Re: Katseprojekt K58 100km/h
Posted: 14. Aug 2020 23:13
Reisil sai käidud, Doonau ületatud, Tatrate mägedes sõidetud.
Enne reisi sai vahetatud tagaketi hammakas, paigaldatud K55/K58 tutikas uus originaal 40 hambaga hammakas 418 ketile, esimene 15 hambaga hammakas käial õhemaks. Uus DID 418 kett.
vahetatud rattalaagrid nii ees kui taga. Liimitud Loctite 648 liimiga kinni. Pidas ilusti terve reisi ning eriratas enam laagritel ei loksunud.
Lisaks veel veljed sirutatud Rakvere Hawaii-s - viga... tagumisel veljel läks vahetult enne reisi üks lühem kodar katki. Ei tundnud ohumärki, vahetasin kodara. Tatra mägedes läks kaks lühikest kodarat korraga, arvasin, et sõitsin mingist kivist või kopsikust üle, et käis kõks. Katkiste kodaratega sõitsin veel ~50km tõuse langusi kurvilisi teid, enne kui kuskil poe juures märkasin. Ööbimiskohas võtsime ratta alt ja Ermo keeras traadist riidepuust jätkud, seejärel keerasime kõigil 1/4 keeret maha - pidas lõpuni ja peab siiani. Teletorni poest soetasin uued kodarad, mingi hetk vahetan paigatud kodarad ära.
Ratast tagasi pannes jäi üks seib panemata (no kadus kuhugi) ja tekkis loks, sõidetud sellega kuskil 200km.. Ungaris, kui ketti õlitasin märkasin loksu aga sai ühte vahepolti tagasi keeratud ja asi jonksus.
Valgustusvool jamas... arvasin, et viga on releedes... aga mäkra mängis hoopis tagatule sisu, mis läks kohati massi... egas midagi, kruvid kinni, teip peale ja töötas edasi ok.
Panin korraks ka releed vahele, kuid 2x järjest läks esitules lähitule niit läbi.. võtsin releed vahelt ära...
Karpal peadüüs liiga suur, uputas üle poole gaasiga sõites, igatahes parem, kui vaene segu - ei jooksnud kokku.
Muid vigu sõiduajal polnud.
Telefoni hoidja paigaldatud esitule hoidja külge ja 2,1A USB laadimine sigarisüütajast toimis enam vähem... eks geneka juures massi ühendusega seoses langes H4 pirni kasutamisega pinge kohati liiga madalaks... aga LED päevasõidu tuledega sõites probleemi polnud.
Pärast reisi sai masinat tiba kohendatud:
1. pestud puhtaks
2. Puhastasin summuti sõelad.
3. panin karpale 165 düüsi - krt väike ikkagi, peab leidma kas 175 või 180. Või mikuni seeriast 110-150.
4. Tõstsin nõela alt teise sälku - krt linnas nüüd ikka hea küll, aga maanteel jääb täisgaasiga nälga. õrnalt jooksis ka kokku...
5. Vahetasin genekal valgustuse ja süüte vanad juhtmed uute 1,5mm2 vastu. Eelmised olid 0,75 ning ühendused korralikult kuuma saanud. Geneka ja regulaatori vahelise kaablite otsad tegin ka uued, jootsin ühendused üle. Tulevikus peaksin süüte massi osa eraldama valgustusvoolust, ehk paigaldama eraldi dioodsilla süüte ahelasse, siis ei mõjuta valgustusvool nii võrd süüte sädet.
Igatahes harutan mingi hetk kogu juhtmestiku lahti ja paigaldan detailid sobivamalt ning vean juhtmed kompaktsemalt. Praegu on järkjärgult ehitatud ja lisatud elemente ning veetud täiendavaid juhtmeid - ei ole väga hea, kuid tomib.
Igatahes 90 tuleb nüüd lihtsalt aga pikalt täisgaasiga sõita ei julge enne kui suuremat düüsi ei pane. Linnas on mõnus, jõudu korralikult.
Seega nüüd natuke rattast rahu.
Enne reisi sai vahetatud tagaketi hammakas, paigaldatud K55/K58 tutikas uus originaal 40 hambaga hammakas 418 ketile, esimene 15 hambaga hammakas käial õhemaks. Uus DID 418 kett.
vahetatud rattalaagrid nii ees kui taga. Liimitud Loctite 648 liimiga kinni. Pidas ilusti terve reisi ning eriratas enam laagritel ei loksunud.
Lisaks veel veljed sirutatud Rakvere Hawaii-s - viga... tagumisel veljel läks vahetult enne reisi üks lühem kodar katki. Ei tundnud ohumärki, vahetasin kodara. Tatra mägedes läks kaks lühikest kodarat korraga, arvasin, et sõitsin mingist kivist või kopsikust üle, et käis kõks. Katkiste kodaratega sõitsin veel ~50km tõuse langusi kurvilisi teid, enne kui kuskil poe juures märkasin. Ööbimiskohas võtsime ratta alt ja Ermo keeras traadist riidepuust jätkud, seejärel keerasime kõigil 1/4 keeret maha - pidas lõpuni ja peab siiani. Teletorni poest soetasin uued kodarad, mingi hetk vahetan paigatud kodarad ära.
Ratast tagasi pannes jäi üks seib panemata (no kadus kuhugi) ja tekkis loks, sõidetud sellega kuskil 200km.. Ungaris, kui ketti õlitasin märkasin loksu aga sai ühte vahepolti tagasi keeratud ja asi jonksus.
Valgustusvool jamas... arvasin, et viga on releedes... aga mäkra mängis hoopis tagatule sisu, mis läks kohati massi... egas midagi, kruvid kinni, teip peale ja töötas edasi ok.
Panin korraks ka releed vahele, kuid 2x järjest läks esitules lähitule niit läbi.. võtsin releed vahelt ära...
Karpal peadüüs liiga suur, uputas üle poole gaasiga sõites, igatahes parem, kui vaene segu - ei jooksnud kokku.
Muid vigu sõiduajal polnud.
Telefoni hoidja paigaldatud esitule hoidja külge ja 2,1A USB laadimine sigarisüütajast toimis enam vähem... eks geneka juures massi ühendusega seoses langes H4 pirni kasutamisega pinge kohati liiga madalaks... aga LED päevasõidu tuledega sõites probleemi polnud.
Pärast reisi sai masinat tiba kohendatud:
1. pestud puhtaks
2. Puhastasin summuti sõelad.
3. panin karpale 165 düüsi - krt väike ikkagi, peab leidma kas 175 või 180. Või mikuni seeriast 110-150.
4. Tõstsin nõela alt teise sälku - krt linnas nüüd ikka hea küll, aga maanteel jääb täisgaasiga nälga. õrnalt jooksis ka kokku...
5. Vahetasin genekal valgustuse ja süüte vanad juhtmed uute 1,5mm2 vastu. Eelmised olid 0,75 ning ühendused korralikult kuuma saanud. Geneka ja regulaatori vahelise kaablite otsad tegin ka uued, jootsin ühendused üle. Tulevikus peaksin süüte massi osa eraldama valgustusvoolust, ehk paigaldama eraldi dioodsilla süüte ahelasse, siis ei mõjuta valgustusvool nii võrd süüte sädet.
Igatahes harutan mingi hetk kogu juhtmestiku lahti ja paigaldan detailid sobivamalt ning vean juhtmed kompaktsemalt. Praegu on järkjärgult ehitatud ja lisatud elemente ning veetud täiendavaid juhtmeid - ei ole väga hea, kuid tomib.
Igatahes 90 tuleb nüüd lihtsalt aga pikalt täisgaasiga sõita ei julge enne kui suuremat düüsi ei pane. Linnas on mõnus, jõudu korralikult.
Seega nüüd natuke rattast rahu.