I¸ k15

Kasutajate uued ja vanad võistlusrattad.
Lugemiseks registreeru kasutajaks.
andres1234
Tavakasutaja
Posts: 163
Joined: 19. Dec 2009 01:00
Location: Võru linn

Unread post by andres1234 »

Võib olla küll jah , ma nii täpselt neid ei teagi. : )
andres1234
Tavakasutaja
Posts: 163
Joined: 19. Dec 2009 01:00
Location: Võru linn

Unread post by andres1234 »

Noo niii , 8 )
Tsikkel sai täna endale ilusa valge numbrilaua ja esiratta.
:o
Image
andres1234
Tavakasutaja
Posts: 163
Joined: 19. Dec 2009 01:00
Location: Võru linn

Unread post by andres1234 »

Lisaks sa vanal izhil ümberehitatud tagaosa ja teised amordidki. : )
Image
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Unread post by iz350super »

Ma lihtsalt uurin, sest minu k-15 oli taguhark jõnksuga, hakkasin kahtlustama, et kellegil oli tulnud hea mõte masin madalamaks teha, nüüd on selge, aitäh :)
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Unread post by iz350super »

Kas mootor on juba koos? Jätate cz kolvi või pooldate originaali, sest suurem kolb peaks ju suuremat koormust väntvõllile andma, ja spordi väntvõlle leida on paras töö.
andres1234
Tavakasutaja
Posts: 163
Joined: 19. Dec 2009 01:00
Location: Võru linn

Unread post by andres1234 »

Mootor on peaaegu koos , silinder on hetkel parandamisel .
Silindrit ei ole lihtsalt peal.
Igaks juhuks pean käigukasti poolse karteripoole uuesti korraks lahti võtma rsk. Mul on imelik tunne ,et ma unustasin kogemata 4 käigu vahele tolle seibi panemata, mis sinna peavõllipeale käib.
Lihtsam ülevaadata , kui hiljem hammaka juppe kastist korjata.

Praegu panen ma ta jah kokku cz-ti kolviga , kanalid proovib niipalju kui võimalik paika ajada, lisaks peab ülemise rõnga tihvti nihutama, oma algsest kohast.
Eks siis on näha , kuidas tsikkel liikuma hakkab.
Mis väntvõlli puutub tekib seal jah selline häda , et väntvõll jääb niisuure kolvi jaoks väikeseks ja tänu sellele võib tulla ka meeletu vibra sisse.
:?
Süüteks panen motoplati , väga töökindel riist :D
Tööd on veel küllaga.
Küsige veel julgesti! :o
User avatar
teints
Tavakasutaja
Posts: 222
Joined: 02. Mar 2007 01:00
Location: Kesk-Eesti, maalt Sport Iz -ga.
Contact:

Unread post by teints »

Väntvõll selle kolvi jaoks kindlasti väikseks ei jää, CZ -ti vänt palju väiksem. Väntvõll tuleb koos selle kolviga ära tasakaalustada, A.Palu raamatus õpetus olemas.
Oman mõnda roostes mootorratast.
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Unread post by iz350super »

Väntvõll peaks ju iga kolvi jai ga ilmaga tasakaalus olema see ju tavaline nähtus.
extinction
Tavakasutaja
Posts: 473
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Unread post by extinction »

Kui panna raskem/kergem kolb või keps mootorisse, on vänt tasakaalust kohe väljas. Ei ole päris nii, et iga ilmaga tasakaalus.


Väntvõlli suuruse (???) kohta ei oska küll midagi kosta. Milline see 700-se zabeli vänt veel olema peab, kui siin IZ-i oma paarikümne lisakuubiku pärast väikeseks jääb.... :lol:
andres1234
Tavakasutaja
Posts: 163
Joined: 19. Dec 2009 01:00
Location: Võru linn

Unread post by andres1234 »

Eks näis mida ta tegema hakkab :P
Kui ei hakka nii tööle , kuidas ta peaks , paneb vana moodi silindriga kokku 76mm. :?
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Unread post by iz350super »

andres1234 wrote:Lisaks sai vanal tsiklil mootor maha võetud ja plaanis on raam ümber teha pisut :o
Image
Mis paak see on? Endal selline k-15 peal, algul arvasin et see originaalne, aga nüüd foorumis nägin õige k15 ära.
andres1234
Tavakasutaja
Posts: 163
Joined: 19. Dec 2009 01:00
Location: Võru linn

Unread post by andres1234 »

See peaks olema k 16 paak, aga tal on paagi tagumine osa maha lõigatud ja sirgeks tehtud.Sellejaoks et iste läheks rohkem paagi peale ja tänu sellele
saab ka rohkem ette poole kallutada , iseennast. : )
Kui ma ta ostsin oli ta juba selline. 8O
andres1234
Tavakasutaja
Posts: 163
Joined: 19. Dec 2009 01:00
Location: Võru linn

Unread post by andres1234 »

Lisaks avastasin et k 16 raami oli mitte katkiminemise pärast lapitud vaid sinna oli terve cz -ti esots külge keevitatud. :x

Hea loogika :wink:
Image
Image
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Unread post by iz350super »

Selle keevituse järgi vaadates polnud keevitaja viitsinud eriti selle raamiga jamada..
CEZETIMEES
Tavakasutaja
Posts: 91
Joined: 24. Mar 2008 01:00

cz esiratas

Unread post by CEZETIMEES »

Tere IZ-i ehitaja.Mul peaks neid cz esirattaid leiduma,kui huvi on,siis anna teada?
andres1234
Tavakasutaja
Posts: 163
Joined: 19. Dec 2009 01:00
Location: Võru linn

Unread post by andres1234 »

No nii rahvas , juba tükk aega ei ole tsikli ehitamisest ei kippu ega kõppu :wink:
Aga täna juhtus ime , mootor sa peale pandud ja äragi proovitud ja ossa isssand mis massin sellest küll sai :D
Tsipa gaasi ja naeratus tahab vägisi pähe tulla

Varti pilte ja videosid ka tulemas
Nii , et jääge ootama
:twisted:
andres1234
Tavakasutaja
Posts: 163
Joined: 19. Dec 2009 01:00
Location: Võru linn

Unread post by andres1234 »

Vaikselt juba võtab ilmet :o


Image
[/img]
andres1234
Tavakasutaja
Posts: 163
Joined: 19. Dec 2009 01:00
Location: Võru linn

Unread post by andres1234 »

Mõningad pildid enne lõpp pildistamist
Motoplatt süüte kinnitusest ka pilt :D
Retro ruulib täiega :twisted:
Image
andres1234
Tavakasutaja
Posts: 163
Joined: 19. Dec 2009 01:00
Location: Võru linn

Unread post by andres1234 »

Image
Image
Image
Ajutise paagi pärast pole vaja end ära ehmatada ja pisu pori sa ka proovi ringi tehes.
andres1234
Tavakasutaja
Posts: 163
Joined: 19. Dec 2009 01:00
Location: Võru linn

Unread post by andres1234 »

Nii ta siis koku sai pandus 3 , 4 kuuga umbes .
Võind muidugi mõned asjad veel ära teha aga need ei ole nii tähtsad.
Eks igaüks teab kas sai hästi või halvasti tehtud , aga mina ise jään rahule.
Pikad töötunnid garaazi al tasusid end ära õppimise kõrval :D
Numbrilauad veel paigaldamata aga muidu teised asjad küljes mis peavad.
Hea lihtsalt et üks higemattunud iz sai uue elu , ja peatselt krossiradatel teistega taas mõõtu on võtmas : )
Igatahes väärt tegemist
Retro ei hävine vaid ärkab taas, rsk :twisted:


Loodan et meeldis.
Image
Image
Image
andres1234
Tavakasutaja
Posts: 163
Joined: 19. Dec 2009 01:00
Location: Võru linn

Unread post by andres1234 »

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
andres1234
Tavakasutaja
Posts: 163
Joined: 19. Dec 2009 01:00
Location: Võru linn

Unread post by andres1234 »

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
andres1234
Tavakasutaja
Posts: 163
Joined: 19. Dec 2009 01:00
Location: Võru linn

Unread post by andres1234 »

Ja ise loodan et inimesed rohkem selliste asjade tegeleks ,et oleks krossirajal osalejaid rohkem .
Sest olgem ausad retro mehed on vinged sellid . :P
User avatar
Sisse
Tavakasutaja
Posts: 193
Joined: 06. May 2011 00:00
Location: raplamaa
Contact:

Unread post by Sisse »

Väga ilus masin vaeva on nähtud. Edu! :twisted:
uazik.
andres1234
Tavakasutaja
Posts: 163
Joined: 19. Dec 2009 01:00
Location: Võru linn

Unread post by andres1234 »

Tänud :D
cyc
Tavakasutaja
Posts: 36
Joined: 09. Nov 2008 01:00
Location: Põlvamaa
Contact:

Unread post by cyc »

Väike soovitus. Esi piduritrossi praegune kinnitus võib krossirajal sulle valusalt kätte maksta. Nimelt: hüppesse minnes lähevad amordid kokku ja esipiduritrossil on võimalus haakida end ülemise prilli või amordiventiili taha, tross läheb pingule ja tõmbab piduri peale ja maandudes oled üle kaela.
andres1234
Tavakasutaja
Posts: 163
Joined: 19. Dec 2009 01:00
Location: Võru linn

Unread post by andres1234 »

Jah ma tean ma panen numbrilaua külge kummist silma esipiduri trossi jaoks .
Väikseid jõnkse kohapeal tehes jäi tross numbrilaua ääre taha kinni.
Seda ma panin ise ka tähele.
Tänud : )
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Unread post by iz350super »

Väga korralikult tehtud töö :)
Kui hästi see bensiini filter läbi laseb, olen kuulnud et kui masin tahab ikka korralikult peale saada võib see vähe kätte anda, krossis eriti.
andres1234
Tavakasutaja
Posts: 163
Joined: 19. Dec 2009 01:00
Location: Võru linn

Unread post by andres1234 »

Ma tean jah ja seal on ka to asi veel ,et benziinifilter korjavat ka õli endass.
Diisel filtril pidi läbilastavaus olema suurem.
Mul praegu korraks peal nii mõneks ajaks siis korjab allesjäänud pudi padi paagist ära. Siiis lõpus võtab filtri vahelt jah ära.
Hea ja tähtis tähelepanek! : )
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Unread post by iz350super »

Kaheotsaga asi :)
saad paagi puhtaks, või jookseb kokku, kuna selline suur kolb ja kui ma mäletan siis seal veel cz kolb, siis need tahavad ikka korraliku määret saada :)
andres1234
Tavakasutaja
Posts: 163
Joined: 19. Dec 2009 01:00
Location: Võru linn

Unread post by andres1234 »

Varti vistab filtri jah minema .
Juua tahab tsikkel jah kõvasti ja ikka koos õliga. :D
CEZETIMEES
Tavakasutaja
Posts: 91
Joined: 24. Mar 2008 01:00

iz

Unread post by CEZETIMEES »

Tere,kas sul möni keevitamist vajav krossi IZ -i raam üle ka on?
andres1234
Tavakasutaja
Posts: 163
Joined: 19. Dec 2009 01:00
Location: Võru linn

Unread post by andres1234 »

Juba tükk aega pole ma IZH-ga suur midagi teinud :roll: ,
naelas said alla ja jäid talve ootama umbes kuuks ajaks :cry: ,
aga täna oli see päev mil lihtsalt pidi tsiklit tuulutama,
sellepärast otsustasingi mõned ringid tega , muidugi mõne ringi asemel sai juba pool päeva sõidetud
:o
Lahe oli , võind ainult rohkem külmetada. : )

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Vahel käntsu ka ikka 8 )
Image
Image
Image
Image
Image
Image
andres1234
Tavakasutaja
Posts: 163
Joined: 19. Dec 2009 01:00
Location: Võru linn

Unread post by andres1234 »

Varsti mõni video kah
:D
andres1234
Tavakasutaja
Posts: 163
Joined: 19. Dec 2009 01:00
Location: Võru linn

Unread post by andres1234 »

Video siis : )
Uue tikliga pole veel päris harjunud sellepärast ka rumalad apsakad :wink:
Lisaks mõned vead veel mis peaks kõrvaldama , nagu näiteks neljanda käigu peaks ligemale kolmandale tooma ja tüüsi tahaks ka nagu tsipa veel suuremat 200 on praegu see peatüüs, õhutüüs aga 50.
Vist ka vedelamat amordiõli talveks , pisu liiga jäik tundub ,
Muidu NICE!!
http://youtu.be/DQSpaVOElEM
andres1234
Tavakasutaja
Posts: 163
Joined: 19. Dec 2009 01:00
Location: Võru linn

Unread post by andres1234 »

Mõned avaldamata pildid veel :D

Image
Image
Image
Image
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Unread post by iz350super »

mis tulemöll seal esimesel pildil on? (viimati lisaud) : )
andres1234
Tavakasutaja
Posts: 163
Joined: 19. Dec 2009 01:00
Location: Võru linn

Unread post by andres1234 »

Eriefektid :o
Tegelikult lihtsalt 150w lamp põles
Huvitas kuma tekkis sellest : )
andres1234
Tavakasutaja
Posts: 163
Joined: 19. Dec 2009 01:00
Location: Võru linn

Unread post by andres1234 »

Sai vähe lõputsetud Missos : )
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
andres1234
Tavakasutaja
Posts: 163
Joined: 19. Dec 2009 01:00
Location: Võru linn

Unread post by andres1234 »

Pea pea on algamas hobikrossi uus hooaeg ja selleks tuleb tikkel korralikult ja viksilt ette valmistada, mitte ilu jaoks muidugi , sest ilus ei sõida. :D

Mootoril sa käikugastis hammkas vahetatud ja muud parandusi veel siin ja seal.
Nii et otsige oma retrod kuurnurgast välja ja 7.aprillil Kunda poole ajama : )

Image
Image
Image
Image
minimx38
Tavakasutaja
Posts: 145
Joined: 02. May 2010 00:00
Contact:

Unread post by minimx38 »

Väga kena masin ja korralikult tehtud. Krt võiks endalgi treipink kodus olla, saaks asjad poole kiiremini valmis ja kõik puksid kiiresti tehtud, mitte relaka või käiaga nus*ima, et kas sai ikka sirge või ei :D

a ja edasi käib kah ikka päris hästi. :P
andres1234
Tavakasutaja
Posts: 163
Joined: 19. Dec 2009 01:00
Location: Võru linn

Unread post by andres1234 »

Tänud :D
Kaua tehtud kaunikene
Ja sellest pole midagi , eks kogemused ja vajalikud tööriistad kogunevad aja pikku.
Vaja on vaid hästi palju näha ja kuulata kuidas mingi asi töötab ja kas asjal mõtet on.
: )
Jõudu teistelegi ehitajatele :D
andres1234
Tavakasutaja
Posts: 163
Joined: 19. Dec 2009 01:00
Location: Võru linn

Unread post by andres1234 »

Image
andres1234
Tavakasutaja
Posts: 163
Joined: 19. Dec 2009 01:00
Location: Võru linn

Unread post by andres1234 »

Tervitust rahvas :), juba pikka aega ei ole ma enam midagi foorumisse postitanud. Asi ei olnud mitte selles , et ma oleks selle teema unustanud või et ma lihtsalt oleks laisk olnud. Pigem , et keskkooli lõpp oli käsil ja lihtsalt aega polnud siia midagi postitada. :(
Teie rõõmuks on tsikkel täiesti alles. Vahepeal sai teda ühest ja teisest kohast parandatud, nii raami , kui ka erinevaid silindred ja vähendatud n-ö
hooratast ehk siis siduri ja väntvõlliotsa hammasratta arvelt.
Kui rääkida võistlustest, siis EHKK-l peak olema teine koht selle tsikliga.
Sai nii Lätis käidud kui ka kestvussõite proovitud , eriti meeldivad mulle kõvad rajad ja talvel kesvussõidud Nagu näiteks piksepini Missos , oi neid pikki sirgeid ;)
Minu tegemised ja toimetude selle tsikliga veel kaugelti ei lõpe.

Pidu alles algab :) !
andres1234
Tavakasutaja
Posts: 163
Joined: 19. Dec 2009 01:00
Location: Võru linn

Unread post by andres1234 »

Plaan on sis silindrit ümber ehitada Klappile + teine kanali ehitus.
Kuna testitud sai nii cz kolviga ja izhi originaal kolviga tsiklit siis võin mina küll julgelt tunnistada ,et vahe oli öö ja päev. Izhi originaal kolviga polnud eriti algust aga lõpp oli keskmine või kõva aga cz-ti kolviga oli rohkem algust ja keskeltki vedas paremini.
Asi ei olegi selles et nüüd mida suurem seda uhkem aga mis testitud see testitud.
Olgu mainitud ,et mõlemaid silindreid sai parandatud ja izhi originaal kolbi über tehtud kuna no jah, teate ise millised need kolvid on.
1.Ovaalsus puudus ja tänu selle pigistaks kolb ennast kohe kinni selleks saigi see ovaalsus tekitatud.
2. Ja need rõngad mis neile müüakse oh ..... valgus paistab nii läbi et neid isegi kui võtad õhupuhastaja otsast ja sõidad kruusa teel , isegi siis nad ei kuluks õigesse mõõtu , selleks pidigi ise rõngad tegema. Õnneks ei pidanud neid tegema algtoorikust vaid M-i ja Uraali rõngastest mis olid 78mm .
Spordi kolb oli mull 77mm siis pidi need õigesse mõõtu treiama vastava abinõuga. lisaks olid nad ka liiga paksud ja sealtki pidi maha kärpima aga valmis nad said.:)
Post Reply