Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Sarja ja võistlejatega seonduv üldine arutelu.
Punnvorr.ee, Sakusääruklubi, Abjatehnikaring
kobras
Tavakasutaja
Posts: 61
Joined: 05. Apr 2013 06:40

Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by kobras »

Esimesed teated algavaks hooajaks kestvussõiduks http://www.punnvorr.ee/?page_id=2899
Robert66
Tavakasutaja
Posts: 87
Joined: 19. Mar 2013 01:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by Robert66 »

Noojah need tingimused on ka nii ja naa, aga elame üle. See protesti asi on imelik. Kui esiotsa vennad lähevad nagunii kontrolli, siis milleks seda 32eurost summat veel vaja? Või siis see teistele mõeldud, kes esikolmiku ei jää? Ootame spridi tingimused ka ära, kuna kuuldavasti pidi sinna kaks standardit tulema.
kr1x_Z
Tavakasutaja
Posts: 64
Joined: 11. Oct 2010 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by kr1x_Z »

Sakukad kindlasti oskavad vihjata, millal võiks oodata teh.tingimusi sprindi kohta :D
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1552
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by madeinussr »

Ma pole ikka veel aru saanud, miks mopeedi klassi ei tehta?
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

madeinussr wrote:Ma pole ikka veel aru saanud, miks mopeedi klassi ei tehta?
ilma võistlejateta on üsna keerukas midagi "teha" . 2010 , vist, ju üritati kõvasti , korra olid isegi lätlased kohal ,ning ainult koos lõunanaabritega sai puu kokku. oli kolm kanget ,Mell ,Tiit ja Toni , lisaks neil üks minujaoks nimetu sõber , kuid kipub väheks jääma neljast.
kui sul oleks mingi miinimum viiene jõuk ,kes on valmis kõik etapid kaasa sõitma , arvan ,et poleks probleem korraldaja poolepealt . tänase seisuga on asi osavõtjate nappuse taga.
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1552
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by madeinussr »

Sellest vastusest täiesti piisas hetkel.
Aga..kas hetkel on mul võimalik oma mopeediga sõite kaasa teha, kui peaksin kohale tulema, no näiteks väljaspool arvestust?
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by lipamets »

: )
Last edited by lipamets on 04. Dec 2013 12:33, edited 1 time in total.
Suzu
Posts: 1
Joined: 23. Nov 2013 21:02

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by Suzu »

Kestvuse "sportklassis" võiks ikka sumbutaja vaba olla.
kobras
Tavakasutaja
Posts: 61
Joined: 05. Apr 2013 06:40

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by kobras »

Suzu wrote:Kestvuse "sportklassis" võiks ikka sumbutaja vaba olla.
Pööran sinu tähelepanu sellisele lausele mis seal kirjas oli: Esitatud tehnilised tingimused on kokku lepitud ja rakenduvad sarnaselt ka Saku Sääruklubi poolt koordineeritavatel sprindivõistlustel.

Kestvuse sportklassi tehnilised on sprindi standardi järgi. Eks oligi aeg,et tehakse võrrivõistlustel ühtsed tehnilised tingimused, siis on võimalik,et teed talvel pilli valmis ja käid võistlemas ilma,et peaks midagi muutma või ümber kohandama ja igal korraldaja lehel näpuga järge ajamas mis on temal lubatud või keelatud. Loodan,et Abja muudab ka oma tehnilised tingimused nende reeglite järgi.
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by lipamets »

: )
Last edited by lipamets on 04. Dec 2013 12:33, edited 1 time in total.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

pole mõtet selliste asjadega nalja teha, muidu võid avastada ,et see uus ,praegu veel teoreetiline , võrri ja mopeedi klass oma reeglites sisaldab muude veidruste seas ka sallist totrust.
kr1x_Z
Tavakasutaja
Posts: 64
Joined: 11. Oct 2010 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by kr1x_Z »

lipamets wrote:Üks täiendus, et võrdsus mootorite osas, oleks täielik, võiks jagada kõigile võistlejatele, umbes sendimeetrise auguga seibe. Mis tuleks kinnitada, silindri ja leegitoru vahele. Töötab nagu rolludel piiraja. :wink:
See on tõesti jabur juba, siis tuleks ka lisakaaludega mängida ning ülekanded ka võrdseks teha....

Kui pill ikka ei liigu siis tuleb edasi arendada, et liiguks või ise salenduskuurile minna. :D

peace
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by lipamets »

:D
Last edited by lipamets on 04. Dec 2013 12:34, edited 1 time in total.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

vähemalt 50% asja võlu seisabki mootori arendamises ,teine pool asjast onvähemalt võrdsetasemega taatidega kangutamine . võib ka skaudiks hakata muidugi.
Robert66
Tavakasutaja
Posts: 87
Joined: 19. Mar 2013 01:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by Robert66 »

Suzu wrote:Kestvuse "sportklassis" võiks ikka sumbutaja vaba olla.
Minagi pooldan sportklassis vaba summutit. Tegemist on siiski kahe erineva sõiduga ja see kahe poldi lahti võtmine ei ole rakse asi.
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by lipamets »

:D
Last edited by lipamets on 04. Dec 2013 12:34, edited 1 time in total.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

selle kestvussõiduga on keerulised lood , nad kuidagi ei leia seda õiget soont ja trajektoori. see et nad olid nõus kokku leppima ,oli isegi suur samm ,liigapalju korraga vist ei õnnestu. aga tehku ,mis teevad , mind see ka sel hooajal ei puuduta.
kobras
Tavakasutaja
Posts: 61
Joined: 05. Apr 2013 06:40

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by kobras »

lipamets wrote:Vaba summuti peaks sportklassis olema enesest mõistetav. Originaal summutiga sportklass, on sama, mis kingadega maratoni joosta.
Ma ei ole kunagi maratoni jooksnud ja olen kindel,et tossud ei tee minust tsempioni. Kui vaadata 2013a kestvuse tehnikute esikolmikuid,siis enamus on originaal summutiga. Kui ikka mootor liigub ja on meeskonnas mehed kes ka sõita oskavad,siis kõige väiksem probleem on summutis. Kuna kestvuse tehnikud ( nüüd sportklass) ja sprindi standarti tehnilised ühinesid,siis tegid mõlemad pooled järgiandmisi oma reeglites, kestvus loobus vabast summutist ja lasi rattad vabaks, ning sprint lasi satndardil süüte vabaks. Kuna tingimused on kõigile samad, siis mingit eelist ma kellegi teiste ees ei näe.
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by lipamets »

: )
Last edited by lipamets on 04. Dec 2013 12:35, edited 1 time in total.
kobras
Tavakasutaja
Posts: 61
Joined: 05. Apr 2013 06:40

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by kobras »

lipamets wrote:Ilmselt vaba sumbutajat ei soovi need, kes resoka võrri sumbutajasse ehitanud. Muud ei oska arvata. Mingi põhjus peab ju olema, et sellest nii väga kinni hoitakse.
Olen täitsa kindel,et seda ei tehta. Tean,et on proovitud originaali lühemaks teha kestvussõidu jaoks,aga kuna see mingeid tulemusi pole andnud (tean 2 meekonda kes on proovinud) ja pannud originaali tagasi. Ma ei saa aru sinu kahtulustest,aga kordan ennast uuesti....kaks suurt korraldajat istusid maha ja panid ühtsed tingimused paika ja nii on....pole mõtet enda pead vaevata mingite reeglite rikkumisega summuti osas kellegi poolt. Tohib teada kellele ma siin selgitan? Ise olen kestvuse tehnikute nr 6 ja sprindi 25+ nr 7...ehk siis nimega Tõnu alias Kobras.
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by lipamets »

:D
Last edited by lipamets on 04. Dec 2013 12:35, edited 1 time in total.
kobras
Tavakasutaja
Posts: 61
Joined: 05. Apr 2013 06:40

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by kobras »

lipamets wrote:Ja ikkagi, kui vahet pole, miks siis keelata? Ei saa aru.
Kas sina oled ka üks nendest nn ananüümsetest kommentaatoritest kes ei julge ennast avalikustada? Palusin,et tutvustaksid ennast
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by lipamets »

: )
Last edited by lipamets on 04. Dec 2013 12:36, edited 2 times in total.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

et mitte lasta head dispuuti raisku minna , viskaks kah sütt alla veidi.
mees ei taha ennast tuvastada , misseal siis ikka , vaba maa. kuna kasutaja kõlab väga perenimena , siis võtaks õiguse järeldada ,et ongi mehe nimi. siit siis edasi , et pole nagu sellist nime kuskil stardi-finisi protokollis tuvastanud, vist nii . siit siis järeldaks ,et mees tahaks nagu sõita , aga miskipärast ei tee seda. kas reeglid ei võimalda?
endakohta võin öelda , et mulle ka ei sobi ja ma siis ka ei sõida. aga kommentaarida ikka võib ,arvamuste paljusus ei peaks halb olema ja peaks lõppkokkuvõttes asja edasi nügima .
kui siin identifitseerimiseks läks , siis mina see hirmus jäätis kes keevitab ja ei tea mis hirmsaid asju teeb ,ning kellega koguaeg probleemid. no vähemalt mõned on niimoodi väitnud .
a asjast siis kah , see summuti kaasus. asja tuleks võtta nõnda ,et kadus ära üks klass millejaoks oli vaja spetsiaalset aparaati ,mis muudest erinev. asemele tehti klass ,milles saab sõita juba olemasoleva tehnikaga. see ju hea. eriti seda mullust tehnikute klassi leinata ei oska, küll aga tunamulluseid reegleid ,mis olid oma liberaalsuses väga suupärased.peaks tooma rohkem teame puutaha ,aga kas toob ,pole teada. eks ole tulevikus õuntepealt näha.
üldiselt riga 13 sumpa pole üldse halb lahendus,kuid adekvaatselt koostatud resonaator on kindlasti parem kordades ,iseasi ,kes sellist teha oskab. minujaoks lotto. samas kui õnnestub , tõmbab igeme paljaks. aga kindlasti pole see põhiline, kuid pädeva teostuse juures oleks hea odav viis lisa hobuste saamiseks.
peab kahjutundega tõdema ,et nn FAKTORI EDITION mootorite võidukäiguga on näpuvahel mootori valmistamine lootusettu üritus. minu traagika on selles ,et üpris suurel määral oman ettekujutust ,mida oleks vaja teha ,et konkurentsis püsida , kahjuks käib see mulle ülejõu. samas tean ,et ka suva seenetreiali jaoks on asi lootusetut laadi ja võimalus materjal emeksisse kirjutada üle keskmise. päris osta mootorit kuidagi ei tahaks, mitte et kallis oleks. lihtsalt pole meie meetod , ise tehes läheks aga tõenäolisemalt veel kallimaks.
niimoodi , päeva lõpuks on tegu siiski tagasiminekuga selle tehnikutee klassi osas ,kuid on vihjeid hiina klassi tekitamise võimalusest , kui on huvilisi . see oleks muidu väga bro ,kuid hiinaka teemas üks väike takistus ühe vabaturul mõistlikult soetatava jubina osas . kui see kuidagi positiivselt ei lahene on asi kusi.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

lipamets wrote:Ja ikkagi, kui vahet pole, miks siis keelata? Ei saa aru.
ega kõik ei saagi ,100% , aru kõigest ühtmoodi, kuid...
halb on see ,et eelnevalt on väga laialdaselt olnud tuuningud lubatud , inimestel on õigustatud ootused reeglite osas., dzinn on juba pudelist väljas. teisestküljest on suur avalik huvi just selle vastu ,et oleks ühtne reeglistik. esiteks lihtsus, teine värk on sellega ,et ega kõik sõitjad ona siin foorumis 24/7 ja olles mitme aasta eest reeglitega tutvunud on neil täiesti põhjendatud ootused mingiks järjepidevuseks. täiesti mõistetav on kui tullakse peale rattaga mis on vastav reeglitele ,mis kehtisid kaks muudatust tagasi ,seda heas usus ja pahaaimamatult. on olnud juhuseid
vaatasin punnvõrri leht hakkab ka hooaja järgsest koomast toibuma ja elumärke ilmutama, aga vähe ,väga vähe on seal osalejaid. kuna midagi pole veel kindlat ja nn saku reegleid pole mustvalgel laiadele hulkadele tutvustatud siis praegu vaidluse ja argumenteerimise koht võiks olla ka antud lehel , siin . kuna tundub , et siin oleks nagu paar arvajat rohkem ja ligipääs vabam.
Robert66
Tavakasutaja
Posts: 87
Joined: 19. Mar 2013 01:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by Robert66 »

Aktuaalne teema on ka alkoholi tarvitamine. Nimelt kui nt mind või kedagi teist purjus sõitja poolt purkki sõidetakse ja see tekitab sulle kas luumurru või teisi kehavigastusi, siis minu isa kui kohtunik algataks kriminaal asja koheselt. Iga sõidu algul peaks puhuma lasta. Kõige suurem õlletarbimine paistis olevat kestvustel, kus vahetusvennad raja ääres õllekat libistasid.
kobras
Tavakasutaja
Posts: 61
Joined: 05. Apr 2013 06:40

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by kobras »

Robert66 wrote:Aktuaalne teema on ka alkoholi tarvitamine. Nimelt kui nt mind või kedagi teist purjus sõitja poolt purkki sõidetakse ja see tekitab sulle kas luumurru või teisi kehavigastusi, siis minu isa kui kohtunik algataks kriminaal asja koheselt. Iga sõidu algul peaks puhuma lasta. Kõige suurem õlletarbimine paistis olevat kestvustel, kus vahetusvennad raja ääres õllekat libistasid.
Jah olen nõus sinuga,et purjus peaga ei tohi sõita, aga seda kondrollida on ikkagi suht raske,sest sõidu alguses saab jah panna puhuma,aga kui nad joovad sõiduajal,siis järel kontrolli on raskem teha.Tunnistan,et olen isegi palava ilmaga 3h jooksul 1 õlle sisse libistanud,aga usu mind see ei tee veel mind purju ja ka sõidu lõpuks poleks organismis jälgegi sellest õllest
10 korda hullemad ja ohtlikumad on need kes koguaeg selja taha vaatavad. Kõige rohkem tekib avariisi siis kui kiirem tagant tuleb ja enne kurvi aeglane ees vaatab taha....mina kui kiirem ei tea sellises olukorras kurvi minnes mida ta nüüd teeb, kas ta laseb mind ideaal trajektooril kurvi siseneda ja arvestab minu kiirusega või ta jääb enda marsuudile ehk ideaal trajektoorile ja ma pean välis kurvis mööduma. Peab enne loengu korraldama,et iga üks sõitku oma sõitu ja siis mina kui kiirem tean ,et ta hoiab ennast ideaalil ja ma siis oskan ka sellega arvestada ja leian selle möödumis koha ja teen seda ohutult.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

eks see ole igaühe intelligentsist kinni ,kuidas ta rajal käitub , kõike ei saa reeglitega juhtida ,mõni asi peaks olema loomulik . kuna elu näidanud ,et mõistlik käitumine ei tule alati ja igaühel enesestmõistetavalt ,tuleks võibolla tõesti , enne igat starti kõik põhimomendid üle korrata ja käitumisjuhised anda. näiteks rekkakummidest tapja sikaanide läbimine , rajal sõidujoone hoidmine, peale ja mahatulek . sellised väikesed asjad ,ei tule nagu sellepealegi ,et miskit valesti saab minna ,kuid ometi on tavaline praktika remonditööde teostamine keset rada ,peale pimedat kurvi ,rajaga risti. kuna sellist süüdimatust tuleb ette , tuleks sellistele momentidele enne sõitu tähelepanu juhtida. tundub küll idiootlik , kuid praktika näitab ,et vajalik .
Robert66
Tavakasutaja
Posts: 87
Joined: 19. Mar 2013 01:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by Robert66 »

Siiski, purjus sõitmine ei tohiks olla lubatud. Paneks siis pärast sõitu puhuma, siis tead millega riskid.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

Robert66 wrote:Siiski, purjus sõitmine ei tohiks olla lubatud. Paneks siis pärast sõitu puhuma, siis tead millega riskid.
arusaadavalt pole sodipeaga liiklemine aksepteeritav, seda ka sääruga . õllelibistajate väide on ,et neil niikiire ainevahetus ja läheb nagu kerisele, ning seeläbi promilli ei tekigi.
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by lipamets »

: )
Last edited by lipamets on 04. Dec 2013 12:36, edited 1 time in total.
kr1x_Z
Tavakasutaja
Posts: 64
Joined: 11. Oct 2010 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by kr1x_Z »

Eks ta ole jah, mõni sõidab pea laiali , mõni pargib kurvi taga, eks neid ohte ole veelgi. Kui neid kombineerima hakata oht + oht = suur oht, aga õlle libistamist tõesti keeruline kontrollida nagu ka Hr.kobras mainis. Palju keegi kuskil boksis õltsi libistas mingil ajahetkel või nurga taga on raske jälgida. Selles suhtes nagu ka liikluses võiks jääda 0.0mg/l kohta sõidu vältel(kuid see jääb ilmselt igaühe südametunnistusele),ainus kontrolli võimalus tõesti kõiki enne ja pärast puhuma panna.... peale sõitu palju parem õlli nautida, eriti veel kui hästi läks :)
kobras
Tavakasutaja
Posts: 61
Joined: 05. Apr 2013 06:40

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by kobras »

Kestvusel osaleb üle 100 võistleja,aga siin foorumis kirjutavad ainult 5 inimest. Nii vist maailma ei muuda.
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by arvutiguru »

no me se viimane hooaeg pysisime kainena nibinnabin.eks meil kaks kainet sõitjat ka tiimis.pole asi nii hull midagi.õlut pole keelatud juua kui rajale enam ei kipu.
omal oli õlle sees,siis pigem ma boksis toimetamas.
pigem vinnis viimane sõit tõestas ära et kas kaine või õlle see,siis pidi kahjuks tõdema,et vinnis sain kahel korral käpa maha kainena.no kui julmalt ette võetakse kurvides,siis vahet pole kas on õlu sees või mitte.
terve hooaeg sõitsin ilma kukkumiseta ja vinnis ikka korralikut sai käntsu pandud.
nii ka standart on aeglasem ja palju uusi sõitjad rajal,kiiremad peaksid sellega arvestama.
märkasin eelmine hooaeg väga nutikat lahendust,nimelt kes esimest korda rajal olid,neil klebitud vahtraleht tagantvaatesse,et oleks selgelt aru saada,et tegemist kogenematu sõitjaga.miks mitte lisada lisa kleebis,sõidan kaine peaga.
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by lipamets »

: )
Last edited by lipamets on 04. Dec 2013 12:37, edited 1 time in total.
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by lipamets »

: )
Last edited by lipamets on 04. Dec 2013 12:37, edited 1 time in total.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

ja siinkalevikose kloostrimetsaringrada ,et millest siis täna ka
paistab et alko teema toob suurema auditooriumi kui päris probleemid , huvitav kuid mitte tõene lähenemine. ega pole justnagu olnud suuri probleeme ennast ebaadekvaatseks tinistanutega , kevadel sai lihtsalt korraldajate kiusamiseks selle teema ots lahti tehtud, kuna nad ise vaimud välja kutsusid ,kahekümneneljatunni treileris õllepurgiga staarvõrrisõitjat ekponeerides .
peaks huvipärast kontrollima ,mis see põhiteema oli ,seal algupoole ,praegu kipub na rappa see jutt.
2715
Tavakasutaja
Posts: 63
Joined: 17. May 2011 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by 2715 »

Uudishimust küsiks, et kui sprindis standard kaheks tehakse kas seal jääb ka mõlemasse standardisse siis üle 25 ja alla 25?
Ja puhtpraktilisel kaalutlusel, kuna paljud sõidavad noori ja vanu sama võrriga siis kas ei kannata nende kahe vahele näiteks korve või mida iganes panna et jõuaks miski hädaremondi ära teha kui midagi juhtub?
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

2715 wrote:Uudishimust küsiks, et kui sprindis standard kaheks tehakse kas seal jääb ka mõlemasse standardisse siis üle 25 ja alla 25?
Ja puhtpraktilisel kaalutlusel, kuna paljud sõidavad noori ja vanu sama võrriga siis kas ei kannata nende kahe vahele näiteks korve või mida iganes panna et jõuaks miski hädaremondi ära teha kui midagi juhtub?
see stardijärjestus on kindlalt tehtav ,on ka enne tehtud ,et näiteks hiinakal jõuaks toru vahetada openi sõiduks. neist eri klasside poolitamusest pole kuulda olnud ,võimalik ,et sellele pole keegi mõelnudki .kuna klass tuleb kestvussõidust ja seal vanus pole mõõdupuu , siis pole olnud põhjust sellega tegeleda. üksasi muidugi palju neid sõitjaid seal olema saab.kolmest jõuku poolitada oleks narr, kolmekümne puhul ilmselt hädapäraselt vajalik , arvestades radade mõõtmeid mõnelpool.
Robert66
Tavakasutaja
Posts: 87
Joined: 19. Mar 2013 01:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by Robert66 »

Siiski, tagasi alkoteemale. Kas tõesti peab mees niiöelda dopingut võtta, et rajal panna? Et oleks vähe julgem sõita? Kestvus kestvuseks, aga sprint??
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by lipamets »

: )
Last edited by lipamets on 04. Dec 2013 12:38, edited 1 time in total.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

no kuidas seletada siis ,et jõuaks.... see nimetus sport on uus nähtus , muu ju kõik tavaline standard ,kus olid nõutud väliselt originaalsed detailid jõuallikal ja oli piiramata jooksuosa, umbes sama ka läti standard klases. lätis on lubatud kaanealla mahtuv kontaktidetta süüde ja sumpa peab olema väliselt õige ,sees võib toimetada. eraldi on sport klase mis võrreldav meie openiga, seal on väljalase vaba. eristada torusid tehasetoodangu ja omakäelise toote järgi pole tänapäeva keevitusvõimaluste juures nagu teema.
ma vaataks asjale ni ,et kestvuses kadus ära lihtsalt üks ,see kangem ,klass., mis oli nagunii tööõnnetus ,kui nii võiks väljenduda. oli ta siis tehtud nagu tagavara v arjandiks algselt ,kui reeglte formuleerimine oli korralduskomiteele pisut raske. et siis keegi ,kelle tehnika vaidlusaluseks osutus ei peaks sõitmata jääma , mittevastavuse pärast
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by lipamets »

: )
Last edited by lipamets on 04. Dec 2013 12:39, edited 1 time in total.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

no jah,
saab teha torusid ja saab sõita originaaltoruga ja mis kõigekummalisem saab ka palja leegitoruga mis kuidagi teoreetiliselt toimida ei saaks.
kuna on taotluslikult tehtud kahe sarja reeglid kattuvaks , üksühele , siis on asi praegu nõnda, kuid midagi veel lukus pole ju . punnvõrr.ee-s on diskussioon käivitumas.
on võimalus teha hiinaka-openi eeskujul. et võimalik toru vahetada ainult ja mahtuda mõlema määratluse alla, see pole keerukas. point on selles ,kas seda on vaja.
esiteks käivad näiteks türi standard mootorid nii kõvasti , et on openi konkurentsis ,seda 13-ne sigarsumpaga
teiseks on ju koguaeg häda, et tehakse asjad liiga heaks ja võimsaks. kui sa siin neid eelmise aasta vaidluseid loed-nutt ja hala kõik on paha , üks ei saa ja teine ei suuda.
teoretiseerida võibki jätkuvalt, tule proovi reaalselt asi ära no ja siis......
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrrid 2014 tehnilised tingimused

Unread post by iceman »

või prooviks veel lihtsamalt.
vene foorumites on tavaline kui tuleb keegi kuskilt ja pajatab kuidas tal Deska käib ikka jube.jubedalt ja jookseb ikka mingi 70 jne . selliste meeste ohjamiseks on väljatöötatud taktika nendepoolt kel oidu pisut rohkem. esiteks laduge fotod välja ,et oleks näha üleüldse millegi olemasolu.
teiseks soovitavalt video ,siis sellest üüber super tootest, ehk omasilm on....
võibolla saaks midagi säärast ka antud kaasuses korraldada ,oleks otsustajatel kah kergem, ning kaalukaus kalduks võibolla sulle sobivas suunas. niiet sirista oma resoneero kokku ja 14000 pööret paluks youtubesse riputada.
Post Reply