minski mootorist vaakum
minski mootorist vaakum
Tere.
Küsimus kiire ja lihtne - kust puurida minski mootorile ilma mootorit lahti võtmata 10mm auk väntvõlli juurde, et vedada bensiinipumbale vaakumvoolik?
Kasutasin otsingut kuid ei leidnud midagi, ehk aitate.
Küsimus kiire ja lihtne - kust puurida minski mootorile ilma mootorit lahti võtmata 10mm auk väntvõlli juurde, et vedada bensiinipumbale vaakumvoolik?
Kasutasin otsingut kuid ei leidnud midagi, ehk aitate.
mul on dellorto vaakum bensiinipump. tegemist on vene kardiga, mis läbib hetkel uuenduskuuri. selle käigus läheb vahetusse ka mehhaaniline membraanpump, mille asendan tolle vaakumpumbaga, kuid sellejaoks vaja vaakumvoolik vedada, mis hakkaks siis vastavalt mootori pööretele ala ja üle rõhku tekitama.
kuna mootor on täiesti terve ja lahti võtmiseks hetkel vajadust pole siis sooviks puurida ilma mootorit lahti võtmata. pump selline http://www.kartingshop.nl/lang-en/fuel- ... shour.html
kuna mootor on täiesti terve ja lahti võtmiseks hetkel vajadust pole siis sooviks puurida ilma mootorit lahti võtmata. pump selline http://www.kartingshop.nl/lang-en/fuel- ... shour.html
mul on dellorto vaakum bensiinipump. tegemist on vene kardiga, mis läbib hetkel uuenduskuuri. selle käigus läheb vahetusse ka mehhaaniline membraanpump, mille asendan tolle vaakumpumbaga, kuid sellejaoks vaja vaakumvoolik vedada, mis hakkaks siis vastavalt mootori pööretele ala ja üle rõhku tekitama.
kuna mootor on täiesti terve ja lahti võtmiseks hetkel vajadust pole siis sooviks puurida ilma mootorit lahti võtmata. pump selline http://www.kartingshop.nl/lang-en/fuel- ... shour.html
Oh! Mettallipuru läheb ju mootorisse ja hävitab mootori ära.
kuna mootor on täiesti terve ja lahti võtmiseks hetkel vajadust pole siis sooviks puurida ilma mootorit lahti võtmata. pump selline http://www.kartingshop.nl/lang-en/fuel- ... shour.html
Oh! Mettallipuru läheb ju mootorisse ja hävitab mootori ära.
uazik.
nüüd on hilja öelda et ei toimi, voolikud paigaldatud sisselaskekollektori külge, eks ma homme proovin ja kui tõesti ei toimi, siis augule punn ette ja uus auk 2715 mainitud kohta.
Nagu näha siis kõik saavad targemaks, ma pole kunagi taolise pumbaga tegemist teinud seega kõik mis siin sünnib on teadmiseks järgmistele.
Aga räägime vahelduseks, et millega on kõige lihtsam tekitatud auk sulgeda? Keevitamise jätame esialgu kõrvale, äkki on alternatiivmeetodeid.
Nagu näha siis kõik saavad targemaks, ma pole kunagi taolise pumbaga tegemist teinud seega kõik mis siin sünnib on teadmiseks järgmistele.
Aga räägime vahelduseks, et millega on kõige lihtsam tekitatud auk sulgeda? Keevitamise jätame esialgu kõrvale, äkki on alternatiivmeetodeid.
see on üks võimalus, muret teeb vaid ainete erinev soojuspaisumine. Alumiiniumil on teiste ainetega võrreldes suurem soojuspaisumise kordaja, st. et asi ei pruugi mootori soojendes jääda õhutihe. Ilmselt on ainuõige lahendus siiski keevitamine.
Aga ärgem rutakem sündmustest ette, pole veel kinnitust et selline lahendus ei tööta, kuigi jh...on suur tõenosus et siiski tuleb keevitama minna
Aga ärgem rutakem sündmustest ette, pole veel kinnitust et selline lahendus ei tööta, kuigi jh...on suur tõenosus et siiski tuleb keevitama minna
Nonii, aega on läinud kuid nüüd on vastus teada.
Kõik kes arvasid et sisselaskekollektorist võetud vaakumiga see pump tööle ei hakka, need eksisid. Pump TÖÖTAB ja väga hästi.
Katsetus nägi välja umbes selline, et komplekteerisin kogu vajaliku küttesüsteemi, jättes ühendamata karburaatorisse mineva vooliku. Selleks et kontrollida kas pump töötab, panin mainitud vooliku tühja pudelisse. Vaakumi ja kõik muu ühendasin nii nagu vaja. Mootori toitmiseks kasutasin ajutist paaki. Mootor käivitus esimesest pöördest ning minu ehmatuseks avastasin et kuskilt pritsib hirmsasti bensiini, pumba vooliku ots oli pudelist välja tulnud ning mulle ajutise purskkaevu tekitanud. Seega pump töötas suurepäraselt. Umbes 5 sekundilise mootori töötamise jooksul pumpas pump umbes 100ml, mis on piisav.
tänud kõigile aitajatele ja muidu kaasamõtlejatele!
Kõik kes arvasid et sisselaskekollektorist võetud vaakumiga see pump tööle ei hakka, need eksisid. Pump TÖÖTAB ja väga hästi.
Katsetus nägi välja umbes selline, et komplekteerisin kogu vajaliku küttesüsteemi, jättes ühendamata karburaatorisse mineva vooliku. Selleks et kontrollida kas pump töötab, panin mainitud vooliku tühja pudelisse. Vaakumi ja kõik muu ühendasin nii nagu vaja. Mootori toitmiseks kasutasin ajutist paaki. Mootor käivitus esimesest pöördest ning minu ehmatuseks avastasin et kuskilt pritsib hirmsasti bensiini, pumba vooliku ots oli pudelist välja tulnud ning mulle ajutise purskkaevu tekitanud. Seega pump töötas suurepäraselt. Umbes 5 sekundilise mootori töötamise jooksul pumpas pump umbes 100ml, mis on piisav.
tänud kõigile aitajatele ja muidu kaasamõtlejatele!
Re:
Kas enne karbussi tagasivool ka olemas või toimib karbuss surve all?sympson wrote: ↑08. Jan 2013 00:17 Nonii, aega on läinud kuid nüüd on vastus teada.
Kõik kes arvasid et sisselaskekollektorist võetud vaakumiga see pump tööle ei hakka, need eksisid. Pump TÖÖTAB ja väga hästi.
Katsetus nägi välja umbes selline, et komplekteerisin kogu vajaliku küttesüsteemi, jättes ühendamata karburaatorisse mineva vooliku. Selleks et kontrollida kas pump töötab, panin mainitud vooliku tühja pudelisse. Vaakumi ja kõik muu ühendasin nii nagu vaja. Mootori toitmiseks kasutasin ajutist paaki. Mootor käivitus esimesest pöördest ning minu ehmatuseks avastasin et kuskilt pritsib hirmsasti bensiini, pumba vooliku ots oli pudelist välja tulnud ning mulle ajutise purskkaevu tekitanud. Seega pump töötas suurepäraselt. Umbes 5 sekundilise mootori töötamise jooksul pumpas pump umbes 100ml, mis on piisav.
tänud kõigile aitajatele ja muidu kaasamõtlejatele!