Seoses foorumi tarkvara uuendamisega võib uute kasutajate liitumine olla häiritud. Probleemide korral kirjuta info(ät)motokuur.ee

hmm: Jawa 360 + velorex 560

Liikmete rattad ja tegemised.
Lugemiseks registreeru kasutajaks.
hmm
Tavakasutaja
Posts: 1133
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere

Re: hmm: Jawa 360 + velorex 560

Unread post by hmm »

Samas võib viga hoopis olla paremas silkus, seal saab küttesegu paika ning vasak jääb liiga rikkaks.
Silikooni jäljed või ülejäägid eemaldasin enne lõpliku kinni keeramist, samas püüdsin mitte liialdada.
Eetri ja õli segu pole just see, mida käigukastis näha tahaks. Kuid eks kui probleemile lahendust ei saa, siis siduripoolne kaan maha ning testin sealse simmeri. Kas mitte siis ei peaks õli juurde võtma...
Teine paar silkusid on võtte küll e. Need mis enne oli. Aga pole 0rem 15mm kolbe koos rõngastega.
638 karpat vaja timmida või pigem laenata, kellel see kindlasti korras on.
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
Mattu
Tavakasutaja
Posts: 260
Joined: 19. Mar 2008 01:00
Location: Tallinn.
Contact:

Re: hmm: Jawa 360 + velorex 560

Unread post by Mattu »

Kas ma saan valesti aru aga sul on seesama probleem

Erinevate süütesüsteemidega
Erinevate silindri-kolvi komplektidega
Erinevate karburaatoritega

Ühesõnaga need võib välistada, ma julgeks arvata, kui see eriline loteriivõit just pole. Kui siduripoolne tihend läbi laseks, siis oleks sul käigukast kuivavõitu ja vasakust summutist õlisuits jookseks ning ma eeldan, et küünal oleks ka teistsuguse välimusega.

Kirin tekib selle tagajärjel, et silindris on surve sees, kui ilma küünlata seda pole. Ehk, et lõhkiläinud kolvisilm, puruks kolvirõngas või mingi probleem kepsulaagritega. Üles läks separaatoriga laager eks? Ma neid rohkem enam ei kasuta, olles näinud kuidas uuel laagril nõel välja kukkus.

Kui kaan maha tõmmata ja vasakut kolbi kinni hoida ja vänta edasi-tagasi nõksutada ka siis pole tunda, et laagrist nõks läbi käib?

Miks aga vasak pütt ei tööta oli originaalsüütega tavaliselt see, et voolu ei jagunud mõlema pooli jaoks korralikult. Seda probleemi aga Vapega ju olla ei saa ja kui sa ka piibud risti panid ning ikka vasakus pütas see probleem oli, siis ei ole see mure süütesüsteemis.

Kuidas muidu keskmise laagri vahepukk karterisse läks?
Sõidan nagu suudan.
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 693
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Re: hmm: Jawa 360 + velorex 560

Unread post by fomoco »

Väntvõlli vaheseina kohal olev "fignjaa" võib loksuda.
Kas seda häält kuulsid kõrvaga või stetoskoobiga?
hmm
Tavakasutaja
Posts: 1133
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere

Re: hmm: Jawa 360 + velorex 560

Unread post by hmm »

Erinevate karpade osas ma nii veendunud pole, sest suures pildis on olnud kasutada rahuldavalt üks karpa - ülejäänud ei ole olnud ülesannete kõrgusel. Eks proovin järgmine nädal seda 638 karpat uuesti. Püüan õhutihedaks need ühendused saada.

Üles läks separaatoriga laagrid jah.
Vändast nõksutades mingit laagri nõksu ei tunne.
Ainuke mida tunnen on kolvi liikumine vasakule paremale jne... päris korralikult...

Keskmine vahepukk läks väga ilusti kuumutatud karterisse - ei mingit pingutamist või punnimist. Ainult pärast kui kogu kupatus korralikult kinni, tuli vänta liigutada (ühelt poolt tõmmates, teiselt poolt surudes) genekapoole.

Väntvõllivaheline fignjaa läks oma kohale tummiselt koos tihendisilikooniga ja see ei tee häält.
Kõrin tuleb ikkagi silindri tagumisest ülemises pooles - silku sisemine pind on korras. Kuulasin trummipulgaga - üks ots vastu silindrit teine kõrva.

Korraks kadus kirin peaaegu ära - kui kohapeal mootor töötas ja silku soojaks läks. Nii kui natuke jahtub kohe kirin tagasi - minu loogika ütleb, et tegu on mingi soojuspaisumisega.
Ma ei ole mõõtnud silindrite ja kolvide omavahelisi suhteid... eks pea Teinsti juurest mingi hetk ikkagi jälle läbi astuma ja seal asjad selgeks tegema. Ma ei oleks väga õnnelik, kui silkupuurija mingi kala on kokku keetnud...
neti vahendusel kirjutades asjale vist jälile ei saa.

Igatahes ladusin kokku ning pisikesele 175km prooviringile - läheb õhtale siis läheb. Sõitis rahuldavalt selle ringikese (Rakvere-Võsu-Loksa-Juminda-Kiiu-Loobu-Kadrina-Rakvere). Keskmiseks maanteekiiruseks sättisin seal 80-85 vahele WAZE järgi. Vibra on selles vahemikus talutav. Ülimalt rahul olen telefonihoida-laadijaga. WAZE töös, netiraadio + BT ühendus kiivriga, tel ekraan max heledusega ja laeb ilusti 100% telefoni täis ning hoiab ka.
PSX_20210606_230409.jpg
Selle vahemaa läbimiseks kulutas masin 7L B98 Segu on 1:30le - mis teeb siis korraliku 4L/100km. Minu hinnangul nõks palju sellise rahuliku kulgemisega, võiks ikka sinna 3,5 kanti jääda nii töristades.
Võsult Kotkale sõites võtsin hoo pealt süüte välja ja peatusin, et küünlaid kontrollida - üldpildis rahuldavad, natuke nagu oleks rikas, kuid ega seda originaalkarpat väga sättida ka saa.
PSX_20210606_230348.jpg
Peale sõitu polnud mootori töös midagi muutunud - ei halvemaks ega paremaks.
Me otsime viga võib olla valest kohast... ehk on kotermann hoopis paremas silkus - mis on sätitud heaks (st küttesegu paigas, vasak jällegi rikas), aga tegelikult varjutab vasaku silku... Miks ma nii arvan:
Silu töö on tegelikult rahutu, väljuvad gaasid kuumemad, küünla tipp on nõks soojema poole viide, kui vasakul.
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
Mattu
Tavakasutaja
Posts: 260
Joined: 19. Mar 2008 01:00
Location: Tallinn.
Contact:

Re: hmm: Jawa 360 + velorex 560

Unread post by Mattu »

Oota mismoodi see kolb silindris loksuda saab? Kui ainult parema pütiga jääb tööle ning vasakuga mitte siis on see probleem ju ikka nagu vasakus? Küünaldel pole mingit suurt vahet ju?
Sõidan nagu suudan.
Mattu
Tavakasutaja
Posts: 260
Joined: 19. Mar 2008 01:00
Location: Tallinn.
Contact:

Re: hmm: Jawa 360 + velorex 560

Unread post by Mattu »

Kui vasak pütt ei tööta siis paremalt väljuv kraam ongi soojem...

Karbussikate on muidu ikka korralikult kinni või? See teeb päris huvitavat häält, kui vibreerima annab. Erinevatel karteritüüpidel on need erinevad ja ei sobi hästi kokku.
Sõidan nagu suudan.
roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 692
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Re: hmm: Jawa 360 + velorex 560

Unread post by roosakummik »

80 km/h sõites 4l sajale on igati norm. Võib juhtuda, et peale väikest sissesõitu läheb kütusekulu alla. Ja eks kütusekulu on seotud ka karpa tööst. Kui saad silindrid omavahel korralikult tööle peaks ka kütusekulu vähenema. Kas nüüd 3,5 kuid ehk 3,7- 3,8 l/100 km kohta.
Küünlad tunduvad päris ilusad. Üks on nõksa heledam.
Minu 638 külmalt toorega suitseb parem rohkem, kui vasak. Soojaks lähevad silindrid töötab ilusti. 638 mootor on niigi üks abordijäänuk mida Tšehhid ei saanud väikse aja tõttu (NSVL plaanimajndus) korralikult tööle. 634 mootor see eest tuksub tühikäigul väga nurruvalt ja ühtlaselt. Kohe on helist aru saada kas 634 või 638.
Ja ega 360 mootor kehvem saa olla.
Jõudu.
hmm
Tavakasutaja
Posts: 1133
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere

Re: hmm: Jawa 360 + velorex 560

Unread post by hmm »

Kolb loksub nii, et sõrmedega saan kolbi klõps ja klõps horisontaalselt silindri seinte suunas liigutada - tõesti ei mõõtnud silindri ja kolvi suhteid, seega see selline "naised saunas" jutt ning pole mõõte kõrvale tuua. Parem kolb nii vabalt ei liigu.
See, et vasak tööle ei jää võib olla põhjustatud sellest, et küttesegu on seal paigast ära e. liiga rikas. Paremas näiliselt korras, sest ehk kompenseerib karpa väliselt endale kuskilt lisaõhku.
Sõiduajal see võtt pole ehk nüüd nii üüratu ja ei mõjuta üldist tööd.
Aga see on samuti minu oletus.

Külmast on tõesti paremast summutist oluliselt rohkem tossu väljas, kui vasakust.
Aga eks pea uued küünlad vaatama ning tühikäiku nendega kontrollima.
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 693
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Re: hmm: Jawa 360 + velorex 560

Unread post by fomoco »

Peale puurimist ei tohiks küll kolb silindris vabalt loksuda või ei tohiks nad olla erineva loksuga.
Mattu
Tavakasutaja
Posts: 260
Joined: 19. Mar 2008 01:00
Location: Tallinn.
Contact:

Re: hmm: Jawa 360 + velorex 560

Unread post by Mattu »

No kui sul vasak silinder ei tööta, siis see ei saa ju ka tossata!

ja kui need kolvid sul nagu labakindad silindris kolisevad siis kas kolbidelt vaadati markeeringut ja puuriti (kuid kolvid pole seda mõõtu tegelikult) või siis puuriti kellegi teise kolbide järgi. See mida sina kirjeldad viitab üheselt, et see asi ei hakka kokku ju. Kolb ei saa silindris nõndaviisi loksuda, et sa seda seal sõrmedega ringi liigutad.
Sõidan nagu suudan.
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1436
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Re: hmm: Jawa 360 + velorex 560

Unread post by madeinussr »

Arvestades seda,et kolb on koonuses ja ovaalne, siis tegelikult on mingi liikumine, paar kümmendikku võimalik. Silmaga on seda näha ja sõrmega ka tunda.
fomoco wrote: 07. Jun 2021 00:53 Peale puurimist ei tohiks küll kolb silindris vabalt loksuda või ei tohiks nad olla erineva loksuga.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 693
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Re: hmm: Jawa 360 + velorex 560

Unread post by fomoco »

See varu on ette nähtud soojuspaisumisele.
Kui vaid üks loksub siis järelikult teine kiilub.
Seda loksu võiks kontrollida ilma rõngasteta.
hmm
Tavakasutaja
Posts: 1133
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere

Re: hmm: Jawa 360 + velorex 560

Unread post by hmm »

No vot. Seega mul ei ole praegu anda mõõtmise tulemusi - jutt on jutt ning tunded on tunded.
ÜL sai antud, et puurivad kolbide järgi - kuidas tegelikult teletornimotopoe tegelane neid lasi teha - ei tea.
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 692
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Re: hmm: Jawa 360 + velorex 560

Unread post by roosakummik »

Mina olen siiani teletorni puurimistega rahul. Jawa 638 toimetab ilusti 7000 läbitud.
hmm
Tavakasutaja
Posts: 1133
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere

Re: hmm: Jawa 360 + velorex 560

Unread post by hmm »

Puurimine võibki olla OK, kuid kolvid võivad olla jamad. Neil oli juba karbist võttes kaalu erinevus 5g jagu. Kahjuks jah, et pannud mikromeetrit kolvile, et veenduda. Olen siin mõõtmistega natuke puusse ka pannud, seega pigem jätan need asjad oskajamate teha.

Tegelikult on mõnus sõita, ainult mis häirib ongi see kirin vasakus silkus - see jääb väga vaikseks ainult siis, kui mootor on väga soe e. töötanud tuuritades ja tühikäigul kohapeal pikka aega. Nii kui mootor jahtub tuleb kirin tagasi. Hakka või arvama, et kolb/silku on vales mõõdus ja on jälle see kolvi laperdamine. 500 km pole helis muudatusi toonud, pigem on mootor muutunud aina rohkem vibravabamaks.
PSX_20210608_084706.jpg

Eile õhtul sai veel see 638 karpa külge kruvitud ning likvideeritud õhulekke koht. Õhku tiris üleminekuflatsi ja karteri vahelt. Tihendasin selle Reinozil silikooniga, karpa kummi ühenduse kronsteini poldid olid nõks pikad (originaalid, mis kaasas olid) ja surusid alumist flatnsi karterist eemale. Nüüd ühendasin teise karpa kinnitusega, millel paksem sein nign lisasin paksemast papist alustihendi.
Küttesegu nii tühikäigul, kui ühtlasel sõidul ok, vaeva on vaja näha tühikäigult õrnalt üleminekul, sest siis kipub midagi vajaka/üle jääma. Pigem peaks probleem olema kütusetasapinnas karteris...
Igatahes tühikäigu hääled muutusid ühtlasemaks, rahulikumaks, jõulisemaks. Parem töötab ikkagi nõks tihedamalt kui vasak, Kuid nüüd on vasak tugevama popsudega.
https://www.youtube.com/watch?v=IT3j-R8coLA

Vaatasin ka nov kuu videot ja seal samas silkus täpselt sama heli. Kuigi erinevad on kepsud, kolvid, rõngad, silindrid, süütesüsteem
https://www.youtube.com/watch?v=k7LRvYg0ahM

Vahetult pärast kepsupukside vahetust mootor töös (seal on võrreldes eelmisega teine kolb + Teintsi juures vahetatud kepsupuksid), see heli läks klõbin läks oluliselt väiksemaks pärast 100km läbimist.
https://www.youtube.com/watch?v=ad5SczfXKUg

Vahetult enne silkude renoveerimist mootori hääl. See mootor on sõitnud ~300 km pärast pukside vahetust.
https://www.youtube.com/channel/UCFojgW ... zPrNcSFIbA


90-ga sõites on gaas 1/4 avatud, kiirendab väga edukalt 1/2 ja 3/4 asendis. Täisgaasi talub ka ning 70->90 suht hästi lisab kiirust.
Testsõit Rakvere->Haljala->Päide. Kontrollides küünlaid, siis hing jäi rahule.
PSX_20210608_084641.jpg
Võrdlus eelmise karpaga. Kõige suurem muutus on kuumuse aste e. Joon küünlal on konkreetne ning õiges kohas. Eelmise karpa küünlad pn alumised.
PSX_20210608_084553.jpg
Vähendasin ka tagakiige õlituse leket - see ülemineku toru juurest hakkas kuidagi liiga palju õli välja suruma. Karterituulutus on avatud ja puhas.
Last edited by hmm on 08. Jun 2021 12:27, edited 3 times in total.
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
Mattu
Tavakasutaja
Posts: 260
Joined: 19. Mar 2008 01:00
Location: Tallinn.
Contact:

Re: hmm: Jawa 360 + velorex 560

Unread post by Mattu »

Vilt on torus sees?
Sõidan nagu suudan.
hmm
Tavakasutaja
Posts: 1133
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere

Re: hmm: Jawa 360 + velorex 560

Unread post by hmm »

Panin hetkel jah ühe topsu sinna ette, et ehk midagi immitseb läbi, kuid suurema möllu hoiab karteris + tihendasin ühenduskohad. Eks täna näe, kas aitas - hetkel ei paista, et kiigetihendite vahelt midagi tuleb aga eks näis.
Lödistas tagaratta ikka päris õliseks juba ning hakkas ratta alla loike tekitama.
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
hmm
Tavakasutaja
Posts: 1133
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere

Re: hmm: Jawa 360 + velorex 560

Unread post by hmm »

Vaikselt kohendan masinat. Ehk nüüd sai siis 638 karpa timmitud nii, et kõikidel mootori rezhiimidel töötab hästi.
Kütusetase ujukikambris oli ~9..10mm ülemisest servast e. liiga kõrgel. Lisaks vana tühikäigudüüs natuke kahjstatud.
Kütusetase seatud 12mm ülemisest servast (pärast sättimisis oli ujuk oma nurga nii nagu roosakummik seletas, kuigi muutsin nii keele asendit kui ka ujukite ühenduskohti), vahetatud tühikäigudüüs uue vstu - mille ava on nõks suurem. Seadistatud tühikäik ja segu nii, et töötab.
PSX_20210609_125733.jpg

Enne oli käivitamine raskendatud, nüüd hommik käivitus ilusti, eks näis kas õhtul pea võimlema või saab inimese moodi masina tööle.

Kuna vihma kogu aeg lubab, sai ka porikaitsmed/põlvekaitsmed külge kruvitud.
Kohendatud ka natuke jalaraudasid - viisin mõned kraadid tahapoole e. nii palju, kui piduri kronstein lubas. Isteasend muutus vabamaks e. põlved pole enam nii konksus.
Ainuke asi sellel on jah see vasaku silku klabin... aga ehk järgmine nädal on aega mõõtevahenditega selle kallal toimetada. Kui auväärt Teints lubab, siis kasutaks tema oskusi. Või sõidan otse puurija juurde, kes kolvikomplekti koostas - siis ta saab hinnata kas olen komplekteerimisel midagi nihu teinud või peitub kõrvalekalle temas/soetatud kolvikomplektides.

Ilmakaart ei taha kohe kuidagi sõber olla e. laupäeval püüan ka külka külge kruvida ning poisiga Kolga laada tiiru teha.
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 693
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Re: hmm: Jawa 360 + velorex 560

Unread post by fomoco »

Kas on mingi juhend, mille järgi neid karburaatoreid seadistad?
Või käib see puhtalt kogemuste järgi?
hmm
Tavakasutaja
Posts: 1133
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere

Re: hmm: Jawa 360 + velorex 560

Unread post by hmm »

Mina leidsin netist karpa soovitusliku seadistamise, seal on toodud kütuse tasapind 11mm +/-1mm. Lisaks düüside suurused.
Ehk siis karpa kõigepealt algsätetesse, siis sõitma ning kui on vaja teha muudatusi saab konkreetselt keskenduda mingile vajakajäämisele (mis on seotud gaasisiibri avamise alaga (ehk mis düüs/detail mingil ajal töötab)
Ega midagi väga muud seal seadistamisel polegi - üldjuhul klassikaline karpa seadistamine on toodud siin: https://www.mikunioz.com/tuning-tips-an ... 7b8491d1d8
Seal on päris hästi lahti kirjutatud küll mikuni VM tuning manual, kuid sama kehtib ja Jikovi kohta

Väike kokkuvõtlik koond: https://svobodead.ucoz.ru/publ/chetyrjo ... 8/1-1-0-26
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
hmm
Tavakasutaja
Posts: 1133
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere

Re: hmm: Jawa 360 + velorex 560

Unread post by hmm »

Teintsi juures käidud ning pilt natuke selgem.
1. Kirina põhjus - kolvi alumise rõnga vasak serv nühib parema poolse väljaske ava ülemist serva. Terviklik lahendus oleks kas teine kolb, kus tift on natuke teises kohas või natuke silkut vasakule keerata. Viimast teha ei saa, sest fikseeriv tift seda ei luba. Osaline lahendusena ümardasime natuke rohkem väljalaske ava serva. Kligin muutus pehmemaks.

2. Imelik paisumine vasakus silindris - väljalaske avade keskel on tekkinud olukord, kus rõngaid on rohkem kulutatud. Lisaks tekkinud väiksed tahma kogunemise kohad ülespoole ja allapoole väljalaske aknaid. Rõngad on selles piirkonnas triibulisemaks kulunud - sarnased jäljed nagu kokkujooksnud kolvil. Kolb ise pole kuskilt otsast vastu silkud ennast nühkinud.
Sama silku on ka rohkemate vertikaaltriipudega, kui vasak.
Õhufilter on korralikult tihendatud e. täiendav tihenduskumm pandud alla serva. valgust lasetes mootori poolt õhufiltrisse ei tähelda kuskilt mingit pilu. Komplekteerimise ajal samuti ei olnud tolmu sees.

Ehk liiga hoogsalt alustasin sõitmist või oli see jama kohe esimese käivitusega, sest karpa ikkagi polnud ehk kõige paremas korras ning tõmbas liigselt lisaõhku (ta ju ei töötanud tühikäigul hästi).
Igatahes masin ikkagi sõidab ja suht koht OK. Eks mingi hetk hoonin triibud pehmemaks ja sõidan kaua sõidan.
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 692
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Re: hmm: Jawa 360 + velorex 560

Unread post by roosakummik »

No hoogsalt alustasud sa sõitmist kindlasti. 90 km kiirusega sissesõidu ajal ei julgeks küll lasta. Palu piiblis on öeldud, et Jawa karburaator on sätitud üpriski ökonoomsele kütusetarbimisele. (Lahja segu ei mõju hästi)
Sissesõidu ajal võiks hoida kiiruse 75- 80 kandis
Ja õli võiks panna 1:20 1:25
Kuid rõõm kuulda, et said sellle sirina jälile.
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 693
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Re: hmm: Jawa 360 + velorex 560

Unread post by fomoco »

Kas kolvid ostsid lätist või kloostrimetsa motopoest?
Mul on varudes üks komplekt kloostrimetsast ostetud 2rem (16mm sõrm) kolbe väidetavalt on tootjaks "Almet"
Hea meelega vahetaks need 0-rem vastu, 16mm sõrm.
hmm
Tavakasutaja
Posts: 1133
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere

Re: hmm: Jawa 360 + velorex 560

Unread post by hmm »

Kloostrimetsast sai kogu purrakas võetud. Mul pole vahetust pakkuda. Üle on kasutatud originaalid MH 15 sõrme avaga, lisaks vähe sõitnud sõrmed ja kepsud
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 693
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Re: hmm: Jawa 360 + velorex 560

Unread post by fomoco »

Kas selle võib välistada, et kolvid omavahel vahetusse on läinud?
2 rõngast kolvi kohta on ka hea idee mis vähendaks kindlasti takistust.
Kindlasti tasuks proovida ning mõõta kompressiooni.
roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 692
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Re: hmm: Jawa 360 + velorex 560

Unread post by roosakummik »

Jawa kolbe ei anna tagurpidipanna, kuna aknad silindri alaosas reedavad kohe, kui tagurpidi. Tagurpidi kolb suleb akna.
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 693
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Re: hmm: Jawa 360 + velorex 560

Unread post by fomoco »

Ehk on kepsusilm veidi nurga all või keps "propelleris"
Kas tifti koht on kolvi akna kohal?
Kas kolvi akna serv jookseb kohakutti silindri aknaga?
Prii
Tavakasutaja
Posts: 297
Joined: 19. Jan 2007 01:00
Location: Tallinn/Jõgeva
Contact:

Re: hmm: Jawa 360 + velorex 560

Unread post by Prii »

Kui rõnga ära jätad, siis tekib kanal ülevoolust otse väljalaskesse rõngasoone kaudu. Samas see suurt mõju tavarežiimis mootori tööle ei avalda.
Mattu
Tavakasutaja
Posts: 260
Joined: 19. Mar 2008 01:00
Location: Tallinn.
Contact:

Re: hmm: Jawa 360 + velorex 560

Unread post by Mattu »

No kuidas vedas Narva? Homme ka edasi sõiduga kaasa?
Sõidan nagu suudan.
hmm
Tavakasutaja
Posts: 1133
Joined: 23. May 2016 15:24
Location: Rakvere

Re: hmm: Jawa 360 + velorex 560

Unread post by hmm »

Ei muutunud noodi karvakestki kirina helis, kui alumised rõngad ära võtsin. Kahe rõngaga on asi tuimem, kuid korviga maanteel tagant tuulega ilusti 90km/h sõitis küll. Kuid siis tagant korralik suits.
Mingi hetk teen ka pildi kokkuvõtted kolvidest ja silkudest.
Järgmiseks vahetan need separaatoriga nõelad kolvi sõrmedel.
Kehv on proovimisega lahendusi leida.
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 693
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Re: hmm: Jawa 360 + velorex 560

Unread post by fomoco »

Kui hääl ei muutunud siis ma arvan, et viga polnud selles.
Kui tõesti jookseks rõnga serv silindri aknasse oleks tulemus - murdunud rõngas silindris.
Post Reply