Iz Planeta 4 uus elu!
Iz Planeta 4 uus elu!
Lisan siis ka siia vähe juttu ja pilte.
Väike Projekt suure abiga
Jutt siis Planeta4-jast mille isa uuena 85-dal ostis.
Sõita sai ta sellega vähe nii ca 5k km.
Rattal oli sünnist saati mingi needus peal. Esimese asjana ostes olevat aku kaotsi läinud. Peale nn poest lahkumist selgus,et aku oli maha ununenud ja tagasi minnes oli keegi selle juba omastanud ja uut polevat see aeg väga kuskilt saada olnud.
Jamad käisid rattaga kogu aeg käsikäes.
Läks käima kunas tahtis. Põles maha elekter jne jne :)
Mina sain ratta oma kätte kui suutsin selle maast üles tõsta. Sellega läks ikka aega
Lisan siia mõned pildid ja ka juttu vastavalt arengule.
Sellisena sain kunagi mina sellega sõitma hakata.
Sõitsin-Parandasin-Sõitsin-Parandasin
Juhtus palju halba.
Sai peale vale süütepool mis paagi all pauku tegi ja lõhkus paagi,juhtmed ja muu mis paagi all peidus oli.
Käigukast jooksis kinni,sest õli polnud.
Pms sõitsin ratta noore rumala peaga nii räbalaks kui veel sai
Ratas seisis sellises seisus palju aastaid kuniks tuli taas isu sellega sõita.
Sai hakatud seda vaikselt tegema. Uus värv,jupid jne.
Lisan mõned pildid.
Sai tellitud ka uus juhtmestik,sest vanast polnud enam asja.
Mootor sai ka nii seest kui väljast ilus ja hea.
Hakkas vaikselt looma.
Peale seda olin valiku ees,et kas lasen ratast kuskil kellelgi edasi teha või jääb asi jälle seisma, sest perre sündis pisike ja pidin minema tööle välismaale. Polnud enam aega ise edasi tegeleda ja kui aus olla polnud oskusi ka väga. Elektrist ei jaga ma midagi ja nii maandus ratas tallinnas Motoremis kus asi valmis tehti.
Sealt ka üks pilt
Minu kätte tagasi rändas ratas sealt sellises seisus.
Kodus sai lisatud porikas mõned embleemid,aku,õhupuhasti peal olev põlv ja nipet-näpet.
Ise olen rahul
On hetkel ka paar muret ja tahaks vähe hüva nõu.
Esiteks ratas läheb kole kuumaks. Ise arvan,et tahab sissesõitu,sest silinder sai puuritud ja ka uus kolb ning rõngad. Mis selle vastu aidata võiks? Mõni soovitus?
Teiseks ei taha teine käik sees püsida. Sai küll peale äpardust käigukast nn uus aga juu läks midagi nihu. Oskab keegi nõu anda mis võib viga olla?
Kolmandaks kadus ära Pasun
Neljandaks otsin paagile uusi embleeme aga juba pikka aega tulutult. Kui keegi teab kus neid olla võib või on kellelgi pakkuda olen väga huvitatud.
Lähiajal plaanis ka number külge saada ja palju kilomeetreid mõõta.
Ehk oskab keegi mu probleemidele lahendusi pakkuda?
Väike Projekt suure abiga
Jutt siis Planeta4-jast mille isa uuena 85-dal ostis.
Sõita sai ta sellega vähe nii ca 5k km.
Rattal oli sünnist saati mingi needus peal. Esimese asjana ostes olevat aku kaotsi läinud. Peale nn poest lahkumist selgus,et aku oli maha ununenud ja tagasi minnes oli keegi selle juba omastanud ja uut polevat see aeg väga kuskilt saada olnud.
Jamad käisid rattaga kogu aeg käsikäes.
Läks käima kunas tahtis. Põles maha elekter jne jne :)
Mina sain ratta oma kätte kui suutsin selle maast üles tõsta. Sellega läks ikka aega
Lisan siia mõned pildid ja ka juttu vastavalt arengule.
Sellisena sain kunagi mina sellega sõitma hakata.
Sõitsin-Parandasin-Sõitsin-Parandasin
Juhtus palju halba.
Sai peale vale süütepool mis paagi all pauku tegi ja lõhkus paagi,juhtmed ja muu mis paagi all peidus oli.
Käigukast jooksis kinni,sest õli polnud.
Pms sõitsin ratta noore rumala peaga nii räbalaks kui veel sai
Ratas seisis sellises seisus palju aastaid kuniks tuli taas isu sellega sõita.
Sai hakatud seda vaikselt tegema. Uus värv,jupid jne.
Lisan mõned pildid.
Sai tellitud ka uus juhtmestik,sest vanast polnud enam asja.
Mootor sai ka nii seest kui väljast ilus ja hea.
Hakkas vaikselt looma.
Peale seda olin valiku ees,et kas lasen ratast kuskil kellelgi edasi teha või jääb asi jälle seisma, sest perre sündis pisike ja pidin minema tööle välismaale. Polnud enam aega ise edasi tegeleda ja kui aus olla polnud oskusi ka väga. Elektrist ei jaga ma midagi ja nii maandus ratas tallinnas Motoremis kus asi valmis tehti.
Sealt ka üks pilt
Minu kätte tagasi rändas ratas sealt sellises seisus.
Kodus sai lisatud porikas mõned embleemid,aku,õhupuhasti peal olev põlv ja nipet-näpet.
Ise olen rahul
On hetkel ka paar muret ja tahaks vähe hüva nõu.
Esiteks ratas läheb kole kuumaks. Ise arvan,et tahab sissesõitu,sest silinder sai puuritud ja ka uus kolb ning rõngad. Mis selle vastu aidata võiks? Mõni soovitus?
Teiseks ei taha teine käik sees püsida. Sai küll peale äpardust käigukast nn uus aga juu läks midagi nihu. Oskab keegi nõu anda mis võib viga olla?
Kolmandaks kadus ära Pasun
Neljandaks otsin paagile uusi embleeme aga juba pikka aega tulutult. Kui keegi teab kus neid olla võib või on kellelgi pakkuda olen väga huvitatud.
Lähiajal plaanis ka number külge saada ja palju kilomeetreid mõõta.
Ehk oskab keegi mu probleemidele lahendusi pakkuda?
Sõida ja ära jonni
Re: Iz Planeta 4 uus elu!
1) Läheb kuumaks - kütusenõela võiks tõsta ühe astme võrra kõrgemale, et sissesõidul segu saaks veidi rikkamalt. Samuti õli võiks olla 2t mineraali kasutades 1-20 (lähtun isegi raamatute standarditest). Samuti liiga varane süüde võib põhjustada ülekuumenemist
2) 12 V signaali leian sulle, kirjuta
3) Käigu seespüsimist võib mõjutada seibide lisamine/äravõtmine "ussvõllil". Ehk ei ole hammasratas piisavalt sees. Samuti kas küljenuudid on nn kalasabas või ehk pisut ümarad?
2) 12 V signaali leian sulle, kirjuta
3) Käigu seespüsimist võib mõjutada seibide lisamine/äravõtmine "ussvõllil". Ehk ei ole hammasratas piisavalt sees. Samuti kas küljenuudid on nn kalasabas või ehk pisut ümarad?
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: Iz Planeta 4 uus elu!
Ehk leiad mulle peale Pasuna veel Embleemid
Pilt on küll mega halb aga peaks aru saama
Pilt on küll mega halb aga peaks aru saama
Sõida ja ära jonni
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Re: Iz Planeta 4 uus elu!
Oleks pakkuda kuldsed. Natuke väsinud, kuid olemas. Ius ratasErkoPaks wrote:Ehk leiad mulle peale Pasuna veel Embleemid
Pilt on küll mega halb aga peaks aru saama
Re: Iz Planeta 4 uus elu!
Ei tahaks valiv olla aga tahaks ikka Hõbedasi.
Tänan pakkumast igaljuhul.
Tänan pakkumast igaljuhul.
Sõida ja ära jonni
Re: Iz Planeta 4 uus elu!
Tere,
Siin pakutakse embleeme aga ei saa aru pildi järgi kas on 4 nda või 5 nda seeria omad?
Uuri asja
http://jawavaruosad.wixsite.com/moto/_p ... lem-iz-2tk.
Siin pakutakse embleeme aga ei saa aru pildi järgi kas on 4 nda või 5 nda seeria omad?
Uuri asja
http://jawavaruosad.wixsite.com/moto/_p ... lem-iz-2tk.
Re: Iz Planeta 4 uus elu!
Juba uuritud.binaat wrote:Tere,
Siin pakutakse embleeme aga ei saa aru pildi järgi kas on 4 nda või 5 nda seeria omad?
Uuri asja
http://jawavaruosad.wixsite.com/moto/_p ... lem-iz-2tk.
Siin on viienda seeria omad kahjuks
Sõida ja ära jonni
Re: Iz Planeta 4 uus elu!
Sai jälle vähe tehtud.
Silma jäi esi velg. Tundus kuidagi väsinud.
Sai omale uue ilme
Lisaks sai nõela tõstetud ja süüdet vähe timmitud,et ehk kaob kuumajama ära.
Kõik tundus maru hea,et noo süüde varasem,nõel üleval,paak hea õliga (1:30) bena täis ja kohe tuld.
Siis avastasin,et paagi vana vigastus mis parandatud ja siiani pidas on jälle jooksma hakanud.
Parandus tehtud mingi minu jaoks tundmatu möginaga.
Ehk keegi teab kuidas ja kas saab ilma keevituseta seda korda?
Või leidub mingi asjamees Tartu kandis kes selle korda teeks?
Ei taha uut paaki ka panna,sest see sai just ilusti värvitud ja nö väliselt korda.
Kui keegi tahab seda parandada siis kiri postkasti ja edasi arutame juba seal.
Silma jäi esi velg. Tundus kuidagi väsinud.
Sai omale uue ilme
Lisaks sai nõela tõstetud ja süüdet vähe timmitud,et ehk kaob kuumajama ära.
Kõik tundus maru hea,et noo süüde varasem,nõel üleval,paak hea õliga (1:30) bena täis ja kohe tuld.
Siis avastasin,et paagi vana vigastus mis parandatud ja siiani pidas on jälle jooksma hakanud.
Parandus tehtud mingi minu jaoks tundmatu möginaga.
Ehk keegi teab kuidas ja kas saab ilma keevituseta seda korda?
Või leidub mingi asjamees Tartu kandis kes selle korda teeks?
Ei taha uut paaki ka panna,sest see sai just ilusti värvitud ja nö väliselt korda.
Kui keegi tahab seda parandada siis kiri postkasti ja edasi arutame juba seal.
Sõida ja ära jonni
Re: Iz Planeta 4 uus elu!
Lugedes siin üht teist teemat tekkis küsimus.
Vanad rehvid,et kas tasub?
Nimelt said rattale alla nö originaalid. Need on arvatavasti samast aastast mis ratas ise.
Näpuga katsudes kõige pehmem segu enam pole aga pole ka päris plastik veel.
Mida suuremad sõidumehed soovitavad,et kas lasta vana kuid originaaliga edasi või eelistada ikka tänapäevast sussi?
Läbisõit aastas on nii ca 1k/km.
Vanad rehvid,et kas tasub?
Nimelt said rattale alla nö originaalid. Need on arvatavasti samast aastast mis ratas ise.
Näpuga katsudes kõige pehmem segu enam pole aga pole ka päris plastik veel.
Mida suuremad sõidumehed soovitavad,et kas lasta vana kuid originaaliga edasi või eelistada ikka tänapäevast sussi?
Läbisõit aastas on nii ca 1k/km.
Sõida ja ära jonni
Re: Iz Planeta 4 uus elu!
Ringrajale ei lähe, kärab niisama hobisõiduks vast vana rehv ikka. Kuigi need plastikuks muutund rehvid on päris libedad märjaga. Endal läks vana rehv maanteel pauguga lõhki, kuigi väljast paistis hea. Rehvi randis olev traat oli aga suutnud läbi roostetada...
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: Iz Planeta 4 uus elu!
Ka minul on all hetkel veel vanad rehvid... ning K58 esimene rehv läks "munaks". Seda siis kas minu oskamatusega rehvi maha/peale panna, rehvi vanus, vms... kuid velje piiril olev osa paistetas väljapoole.
Seega otsisin uuemaid - ja õnnestus leida korralik komplektne M104 esiratas.
Õnneks on 125m3 mootorrattad oluliselt kergemad ning koos minu kaaluga (92kg ratas + 70kg sõitja e ~160kg) ei anna nii suurt koormust rehvidele kui 200+m3 isendid. Samas on rehvid ka oluliselt kitsamad 2,5x19.
Endal on kavas nii, et ühed veljed komplekteerin originaali mõttes korralike sõidetavate vanade rehvidega n.ö. näitamiseks. Pidevamaks sõitmiseks velgedele siis kaasaegsed originaali lähedased mitas rehvid.
Seega otsisin uuemaid - ja õnnestus leida korralik komplektne M104 esiratas.
Õnneks on 125m3 mootorrattad oluliselt kergemad ning koos minu kaaluga (92kg ratas + 70kg sõitja e ~160kg) ei anna nii suurt koormust rehvidele kui 200+m3 isendid. Samas on rehvid ka oluliselt kitsamad 2,5x19.
Endal on kavas nii, et ühed veljed komplekteerin originaali mõttes korralike sõidetavate vanade rehvidega n.ö. näitamiseks. Pidevamaks sõitmiseks velgedele siis kaasaegsed originaali lähedased mitas rehvid.
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
Re: Iz Planeta 4 uus elu!
Teiste velgede mõte on muidugi hea. Samas tundub nende velgede koguaeg vahetamine pisut tüütu. Kerge kilplase tunne tuleks minul isiklikult.hmm wrote:Ka minul on all hetkel veel vanad rehvid... ning K58 esimene rehv läks "munaks". Seda siis kas minu oskamatusega rehvi maha/peale panna, rehvi vanus, vms... kuid velje piiril olev osa paistetas väljapoole.
Seega otsisin uuemaid - ja õnnestus leida korralik komplektne M104 esiratas.
Õnneks on 125m3 mootorrattad oluliselt kergemad ning koos minu kaaluga (92kg ratas + 70kg sõitja e ~160kg) ei anna nii suurt koormust rehvidele kui 200+m3 isendid. Samas on rehvid ka oluliselt kitsamad 2,5x19.
Endal on kavas nii, et ühed veljed komplekteerin originaali mõttes korralike sõidetavate vanade rehvidega n.ö. näitamiseks. Pidevamaks sõitmiseks velgedele siis kaasaegsed originaali lähedased mitas rehvid.
Samas palju kordi aastas ikka neid vahetama peaks . Või noh mina ka ei tea
Sõida ja ära jonni
Re: Iz Planeta 4 uus elu!
Velgi on oluliselt lihtsam vahetada kui rehve
Kõik oleneb ju ratta kasutamisest. Kui ikka pidevalt sõidad, siis uued rehvid. Kui näitusele, siis pole ju erilist vahet, las olla kogu aeg all. Eks see kilplase tunne ole kogu aeg nende vanade masinate juures.
Minul oleneb see asi pigem selles, et soovin ühe komplekti rattaid kujundana nii, nagu nad originaalis olid. Võtsin endale eesmärgiks, et minsk m103 tuleb võimalikult originaali lähedane s.h. komponentide (karburaator, süütepool, genekas, kondekas, kütusekraan, spidomeeter, signaal jne) koostamise aasta arvus peab kajastuma 1963 või 63 e. s.h. ka rehvid (kuigi rehvide aasta arvu 1963 saada... hetkel need 70 juures ).
Kõik oleneb ju ratta kasutamisest. Kui ikka pidevalt sõidad, siis uued rehvid. Kui näitusele, siis pole ju erilist vahet, las olla kogu aeg all. Eks see kilplase tunne ole kogu aeg nende vanade masinate juures.
Minul oleneb see asi pigem selles, et soovin ühe komplekti rattaid kujundana nii, nagu nad originaalis olid. Võtsin endale eesmärgiks, et minsk m103 tuleb võimalikult originaali lähedane s.h. komponentide (karburaator, süütepool, genekas, kondekas, kütusekraan, spidomeeter, signaal jne) koostamise aasta arvus peab kajastuma 1963 või 63 e. s.h. ka rehvid (kuigi rehvide aasta arvu 1963 saada... hetkel need 70 juures ).
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
Re: Iz Planeta 4 uus elu!
Sai siis käidud ARK-is.
Ratas toimib nagu vaja. Vastab oma aja nõuetele ja sellega on kõik korras.
Mainiks enne järgnevat juttu ära,et rattal pole pabereid,sest on kadunud kuid olemas vana number ja loetav koodiplaat raamil.
Põhjaliku kontrolli käigus selgus,et rattal on nn mingid "võltsimis tunnused".
Hakati ajama,et tundub,et see raam ei kuuli sellele rattale,sest härra ametnik ei leidnud kuskilt sadula alt seal olema pidava sisse löödud vin koodi!
Järgnev jama seisis selles,et minu tehtud avaldus pole piisav,et ratas kuulus mu isale. Sellega seoses selgus,et minu ja isa vaheline ostu-müügileping pole mingi leping,sest pole selge,et mu isal on üldse õigust ratast mulle müüa.
Taheti veel Isa avaldust,et kus on dokumendud kadunud ja miks on kadunud
Lõpuks suure seletamise peale tehti päring vanasse arhiivi ja sellega pidi selgust saama VB nagu öeldi.
Arhiivi päring tehtud ja süda rahul,et jess aga.siis uus n..s.
Sūda rahul ,et 30päeva ja peaks vastuse saama.
Istusin autosse ja hakkasin seda päringu paberit uurima ja oh seda imet. Paberilt vaatas mulle vasu,et ma olevat neile näidanud just ühe silindrilist JUPITET 4-ja.
Sammud tagasi ARK- ja seal selgus,et oli neil väike näpukas. Hea,et avastasin ja see näpukas korda sai,sest tulevikus registreerimisel oleks see väidetavalt päris pirakas jama olnud.
Enda süda on rahul,sest tean,et ratta ostis isa 85-dal uuena ja on olnud ainus omanik.
Eks näis mis edasi saab
Ratas toimib nagu vaja. Vastab oma aja nõuetele ja sellega on kõik korras.
Mainiks enne järgnevat juttu ära,et rattal pole pabereid,sest on kadunud kuid olemas vana number ja loetav koodiplaat raamil.
Põhjaliku kontrolli käigus selgus,et rattal on nn mingid "võltsimis tunnused".
Hakati ajama,et tundub,et see raam ei kuuli sellele rattale,sest härra ametnik ei leidnud kuskilt sadula alt seal olema pidava sisse löödud vin koodi!
Järgnev jama seisis selles,et minu tehtud avaldus pole piisav,et ratas kuulus mu isale. Sellega seoses selgus,et minu ja isa vaheline ostu-müügileping pole mingi leping,sest pole selge,et mu isal on üldse õigust ratast mulle müüa.
Taheti veel Isa avaldust,et kus on dokumendud kadunud ja miks on kadunud
Lõpuks suure seletamise peale tehti päring vanasse arhiivi ja sellega pidi selgust saama VB nagu öeldi.
Arhiivi päring tehtud ja süda rahul,et jess aga.siis uus n..s.
Sūda rahul ,et 30päeva ja peaks vastuse saama.
Istusin autosse ja hakkasin seda päringu paberit uurima ja oh seda imet. Paberilt vaatas mulle vasu,et ma olevat neile näidanud just ühe silindrilist JUPITET 4-ja.
Sammud tagasi ARK- ja seal selgus,et oli neil väike näpukas. Hea,et avastasin ja see näpukas korda sai,sest tulevikus registreerimisel oleks see väidetavalt päris pirakas jama olnud.
Enda süda on rahul,sest tean,et ratta ostis isa 85-dal uuena ja on olnud ainus omanik.
Eks näis mis edasi saab
Sõida ja ära jonni
Re: Iz Planeta 4 uus elu!
Peaks oma K58-ga sama teekonna ette näitama, ainult et õige omanik juba puhkab seal kus teda keegi enam ei saa tülitada... Kui ta ikka oli omanik...
Millises ARKis käisid?
Ise plaanin minna Rakvere ARK-i, samma kohta kus Riga7 käis. Võrriga oli asi ülilihtne loodame, et ka motikaga sama.
Millises ARKis käisid?
Ise plaanin minna Rakvere ARK-i, samma kohta kus Riga7 käis. Võrriga oli asi ülilihtne loodame, et ka motikaga sama.
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
Re: Iz Planeta 4 uus elu!
Jõgevale ära minehmm wrote:Peaks oma K58-ga sama teekonna ette näitama, ainult et õige omanik juba puhkab seal kus teda keegi enam ei saa tülitada... Kui ta ikka oli omanik...
Millises ARKis käisid?
Ise plaanin minna Rakvere ARK-i, samma kohta kus Riga7 käis. Võrriga oli asi ülilihtne loodame, et ka motikaga sama.
Sõida ja ära jonni
Re: Iz Planeta 4 uus elu!
ma ei viitsi seda aparaati sinna lohistada...
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
Re: Iz Planeta 4 uus elu!
Kahjuks selle linna MNT büroo ei hiilga just kliendisõbralikkusega, kui just kõik asjad korras ei ole.ErkoPaks wrote:Jõgevale ära mine
- izjupiter5
- Tavakasutaja
- Posts: 25
- Joined: 02. Dec 2006 01:00
- Location: põlvamaa
- Contact:
Re: Iz Planeta 4 uus elu!
Aastaid tagasi sai ostetud iz jupiter 4k ja rattas sai sammuti arvele võetud, pass, number ja muu oli olemas (nõukogude aegne värk) , kõik oli tore kuni ametnik jõudis järjega raaminumbri juurde, raaminumbrit ei leitud,kuid saime siiski masina arvele, passis on lihtsalt märge,et raaminumber etiketil. Peale seda olen ise ka raaminumbrit otsinud , kuid mida ei ole seda ei ole,jupiter oli peaaegu uus läbinud vaid 200 km, kuid raamiga manipuleerimist ei kahtlustadud.ErkoPaks wrote:Sai siis käidud ARK-is.
Ratas toimib nagu vaja. Vastab oma aja nõuetele ja sellega on kõik korras.
Mainiks enne järgnevat juttu ära,et rattal pole pabereid,sest on kadunud kuid olemas vana number ja loetav koodiplaat raamil.
Põhjaliku kontrolli käigus selgus,et rattal on nn mingid "võltsimis tunnused".
Hakati ajama,et tundub,et see raam ei kuuli sellele rattale,sest härra ametnik ei leidnud kuskilt sadula alt seal olema pidava sisse löödud vin koodi!
Järgnev jama seisis selles,et minu tehtud avaldus pole piisav,et ratas kuulus mu isale. Sellega seoses selgus,et minu ja isa vaheline ostu-müügileping pole mingi leping,sest pole selge,et mu isal on üldse õigust ratast mulle müüa.
Taheti veel Isa avaldust,et kus on dokumendud kadunud ja miks on kadunud
Lõpuks suure seletamise peale tehti päring vanasse arhiivi ja sellega pidi selgust saama VB nagu öeldi.
Arhiivi päring tehtud ja süda rahul,et jess aga.siis uus n..s.
Sūda rahul ,et 30päeva ja peaks vastuse saama.
Istusin autosse ja hakkasin seda päringu paberit uurima ja oh seda imet. Paberilt vaatas mulle vasu,et ma olevat neile näidanud just ühe silindrilist JUPITET 4-ja.
Sammud tagasi ARK- ja seal selgus,et oli neil väike näpukas. Hea,et avastasin ja see näpukas korda sai,sest tulevikus registreerimisel oleks see väidetavalt päris pirakas jama olnud.
Enda süda on rahul,sest tean,et ratta ostis isa 85-dal uuena ja on olnud ainus omanik.
Eks näis mis edasi saab
Re: Iz Planeta 4 uus elu!
Seoses selle jamaga,et kas kellelgi on ka olemas ratas kus on see nn raaminumber raami löödud?
Ise ma seda leida pole suutnud
Ise ma seda leida pole suutnud
Sõida ja ära jonni
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1555
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: Iz Planeta 4 uus elu!
Jupiter 2st alates ei tohiks enam raaminumbrit tagumise vasaku amordi ülemise kinnituse peal olla.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Re: Iz Planeta 4 uus elu!
Selles ju kūsimus ongi.madeinussr wrote:Jupiter 2st alates ei tohiks enam raaminumbrit tagumise vasaku amordi ülemise kinnituse peal olla.
Kas ei tohiks või ei olegi???
Kas selle kohta mingit tõestust,juttu kuskil pole,et peale Jupiter 2st alates seda seal pole?
Maru hea oleks neile KINDLA faktiga vastu nägu anda,et Jupiter 2 oli viimane mis numbri raamil sai.
Sõida ja ära jonni
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1555
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: Iz Planeta 4 uus elu!
Ei ole. St kui on siis on ise löödud. Neil on oma raamat arkis kus see kirjas kirjas on. Aegajalt helistatakse ka Tallinnasse kontrolliks.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Re: Iz Planeta 4 uus elu!
Mul on 1961/1962 Iz 56 raam, kus on raami number amordi kinnituse peal olemas ning 1962 Planeta raam, millel seda numbrit seal enam ei ole. 1962 Planetal on passis märge "Vin kood etiketil".madeinussr wrote:Jupiter 2st alates ei tohiks enam raaminumbrit tagumise vasaku amordi ülemise kinnituse peal olla.
Seega julgeks seda numbri kadumist jämedalt seostada aastaga 1962 ehk sealt edasi toodetud Iz Planetadel ja Jupiteridel ei ole enam vasaku amordikinnituse peal numbrit.
Re: Iz Planeta 4 uus elu!
ARENG!
Üllatavalt tuli juba täna MNT-st vastus.
Vastuses seisnes,et päringu vastus kinnitas teie sõnu.
Ratas kuulus tõesti teie isale.
Registreerimiseks palume kaasa võtta ratta vana nr ja ostu-müügileping.
Tundub,et vaid algus oli vähe hirmutav aga lahendus kiire ja konkreetne.
Nüüd kuu lõpp kui koju saan lähen käin ja ajan asjad korda ja EHK saab veel see aasta mõne sõidu teha
Üllatavalt tuli juba täna MNT-st vastus.
Vastuses seisnes,et päringu vastus kinnitas teie sõnu.
Ratas kuulus tõesti teie isale.
Registreerimiseks palume kaasa võtta ratta vana nr ja ostu-müügileping.
Tundub,et vaid algus oli vähe hirmutav aga lahendus kiire ja konkreetne.
Nüüd kuu lõpp kui koju saan lähen käin ja ajan asjad korda ja EHK saab veel see aasta mõne sõidu teha
Sõida ja ära jonni
Re: Iz Planeta 4 uus elu!
Kahjuks siiski esimene suhtumine büroos on ikkagi, et ära üldse tule oma standardprotsessist kõrvale kalduva masinaga.
Igatahes palju edu ja muretuid kilomeetreid!
Igatahes palju edu ja muretuid kilomeetreid!
Re: Iz Planeta 4 uus elu!
Tripp 700km Tagadi laadale tasus end ära
Rahuldavas seisus embleemid olemas ja tuju laes.
Rahuldavas seisus embleemid olemas ja tuju laes.
Sõida ja ära jonni
Re: Iz Planeta 4 uus elu!
Minu 1968aasta Planeta 2 oli sama teema raami numbriga. Sai aastaid nii ülevaatuselt läbi, et polnud sellega probleeme, kuid üks aasta enam ei saanud, sest väidetavalt pidi raami nr asuma ka kuskil raamil... Vaidlesin küll ülevaatajale vastu ja ütlesin, et sellel aastal ei löödud raamile numbreid vaid ainult etiketile. No ja siis pidi olema märge passis, et vin etiketil. Mul seda polnud. Käisin Tartu arkis, vaadati pill üle ja sain oma märke passi. Nüüd pole jälle probleeme olnud.