Aga päevakangelane on hoopis üks sport millega mõtlesin juba 5a tagasi Euroopa reisile minna. Lõpuks otsustasin Jupiteri kasuks. Eile ajasin ratta pärast nelja keldris veedetud aastat välja ja pärast paari ette lööki käivitus peale süüte sisse keeramist paarist löögist.
Eelnevalt sai vahetatud bensiin värskema vastu. Päris mõnus oli Spordiga sõita üle pika aja.
Kindlustuse tegin ka, sai teha vaid üheks kuuks kuna ratas arvelt maas. Ülevaatus vast täna(pühapäeval). Pidurid reguleerisin ära ja puhastasin. Tagumine piduritulelüliti vajas kõpitsemist, täistulede märgupirn oli labi ja sai vahetatud, koos suunatulede märgupirniga. Lisaks paigaldasin. Telefoni hoidja, uue bensiinivooliju koos uue filtriga süütekaane alune sai puhastatud.Esimestesse suunatuledesse panin 21w pirnid, kunagi oli seda plaan teha aga oli tegemata, nùüd vilguvad normaalse sagedusega. Kontaktide vildi õlitasin ka ära.
Teha vaja veel sigaretisüütaja pigaldus, suunatulede märgutuli ei tööta, üks esimene amordilõdviku vits on puudu ja esimene park tuli ei tööta. Õlist kaltsu pean ka kõikidele raamiosadele andma. Esimesed mootorikinnituse patjade poldid tuleb keermeliimiga kinni panna.
Miks ma selle ratta siis välja ajasin? See on mu reisi asendusratas kui 49 ei peaks valmis saama.
madeinussr wrote: ↑07. Aug 2019 23:23 Mootori padjad vahetatud, uued on veidi jäigemad. Huvitav on see, et vibra on lenksust kadunud ja tuli jalaraudadesse. Peab mootori polte veidi lõdvemaks laskma, ehk leian kuldse kesktee. Signaali klamber on vahetatud, Tagumisi pidureid keerasin peale (klotsidele vaja tegelikult juba seib vahele panna), võtavad väga hästi. Suunatule relee on vahetatud elektroonilise vastu. Pirnid veidi lahjad ja vilguvad veidi kiiresti, panen 10W või 21W.
Sõita oli mõnus, minek ja sõiduasend on väga mugavad. Kui juhtub, et Jupiteri valmis ei saa siis peab sellega reisule minema...