Mure Husqvarna mootoriga

Uuemate rataste remont, rikked, hooldus
hellrider
Tavakasutaja
Posts: 35
Joined: 19. Mar 2012 01:00

Mure Husqvarna mootoriga

Unread post by hellrider »

Masinaks Husqvarna TE610SM. Mootor hakkab suurematel pööretel paukuma ja leeki summutist välja peksma, samuti käib leek sumpast välja kui järsult gaas maha lasta. Kui lasin nõela kõige madalamaks, siis asi veidi paranes, kõrgemaks tõstes hakkas rohkem paugutama. Tundub nagu oleks rikas küttesegu, samas peaks probleem ju nõela langetamisega kaduma. Kas võib viga olla hilises süütes ja kas on võimalik sellisel masinal üldse süüdet regulleerida või on väljalaskeklapid ebatihedad?
suzuki
Tavakasutaja
Posts: 59
Joined: 10. Jan 2007 01:00
Location: Tartu
Contact:

Unread post by suzuki »

Heh, tere tulemast klubisse :D Mul ka paukus nii mis jube ja ennem lahti ei saanud kui panin pea tüüsille kaks traati sisse (tean, et nii ei tohi teha...), praegu ei paugu kui just käiguga ei pidurda :D mis aasta pill on muidu?(vanemal saab süüdet keerata...)
hellrider
Tavakasutaja
Posts: 35
Joined: 19. Mar 2012 01:00

Unread post by hellrider »

Tegu siis 2001.a pärit isendiga, starteri ja akuta. Tulesid,vilesid ka pole ja ei tea kas ühendada annabki sellisele süütemängule, kuigi juhtmeid tuleb omajagu välja. Süütemängu kaane kruttisin maha, aga kuna vastavat tõmmitsat hetkel pole, siis hoorattast-magneetot küljest ei saanud. Võib-olla on originaal peadüüs suurema vastu vahetatud, sest eelnevalt on tegu olnud võistlusmasinaga. Küünlal on mustad põlemisjäägid mis peaks viitama liiga rikkale küttesegule. Arusaamatuks jääb, kuidas sellise masinaga võisteldakse, kui pöördesse lasta ei saa. Uurin järgi, mis läbilaskevõimega düüs hetkel peal on ja palju tehasest tulles küljes peaks olema.
suzuki
Tavakasutaja
Posts: 59
Joined: 10. Jan 2007 01:00
Location: Tartu
Contact:

Unread post by suzuki »

Siis asi lihtne, pead magneedi tõmmitsaga eemaldama ja seal all süütemäng mis on kolme poldiga kinni... (minul on sees 180-ne tüüs mis on originaal) kui süütemängust tuleb kollane (minul neid kaks) juhe välja siis saab tulesi panna ka aga on vaja panna pingeregulator vahele :wink: kas õhufilter puhas ja kuidas on lood väljalasega? (kas tühjaks raputatud?)
http://thumbs1.ebaystatic.com/d/l225/m/ ... ZauGbQ.jpg selline siis peab tõmmits olema
hellrider
Tavakasutaja
Posts: 35
Joined: 19. Mar 2012 01:00

Unread post by hellrider »

Süütemängust tuleb kaks kollast juhet, mis hetkel kuhugi ühendatud ei ole. Kas tuleb aku ka vahele ühendada, või saab pelgalt pingeregulaatoriga hakkama et tule põlema saada? Õhufilter on puhas, hetkel koonusfilter üldse küljes, originaal on vahelt välja loobitud ning tuleb kusagilt uuesti hankida. Sumpat pole küljest võtnud kuid kui leek juba vabalt läbi käib, siis midagi seal vist umbes ei ole, kuid aega leides saab ära uuritud :D Tõmmitsa lasen vist treialil valmis teha. See süüte näppimine tundub suht kehv variant, on seal mingid märgid ka mille abil õiget süütehetke leida või tuleb katse-eksituse teel see leida?
suzuki
Tavakasutaja
Posts: 59
Joined: 10. Jan 2007 01:00
Location: Tartu
Contact:

Unread post by suzuki »

Akut vaja ei ole, lihtsalt pead selle http://www.ebay.com/itm/NEW-GENUINE-HUS ... 51a0873e8f panema enne tarbiaid (tuled jne.) süütel peaks olema jah märgid peal (vähemalt mul on) ja endal on keeratud 3mm märgist varasemaks :roll: (soovitan pärast magnet/hoorattas korralikult kinni keerata, sest mul on kaks korda kiilu pooleks keerand ja esimesel korral tahtis jala ka kaasa viia kui tagasi lõi, süüde läks valeks :| )

Edu!
Post Reply