Külekaan ja paak tuleb ära tuua.
Esihargi saab ka
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Esiotsa ei saand ümber keevitada veel,sest keevituse laenasin sõbrale.
Pärast lisan veel pite ka.
Ma arvan küll.Tuleb kunagi ära mõõta-kerge raam annab tundagoonster15 wrote:Üle 100km/h????
tagakiige kinnitusel on tugevdus otse mootori kinnituse külge ja neid tuleb kindlast veelAlar wrote:uus kett maksab rattapoes ligi 200 kr
no põllupeal ja külavahel ringi rallida kõlbab küll,aga mina sinu asemel keevitaks tagakiige mootorikinnituste ja mootritoru juurde tugevdused kuna praegu lihtsam neid keevitada enne värvimist ja võsa mootoril tiba ikka jõudu on ta võib väga vabalt sinna mõrasid tegema hakata,tean seda omastkäest
aga üks küsimus ka kuhu kadus see traktorimustriga 10 tolline rehv
oleks sellevastu huvi kui vaja enam ei lähe ja äkki sebiksid mulle ka mõne kasutatud korras 16 või 18 tolli kärna![]()
ma vaatasin et sul vedeleb seal üks iz jupi paak
oleks sellegi vastu huvi,nimelt oleks sealt vaja korki ja kraani ja paagi vahele käivat alumiiinium mutrit.
muidu edu ehitamisel![]()
Alar
Seleta meile mis on truzba esihark, minduteada on see asi ikka druzba ja sellega langetati ennemvanaste metsas puid, kuid see kippus üle kuumenemahautz wrote:Vb sebin ikka voshoodi hargi või võtan truzba oma ja teen korda.![]()
canyondrift wrote:
Seleta meile mis on truzba esihark, minduteada on see asi ikka druzba ja sellega langetati ennemvanaste metsas puid, kuid see kippus üle kuumenema
hautz wrote:No täna läksin kettasse ja aretasin tagahammaka.Kasutasin moskva hammakat.(oleks saand lihtsamalt aga liiga hilja avastasin et piduritrummel on moskval eraldi küljes)
Puudu veel õhukumm ja esihammaka mutter (vaja ära tuua).Kärnu vist esialgu ei tule![]()
Pidurid on juba omaette asi.Plaan on ketaspidurid(õliga),aga vaatab mis saab![]()
Käima sai ka korra proovitud:läks käima küll![]()
Pildimaterjal: http://nagi.ee/photos/hautz/4075287/in-set/73577/
Tru¸bast ka pilti,kui esiharki ei saa sis rändab tru¸ba esihark vosale.Tru¸bal on i¸-i esihark ,natuke kohandatud... : http://nagi.ee/photos/hautz/4075617/in-set/74119/
Alar wrote:väga sagedane eriti kui ilma sidurita sõita
voshod 3 ja 2 karterid on väga erinevad
aga samatüübi mootori kartereid annab vahetada küll
aga sa pead seda mootorit üsna sageli lahti võtma kuna kuluvad käigukäpad vigaseks või käigukasti hambad lopergusteks
ise hakkan ehitama kerge väntvõlli 3 rõngaga kolvi ja tõstetud surveastmega mootorit eks näis mis välja tuleb.
voshod muidu projektiks hea ja katsetamiseks kuna juppe alati jalaga segada.![]()
Alar