Minsk 125 mootoriga jama!!!
Minsk 125 mootoriga jama!!!
Minsk 125ccm3 mootor asub kardi raamil.
Mootori sain klubiliikme käest,kes täpset seisukorda ei teadnud aga pidi OK olema.
Vaatasin enda pilguga üle ja tundub ok.
Probleemid siis järgmised:
1.Leegitoru keerme vahelt tilgub bensiini.(kinnitub silindri külge)
2.Mitu tiiru peab olema lahti keeratud segukruvi?
3.kui käima lükkan siis läheb nii kõvasti pöördesse nagu gaas oleks põhjas,kuid tegelikult siiber aint alla veerandi lahti ja pöörded julmad.
4.Sidur käib raskelt,ja kui keti juurest piiluda sidurihoova juurde siis sidurihoop hakkab alles poole pealt võtma(pool liikumisest läheb tühja)
5.Bensiini pumpab peale vazi bensiini pump, mis saab tagaveo võllilt liikuvuse.kuid see pumpab nii palju bensiini korraga peale,et karbuss hakkab igalt poolt bensiini välja ajama.
pildil puudub asi mis pumba membraani liigutab,eemaldasin põhjusel et bensiini uputus oli karbussis.
Mootori sain klubiliikme käest,kes täpset seisukorda ei teadnud aga pidi OK olema.
Vaatasin enda pilguga üle ja tundub ok.
Probleemid siis järgmised:
1.Leegitoru keerme vahelt tilgub bensiini.(kinnitub silindri külge)
2.Mitu tiiru peab olema lahti keeratud segukruvi?
3.kui käima lükkan siis läheb nii kõvasti pöördesse nagu gaas oleks põhjas,kuid tegelikult siiber aint alla veerandi lahti ja pöörded julmad.
4.Sidur käib raskelt,ja kui keti juurest piiluda sidurihoova juurde siis sidurihoop hakkab alles poole pealt võtma(pool liikumisest läheb tühja)
5.Bensiini pumpab peale vazi bensiini pump, mis saab tagaveo võllilt liikuvuse.kuid see pumpab nii palju bensiini korraga peale,et karbuss hakkab igalt poolt bensiini välja ajama.
pildil puudub asi mis pumba membraani liigutab,eemaldasin põhjusel et bensiini uputus oli karbussis.
1. tihenda leegikas ära.
2.Sellel asjandusel ei tohiks olla segukat
Mul sellisele mootorile karpa olemas (oli enne sellel mootoril mille raam sul on)
3.Pane õhupuhasti ikka ka külge
4. Keera regullimise kruvist siduripulka lühemaks ,või pinguta trossi.
5.See pole sixi kütusepump
Kas karpa jamab ,või peab rõhuregulaator vahele käima.Alati saab eksentrikku väiksemaks teha, või pumba kaugus eksentrikust paika seada
Sry aga minski mootor on ju ülima lihtsa ehitusega
2.Sellel asjandusel ei tohiks olla segukat
Mul sellisele mootorile karpa olemas (oli enne sellel mootoril mille raam sul on)
3.Pane õhupuhasti ikka ka külge
4. Keera regullimise kruvist siduripulka lühemaks ,või pinguta trossi.
5.See pole sixi kütusepump
Kas karpa jamab ,või peab rõhuregulaator vahele käima.Alati saab eksentrikku väiksemaks teha, või pumba kaugus eksentrikust paika seada
Sry aga minski mootor on ju ülima lihtsa ehitusega
Kütuse pumba koha pealt niipalju, et karpa ja kütuse pumba vahele käib ülejooks, et üleliigne kütus saaks tagasi paaki liikuda , ja sumpa koha pealt soovtan soojalt resonaatro summuti teha/osta.
Tatru Tamme Gümnaasium !!!
Oman Karti Minsk (Forsseeritud) , võistlus kart tuldud eesti meistriks aastal 1995 (Rain Kala, minu poolvend) Klassis KADETT senior
honda xr-l 125
Oman Karti Minsk (Forsseeritud) , võistlus kart tuldud eesti meistriks aastal 1995 (Rain Kala, minu poolvend) Klassis KADETT senior
honda xr-l 125
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=33&t=44258
selest teemast võib sulle abi olla ... mul on samasugune kart.
1. Segu liiga rikas ... Kas sa oled kunagi silindri maha kakkunud ja mootori kummuli keeranud? ... äkki on ennast täis tõmband.
Kas see ''bensiin'' on musta värvi?
2.Minul on 1. Segu kruvi määrab segu rikkuse vaid käivitamise ajal.
3. Ma saan aru, et viskab pöörded põhja, kui käik väljas on?
Kui miskit taga ei ole, siiis tühi käik kiirendab jah ja veerandi siibriga.
4. Mul käib ka sidur raskelt ... ei ole veel põhjust leidnud... veendu, et selles trossi juhis ei oleks sodi sees.
5. Orgunni omale tagasivool. Poodides müüakse selliseid ''jagajaid''
''T'' tähe kujuga. Kuid vaata, et siis ainule tagasi ei pumpa ... vaid ka karburaatorisse jõuab.
http://fotoalbum.ee/photos/lovefear/38067169
Pildil on muidugi väga algses faasis asi.
Pane ikka kõik korralike vooliku klambritega kinni.
pilt ka sellest jubinast, mis mul endal on pumba ja võlli vahel: väike metall latt keevitatuna.
http://fotoalbum.ee/photos/lovefear/38067175
selest teemast võib sulle abi olla ... mul on samasugune kart.
1. Segu liiga rikas ... Kas sa oled kunagi silindri maha kakkunud ja mootori kummuli keeranud? ... äkki on ennast täis tõmband.
Kas see ''bensiin'' on musta värvi?
2.Minul on 1. Segu kruvi määrab segu rikkuse vaid käivitamise ajal.
3. Ma saan aru, et viskab pöörded põhja, kui käik väljas on?
Kui miskit taga ei ole, siiis tühi käik kiirendab jah ja veerandi siibriga.
4. Mul käib ka sidur raskelt ... ei ole veel põhjust leidnud... veendu, et selles trossi juhis ei oleks sodi sees.
5. Orgunni omale tagasivool. Poodides müüakse selliseid ''jagajaid''
''T'' tähe kujuga. Kuid vaata, et siis ainule tagasi ei pumpa ... vaid ka karburaatorisse jõuab.
http://fotoalbum.ee/photos/lovefear/38067169
Pildil on muidugi väga algses faasis asi.
Pane ikka kõik korralike vooliku klambritega kinni.
pilt ka sellest jubinast, mis mul endal on pumba ja võlli vahel: väike metall latt keevitatuna.
http://fotoalbum.ee/photos/lovefear/38067175
mul on võlli otsas sellised väikesed plast jublakad, ümber võlli, see kus pump on on ühest kohast kõrgemal...
Last edited by Oconner12 on 18. Nov 2008 20:43, edited 1 time in total.
Tatru Tamme Gümnaasium !!!
Oman Karti Minsk (Forsseeritud) , võistlus kart tuldud eesti meistriks aastal 1995 (Rain Kala, minu poolvend) Klassis KADETT senior
honda xr-l 125
Oman Karti Minsk (Forsseeritud) , võistlus kart tuldud eesti meistriks aastal 1995 (Rain Kala, minu poolvend) Klassis KADETT senior
honda xr-l 125
algul oli nii
väike vigade parandus
Bensiini pumbale ja võllile peab mingi lahenduse leidma,keevitust ei soovi,kuidas muidu laagreid vahetab??
Hetkel selline lahendus
Sidur siis nii sisse keeratud
Sai siis kolmik vahele pandud ja systeem toimis,aga kas KÄIB MASIN SEDA VEEL EI TEA!
hetkel selline bensiinpaak ja lahendus
väike vigade parandus
Bensiini pumbale ja võllile peab mingi lahenduse leidma,keevitust ei soovi,kuidas muidu laagreid vahetab??
Hetkel selline lahendus
Sidur siis nii sisse keeratud
Sai siis kolmik vahele pandud ja systeem toimis,aga kas KÄIB MASIN SEDA VEEL EI TEA!
hetkel selline bensiinpaak ja lahendus
Last edited by ultra on 18. Nov 2008 20:33, edited 2 times in total.
Ja muide nendel mootoritel käibgi sidur suht raskelt, aga sellega harjub ära, omad kogemused, alguses võivad kiiremat sõitu tehes ranne valuskas jääda aga jh nagu ma ütlesin sellega harjub ära...
Tatru Tamme Gümnaasium !!!
Oman Karti Minsk (Forsseeritud) , võistlus kart tuldud eesti meistriks aastal 1995 (Rain Kala, minu poolvend) Klassis KADETT senior
honda xr-l 125
Oman Karti Minsk (Forsseeritud) , võistlus kart tuldud eesti meistriks aastal 1995 (Rain Kala, minu poolvend) Klassis KADETT senior
honda xr-l 125
No tee siis kütusepumbale exentrik või lase teha.
Ma oleks saand paar nädalat tagasi tööl(praxil) ära teha.
Käi elvast kaimetist läbi .või tartust KHK ,põllu b korpusest läbi( sakson teeb ära ,või laseb õpilastel teha ) ,muid asjalikke kohti ei tea hetkel .
Kui sa paremat lahendust ei leia ,siis tõmba üks suurema süsiniku sisaldusega raudlatt soonde voolikuklambritega kinni kõvasti(või summuti klambritega)
Ma oleks saand paar nädalat tagasi tööl(praxil) ära teha.
Käi elvast kaimetist läbi .või tartust KHK ,põllu b korpusest läbi( sakson teeb ära ,või laseb õpilastel teha ) ,muid asjalikke kohti ei tea hetkel .
Kui sa paremat lahendust ei leia ,siis tõmba üks suurema süsiniku sisaldusega raudlatt soonde voolikuklambritega kinni kõvasti(või summuti klambritega)
http://www.iwt.com.au/motaman.htm
mingid plaanid on siin olemas...
mingid plaanid on siin olemas...
avastasin et magnet käib vastu süütemängu.
kui magneti otsast kinni võtta siis saab seda liigutada sisse ja välja poole,magneti enda polt on kinni ja magnet ise kah,väntvõll nagu käib sisse välja umbes 4mm
lisan hiljem foto kah
Tatru Tamme Gümnaasium !!!
Oman Karti Minsk (Forsseeritud) , võistlus kart tuldud eesti meistriks aastal 1995 (Rain Kala, minu poolvend) Klassis KADETT senior
honda xr-l 125
Oman Karti Minsk (Forsseeritud) , võistlus kart tuldud eesti meistriks aastal 1995 (Rain Kala, minu poolvend) Klassis KADETT senior
honda xr-l 125
esimesel pildil on kruvi selleks, et genekapoolse väntvõlli laagri õli välja lasta. tal eraldi ruum selleks ja laager on õlis.
Teisel pildil on puidu kruvi ja poldiga kinni pandud karteri õhutus ava. See juhtmeasi tundub olevat vist lisa mootorimass, mida originaalis pole ja ka vabakäigu andurit originaalis pole. Siis see kruvi, mis genekapoolsel küljel seal silindri juures on, on selleks, et seda väntvõlli laagri ruumi jälle õliga täita, kui alt välja on lastud.
edu sulle
Teisel pildil on puidu kruvi ja poldiga kinni pandud karteri õhutus ava. See juhtmeasi tundub olevat vist lisa mootorimass, mida originaalis pole ja ka vabakäigu andurit originaalis pole. Siis see kruvi, mis genekapoolsel küljel seal silindri juures on, on selleks, et seda väntvõlli laagri ruumi jälle õliga täita, kui alt välja on lastud.
edu sulle
minsk 125, JAWA 360, I¸49, DNEPER MT10, Honda nsr 125R , KAWASAKi zx6R 98.a, Suzuki TL1000R 98.a, Kawasaki ZX9R 04
sai sis kardilt mootor maha võetud ning väntvõll kukkus ise laagritest välja
aga enne seda lõhkusin teist 125 mootorit ning seal oli vänt nii laagri peal kinni,et süütemängu poolne ots lömmis.siduripoolne tuli kuidagi pressi all välja.
Süütepoolse laagri sain pressi all ilusti kätte.aga siduripoolsel ei osanud aimata et kahel laagril on vahel stopper.ning 15t jõuga press ning minu mõistus tegid oma töö selle mootori poolega
Nüüd asi selge ja viimase mootori sain ilusti lahti.
Käisin tartus SKF-is ja ostsin uued laagrid ära.
kuid nüüd uus jama,kas kepsul on üleval laager või pronks puks??minu mõlemal mootoril on laagrid aga SKF-is pole sellist kepsulaagrit.
aga enne seda lõhkusin teist 125 mootorit ning seal oli vänt nii laagri peal kinni,et süütemängu poolne ots lömmis.siduripoolne tuli kuidagi pressi all välja.
Süütepoolse laagri sain pressi all ilusti kätte.aga siduripoolsel ei osanud aimata et kahel laagril on vahel stopper.ning 15t jõuga press ning minu mõistus tegid oma töö selle mootori poolega
Nüüd asi selge ja viimase mootori sain ilusti lahti.
Käisin tartus SKF-is ja ostsin uued laagrid ära.
kuid nüüd uus jama,kas kepsul on üleval laager või pronks puks??minu mõlemal mootoril on laagrid aga SKF-is pole sellist kepsulaagrit.
Braueris vene tehnikat pole enam ammu
Kui sõrm on puksi peal ,siis laager sinna ei lähe.Puksiga ja laagriga väntvõllid on erinevad.
Odavaid juppe on ka turu peal(bussijaama juures) jalgratta poes müüa Pood on taga jõe poolses nurgas.
Kui sõrm on puksi peal ,siis laager sinna ei lähe.Puksiga ja laagriga väntvõllid on erinevad.
Odavaid juppe on ka turu peal(bussijaama juures) jalgratta poes müüa Pood on taga jõe poolses nurgas.
Last edited by hautz on 20. Nov 2008 20:36, edited 1 time in total.
kurat, mis see siia puutub, et sl vene ratas. Sinna sobivad ka lääne laagrid, peaasi et läbimõõt on sama ja pikkus enamvähem sama. Ise sai eelmisele rattale (honda nsr) sõrme laager vahetatud jawa sõrme laagri vastu. Tahtis ainult natuke kolvi seest lihvimist. Seega peaks jawa sõrmelaager sobima ka minskile, sest kui õieti mäletan, oli minski sõrme läbimõõt 15mm.
minsk 125, JAWA 360, I¸49, DNEPER MT10, Honda nsr 125R , KAWASAKi zx6R 98.a, Suzuki TL1000R 98.a, Kawasaki ZX9R 04
- teints
- Tavakasutaja
- Posts: 222
- Joined: 02. Mar 2007 01:00
- Location: Kesk-Eesti, maalt Sport Iz -ga.
- Contact:
Ega neid seibe vabrikus päris niisama ka sinna ei pandud, ju neil ikka mingi otstarve on. Seibide puudumist võib põhjendada mitmeti. Üks varjant näiteks. Mootor osandatakse ja uuesti kokkupannes ei mäletata kus mõningad detailid asetsesid. Loobutakse oma aju piinamast või teadjatelt nõu küsimast ja ollakse veel õnnelikud, et midagi puudu ei jäänud vaid hoopis üle jäi.
Oman mõnda roostes mootorratast.
seibid selleks, et puks püsiks ikka ilusti omal kohal ja teiseks, et ära hoida seda, et sidurikorv hakkab vastu karteri äärt käima, mis on palju pehmem materjal kui see terasest seib. Endal on kõigil ratastel mõlemal pool seibid olnud.
minsk 125, JAWA 360, I¸49, DNEPER MT10, Honda nsr 125R , KAWASAKi zx6R 98.a, Suzuki TL1000R 98.a, Kawasaki ZX9R 04
ei saa sellest aru et nah. sul seda pumpa sinna vaja? mootoril peab piisavalt jõudu olema et kütus imeda paagist..tee liht kõige lühemat teed kaudu..
laagrid saab pmst igast poest ma ostsin mingid lääne laagrid 90kr tk väntvõllile.
pöördesse läheb vb sellepärast et saab selle pumbaga liigapalju kütust.. ja see koonus annab õhku.. ja siis loogish..
laagrid saab pmst igast poest ma ostsin mingid lääne laagrid 90kr tk väntvõllile.
pöördesse läheb vb sellepärast et saab selle pumbaga liigapalju kütust.. ja see koonus annab õhku.. ja siis loogish..