TMS Samurai
110cc semi-automatic
Sai, siis selline krossika laadse asjanduse raam poisile ligi võetud, sest quad (Quad 110cc semi-automatic) ei pakkunud talle enam pinget.
Ja kuna mulle ei meeldi asju üle p...e teha, siis kõigepealt asi pulkadeks ja korralik puhastus, et oleks aru saada mida saab kasutada ja mis tuleb uus osta/tellida.
Esimese asjana selgus, et tagumise kiige puks on olematu.
Otseloomulikult jooksin ma oma murega starmotosse.
Uute pukside sisse pressimine
Hetkel:
Ülejäänud tegemistest lähipäevil!
TMS Samurai
TMS Samurai
I've got quad and i'm not afraid to use it!
Re: TMS Samurai
Vahepeal, siis kõvasti toimetatud.
Kõigepealt vajas tähelepanu tagumine ratas, sest see tuli ilma poldita.
Kui eemaldasin ühe laagritest, siis sain kohe aru miks sealt ükski polt läbi ei tahtnud minna.
Ma küll ei tea, mis seal originaalis peaks olema, aga tegin laagrite vahele puksi, mis ei lase laagritel sisse joosta, kui rattamutreid pingutan.
Puksi peaproov ennem, kui tagumise ratta kokku ladusin.
Kroomitud pinnad olid juba koledaks läinud. Kõigepealt vesikaga pinnad matiks, siis krunt.
Värviks valisin matt musta.
Järgmiseks mõtlesin, et proovin mootorit.
Üllatus oli suur, kui mootorit quadilt eemaldades avastasin, et mõlemad poldid on pooleks. Selliseid polte tavaliselt riiulis ei vedele. Õnneks mul oli nats pikemaid. Lõikasin 3cm vahelt ära ja keevitasin uuesti kokku, et saaks projektiga edasi minna.
Ja ega need üllatused nende hiinakatega ei lõppe. Avastasin, et üks kollektori polt on sisse ära murdunud.
Keevitasin sinna 10mm mutri otsa.
Ja keerasin välja.
Kuna TMSi raam on nats õnnetu, siis tuli teha nats mehisem mootori kinnitus.
Ja loomulikult krunt.
Ning värv.
Ja nagu arvata oli, siis läksin selle kinnitusega liiga täpseks ja ei saanud enam mootorit raami vahelt kätte.
Järelikult tuli teha ülemised mootori kinnitused "mobiilseteks", et saaks tulevikus selle mootori ikka kätte, kui vaja peaks minema.
Lõpptulemus:
Tegemist veel on, ning ei oska öelda mis järgmiseks, aga eks sellest juba järgmises postituses!
Kõigepealt vajas tähelepanu tagumine ratas, sest see tuli ilma poldita.
Kui eemaldasin ühe laagritest, siis sain kohe aru miks sealt ükski polt läbi ei tahtnud minna.
Ma küll ei tea, mis seal originaalis peaks olema, aga tegin laagrite vahele puksi, mis ei lase laagritel sisse joosta, kui rattamutreid pingutan.
Puksi peaproov ennem, kui tagumise ratta kokku ladusin.
Kroomitud pinnad olid juba koledaks läinud. Kõigepealt vesikaga pinnad matiks, siis krunt.
Värviks valisin matt musta.
Järgmiseks mõtlesin, et proovin mootorit.
Üllatus oli suur, kui mootorit quadilt eemaldades avastasin, et mõlemad poldid on pooleks. Selliseid polte tavaliselt riiulis ei vedele. Õnneks mul oli nats pikemaid. Lõikasin 3cm vahelt ära ja keevitasin uuesti kokku, et saaks projektiga edasi minna.
Ja ega need üllatused nende hiinakatega ei lõppe. Avastasin, et üks kollektori polt on sisse ära murdunud.
Keevitasin sinna 10mm mutri otsa.
Ja keerasin välja.
Kuna TMSi raam on nats õnnetu, siis tuli teha nats mehisem mootori kinnitus.
Ja loomulikult krunt.
Ning värv.
Ja nagu arvata oli, siis läksin selle kinnitusega liiga täpseks ja ei saanud enam mootorit raami vahelt kätte.
Järelikult tuli teha ülemised mootori kinnitused "mobiilseteks", et saaks tulevikus selle mootori ikka kätte, kui vaja peaks minema.
Lõpptulemus:
Tegemist veel on, ning ei oska öelda mis järgmiseks, aga eks sellest juba järgmises postituses!
Last edited by djxp on 23. Nov 2022 02:11, edited 1 time in total.
I've got quad and i'm not afraid to use it!
Re: TMS Samurai
Kett:
TMSi originaal keti suunaja on ikka korralik porno (mingi plastik liistakas lihtsalt). Ja kuna masin läheb oma poisile, siis ma ei taha, et tal hakkaks ketti koguaeg maha peksma.
Kõigepealt saagisin selle originaal junni maha.
Ja keevitasin uue ning tugeva kinnituse uuele suunajale.
Uus suunaja.
Ja lõpuks saab masina nüüd püsti lükata.
Vahepeal sebisin interneedusest kondlid.
Järgmiseks sain ette võtta sumbutaja, sest nüüd tean, mis kujuga ta olema peab, et ta midagi ära ei kärsataks.
Kõigepealt tuli quadi sumpa pulkadeks tõmmata, sest see ei klappinud mitte kuskilt.
Kasutusse ei läinud katalüsaator/piiraja tagumine pütt ja see imelik klapp.
Uued detailid tuli kõigepealt masina küljes koos kondlitega ettevaatlikult kokku punktida.
Seejärel korralik keevitus ja lihv.
Ja loomulikult värv.
Lõpptulemusega võib rahule jääda, sest raamil, mootoril ja kondlitel on umbes 1cm vahe sumbutajaga.
Cheers!
TMSi originaal keti suunaja on ikka korralik porno (mingi plastik liistakas lihtsalt). Ja kuna masin läheb oma poisile, siis ma ei taha, et tal hakkaks ketti koguaeg maha peksma.
Kõigepealt saagisin selle originaal junni maha.
Ja keevitasin uue ning tugeva kinnituse uuele suunajale.
Uus suunaja.
Ja lõpuks saab masina nüüd püsti lükata.
Vahepeal sebisin interneedusest kondlid.
Järgmiseks sain ette võtta sumbutaja, sest nüüd tean, mis kujuga ta olema peab, et ta midagi ära ei kärsataks.
Kõigepealt tuli quadi sumpa pulkadeks tõmmata, sest see ei klappinud mitte kuskilt.
Kasutusse ei läinud katalüsaator/piiraja tagumine pütt ja see imelik klapp.
Uued detailid tuli kõigepealt masina küljes koos kondlitega ettevaatlikult kokku punktida.
Seejärel korralik keevitus ja lihv.
Ja loomulikult värv.
Lõpptulemusega võib rahule jääda, sest raamil, mootoril ja kondlitel on umbes 1cm vahe sumbutajaga.
Cheers!
I've got quad and i'm not afraid to use it!
Re: TMS Samurai
Aku kinnitus.
Tere jälle. Vahepeal toimetasin aku ja istmega.
Quadil oli aku istme all, aga sellel pisikesel krossikal ei olnud originaalis akut.
Mõtlesin, et teen sama lahenduse, mis mu 200cc bashanil.
Aku peaproov ennem keevitamist.
Lisaks tuli teha ka kinnitus.
Ülemine kinnitus tagant.
Alumine kinnitus tagant.
Ja loomulikult värv (matt must).
Keevitasin selle kasti kere külge kinni.
Kondel mahub kaa ilusti peale ja varjab enamus akut ära.
Loodame, et see tulevikus murekohaks ei saa.
Akuga asi ok, siis järgmiseks võtsin ette istme.
Kõigepealt vana jama maha. Õnneks oli poroloon terve.
Järgmiseks kinnitus, kui see poroloon pealt juba maas oli.
Alt.
Kuna nahka väga ei leidu, siis lõikasin ühe vana tagi katki.
Lõpptulemus sai väga hea.
Ja üldiselt võib öelda, et hakkab vaikselt looma.
Järgmise korrani!
Tere jälle. Vahepeal toimetasin aku ja istmega.
Quadil oli aku istme all, aga sellel pisikesel krossikal ei olnud originaalis akut.
Mõtlesin, et teen sama lahenduse, mis mu 200cc bashanil.
Aku peaproov ennem keevitamist.
Lisaks tuli teha ka kinnitus.
Ülemine kinnitus tagant.
Alumine kinnitus tagant.
Ja loomulikult värv (matt must).
Keevitasin selle kasti kere külge kinni.
Kondel mahub kaa ilusti peale ja varjab enamus akut ära.
Loodame, et see tulevikus murekohaks ei saa.
Akuga asi ok, siis järgmiseks võtsin ette istme.
Kõigepealt vana jama maha. Õnneks oli poroloon terve.
Järgmiseks kinnitus, kui see poroloon pealt juba maas oli.
Alt.
Kuna nahka väga ei leidu, siis lõikasin ühe vana tagi katki.
Lõpptulemus sai väga hea.
Ja üldiselt võib öelda, et hakkab vaikselt looma.
Järgmise korrani!
I've got quad and i'm not afraid to use it!
Re: TMS Samurai
Pidurid.
Pidurisadul, mis sain ei olnud kahjuks originaal, aga õnneks piisas ülemise augu puurimisega teise kohta, et asi toimiks.
Ja klotsid jäid täitsa ok kohalt võtma.
Lisaks tuli quadi juhtraualt ümber tõsta heebel, kill, lülitid ja gripid.
Juhtmestik.
Quad tuli juhtmetest paljaks kraapida.
Juhtmed tuli korralikult üle kontrollida ja eemaldada igasugused juhtmed, mis olid seotud valgustusega.
Lõpptulemus.
Ja, et sädemega probleeme poleks, siis panin uue mähise, süütepooli ja cdi.
Paras jamamine oli, et leida asjadele norm koht ja, et pärast ohutus kohas peidus oleks.
Juhtmestik jäi lõpuks nii.
Lisaks vahetasin välja selle "tuuning" filtri ja asendasin selle svamm filtriga.
Käivitus
Ja enne lund sai ka proovisõit ära tehtud. Poiss on igatahes rahul.
Cheers!
Pidurisadul, mis sain ei olnud kahjuks originaal, aga õnneks piisas ülemise augu puurimisega teise kohta, et asi toimiks.
Ja klotsid jäid täitsa ok kohalt võtma.
Lisaks tuli quadi juhtraualt ümber tõsta heebel, kill, lülitid ja gripid.
Juhtmestik.
Quad tuli juhtmetest paljaks kraapida.
Juhtmed tuli korralikult üle kontrollida ja eemaldada igasugused juhtmed, mis olid seotud valgustusega.
Lõpptulemus.
Ja, et sädemega probleeme poleks, siis panin uue mähise, süütepooli ja cdi.
Paras jamamine oli, et leida asjadele norm koht ja, et pärast ohutus kohas peidus oleks.
Juhtmestik jäi lõpuks nii.
Lisaks vahetasin välja selle "tuuning" filtri ja asendasin selle svamm filtriga.
Käivitus
Ja enne lund sai ka proovisõit ära tehtud. Poiss on igatahes rahul.
Cheers!
I've got quad and i'm not afraid to use it!