Sai soetatud Delta, millel V50 käsikäikudega mootor. Plaan on ratas korda teha.
Sai nädalavahetusel isegi korraks käima pandud. Mingi hetk kui käima tahtsin lüüa, oli löömis vänt kinni.
Hakkasin viga otsima ja leidsin, et kolvil olid põsed puruks, kolvisõrm viltu ja sõrme puks poolenisti viltu väljatulnud. Sellest ka kinnipoomine.
Eks tuleb metallipuru välja saada ja uus puks, sõrm ja kolb panna. Õnneks silinder viga ei ole saanud ja seinad on ilusad.
Siit küsimus, mis mõõdus on vaja uut kolbi?
1. Silindri läbimõõt on 38mm. Silindril on peale pressitud nr. 2
2. kolvi sõrme läbimõõt on 11,7mm
3. Vana kolvi läbimõõt on 37,7mm
Kas on mõtekas sõrme puks panna rulllaagrite peal?
V50 kolb puruks, uus kolb.
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1553
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: V50 kolb puruks, uus kolb.
Silindripeale pressitud nr 2 tähendab kolvigruppi. Sulle sobib originaal mõõdus kolb, ei ole vaja remontkolbi.
Sõrmeläbimõõt peaks olema 12mm, kui sa mõõtsid 11,7mm siis on see arvatavasti mõõteviga. Või on tegemist vale sõrmega.
Vana kolvi läbimõõt 37,7 on mõõdetud kuskohast? Kolvi mõõt võetakse risti sõrme avaga selle alt.
Sõrmepuksi niisama rulllaagriga asendada ei saa, selleks on vaja uut kepsu/väntvõlli.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Re: V50 kolb puruks, uus kolb.
Selge, tänud info eest.
Otsin siis originaalmõõdus kolvi, 12mm sõrme ja puksi.
Vana kolbi mõõtsin ülevalt, aga, see ei mängi enam rolli. Vähemalt sain edaspidiseks targemaks.
Otsin siis originaalmõõdus kolvi, 12mm sõrme ja puksi.
Vana kolbi mõõtsin ülevalt, aga, see ei mängi enam rolli. Vähemalt sain edaspidiseks targemaks.