Tere.
Kas keegi seletaks,kuidas on teema planeta(1) külgkorviga. Kas kõikidel planeta (1) on võimalus kasutada külgkorvi või mitte .
Iž planeta 63a
Re: Iž planeta 63a
Kõikidel Iz'idel, alates iz 56 kuni planeta 5 ja jupiterid, on külgkorvi kinnituste kohad olemas. Kui tehasest on tulnud soolona siis on sadula alune kinnituse koht korgiga suletud.
Re: Iž planeta 63a
Kui mu ratas on dokumentide järgi soolo . Kas on võimalik lihtsa vaevaga (korvi kinnituste ja korvi lisamisega )MNT -st läbi käies dokumentatsiooni muuta,või ootaks mind ees pigem ajude****.
Re: Iž planeta 63a
Tere,
MNTa amet oleneb ikkagi seal töötavast tegelasest...ratta pirkal märge K ja pole probleeemi...tyhi pirka oleneb suhtlemisest. ratta raamidega on nii ja naa. mul vast 10kond raami näppimises olnud. neist mõned soolo rattad - vanadel 56tel ei pruugi olla sadula alune toru tyhi. meenub paar raami millel seal plekist pressitud korgid olid (mitte, et neid poleks võimalik eest lüüa). osadel raamidel pole motori ees oleval torul korvi tõmmitsa tarvis kinnitust (mitte, et seda ei saaks keevitada). raami alaosas oleva tugevduskolnurga teema ei meenu hetkel (oli see kõigil või mitte).
Mida tähendab pl - 1...ratta raamid varieerusid olenemata aastast ja pirkast sama seeria sees... võib olla raam millel valmidus küljes (sadula alusel torul plastist korgid, kuid ees torul tõmmitsa aasake kyljes) võib olla ka soolo raam. Vene tehnikal pole standardit - plaanimajanduses oli norm, mis tuli täita ja nii tuli tehastest igasugu modifikatsioone.
Vaata, mis sul rattal küljes on (pildista ülesse) ning suhtle mnt ametiga... aega võtab, kuid saue meeskonnas on täitsa asjalikke tegelasi, teistest osakondadest ei tea miskit.
Tehniliselt on vahe raamidel ju pelgalt lisandunud keevitatud plekitykkides - tugevdusnurk toetamaks raami mootorist taga pool ja kinnituskõrv tõmmitsale eespool. Korvi munakad on poltliites tehase asjad nende nõuetele vastavust ei tohiks saada vaidlustada... kui kasutad tehase asju.
MNTa amet oleneb ikkagi seal töötavast tegelasest...ratta pirkal märge K ja pole probleeemi...tyhi pirka oleneb suhtlemisest. ratta raamidega on nii ja naa. mul vast 10kond raami näppimises olnud. neist mõned soolo rattad - vanadel 56tel ei pruugi olla sadula alune toru tyhi. meenub paar raami millel seal plekist pressitud korgid olid (mitte, et neid poleks võimalik eest lüüa). osadel raamidel pole motori ees oleval torul korvi tõmmitsa tarvis kinnitust (mitte, et seda ei saaks keevitada). raami alaosas oleva tugevduskolnurga teema ei meenu hetkel (oli see kõigil või mitte).
Mida tähendab pl - 1...ratta raamid varieerusid olenemata aastast ja pirkast sama seeria sees... võib olla raam millel valmidus küljes (sadula alusel torul plastist korgid, kuid ees torul tõmmitsa aasake kyljes) võib olla ka soolo raam. Vene tehnikal pole standardit - plaanimajanduses oli norm, mis tuli täita ja nii tuli tehastest igasugu modifikatsioone.
Vaata, mis sul rattal küljes on (pildista ülesse) ning suhtle mnt ametiga... aega võtab, kuid saue meeskonnas on täitsa asjalikke tegelasi, teistest osakondadest ei tea miskit.
Tehniliselt on vahe raamidel ju pelgalt lisandunud keevitatud plekitykkides - tugevdusnurk toetamaks raami mootorist taga pool ja kinnituskõrv tõmmitsale eespool. Korvi munakad on poltliites tehase asjad nende nõuetele vastavust ei tohiks saada vaidlustada... kui kasutad tehase asju.
elu ongi mäng!
Re: Iž planeta 63a
Suur tänu vastajatele . Natuke selgem pilt nüüd .
Re: Iž planeta 63a
Siis on hää
Palun tee meile ka nüüd pilt selgeks, millisest masinast jutt
Palun tee meile ka nüüd pilt selgeks, millisest masinast jutt
Re: Iž planeta 63a
Siin on mõned pildid Soolo IZ 56 raamist:
http://erinevadpildid.blogspot.com/2021 ... 8.html?m=1
http://erinevadpildid.blogspot.com/2021 ... 8.html?m=1