Hmm: Honda CBR125 RW6, 2006
Hmm: Honda CBR125 RW6, 2006
Mõeldud tehtud Kus mingi asi olemas, tuleb täiendust alati juurde...
Plika sai 16 ning soov oli saada sünnipäevakink. Räägiti mingist playstationist, uuest telefonist jne... kuid viskasin talle väikse palli närida - liiklustestid ja võimalus A1 load teha.
Kaks nädalat jauras testidega ja liikusseadusega ning suutis rahuldavale tasemele paar näidistesti sooritadaehk veenas mind, et midagi liiklusest mõikab
Täna toodi ukse ette üks punakas 2006a. honda CBR 125 RW6. Põhimõtte pärast ei hakanud 1500+€ pille vaatama, sest nii ehk naa suudab ta selle looma kuhugi küljele ja muud moodi kukutada... siis pole kahju ka.
Tüdrukul ülihea meel ja elevust täis. Küll kangutas seda ratast, ega ta mul suht kipakas ka ning 125kg pehmel pinnasel võttis tüdruku kohe võhmale. Samas ega need ratta liigutamise võtted veel kehas pole ka.
Masin on veel karburaatoriga versioon ja tooreklapiga... aga suht tuim tükk võrreldes vossiga.
Kiire esimene defekteerimine ka tehtud:
1. Küünal NGK CR9E süsimust ja see küünal mõeldud kuumadesse oludesse või karmi sõidustiilile. Seega panen NGK CR8E, DENSO U27ESR-N või juba Denso iridium IX27
2. Õhufilter suht must... eks siin ole maetud ka rikas segu
3. piduriklotsid läbi - nii ees kui taga
4. kett veninud, hammakad tunduvad praegu enam vähem.
5. jalapidur ei lülitanud pidurituld tööle - no oli vaja nõks sättida
6. kõik vedelikd vahetan; õli, jahutus, piduri.
7. Esiamordid ehk tulevikus hooldan, praegu tunduvad ok.
8. tagumised suunad vahetatud aga ei näinud e märke... no ehk läheb ülevaatuselt läbi....
9. Aku vajab vahetust.
10 üks võti... kindlasti vaja teist juurde.
11. võtmest ei tööta roolilukk.
12. kütuse näidik kuidagi imelikus kohas.. paak üle poole täis aga tema ikka alla veerandi...
Muu tundus enam vähem.
Loomulikult on juba tiritud erinevat kirjandust:
https://www.manualslib.com/manual/87261 ... 125rw.html
https://www.carlsalter.com/mcpdf/Honda% ... manual.pdf
https://tyga-performance.com/images/00p ... br125r.pdf
Juppide enam vähem hinnad: https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp? ... R125RS5-OP
Plika sai 16 ning soov oli saada sünnipäevakink. Räägiti mingist playstationist, uuest telefonist jne... kuid viskasin talle väikse palli närida - liiklustestid ja võimalus A1 load teha.
Kaks nädalat jauras testidega ja liikusseadusega ning suutis rahuldavale tasemele paar näidistesti sooritadaehk veenas mind, et midagi liiklusest mõikab
Täna toodi ukse ette üks punakas 2006a. honda CBR 125 RW6. Põhimõtte pärast ei hakanud 1500+€ pille vaatama, sest nii ehk naa suudab ta selle looma kuhugi küljele ja muud moodi kukutada... siis pole kahju ka.
Tüdrukul ülihea meel ja elevust täis. Küll kangutas seda ratast, ega ta mul suht kipakas ka ning 125kg pehmel pinnasel võttis tüdruku kohe võhmale. Samas ega need ratta liigutamise võtted veel kehas pole ka.
Masin on veel karburaatoriga versioon ja tooreklapiga... aga suht tuim tükk võrreldes vossiga.
Kiire esimene defekteerimine ka tehtud:
1. Küünal NGK CR9E süsimust ja see küünal mõeldud kuumadesse oludesse või karmi sõidustiilile. Seega panen NGK CR8E, DENSO U27ESR-N või juba Denso iridium IX27
2. Õhufilter suht must... eks siin ole maetud ka rikas segu
3. piduriklotsid läbi - nii ees kui taga
4. kett veninud, hammakad tunduvad praegu enam vähem.
5. jalapidur ei lülitanud pidurituld tööle - no oli vaja nõks sättida
6. kõik vedelikd vahetan; õli, jahutus, piduri.
7. Esiamordid ehk tulevikus hooldan, praegu tunduvad ok.
8. tagumised suunad vahetatud aga ei näinud e märke... no ehk läheb ülevaatuselt läbi....
9. Aku vajab vahetust.
10 üks võti... kindlasti vaja teist juurde.
11. võtmest ei tööta roolilukk.
12. kütuse näidik kuidagi imelikus kohas.. paak üle poole täis aga tema ikka alla veerandi...
Muu tundus enam vähem.
Loomulikult on juba tiritud erinevat kirjandust:
https://www.manualslib.com/manual/87261 ... 125rw.html
https://www.carlsalter.com/mcpdf/Honda% ... manual.pdf
https://tyga-performance.com/images/00p ... br125r.pdf
Juppide enam vähem hinnad: https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp? ... R125RS5-OP
Last edited by hmm on 19. Sep 2020 16:13, edited 1 time in total.
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
Re: Hmm: Honda CBR125 RW6, 2006
Kas ikka lapsele või...
Ilus ratas!
Ilus ratas!
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1555
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: Hmm: Honda CBR125 RW6, 2006
Mul tekkis sama küsimus, mis Nobolyl. Peaasi, et nüüd uuelt rattalt Voshodile juppe ei hakata võtma (karbuss, süüde, hüdrosidur jne).
PS:Ma vist sain sellises vanuses omale onu IZ-49, läbi õnnelike juhuste.
PS:Ma vist sain sellises vanuses omale onu IZ-49, läbi õnnelike juhuste.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Re: Hmm: Honda CBR125 RW6, 2006
Lapsele jah, kuid eks lähimal ajal ole ta vossile toeks (kui viimane mootori lihvi saades peab nukralt kuuris seisma)
Kui ratas ühes tükis püsib, siis sealt juppe ei liigu vossile.
jalapiduri anduri sain ilusti tööle. vaakumvoolikutega veel jaman... osad otsad lahti, mõned voolikud puudu...
Sai kuluosi tellitud Motonetist (tundusid suht enam vähem hinnad:
Tootenr tk Toode Kokku
11-1091 1 NGK CR8EIX 9,90€ tava küünlale iridium asemele samas vääringus.
98-16172 1 Champion/Hiflo õhufilter Honda 8,99€ - ei hakanud K&N filtrit 35€ võtma... veel...
98-17312 1 D.I.D 428 tugevdatud kett 124 26,90€ Kett läbi...
98-17807 1 JT eesmine ketiratas Honda 125 3,99€ ja kui kett vahetusse läheb viskan juba ka uued hammakad
98-19006 1 JT tagumine ketiratas Honda 12 11,90€
98-27018 1 Athena esikahvli õlitihendite 7,99€ - hetkel tundub üks natuke aegunud, ei leki, kuid ega ilus ka pole
98-22111 1 TRW-Lucas tagapiduriklotsid Ho 17,90€ Hetkel veel kettaid ei peaks vahetama, enam vähem on.
98-22109 1 TRW-Lucas esipiduriklotsid Hon 13,90€ Hetkel veel kettaid ei peaks vahetama, enam vähem on.
98-28036 1 Athena silindrikaane tihend Ho 6,99€ <-õlivahetuseks puhastan ka õlifilterelemendi, mis asub sidurikaane sees. lisaks inspekteerin siduriketaste olukorda ja kerteri sisemist ilu ning saan ehk pea kogu karteris oleva õli kätte.
27-3112 1 Alumiiniumtihend ø12 mm BMW/MB 0,50€ - õlikorgi jaoks.
99-0045 1 Pakkimis- ja lastimistasu 1,00€
asjad kokku 109,96€
Lisaks vaatan siin kohapeal õlid/vedelikud...
Kui ratas ühes tükis püsib, siis sealt juppe ei liigu vossile.
jalapiduri anduri sain ilusti tööle. vaakumvoolikutega veel jaman... osad otsad lahti, mõned voolikud puudu...
Sai kuluosi tellitud Motonetist (tundusid suht enam vähem hinnad:
Tootenr tk Toode Kokku
11-1091 1 NGK CR8EIX 9,90€ tava küünlale iridium asemele samas vääringus.
98-16172 1 Champion/Hiflo õhufilter Honda 8,99€ - ei hakanud K&N filtrit 35€ võtma... veel...
98-17312 1 D.I.D 428 tugevdatud kett 124 26,90€ Kett läbi...
98-17807 1 JT eesmine ketiratas Honda 125 3,99€ ja kui kett vahetusse läheb viskan juba ka uued hammakad
98-19006 1 JT tagumine ketiratas Honda 12 11,90€
98-27018 1 Athena esikahvli õlitihendite 7,99€ - hetkel tundub üks natuke aegunud, ei leki, kuid ega ilus ka pole
98-22111 1 TRW-Lucas tagapiduriklotsid Ho 17,90€ Hetkel veel kettaid ei peaks vahetama, enam vähem on.
98-22109 1 TRW-Lucas esipiduriklotsid Hon 13,90€ Hetkel veel kettaid ei peaks vahetama, enam vähem on.
98-28036 1 Athena silindrikaane tihend Ho 6,99€ <-õlivahetuseks puhastan ka õlifilterelemendi, mis asub sidurikaane sees. lisaks inspekteerin siduriketaste olukorda ja kerteri sisemist ilu ning saan ehk pea kogu karteris oleva õli kätte.
27-3112 1 Alumiiniumtihend ø12 mm BMW/MB 0,50€ - õlikorgi jaoks.
99-0045 1 Pakkimis- ja lastimistasu 1,00€
asjad kokku 109,96€
Lisaks vaatan siin kohapeal õlid/vedelikud...
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
Re: Hmm: Honda CBR125 RW6, 2006
Kindlustus 14,x€ aasta...
Eile istusin rattale, laps seljakotiks kaasa ja ülevaatusele. See ilusti tehtud ning siis platsile harjutama. Tüdruk tegi siis oma elu esimese sõidu õppeplatsil. Tiirutas ühtepidi ja teistpidi ning ütle, mis sa ütled kehahoiak vajub algajatel alati valeks. Püüdsime parandada ja suunata, kuid ega muidu õpi kui füüsiliselt aru ei saa - käed kanged, korraks läks sassi ning vajus gaasile peale, siis hakkas platsi serv tulema ja krahmas esipidurit... õnneks oli varustus seljas, kiirus madal ning ega palju masingi viga saanud - esiparem suunakas ja vasak peegel murdis heebli kronsteini katki. Sidurit kasutada saab aga kuhugi pole enam peeglit kinnitada. Väheke kosumist ja rattaselga tagasi ning peale seda juba asi palju parem.
Kuskilt peaks sebima kukkumise punnid sellele rattale, et plastikut väga ei lõhuks.
See selleks, sain motoneti saadetud paki kätte. Esialgu paning õhufiltri ja küünla.
Lihtsate vahenditega ei saanud ketilukku lahti... eks hiljem vahetan ka keti.
Läksin proovima, et mida see 125 siis endast kujutab. Täna suht tuuline ~9m/s. No on ikka võrr, vastu tuult 5 käik (pöörded 8500-10000) ning vaevu suutis 80-85 hoida. Alla tuult 6käik 100-105km/h lagi, õnnestus isegi möödasõit sooritada
Kus juures voss on kuni 70km/h kiiruseni palju äkilisem...
Aga algajale tibile on sellest 125sest küll ja veel.
Eile istusin rattale, laps seljakotiks kaasa ja ülevaatusele. See ilusti tehtud ning siis platsile harjutama. Tüdruk tegi siis oma elu esimese sõidu õppeplatsil. Tiirutas ühtepidi ja teistpidi ning ütle, mis sa ütled kehahoiak vajub algajatel alati valeks. Püüdsime parandada ja suunata, kuid ega muidu õpi kui füüsiliselt aru ei saa - käed kanged, korraks läks sassi ning vajus gaasile peale, siis hakkas platsi serv tulema ja krahmas esipidurit... õnneks oli varustus seljas, kiirus madal ning ega palju masingi viga saanud - esiparem suunakas ja vasak peegel murdis heebli kronsteini katki. Sidurit kasutada saab aga kuhugi pole enam peeglit kinnitada. Väheke kosumist ja rattaselga tagasi ning peale seda juba asi palju parem.
Kuskilt peaks sebima kukkumise punnid sellele rattale, et plastikut väga ei lõhuks.
See selleks, sain motoneti saadetud paki kätte. Esialgu paning õhufiltri ja küünla.
Lihtsate vahenditega ei saanud ketilukku lahti... eks hiljem vahetan ka keti.
Läksin proovima, et mida see 125 siis endast kujutab. Täna suht tuuline ~9m/s. No on ikka võrr, vastu tuult 5 käik (pöörded 8500-10000) ning vaevu suutis 80-85 hoida. Alla tuult 6käik 100-105km/h lagi, õnnestus isegi möödasõit sooritada
Kus juures voss on kuni 70km/h kiiruseni palju äkilisem...
Aga algajale tibile on sellest 125sest küll ja veel.
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
Re: Hmm: Honda CBR125 RW6, 2006
Ratta sihipärane kasutamine. 3. Sõidutund platsil.
Nüüd tuleb julgust harjutada, et ka 30 ning 50 pealt pidurdada + põiked, lisaks tänava piirides pöördeid. Ehk tahe ja lootus on.
Korra ka kukkunud, ning lisaks suutis ka ratta garaažist välja võttes küljele kukutada.
Seega kui kellegil on sellele rattale tervet siduri heebli komplekti ja plaatikuid pakkuda võib seda lahkesti teha.
Ei ütle ära ka kukkumispunnidest
Suudab väiksel kiirusel jalale toetudes väikse kaarega ümber pöörata; jalakäija kiirusel sirgelt sõita, uss tuleb välja, 1 ja 2 käiku vahetada, näeb ümbrust, 8 tuleb ka välja. Seega suudab mingil määral kallutada ratast.Nüüd tuleb julgust harjutada, et ka 30 ning 50 pealt pidurdada + põiked, lisaks tänava piirides pöördeid. Ehk tahe ja lootus on.
Korra ka kukkunud, ning lisaks suutis ka ratta garaažist välja võttes küljele kukutada.
Seega kui kellegil on sellele rattale tervet siduri heebli komplekti ja plaatikuid pakkuda võib seda lahkesti teha.
Ei ütle ära ka kukkumispunnidest
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
Re: Hmm: Honda CBR125 RW6, 2006
Nüüd selle rattaga ka nõks km läbitud ja pandud proovile Rakvere-Tartu ring. Masin täislastis e. Kohvrid küljes, kraami täis ja üks seljakoti jagu asju veel.
Kui tuult pole või on selja tagant, siis 110 on pidev kiirus ja kannatab ka rekkadest möödasõite teha. Ags kui on 6...8m/s vastutuul, siis 5 käik ja 100km/h gaas põhjas 8500rpmi ning minek otsas. 6 käiku pole mõtet proovidagi, siis langeb kiirus 85km/h.
Igatahes korraliku vastu tuulega ja täislastis max kiirusega sõiduga sain 160km läbimisel 5.8l kütusega hakkama e. 3.6l/100km. Väga ok saavutus.
Nüüd 17926km pealt tehtud üks pisike hooldus. Vahetasin keti koos hammakatega, esipiduriklotsid ka.
Esgamordud hakkavad aina rohjem niiskemaks minema...
Masinale on jõudu juurde vaja.... sellele saab kindel olla, et sõidab, kuid k58@100 toob naeru suule... ja on hoopis vallatum.
Kui tuult pole või on selja tagant, siis 110 on pidev kiirus ja kannatab ka rekkadest möödasõite teha. Ags kui on 6...8m/s vastutuul, siis 5 käik ja 100km/h gaas põhjas 8500rpmi ning minek otsas. 6 käiku pole mõtet proovidagi, siis langeb kiirus 85km/h.
Igatahes korraliku vastu tuulega ja täislastis max kiirusega sõiduga sain 160km läbimisel 5.8l kütusega hakkama e. 3.6l/100km. Väga ok saavutus.
Nüüd 17926km pealt tehtud üks pisike hooldus. Vahetasin keti koos hammakatega, esipiduriklotsid ka.
Esgamordud hakkavad aina rohjem niiskemaks minema...
Masinale on jõudu juurde vaja.... sellele saab kindel olla, et sõidab, kuid k58@100 toob naeru suule... ja on hoopis vallatum.
- Attachments
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
Re: Hmm: Honda CBR125 RW6, 2006
Hooldused jätkuvad, 17996km e. 18000km.
Täiedavalt tuli plastikuid remontida, sest kinnitused on erinevatest ratta pillamistest kannatada saanud e. puru...
Järgmiseks tuleb hakata planeerima esiamortide simmerite vahetust, sest torud muutuvad aina õlisemaks...
Edit: küttekulu logi: 196km 6,72L e. 3,4 L/100km (~80km sõidetud tugeva ~6-9m/s vastutuulega ja küljekohvrid küljes 100km/h)
Edit2 Küttekulu logi 151km 5,23L e 3,5 L/100km (Rakvere-Tapa vahet ning no tavaline ilm 4-5m/s tuul... masin tühi, 6 käiguga vastutuult 90 lagi.., aga hoidsin kiirust 100 juures 5. käiguga)
- Õli vahetus
Vana õli oli suht must, käiguvahetused libisesid ja kohapeal 1 käik ei tahtnud välja tulla, neutrali leidmine oli korralik jalamäng.
Sai eemaldatud ka sidurikaan, et puhastada õlirest. Sidurit kahjuks täitsa lahti võtta ei saanud, sest puudus spetsvõti. Ei olnud ka käepärast 21mm üleliigset padrunit, millest seda spetsvõtit meisterdada.
Kontrollisin siduri survevedrusid. Service manual näitab, et uued vedrud ilma pingeta peavad olema 40mm, vahetust vajab, kui vedru pingeta pikkus on 38,3mm. Mina sain vedrude pingeta pikkuseks 37,6mm. Ehk tegelikult peaksin need vahetama. Aga kui vahetuseks läheb, siis viskan ka sidurikettad ringi, kuid seda siis kas sügisel või järgmine aasta.
Igatahes oli õnneks sidurikojas ei olnud musta tökatit, vaid vana õli tuli ilusti välja ning polnud vaja karteri seinu, pindu puhastada. Igale poole kallutades sain karteri ka vanast õlist tühjaks. Õlipuhastuse restil oli ~5% ulatuses tükikesi.
Sidurikoja tihend oli ikka väga tugevalt kinni ja tuli korralikult skalpelliga vaeva näha, et pinnad puhtaks saada.
Uus tihend ning asi kokku + õli Motul 7100 10W30 1,2L
- Jahutusvedeliku vahetus
Vana jahutusvedelik oli suht koht OK, rohekas ja enam vähem paistis läbi ka. Ei oska keegi öelda kas seda oli kunagivahetatud ka või mitte (pigem mitte), siis uus 1L sisse. Olerexist saadud punane vedelik
- Tagumised suunad numbritule juurde.
Eelmisest postitusest näha,et külje kohvrid suruvad tagumised suunad igale poole ja ega neid kohvrite tagant näha ka pole. Tegin montaazhi lindist numbrimärgi alla kronsteini ning asetasin nad sinna. Lisaks oli vaja ka tagumisse porikasse puurida augud, kust suunakate kinnitus läbi tuli.
Tulemiga rahul.
Täiedavalt tuli plastikuid remontida, sest kinnitused on erinevatest ratta pillamistest kannatada saanud e. puru...
Järgmiseks tuleb hakata planeerima esiamortide simmerite vahetust, sest torud muutuvad aina õlisemaks...
Edit: küttekulu logi: 196km 6,72L e. 3,4 L/100km (~80km sõidetud tugeva ~6-9m/s vastutuulega ja küljekohvrid küljes 100km/h)
Edit2 Küttekulu logi 151km 5,23L e 3,5 L/100km (Rakvere-Tapa vahet ning no tavaline ilm 4-5m/s tuul... masin tühi, 6 käiguga vastutuult 90 lagi.., aga hoidsin kiirust 100 juures 5. käiguga)
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
Re: Hmm: Honda CBR125 RW6, 2006
Sai nüüd see putukas müüki pandud. Tütar lubadeni käesoleval aastal ei jõudnud, seega järgmine aasta ehk juba A2-te proovima või... eks näis.
Kui selle hinnaga ära ei lähe, siis jääb kuuri. Ega ta nüüd palju raha võta, suht odav ülalpidamine. kindlustus sama, mis vanal 125-sel ehk seal 14-15€ aasta. Sõita ka odav 3,5L/100...
A24 kuulutuse link ka: https://www.auto24.ee/used/3416463
Kui selle hinnaga ära ei lähe, siis jääb kuuri. Ega ta nüüd palju raha võta, suht odav ülalpidamine. kindlustus sama, mis vanal 125-sel ehk seal 14-15€ aasta. Sõita ka odav 3,5L/100...
A24 kuulutuse link ka: https://www.auto24.ee/used/3416463
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
Re: Hmm: Honda CBR125 RW6, 2006
Täna siis ratas müüdud. Täna tuldi järgi ja liikus Põlvasse.
Ratas oli müügis siis 5 päeva
Head ja pikka sõitu!
Ratas oli müügis siis 5 päeva
Head ja pikka sõitu!
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493