t6niz: projekt säärekas, VIDEO!!!!
t6niz: projekt säärekas, VIDEO!!!!
Nii, nüüd on minu säärekas ka nii kaugel, et võiks sellest juttu teha.
Ehitatud on mootor delta raamile.
Mootoril on klapiga sisselase koos dirtbike 24 mm lõõriga karpaga ja hetkel veel originaal süüde.
Muidu on peale aretada vaja vootele käest saadud elektroniline süüde, mis muutab anduri süütenurka vastavalt pööretele.
Ja muidugi resonaator.
Proovisõite pole veel saanud teha, kuna vana klapipesa andis otsad
Ja nüüd on uuel veel vaja keevitaja juures käia.
Täna värvisin, homme/ülehomme laon kokku ja teen esimesed pildid
Ehitatud on mootor delta raamile.
Mootoril on klapiga sisselase koos dirtbike 24 mm lõõriga karpaga ja hetkel veel originaal süüde.
Muidu on peale aretada vaja vootele käest saadud elektroniline süüde, mis muutab anduri süütenurka vastavalt pööretele.
Ja muidugi resonaator.
Proovisõite pole veel saanud teha, kuna vana klapipesa andis otsad
Ja nüüd on uuel veel vaja keevitaja juures käia.
Täna värvisin, homme/ülehomme laon kokku ja teen esimesed pildid
Last edited by t6niz on 11. Sep 2010 19:45, edited 1 time in total.
Leidsin kusagilt su pilte, vaatasin et teed täpselt samadest juppidest mis minu mootor nr.1
Soovitan see klapp istutada võimalikult sügavale karteri sisse. Nii et klapilehed avatud asendis käiks u. 1mm väntvõllist mööda. Ilma lõikumata see klapp sinna ära ei mahu. Mina viilisin klapi plastist korpust sealt süütekarbi juurest vähemaks, aga võib ka süütekarbilt tüki välja lõigata.
Klapi ja karpa vahel võiks olla u. 8-10mm paksune plaat, milles karpa lõõr läheks sujuvalt laiemaks.
Soovitan see klapp istutada võimalikult sügavale karteri sisse. Nii et klapilehed avatud asendis käiks u. 1mm väntvõllist mööda. Ilma lõikumata see klapp sinna ära ei mahu. Mina viilisin klapi plastist korpust sealt süütekarbi juurest vähemaks, aga võib ka süütekarbilt tüki välja lõigata.
Klapi ja karpa vahel võiks olla u. 8-10mm paksune plaat, milles karpa lõõr läheks sujuvalt laiemaks.
Nii, täna siis tegin üle pika aja pildid
http://nagi.ee/photos/t6niz/sets/134791/
sellelt aadressilt näete pilte, õhtu jooksul lisandub neid veel, lisaks on mõne pildi peal näha, millistes tingimustes ma värvin
Hetkelised raha seisud on väga nadid, niiet projekt on suhteliselt tagaplaanile jäänud.
http://nagi.ee/photos/t6niz/sets/134791/
sellelt aadressilt näete pilte, õhtu jooksul lisandub neid veel, lisaks on mõne pildi peal näha, millistes tingimustes ma värvin
Hetkelised raha seisud on väga nadid, niiet projekt on suhteliselt tagaplaanile jäänud.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
Hea, et keegi veel võrride forssimisega tegeleb ja seda ka foorumis kajastab! Müts maha Sinu ees! Ainuke mis vaatasin, et klapipesa servad on sul jube halvasti tehtud( see osa mis karterikülge kinnitub, tihend jääb jube peenike), muidu on kõik hea! Loodan, et saad asja ilusti liikuma ja töökindlaks!
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
http://nagi.ee/photos/t6niz/8382997/in-set/134791/
Igaksjuhuks panin lingi ka uuesti
Igaksjuhuks panin lingi ka uuesti
Heihoo, nüüd olen natukene upgradenud oma võrrikest.
Nagu te piltidelt näete, olen uued veljed koos rehvidega saanud, uus esihark on ka tänu Vootelele.
Nv üritan radika paigaldada.
http://nagi.ee/photos/t6niz/8735543/in-set/134791/
Nagu te piltidelt näete, olen uued veljed koos rehvidega saanud, uus esihark on ka tänu Vootelele.
Nv üritan radika paigaldada.
http://nagi.ee/photos/t6niz/8735543/in-set/134791/
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
tegelikult vaata http://oldmoped.proboards42.com/ sealt saad kogu info
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
Nii, nüüd on plaanide muutus toimunud.
Kuna kevad on varstivarsti tulemas, siis mõtlesin, et oleks vaja ühte liiklusvahendit, millega kooli ja mujale sõita.
Niisiis, tulin mõttele, et teen säärekast tänavasõidu masina, kuna raha napib niigi, et teha temast open klassi vääriline võidusõidu masin.
Selleks, et temast saaks enamvähem tänavalegaalne masin, on vaja teha tuled, mille lahendan ära ledidega, nii esimesed kui ka tagumised tuled.
Suunatuledeks lähevad kõige tavalisemad vilkuvad LED-id.
Avaldage arvamust, mida sellisest mõttest arvate?
Kuna kevad on varstivarsti tulemas, siis mõtlesin, et oleks vaja ühte liiklusvahendit, millega kooli ja mujale sõita.
Niisiis, tulin mõttele, et teen säärekast tänavasõidu masina, kuna raha napib niigi, et teha temast open klassi vääriline võidusõidu masin.
Selleks, et temast saaks enamvähem tänavalegaalne masin, on vaja teha tuled, mille lahendan ära ledidega, nii esimesed kui ka tagumised tuled.
Suunatuledeks lähevad kõige tavalisemad vilkuvad LED-id.
Avaldage arvamust, mida sellisest mõttest arvate?
- canyondrift
- Tavakasutaja
- Posts: 89
- Joined: 13. Apr 2007 00:00
- Location: Antsla
- Contact:
Väga hea, mõte sul... Suunatulesid põhimõtteliselt ju vaja poleksgi, saad ka käega suunda näidata.
Võrri võiksid teha ka kuidagi kindlamaks, näiteks kui sul on peal originaal paak, siis saab sinna alati keegi midagi juurde valada või siis midagi sealt ära võtta. Voolikud korralikult kinni mingi stopperiga, juhtmed soovitan ära peita, mootor kinni keerata sise kuuskandiga ja ehitada süütelukk või siis salalukk, et iga poisike masinat käima ei saaks. Kõik sellised lahtised asjad ära kaotada kindlalt või leida neile selline koht, kus neid nii kangutada ei anna. Sama ka mis koolipoisid korda saadavad on rehvide tühjaks laskmine, niiet seda tuleb ka vältida, aga kui masin on piisavalt õpetajate silme all, siis pole nagu erilist probleemi.
Võrri võiksid teha ka kuidagi kindlamaks, näiteks kui sul on peal originaal paak, siis saab sinna alati keegi midagi juurde valada või siis midagi sealt ära võtta. Voolikud korralikult kinni mingi stopperiga, juhtmed soovitan ära peita, mootor kinni keerata sise kuuskandiga ja ehitada süütelukk või siis salalukk, et iga poisike masinat käima ei saaks. Kõik sellised lahtised asjad ära kaotada kindlalt või leida neile selline koht, kus neid nii kangutada ei anna. Sama ka mis koolipoisid korda saadavad on rehvide tühjaks laskmine, niiet seda tuleb ka vältida, aga kui masin on piisavalt õpetajate silme all, siis pole nagu erilist probleemi.
[img]http://i212.photobucket.com/albums/cc47/canyondrift/Signature-0-1.jpg[/img]
Täna tekkis mõte, et paneks projekti müüki.
Kui kellelgil on huvi, andku pm-i teada.
Muidu ehitan ikka vaikselt edasi.
Tehtud on karpa kollektor ja karpa on ilusti karteri küljes.
Süüde, on hetkel omadega lühises, õhtul proovin, ehk saan tööle.
OT-kaasa saaks võrriga kasutamata vesipea silku, progretava süüte+palju muid vidinaid.
Kui kellelgil on huvi, andku pm-i teada.
Muidu ehitan ikka vaikselt edasi.
Tehtud on karpa kollektor ja karpa on ilusti karteri küljes.
Süüde, on hetkel omadega lühises, õhtul proovin, ehk saan tööle.
OT-kaasa saaks võrriga kasutamata vesipea silku, progretava süüte+palju muid vidinaid.
Nii, täna õhtul tegelesin selle süütega http://ot40.com/cdi_ignition.htm, sain ledid vilkuma aga kusagil on veel lühis.
Kevadeks üritan selle süüte peale võrri teha.
lähipäevil peaks tegema ka pildiuuendusi.
Btw, keda huvitab, siis http://www.speedyshare.com/306906434.html siit näeb ka videot, kuidas süüte led-id vilguvad.
Kevadeks üritan selle süüte peale võrri teha.
lähipäevil peaks tegema ka pildiuuendusi.
Btw, keda huvitab, siis http://www.speedyshare.com/306906434.html siit näeb ka videot, kuidas süüte led-id vilguvad.
Võidusõidu sääreka ehitamine in progres.
Nüüd ka võidusõidu mopeed
Nüüd ka võidusõidu mopeed
Nii, karpa on küljes.
Pildid on siin http://nagi.ee/photos/t6niz/9711503/
pole kõige parem kvaliteet, aga ülevaate annab.
Pildid on siin http://nagi.ee/photos/t6niz/9711503/
pole kõige parem kvaliteet, aga ülevaate annab.
Võidusõidu sääreka ehitamine in progres.
Nüüd ka võidusõidu mopeed
Nüüd ka võidusõidu mopeed
Kerge update.
Silinder sai endale uue hingamise tänu ühele väga lahkele inimesele :)
Suur tänu sulle!
üritan võimalikult ruttu pilti silku uuest sisust teha.
Väljalase on 12 mm asemel nüüd 20 mm.
Vanadelt sisselaske akendelt on eemaldatud ribi ning on 1 mm võrra kõrgemad.
Tehtud on ka uus sisselase läbi kolvi seina.
Silinder sai endale uue hingamise tänu ühele väga lahkele inimesele :)
Suur tänu sulle!
üritan võimalikult ruttu pilti silku uuest sisust teha.
Väljalase on 12 mm asemel nüüd 20 mm.
Vanadelt sisselaske akendelt on eemaldatud ribi ning on 1 mm võrra kõrgemad.
Tehtud on ka uus sisselase läbi kolvi seina.
Võidusõidu sääreka ehitamine in progres.
Nüüd ka võidusõidu mopeed
Nüüd ka võidusõidu mopeed
http://nagi.ee/photos/t6niz/10313381/in-set/134791/
uued pildid on siin, vabandan kehva kvaliteedi pärast :)
uued pildid on siin, vabandan kehva kvaliteedi pärast :)
Võidusõidu sääreka ehitamine in progres.
Nüüd ka võidusõidu mopeed
Nüüd ka võidusõidu mopeed
Nii kaua kuni pole saanud kokku 600.- eesti krooni, et roffelt ( www.vrm.se )
osta võrri mootorile mõeldud ühe rõngaga kõvakroomitud L-rõngast, plaanin kasutada originaali. Võistlema küll sellega ei lähe, aga proovida saan, kas töötab jne.
osta võrri mootorile mõeldud ühe rõngaga kõvakroomitud L-rõngast, plaanin kasutada originaali. Võistlema küll sellega ei lähe, aga proovida saan, kas töötab jne.
Võidusõidu sääreka ehitamine in progres.
Nüüd ka võidusõidu mopeed
Nüüd ka võidusõidu mopeed