võrri keps,kolb ja gaasijaotusfaasid

Mootor, veermik, elekter, hooldus, probleemid
talamaa
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 25. Dec 2011 01:00
Contact:

Unread post by talamaa »

82eur olid olemasolevale moororile juurdeostetud osad.Ma ei julge enam ühtegi uut asja poest osta.See mis praegu müüakse on täielik saast.tuleb ära kasutada vanu mootoreid
Vahetatud on
kõik laagrid ka kepsu laager,uued simmerlingid,uus pronkspuks vända otsas.uus kolb ja rõngad,silindri ringi puurimine ja hoonimine.ülejäänud mootori detailid olid täiesti kasutuskõlblikud
tuleb vist vähe rohkem
91eur
Raamiks tuleb Riga 7.Järgmine nädal keevitan tugevdused ja värvin ära

kõike head
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Unread post by minimo »

marttile wrote:
minimo wrote: esimeses sõidus olin mingi 5 kohal, kui käbla panin ja pedaali ära lõhkusin, sõit muutus üsna raskeks ja juurde vändata ka ei saanud. Kokkuvõttes eelviimane koht.
Loo moraal on et ka originaal võrriga saab üsna häid kohti...
Kestvussõidus?

Ei, see oli tavalises.
talamaa
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 25. Dec 2011 01:00
Contact:

Unread post by talamaa »

vaatasin erinevaid silindreid ja mõnel oli ülevoolu kanalis akende vahel küttesegu suunaja(ei oska õiget nime anda)ja mõnedel ei olnud.Kui vajalik see väike nurga all olev suunaja seal kahe akna vahel on.Tundus nagu vanematel silindritel on ja uuematel ainult mingi väike valu jääk.Kas siis uuematel silindritel lihtsalt valu viga või pole viitsitud korralikku vormi teha?
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman »

talamaa wrote:vaatasin erinevaid silindreid ja mõnel oli ülevoolu kanalis akende vahel küttesegu suunaja(ei oska õiget nime anda)ja mõnedel ei olnud.Kui vajalik see väike nurga all olev suunaja seal kahe akna vahel on.Tundus nagu vanematel silindritel on ja uuematel ainult mingi väike valu jääk.Kas siis uuematel silindritel lihtsalt valu viga või pole viitsitud korralikku vormi teha?

mida uuem seda sitem, nagu enamus asjadega. see vahesein on õihe asi, lamepeadel (d4 ja d5 )kõigil sees .ja neil vanematel motodel valu kvaliteetsem ja koostetäpsus parem. mingil d8 kärakal on õhumullid aluvalus tavaline nähtus.
talamaa
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 25. Dec 2011 01:00
Contact:

Unread post by talamaa »

tundub küll nii et mida uuem seda si....m.
Huvi pärast treisin ühe silindri ülevalt lahti ja pressisin hülsi välja .Kõige rohkem jahutust vajaval osal silindri ülaosas oli valus tühi koht ja mitte väike.Selle koha pealt ilmselt kuumeneb silinder tunduvalt rohkem.Ja väliselt midagi näha pole.Sellise asja juures ilmselt võibki jääda otsima ülekuumenemise põhjust.
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: võrri keps,kolb ja gaasijaotusfaasid

Unread post by pitprolite »

ma ise sõidan stock võrriga (sõitsin) ainult olid uued rõngad ja laagrid ning pill liikus piisavalt, aga kas sellel kepsu vahetusel ka mingi mõte on ? kas ta hakkab siis paremini käima ka w? mul omal hiinaka vänt seisab, laseksin selle kepsu panna ja põskedele ka mingid süsteemid teha et surnud ruumi oleks hästi vähe...
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Re: võrri keps,kolb ja gaasijaotusfaasid

Unread post by minimo »

Veidi tuleb väntvõlli segukanali eest ära, see natuke aitab. Muidu on ainult vastupidavuse küsimus.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: võrri keps,kolb ja gaasijaotusfaasid

Unread post by iceman »

ega see otseselt tunda ei anna , kui keps teine , kuigi peaks nõelade peal paremini jooksma . asi ongi surnud ruumis ja selle täitmises, kui alumine silm väiksem , tekkivad uued võimalused täidise paigutamiseks.
ära küsi kuidas moos kommi sisse saab ,seda ei saa selgitada , kuna pole ise patentide hoidja. ilmselt mõtled selle isegi välja ,kuid teostajaid ühekäe sõrmedel kokku lugeda, peenmehaanika peenem ots seal , nagu sveitsi kell.
tulevik tundubki olevat niuke, et kui esikuuikusse tahad ,pead valmistoote ostma, kui ise vägakogenud treifreesikala ei juhtu olema, näpuvahel nagu seni vajalikke asju ei tee enam , kahjuks. kui veel sel talvel oli nagu poodjumile ka asja , siis asi oli kiire muutuma.
teada oli , et ükskord aeg niikaugel ,kuid tuli oodatust rutem kätte. sesmõttes lihtne muidugi ,et võta tengelpung puuga selga ja pöördu tuuning padade tellimuste vastuvõtu osakonna poole ,kuna tahtjaid on piisavalt ,tuleb arvestada mõningase ooteajaga .
isetegemise rõõmu saab maitsta siis ainult raamiehituse kohapealt, mida ei maksa ka alahinnata , seoses mootorivõimsuse kõva kasvuga on päevakorral toimivate pidurite probleem. õnneks pole seda piiratud mujal kui nn retro klassis kus nõutakse valikuliselt sääreväristaja rattaid, millest tulenevalt tuleb kuidagi toimima saada saviklotsi pidurid , kõverates trummlites.
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: võrri keps,kolb ja gaasijaotusfaasid

Unread post by pitprolite »

selge, ma ei viitsi siis hakata vändaga jamama :D ilmselt lasen sellised lisa põsed sinna treida mis kinnituvad poldiga vana põse külge. Muidu paneks kohe terve hiinaka väntvõlli sinna aga see läbi vända kütuse ajamine on paras jama seal, ainult openile aitab panna see :?
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: võrri keps,kolb ja gaasijaotusfaasid

Unread post by iceman »

korvi mõtteid pole enam?
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: võrri keps,kolb ja gaasijaotusfaasid

Unread post by pitprolite »

Gerritiga kunagi vb veel sõidame korvi, aga see mis ma ise tegin see läks pitbike vastu vahetuse ja hiljem sai see pitt ka edasi müüdud :) aga praegu püüan soolot timmida nii kuidas viitsin, ilmselt kui peaks muhus sõit tulema siis sõidan seal ja vb kui sõpradel viitsimist ja omal ka siis 24h kestvusele pulli tegema ;)
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: võrri keps,kolb ja gaasijaotusfaasid

Unread post by pitprolite »

Muhu sõitudest gopro videod ka

see korvist: http://www.youtube.com/watch?v=OY_gZcrh_NQ

see peast: http://www.youtube.com/watch?v=tSIUSPr1xRI
saate rada pähe õppida vms :D, siduri libisemisega sai lõpuni küll ja teisele kohale teinesõit isegi ringiga lastud aga karbuss on paraspeavalu seal, esimene sõit pidi peaaegu kotti jooksma kuna sai liiga vähe kätte :P
talamaa
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 25. Dec 2011 01:00
Contact:

Re: võrri keps,kolb ja gaasijaotusfaasid

Unread post by talamaa »

tere

vaatan et see teema on jälle ellu ärganud .Mis äärmiselt tore

Alustasin seda võrri asjandust dets.2011.
Praegu on suht omapärane lugeda tolleaegseid postitusi, kui ei teadnud võrridest midagi.
Aga võin kindlalt väita ,et sain väga häid soovitusi nii foorumisse kui ka ps.,millest oli väga palju kasu.
nüüd siis kaks aastat sellest möödas ja arvan ,et teatud teadmised ja kogemused mootori tuunimise alal on omandatud ja võin esiotsa +25sõitjatele konkurentsi pakkuda.Nagu te kõik olete aru saanud on
selle aastaga toimunud ikka väga korralik muutus mootorite arendamisel.Ma ise tegin endale sellel hooajal
saku sprindiks 4erinevat mootorit, mis võib tunduda natuke ulme ,aga muidu konkurentsis ei püsi.asi areneb ikka suure kiirusega.Praegu on mul tunne ,et parimad mootori tegijad on suht võrdsel tasemel ja võitjat pole võimalik kuidagi ennustada.Praegu on asi kinni juba mingites pisiasjades ,kuna tundub ,et kõik tegijad
teevad mootori põhjad enamvähem ühtemoodi.Järelikult on põhiküsimus praegu silindri porting ja õiged sisselaske algus ja lõpp.
Ja tundub ,et ega originaal karpaga väga palju enam kaugemale pole minna ja see, mis sellest Saku stanu mootorist on välja võetud on juba päris piiri peal.
Selliseid mootoreid on praegu +25 klassis kuskil 8-10 tk.kes kõik on võimelised ratas rattas võidu kihutama ja oma adrenaliini laksu sealt kätte saama

Nüüd siis hakkkasin järgmiseks hooajaks korvi ehitama.Raam on juba peaaegu valmis.õige pea hakkan ka oma esimest open mootorit ehitama.See maailm on praktiliselt veel tundmatu ,aga olen endale selgeks teinud open mootori tegemise põnimõtted ja loodan ,et ei keera enne mitmeid mootoreid tuksi enne, kui asjale pihta saan (nagu see oli alguses oma esimeste mootorte ületuunimisega)

soovin kõigile ,et oleks kannatust ja õpihimu, et saak omale ise korraliku mootori ehitada.Kahjuks puuduvad selleks paljudel võimalused ja siis tuleb kasutada teiste abi.

kõike head uuel aastal
Tenno
talamaa
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 25. Dec 2011 01:00
Contact:

Re: võrri keps,kolb ja gaasijaotusfaasid

Unread post by talamaa »

pitprolite wrote:Muhu sõitudest gopro videod ka

see korvist: http://www.youtube.com/watch?v=OY_gZcrh_NQ

see peast: http://www.youtube.com/watch?v=tSIUSPr1xRI
saate rada pähe õppida vms :D, siduri libisemisega sai lõpuni küll ja teisele kohale teinesõit isegi ringiga lastud aga karbuss on paraspeavalu seal, esimene sõit pidi peaaegu kotti jooksma kuna sai liiga vähe kätte :P
vaatasin seda korvist tehtud videod.Ja üldse käisin läbi enamus korvidega seotud asju.Pean ütlema .et sõitjad lasevad korvimeestel pea kogu töö ära teha.Otsige üles videod kuidas Virx korvi roolis tööd teeb.Sealt on palju õppida.Minule tegi esimese õppetunni Kobras,kelle akropaatilised võimed lubavad korvi ka ilma korvimeheta
rajal hoida.Peale 15min harjutamist sain täieliku kaifi korvi roolis.
Võib tunduda vähe imelik ,et mees ,kes ei ole veel korviga ise võistelnud selliseid asju kirjutab ,aga mulle tundub see lihtsalt õige olevat.Alati tuleb profidelt võtta nende parim ja siis kohandada endaga ja püüda veel paremini

Soovin kõigile korvidele edu järgmine hooaeg
Tenno
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: võrri keps,kolb ja gaasijaotusfaasid

Unread post by pitprolite »

oehh, nii see on, ega korvis lihtne pole :D peale sõitu suht higine :D :D aga me sõidame ka nii harva et peabki natuke end liigutama et terve ülejäänud sõitmata hooaja liigutused tasa teha :D :wink: See aasta loodan soologa ka mõni etapp rajal olla, eks näis kas siis openis või standardis :)
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Re: võrri keps,kolb ja gaasijaotusfaasid

Unread post by minimo »

Mis Virksist eeskuju võtta? Ma ei ütleks, et ma ennast väga ribadeks juhi koha peal kallutaks, kuid siiamaani pole rattaid väga õhku saanud. Minuarust kallutavad nad liiast, pole nii palju vajagi. Ega krossikorvi ei sõideta. Toome näiteks eelmise aasta talvepunnigi juhtus, kus üks korvimees oma sõidustiiliga korvi hoopis selga tõmbas.
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: võrri keps,kolb ja gaasijaotusfaasid

Unread post by pitprolite »

oeh, talve punnil oleks isegi oma liigse kallutamisega korvi selga tõmmanud, minimo nägi seda ise ka (kui sa veel mäletad) aga nh seal see sidur läks omadega metsa ja peale proovi ringide ei saanud miskit sõita :cry:
kobras
Tavakasutaja
Posts: 61
Joined: 05. Apr 2013 06:40

Re: võrri keps,kolb ja gaasijaotusfaasid

Unread post by kobras »

minimo wrote:Mis Virksist eeskuju võtta? Ma ei ütleks, et ma ennast väga ribadeks juhi koha peal kallutaks, kuid siiamaani pole rattaid väga õhku saanud. Minuarust kallutavad nad liiast, pole nii palju vajagi. Ega krossikorvi ei sõideta. Toome näiteks eelmise aasta talvepunnigi juhtus, kus üks korvimees oma sõidustiiliga korvi hoopis selga tõmbas.
Vaidleks vastu,et kallutamine ei tule kasuks. Kui alustasin suvel sõiduga,siis ka eriti ei kallutanud vaid rohkem nagu liigutasin perset sadulal ja siis tuli nii mõnedki korrad ette,et korvipoiss/naine ei suutnud oma 52kg korviratast maha suruda,kuigi rippus korvist välja nii et tagumik pea vastu maad.Virks oli muideks see kes mind kallutama õpetas ja ütles,et juht peab suutma ka ilma korvipoisita rajal püsida ja mida võistlus edasi seda rohkem ma õppisin ennast sadulast välja tooma ja tunnistan,et ka kurvi mineku kiirused läksid tunduvalt kiiremaks ja ei tõusnud enam ka korviratas. Näide sürgavere võistlusest. Vessu ees ja mina kohe sabas. Mootorid nii võrtse nii kiirendusel kui ka lõpp kiirusel. proovisin nii seest kui väljast ja siis tuli U kurv 360kraadi ja läksin kurvi nii,et mitte ei jätnud pidurdust viimasele hetkele vaid isegi pidurdasin varem maha ja enne tagasi pööret vajutasin gaasi põhja ja suutsin selle manöövri veel nii teha,et viskasin väga pikali ennast korvi ja kuna selles asendis ei olnud võimalik tavapärases asendis gaasi keerata,siis võtsin gaasist teisepoolt kinni ja kurvi lõppedes olin seest poolt vessul kõrval ja kuna tulin suurema hooga kurvi,siis ka kohe mööda:) Või viimane vinni.Startisime 50cc 6–7 meetrit taga pool 80cc korvidest ja esimesse kurvi sain 50cc esimesena,aga mu ees oli 3 korvi 80cc. ühest 80 saime suht lihtsalt mööda,aga vahe esimesel ja teisel kohal olevatest 80 olime suht pikalt maas,aga iga ringiga saime ikka lähemale. poole sõiduga olime siis üld kokkuvõttes teised ja esikohal olevale 80cc suutsime läheneda ainult koolimaja taga olevates kurvides,aga sirgel lähemale ei jõudnud, ehk siis jutu mõte oli,et kui kõvasti kallutada,siis on võimalik PALJU rohkem saavutada kui lihtsalt sadulas lösutades.Siin ka lõik sellest vinni sõidust. Ise olen nr 137,mitte sassi ajada nr 37 http://www.youtube.com/watch?v=W0Pwf5cicHc
kobras
Tavakasutaja
Posts: 61
Joined: 05. Apr 2013 06:40

Re: võrri keps,kolb ja gaasijaotusfaasid

Unread post by kobras »

pitprolite wrote:Muhu sõitudest gopro videod ka

see korvist: http://www.youtube.com/watch?v=OY_gZcrh_NQ

see peast: http://www.youtube.com/watch?v=tSIUSPr1xRI
saate rada pähe õppida vms :D, siduri libisemisega sai lõpuni küll ja teisele kohale teinesõit isegi ringiga lastud aga karbuss on paraspeavalu seal, esimene sõit pidi peaaegu kotti jooksma kuna sai liiga vähe kätte :P
Vaatasin ka neid videoid ja ütlen ausalt,et kui juht oleks viitsinud ka ennast rohkem kallutada,siis oleks mingi 4 kurvi varem juba mööda saanud,sest ruumi heino jättis piisavalt ja teil oli kurvi tulles kiirus tunduvalt suurem,aga millegi pärast lasite gaasi maha ja ei kasutanud võimalust :O
Last edited by kobras on 11. Jan 2014 16:01, edited 1 time in total.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: võrri keps,kolb ja gaasijaotusfaasid

Unread post by iceman »

KOPRAONU KORVIKOOL :x
vist on nii ,et raitsil olid kodarad lõppemas ,ega muidu... tegu ju omaisa pojaga. arvan siin kõrvalseisjana ,et kindlasti kallutamine oluline , samas kui pädev ja raskemakaaluline monkey korvis , võib pulgamees ka ainult peaga kallutada. oluline on et kompott koos mõtleb ja töötab, muidu ei tõuse õhku ainult korv , vaid esi või tagaratas .
kuidas lumepeal asjad erinevad, ei tea arvata, aga mõni targem kindlasti oskab öelda.
kr1x_Z
Tavakasutaja
Posts: 64
Joined: 11. Oct 2010 00:00

Re: võrri keps,kolb ja gaasijaotusfaasid

Unread post by kr1x_Z »

Kobras:
Ise olen nr 137,mitte sassi ajada nr 37 http://www.youtube.com/watch?v=W0Pwf5cicHc
Seda sõitu oli nauditav pealt vaadata. Väga väga hästi sõidetud, sest tegelt suutis ju väiksem mootor olla üle suurtematest : ) . Eks see korvisõit olegi harmoonia mitmest asjast kokku(juhi/korvipoisi(naise) koostööst, mootorist ning mitmestest teistest teguritest). Kuna video on minu filmitud ja pärineb minu youtube kanalist siis teeks ettepaneku, et kõik kellel on mõnest võistlusest videosid/pilte võiks neid avaldada või teavad mõne sõbra video linki võiks selle postitada. Kas see teema on selleks just õigekoht, seda ma ei arva, kuid mõne teise teema loomine foorumisse(N:Võrrivõidusõit alamjaotusesse). Lihtsalt väike idee.
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: võrri keps,kolb ja gaasijaotusfaasid

Unread post by pitprolite »

oeh, nii ta on, kindlasti kui rohkem kallutada saab kiiremini kurvid läbi, ei vaidle vastu, kindlasti ma ei jaksa üksi seda korvi maha kallutada isegi siis kui on pepu vastu maad, kuna hoog läheb suht suureks aga siiski, mina pole lenksus ja ei saa sinna väga midagi parata peale selle, et ütlen talle : Kalluta rohkem :D
talamaa
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 25. Dec 2011 01:00
Contact:

Re: võrri keps,kolb ja gaasijaotusfaasid

Unread post by talamaa »

tere

Vaatasin Vinni ja Krootuse videod üle ja pean ütlema .et seda oli nauditav vaatata.
Muidugi olin ma ka raja ääres neid sõite nautimas ,aga siis ei osanud tähelapanu pöörata kõigile asjadele ,mis kaasnevad korvi sõiduga.Peale Kobrase teoreetilist loengut vaatan neid sõite hoopis teise pilguga.

Need videod ,kus ma avaldasin arvamust ,et korvimehed teevad enamus tööd ära, pärinesid aastate eest.
Vabandust.

Praegu on korvid kindlasti kõige vaatemängulisem ala võrri võidusõidus

Kõike head
Tenno
Robert66
Tavakasutaja
Posts: 87
Joined: 19. Mar 2013 01:00

Re: võrri keps,kolb ja gaasijaotusfaasid

Unread post by Robert66 »

Tere minugi poolt,
Ei tea kas mina ei lugenud välja kuid mis kolbi Te kasutate?
Äkki saaks paar pilti korvist, kuna endal 80 hiinlanna käsil.

Soovin kordaminekuid ja suuri saavutusi algaval hooajal.
Robert
talamaa
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 25. Dec 2011 01:00
Contact:

Re: võrri keps,kolb ja gaasijaotusfaasid

Unread post by talamaa »

tere
kolvi üritan tellida türilt.Ma ei tea veel isegi, mis mootorit kasutan ,kas hiinakat või võrri.
Korv on küll peaaegu valmis ,aga mullle paar asja ei meeldi ja läheb natuke ringitegemisele
Raami tegemisel sai korralik eeltöö tehtud, aga ei taha kuidagi nii välja tulla nagu ma sooviks.
Aga ma üritan

edu sullegi
Tenno
Robert66
Tavakasutaja
Posts: 87
Joined: 19. Mar 2013 01:00

Re: võrri keps,kolb ja gaasijaotusfaasid

Unread post by Robert66 »

Kas tegid raami täielikullt oma kätega, või oli algatuseks võrri raam vm?
Saan omale rattad alla, näitan sullegi.
Ma kasutan kah türi kolbi. Kuna see 38.5 mõõt siis on raske sinna saada sobivaid rõngaid. Uued saab tellida kah vist türilt, aga ma ei näe mõtet. Käinud mitu tartu motopoodi läbi, aga sealkah polnud. Pakuti 38mm ja 39mm rõngaid. Eks ma kiika sae poodi kah vaatan mis seal öeldakse.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: võrri keps,kolb ja gaasijaotusfaasid

Unread post by iceman »

Robert66 wrote:Kas tegid raami täielikullt oma kätega, või oli algatuseks võrri raam vm?
Saan omale rattad alla, näitan sullegi.
Ma kasutan kah türi kolbi. Kuna see 38.5 mõõt siis on raske sinna saada sobivaid rõngaid. Uued saab tellida kah vist türilt, aga ma ei näe mõtet. Käinud mitu tartu motopoodi läbi, aga sealkah polnud. Pakuti 38mm ja 39mm rõngaid. Eks ma kiika sae poodi kah vaatan mis seal öeldakse.
sael pole remontmõõtu, pead otsima rolleri rõngast, sellisele kus malmpütt, millele remontmõõdu kolvid olemas.
talamaa
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 25. Dec 2011 01:00
Contact:

Re: võrri keps,kolb ja gaasijaotusfaasid

Unread post by talamaa »

esihark praegu veel piti oma ülejäänud ise tehtud
kobras
Tavakasutaja
Posts: 61
Joined: 05. Apr 2013 06:40

Re: võrri keps,kolb ja gaasijaotusfaasid

Unread post by kobras »

Algus postitasin oma korvist pildid siia,aga nüüd alustasin teemat võrri projektide alt
Last edited by kobras on 22. Jan 2014 13:35, edited 1 time in total.
kobras
Tavakasutaja
Posts: 61
Joined: 05. Apr 2013 06:40

Re: võrri keps,kolb ja gaasijaotusfaasid

Unread post by kobras »

:D
Last edited by kobras on 22. Jan 2014 13:36, edited 1 time in total.
talamaa
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 25. Dec 2011 01:00
Contact:

Re: võrri keps,kolb ja gaasijaotusfaasid

Unread post by talamaa »

see siis praegu Eesti kõige kõvem korv viiekümneste seas.
AnuPsP
Tavakasutaja
Posts: 36
Joined: 05. Dec 2013 20:59

Re: võrri keps,kolb ja gaasijaotusfaasid

Unread post by AnuPsP »

Millal saaks näha talamaa korvi ehituse pilte,ootaks huviga
talamaa
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 25. Dec 2011 01:00
Contact:

Re: võrri keps,kolb ja gaasijaotusfaasid

Unread post by talamaa »

kahjuks ma ei saa neid pilte üles panna kuna ehitan oma esimest korvi ja ei ole kindel ,kas see mis ma teen ja kuidas ma asja näen on ikka õige.Kui valmis ,siis panen kindlasti.Loodan ,et aprilliks on valmis.Kobras tegi korvist eraldi teema ja seal ka pildid üleval.

kõike head
tenno
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Re: võrri keps,kolb ja gaasijaotusfaasid

Unread post by iz350super »

Tere. Ehk keegi ütleb kui suure peab vända augu tegema. Kas kestvust saab lisaks kraadidele ka mõõta? Mõõta kolvikäiku hülsi ülemisest servast? Ma ei oska Kraadides mõõta.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: võrri keps,kolb ja gaasijaotusfaasid

Unread post by iceman »

möhhh? mis tahad teada õieti , miks arvad suurendamise vajalik olevat ?
talamaa
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 25. Dec 2011 01:00
Contact:

Re: võrri keps,kolb ja gaasijaotusfaasid

Unread post by talamaa »

iz350super wrote:Tere. Ehk keegi ütleb kui suure peab vända augu tegema. Kas kestvust saab lisaks kraadidele ka mõõta? Mõõta kolvikäiku hülsi ülemisest servast? Ma ei oska Kraadides mõõta.

tere

olen proovinud igasuguseid varjante ja rääkinud targematega sellel teemal, aga mingit selget valemit selle jaoks ei oska kül välja tuua.
Kui originaal ava teha neljakandiliseks ja kanali alumine ots ka, siis oled juba päris palju võitnud mahus.
Kui tahad suurt algjõudu, siis peaks sisselase avanema peale seda,kui kolb on sulgenud ülevoolu aknad ja lõpeb ligikaudu 30 kraadi peale ÜSS,aga sellise sisselaske avaga väntvõlli ei leia kuskilt.(tuleb ise teha)ja
selline mootor ei lähe väga pöördesse.
Suurte pöörete puhul on tehtud sisselaske lõpp isegi kuni 80-90 kraadi peale ÜSS.
Tean mootorit kus sisselaske algus oli tehtud ASS. ja läks edasi nagu loom.
Nii et tuleb proovida ja katsetada erinevaid varjante.Kõige tähtsam on ikkagi silindri portmap.Kui see õnnestub,siis astub edasi igasuguse sisselaskega.
head katsetamist
Tenno
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Re: võrri keps,kolb ja gaasijaotusfaasid

Unread post by iz350super »

Silinder d8 oma. Pealt kuskil 2mm maha lastud. Väljalaske aken siis hetkel 27. (Mõõdan ülemisest hülsi servast) Seda arvestan ka vända augu tegemisel. ? Või pean silmas võimalikult suurt kestvust, et saaks palju kütust, kuid samal ajal arvestama sellega, vändale jääks piisavalt materjali, et too katki ei läheks? Karteri lõõr on hetkel originaal. Tulemus võiks olla ühtlane vedu alt, kuni 45-50. Ehk see täpsustus aitab täpsemini soovitada.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: võrri keps,kolb ja gaasijaotusfaasid

Unread post by iceman »

hea oleks saavutada , et siiber oleks avatud , kui karteris tekib vaakum ja suletud kui tekib surve . kui tahad väänet oleks hea kui siiber avaneks pisut hiljem kui originaalis , st karteris on juba hõrendus. sellist väntvõlli tehasest vist läbimõeldult pole tulnud , kui D4 oma tillukese ümara avaga äkki . võimalikud muidugi varjandid , tulenevalt sssr-i töökultuurist , või pigem selle puudumisest.

ma sellel aastal otsustasin õnne katsuda originaalklassis kestvuse sõiduga , kuna leidus tegija , kes peaaegu oli võimeline pöördsiibrit renoveerima. selle afääri liikumapanevaks jõuks oli uudishimu ja soov kogeda , kas ja kuidas on võimalik etteantud reeglite kammitsas koostada mootorit konkurentsivõimelisena . peab tõdema , et suhtusin asjasse üpriski tugeva eelarvamusega , kuna esiotsa tehnika liikus ikka muljetavaldavalt .
täna võib tõdeda : on täiesti reaalne koostada mootor , mis sõidab keskmisel standardklassi tasemel , ilma milleski reeglite vastu eksimata , kuid ...
kindlasti eeldab selline asi suurt hunnikut juppe , millest kombo sobitada ning võiksid detailid olla valmistatud hiljemalt breznevi ajal
kokkuvõtteks võiks siis sõrendus olla : keelamine ei ole asja kuidagi parandanud , ning mingi originaalseisus R 13-ga pole esikahekümnesse asja , mis minu tagasihoidlikul arvamusel muudab nimetatud aparaatidega osalemise ebaloogiliseks . seda siis tavapärase võidusõitmise vaatevinklist, kus eesmärgiks on saavutada võimalikult hea tulemus .
Post Reply