaja
Posts: 26
Joined: 17. Mar 2008 01:00
Contact:

Unread post by Suska »

Sai ära toodud doonor, mis nüüd on juba täiesti molekulideks. Sealt tuleb siis mootor jne. Mootoril on kolb auguga, kuid silinder on korras. Lähen RAMOsse mõõtma, eks siis ole näha kas on vaja puurida ka või läheb vana mõõt (500km tagasi igatahes RAMOst öeldi endisele omanikule, et läheb sama tehase kolb). Kellel mõnda varuosa tarvis, siis küsi julgelt. Kuigi kõike ära ei anna. :)

Image
Image

EDIT 29.12.2008
Väike uuendus, kohe saab hakata raami keevitama.
Olemas on raami jaoks nelikanttoru, lenksud ja lenksu kinnitused. Tore. :)
Suska
Tavakasutaja
Posts: 26
Joined: 17. Mar 2008 01:00
Contact:

Unread post by Suska »

Tellitud:
Kolb
Rõngad
Tihendikomplekt (14 osa)

Image
Suska
Tavakasutaja
Posts: 26
Joined: 17. Mar 2008 01:00
Contact:

Unread post by Suska »

Tihendid käes, raam keevitatud. Veljed, kiik ja raam ootavad liivapritsi.
Image
Image
DirtNasty
Tavakasutaja
Posts: 103
Joined: 19. Oct 2008 00:00
Contact:

Unread post by DirtNasty »

õujeee... areng hakkab lõpuks tulema:P
Kas se tagaosa jääb siis siuke püstine vms.?
Suska
Tavakasutaja
Posts: 26
Joined: 17. Mar 2008 01:00
Contact:

Unread post by Suska »

Kusjuures ei jää, mul on isegi väikesed kahtlused, et jääb liiga madalale. Siis saab võib-olla uue amordiga asja veidi tõsta (mõned cm), palju ei saa siis hakkab kett nalja tegema.
Elame näeme, eks ma pean teda kokku proovima (kuigi keevitades oli poolenisti koos, ma lihtsalt ei tahtnud väga püstist). : )
User avatar
Kert
Tavakasutaja
Posts: 26
Joined: 02. Apr 2008 00:00
Location: Läänemaa

Unread post by Kert »

vägev värk üks kord võiks tulla vaatama 8 )
aga vot mina sõidan stellaga
Suska
Tavakasutaja
Posts: 26
Joined: 17. Mar 2008 01:00
Contact:

Unread post by Suska »

Pole eriti arenenud kahjuks. :(
Kätte sain kolvid, rõngad ja olemas on ka tihendid. Mootor läheb kohe varsti kokku. Kui teaks miks on rõngastel üks väike rõngas veel juures, aidake (all on pilt).
Tagumised jalatoed on RF600 omad, nüüdseks ka kinnitused olemas. Velgedel ka nüüdseks rehvid maas. Plaan oli küll alguses kohe ruttu-ruttu liivapritsi ja siis värvi, aga ma teen tagaosa ja sellised asjad ikka ennem valmis, et ei peaks pärast keevitusega ja aukude puurimisega välimust rikkuma. Tegelikult värvimine ju läheb kiirelt ja aega kevadeni (lubadeni) on. ;) Ootan juba seda nokitsemist, kui masin on puhas ja värvitud. : )

Pildid:
Image
Image
Image
Image
Image

Tegudeni..
Gandolf
Posts: 3
Joined: 07. Feb 2009 01:00

Unread post by Gandolf »

väike lisarõngas käib alumise rõnga alla, kui veel ei teadnud. : )
Suska
Tavakasutaja
Posts: 26
Joined: 17. Mar 2008 01:00
Contact:

Unread post by Suska »

Gandolf wrote:väike lisarõngas käib alumise rõnga alla, kui veel ei teadnud. : )
Sooviksin mingit pöhjendus vöi midagi. Alati on uued teadmised head. : )
taimo_80
Tavakasutaja
Posts: 49
Joined: 04. Jul 2006 00:00
Location: tartu
Contact:

Unread post by taimo_80 »

neile tagumistele jalaraudadele pead sa küll tugevamad kinnitused tegema, kui seda on praegu (ühe mutri kant pleki külge keevitatud). Seda siis puhtalt ohutuse mõttes.
minsk 125, JAWA 360, I¸49, DNEPER MT10, Honda nsr 125R , KAWASAKi zx6R 98.a, Suzuki TL1000R 98.a, Kawasaki ZX9R 04
Suska
Tavakasutaja
Posts: 26
Joined: 17. Mar 2008 01:00
Contact:

Unread post by Suska »

taimo_80 wrote:neile tagumistele jalaraudadele pead sa küll tugevamad kinnitused tegema, kui seda on praegu (ühe mutri kant pleki külge keevitatud). Seda siis puhtalt ohutuse mõttes.
Tegelikult on see asi palju peenemalt läbi mõeldud. Läbi nelikant toru on auk puuritud (ülevalt & alt), mutri külge on keevitatud polt (pea maha lõigatud), see on läbi nelikant toru pandud ja keevitatud kinni nii alt äärest (ehk vastu plekki) ja ülevalt otse nelikanttorule). Väga tugev on. ;)
Gandolf
Posts: 3
Joined: 07. Feb 2009 01:00

Unread post by Gandolf »

Sisuliselt tõukab see konkreetne lisarõngas kolvirõngast veel tugevamini vastu silindriseina. Ülemisele rõngale alla ei tasu panna, too saab nagunii rohkem kuuma ja paisub rohkem, alumine mitte niipalju ja selle korvamiseks ongi lisarõngas. Ega selle kasulikkusest enne aru saagi kui mootor kulunud ja siis see lisarõngas vahele toppida.
Vanal kolvil peaks sul ka see olema, musta värvi ja veidi tahmane ei paista väljagi, nõelaga taga ajada võib üles leida. :wink:

http://www.cmsnl.com/suzuki-rg80-1987-c ... IG-05.html

Rg 80 kataloog küll tunnistab sellise rõnga olemasolu.
taimo_80
Tavakasutaja
Posts: 49
Joined: 04. Jul 2006 00:00
Location: tartu
Contact:

Unread post by taimo_80 »

Tegelikult on see asi palju peenemalt läbi mõeldud. Läbi nelikant toru on auk puuritud (ülevalt & alt), mutri külge on keevitatud polt (pea maha lõigatud), see on läbi nelikant toru pandud ja keevitatud kinni nii alt äärest (ehk vastu plekki) ja ülevalt otse nelikanttorule). Väga tugev on.
Njaa, siis küll :) kaval
minsk 125, JAWA 360, I¸49, DNEPER MT10, Honda nsr 125R , KAWASAKi zx6R 98.a, Suzuki TL1000R 98.a, Kawasaki ZX9R 04
Suska
Tavakasutaja
Posts: 26
Joined: 17. Mar 2008 01:00
Contact:

Unread post by Suska »

Siis sai hakatud saba tegema (alumine plekk oli ennem kinnitatud)
Makrofleks (lolli peaga panin liiga palju)
Image
Pahtel
Image
Klaasriide ja vaiguga valmistatud gondel (nüüd tuleb alumine äär õige kujuga lõigata (ei jää selline karp)
Image
Raika5000
Tavakasutaja
Posts: 10
Joined: 05. Mar 2009 01:00
Contact:

Unread post by Raika5000 »

2 kohaline "streetfighter"?
Suska
Tavakasutaja
Posts: 26
Joined: 17. Mar 2008 01:00
Contact:

Unread post by Suska »

Ega ta ei olegi streetfighter, enam ei saa nimest ära ka kustutada.
Jube, küll on igasuguseid probleeme olnud. Seisis niisama, seisin ise niisama ja nüüd seisin selle eest et asi liikuma hakkaks.
Raam pritsitatud, värvitud ja hakkab juba kokku saama. (paak ja sabagondel prooviks küljes, tuleb veel KÕVASTI mudida)
Homme räägin pikemalt, siis peaks pealinnast veljed ka tagasi tulema ning saab veel rohkem kokku panna.
Varsti ka kvaliteetsemaid ja põhjalikumaid pilte.
Image

Andreas
karlerik110
Tavakasutaja
Posts: 182
Joined: 17. Jun 2005 00:00
Location: Abja-Paluoja
Contact:

Unread post by karlerik110 »

Juhtraud jääb clip on? Või paned siiski krossiratta lenksu?
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
Suska
Tavakasutaja
Posts: 26
Joined: 17. Mar 2008 01:00
Contact:

Unread post by Suska »

Tulevikus vast krossika oma, praegu tähtsam uus mootor tööle saada ja elektrisüsteem jonksu ajada. Pärast saaks uue lenksu külge vääga kiiresti nagunii. :)

Andreas
User avatar
lockeed
Tavakasutaja
Posts: 111
Joined: 20. Jul 2007 00:00
Location: Rae vald
Contact:

Unread post by lockeed »

tee nendest velgedest pilte ka :)
Suska
Tavakasutaja
Posts: 26
Joined: 17. Mar 2008 01:00
Contact:

Unread post by Suska »

Kahjuks pole midagi pildistada neist, täitsa tavalised. Uued rehvid lihtsalt.. ;)

Andreas
User avatar
Kevin68
Tavakasutaja
Posts: 252
Joined: 22. Jul 2008 00:00
Location: Hiiumaa
Contact:

Unread post by Kevin68 »

Toimunud ka vahepeal midagi?
User avatar
sander91
Tavakasutaja
Posts: 23
Joined: 05. Nov 2007 01:00

Unread post by sander91 »

Kuidas projekt edeneb ?? Sooviks pilte ja juttu .:P
User avatar
Kohilapoy
Posts: 3
Joined: 10. Mar 2009 01:00

Unread post by Kohilapoy »

Ootan ka huviga uuendust !!
Ise oman sama masinat ning võiks sult isegi mõningaid varuosi osta !
Siiamaani on küll vägahea proje (: !
User avatar
lockeed
Tavakasutaja
Posts: 111
Joined: 20. Jul 2007 00:00
Location: Rae vald
Contact:

Unread post by lockeed »

ootan ka huviga uuendust :)
Suska
Tavakasutaja
Posts: 26
Joined: 17. Mar 2008 01:00
Contact:

Unread post by Suska »

Kahjuks polegi midagi eriti teinud, huvi kadus vahepeal totaalselt ja raha pole ka olnud.
Igatahes, eile panin esimest korda alles mootori tööle uue kolvi ja rõngastega. Vändast kaks korda ja töötas.
Taha olen tuled koos numbriga ära kinnitanud ning juhtmeid sai kõvasti muudetud, lõigatud, tinutatud ning teibitud. TESA teipi soovitan sellejaoks.
Vaja oleks iseenesest koonusfiltrit (svamm!), siduriheeblit (peaaegu olemas). Paak on hetkel värvist ära puhastatud ja kellegi äpardus (mõlk) ära pahteldatud. Tagumine saba tuleks ka ilusaks teha. Mõtteid on palju olnud. Kas värvida (tähendab kõvat sirgeksajamist, sest ma polnud klaasriidega osavaim) või siis nahataks näiteks. Selles osas ootaks Teie mõtteid.
Eks ma olen tegelt igasugu väikseid asju nokitsenud, mida piltidelt ei näe ja võivad tunduda tühised, kuid siiski.
Võib väga imelik tunduda, kuid ma väga ei rutta sellega. Muidugi tahaks sõita, aga see pole õige feeling sõita pooliku asjaga ja eriti ilma lubadeta. Teen seda rohkem ajaviiteks, et midagi nokitseda oleks. :roll:
Pilte kahjuks kvaliteetseid muidugi jälle ei ole, aga mingi aimu saab ikka..
Kõigepealt veidikene külarahvale nalja..
Image

Esiosaga pean midagi veel ette võtma, et veidi ilusamaks saaks, porilaud ka puudu. Ja tagumine jalatugi on ka puudu, sellepärast on ka veidi imelik.
Image

Tagant, umbes nii ta lõpuks jääma peaks.. Tagatuled muidu LED, kellel huvi sarnaste vastu, siis võtke ühendust.
Image

Kvaliteet tõesti jama, luban et varsti tulevad paremad.
Andreas
extinction
Tavakasutaja
Posts: 473
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Unread post by extinction »

See tagaosa pole sul jah just kõige paremini välja kukunud. Mis esiotsa puudutab, siis ümar tuli lausa karjub õige lenksu järgi, see clip-on ei ole ikka päris õige asi.

Muide, lahe mosse seal tagaplaanis, mul oli ka kunagi põhikooli keskpaigas selline. Tõstsin belarusiga veel uuema tüübi mootori peale ja tahtsin isegi 2140 ketaspidurid peale panna, kuid jõudsin enne kõveraks sõita. :oops:
Oli mu esimene ja siiani ka viimane auto. Õigemini osa autost ootab siiamaani, kuni keegi sellega mängida viitsib.
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
Suska
Tavakasutaja
Posts: 26
Joined: 17. Mar 2008 01:00
Contact:

Unread post by Suska »

Tagaosa endaga olen rahul, tuli selline nagu ma tahtsin. Eks ma olen veidi imelik. :D
Töökvaliteet pole lihtsalt parim.
Aga ma jah 90% kindlusega panen ikka ilusama lenksu, mul juba oleks, aga raiserid saadeti valed. :wink:
extinction
Tavakasutaja
Posts: 473
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Unread post by extinction »

Su ümar tuli on nii lahe et asi sai otsustatud ja ma paningi sõprade meelehärmiks oma gondlid müüki. :twisted:
Pealegi on ühepoolne tagakiige streetfighterile või niisama nakedile täitsa äge lisa.

Ma mõtlen selle tagaosa juures just seda et ta võiks kogukam olla, läheks paagiga paremini kokku. Või paned sa sinna paksu sadula?
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
Suska
Tavakasutaja
Posts: 26
Joined: 17. Mar 2008 01:00
Contact:

Unread post by Suska »

Ei tea jah, ütlen ausalt et ma tegin kõike järjest ja ühtegi joonist ega mitte midagi polnud. :D
Paks sadul ei tule, kuid veidi ta läheb paremaks küll.
v301060
Tavakasutaja
Posts: 398
Joined: 01. Oct 2009 00:00
Location: Viljandi

Unread post by v301060 »

Mis doonorrattast sai?
User avatar
Kohilapoy
Posts: 3
Joined: 10. Mar 2009 01:00

Unread post by Kohilapoy »

Müüdud varuosadeks põhimõtteliselt ning muidugi vajalikud jupid ära võetud.
Suska
Tavakasutaja
Posts: 26
Joined: 17. Mar 2008 01:00
Contact:

Unread post by Suska »

Kohilapoy, suured vabandused sinu ees. Mul oli siin tõesti üks suur probleem ning mul pole olnud võimalik sinu varuosadega tegeleda. Ma püüan ennast alates homsest parandada, kui sind need veel huvitavad!
User avatar
Kohilapoy
Posts: 3
Joined: 10. Mar 2009 01:00

Unread post by Kohilapoy »

ootan (:
Suur tänu ka muidugi sulle avalikult mind toetamast juppidega mida vaja läheb !
Suska
Tavakasutaja
Posts: 26
Joined: 17. Mar 2008 01:00
Contact:

Unread post by Suska »

Ratas on müügiks! Vaja oleks sabagondel lõpuni viimistleda ja nipet-näpet veel teha. Mootoris uus kolb + rõngad ja uued tihendid. On korralikult arvel ja saab ümber registreerida. Kaasa annan ka varuosasid doonorrattalt jne. Mootor 18.5kW ja passis 10kW (A1 lubadega hea sõita). Hind kokkuleppel. Küsi lisa, kõike pole siin teemas kajastatud.

Andreas
Post Reply