Page 1 of 1

belarusside erinevus

Posted: 30. Apr 2009 17:53
by Risto
terv!

mis vahe on mtz80-nel ja mtz82-el ,mis on nagu suurimad erinevused?

üks asi oli see.et ühel oli vist väiksem kabiin ,aga millisel?

Posted: 30. Apr 2009 18:29
by guits
82 on esiveoga, 80 ilma ja kabiinist see küll ei erine :?

Posted: 30. Apr 2009 19:03
by Risto
okei,aga mis belarus see on millel esiklaas on kaldu?

Posted: 30. Apr 2009 19:39
by ralliace14
Mõtled MTZ-52?

Posted: 30. Apr 2009 19:50
by Risto
52 on ka kaldklaasiga,aga siis oli veel mingi vanemat sorti russ kah veel ,mis on kaldklaasiga?

ja siis et ,kui 80 on tagasillaveoga,siis miks tal kardaan on,sest kui ma vanaisa russiga sõitsin oli see tagasilla veoline ja sellel oli kardaan kah veel 8O

Posted: 30. Apr 2009 20:32
by guits
ralliace14 wrote:Mõtled MTZ-52?
äkki mtz-50 :D

Posted: 30. Apr 2009 22:19
by guits

Posted: 19. Jul 2009 08:55
by vorrimen
Risto wrote:52 on ka kaldklaasiga,aga siis oli veel mingi vanemat sorti russ kah veel ,mis on kaldklaasiga?

ja siis et ,kui 80 on tagasillaveoga,siis miks tal kardaan on,sest kui ma vanaisa russiga sõitsin oli see tagasilla veoline ja sellel oli kardaan kah veel 8O


roolivõimu, pärast on kardaan

Posted: 19. Jul 2009 11:29
by rallitaja
Kaldklaasiga väikesed kabiinid on siis nii MTZ 50, 52, 80, 82. MTZ 80 ja 82 toodeti hiljem, vist kaheksakümnendate lõpus, juba suure kabiiniga.

80 ja 50 on tagaveolised, 82 ja 52 saab lisaks esisisllaveo sisse lülitada. Kui 50 ja 52 kabiin kinnitub lihtsalt poltidega, siis 80 ja 82 kabiinid on kummipukside peal, mis tähendab, et kabiin ei vibreeri ja töömees peab kauem vastu. Roolivõim on kõigil russidel peal ja selle kardaan läheb ülevalt, mootori kohalt. Esisillaveo kardaan tuleb välja käigukasti küljelt ja läheb läbi toetuspuki esisilda. Kui see on nii, on tegemist esisillaveolise variandiga. leidub ka traktoreid, mis tegelikult omavad esisillaveo võimalust, kuid millel on kardaan eemaldatud.

Arvestagem sellega, et russil saab esisillaveo ka välja lülitada, saab selle "esisild vajadusel sisse lülitatud" asendisse panna ja lisaks on veel olemas "esisild pidevalt sees" asend. Nii et 52 ja 82 esimene vedav sild ei peagi kogu aeg vedama, kõik sõltub, mis asendis juhil kang on pandud.

Posted: 15. Jul 2010 13:57
by vorrimen
2006.aasta mtz 82 http://album.ee/node/23127103/50211791

1986.aasta mtz 52 http://album.ee/node/23127097/50211791

ja selle russiga sõideti talvel ca 200 km lätti ,järel oli käru heinapressiga (russ polnud arvel ,ega mingeid pabereid polnud) http://album.ee/node/23288823/50211791

Posted: 29. Aug 2010 22:51
by Asbest
Russiga, millel on väik kabiin on äge sõita - eriti 80-ega. Selline mõnus tunne tekib, kui istud väikses kabiinis ja sõidad 9. käiguga :D.
Esirehvide järgi saab ka väga hästi selgeks teha, mis russiga tegu on. Kui on kalasabamustriga, siis on teada kohe et esisillaveoline.
Roolivõimu pärast on pmst kõikidel vanematel russidel kardaan. Uutematel russidel on juba hüdrorool. Ja niipalju kui mina tean, peaks ka tehasekorras 80-el ja 82-e roolivõimul ka mingi vahe olema. Kuna 82 on esisillaveoga ja seal on vast rohkem jõudu vaja rataste liigutamiseks.

Posted: 30. Aug 2010 08:43
by vorrimen
minu näidatud mtz 52 on ka hüdraulilise rooliga
sellel suure kabiiniga mtz 82 -el on hüdrauliline rool
aga see sinine bellarus on hoopis roolivõimuga ja roolivõim ei tööta kui tagurdad

Posted: 30. Aug 2010 09:52
by aits1
See, millest sa räägid on ju mtz-820, mis peaks vanemast mtz-82 erinema mingil määral.

Posted: 30. Aug 2010 09:59
by Asbest
820 erineb vana 82 poolest ainult mootori puhul. Mootori mark on teine - muu on pmst kõik sama. Mingid väiksed muudatused on armatuuril ja kabiinis ka tehtud. Tehasekorras 52-el on roolivõim (kardaaniga süsteem) tehasekorras 82-el samamoodi. 820-il on ilma kardaanita ehk siis dosaatorpumba ja muu selle juurde kuuluvaga.
Ja see 52 on küll väga kahtlane sul. Kapotijärgi võiks öelda, et on hoopis soomest toodud eksport-russ (550, 560, 570, 510, 520, 552, 562, 572, 512, 522). Nendel soomest toodud russidel peaks olema eelnimetatud hüdrorool(Ilma kardaanita - dosaatorpumba ja muu selle juurde kuuluvaga).

Posted: 30. Aug 2010 15:03
by vorrimen
see ongi soomlaste poolt ümber tehtud mtz 52 ehk belarus progress 525

Posted: 30. Aug 2010 19:25
by Asbest
Oih - see läks täitsa meelest ära :D.

Posted: 31. Aug 2010 22:51
by -DELTA-
kuna olen otsinud ja pole leidnud siis kas keegi palun postitaks siia MTZ-50 käigukasti pildi, nagu kus mitmes käik on.
tänan ette :roll:

Posted: 15. Sep 2010 13:20
by Malmiaator
Ise oman Mtz-50 aga ei oska kirjeldada kus need käigud on aint näidata XD Aga reede vb võin pildi teha kabiini sees olevast skeemist ;)

Posted: 15. Sep 2010 18:35
by Asbest
50 ja 52-l sama käigukast mis 80 ja 82-l.
http://fotoalbum.ee/photos/V6ll/67400121
Midagi on häguselt näha, aga aru peaks saama küll. Ma ei tea, kas 50/52 on I ja II aste sama asetusega ainult. Peaks olema küll. Vist :D.

Posted: 02. Oct 2010 22:24
by Asbest
Või siis see: MTZ 892-e käiguskeem :D.
Image