Kevin68, Riga-13. 1990
Kevin68, Riga-13. 1990
Nonii, täna sai see kaua jahitud võrr ära ostetud. Masin asus minu kodukohast 19 kilomeetri kaugusel ning minul transporti polnud. Umbes Kärdla linna väljasõidul lõppes mu rattal kütus ning edasiminek toimus lükates. Peale 5'ndat kilomeetrit tuli õnneks Tiit autoga järgi ning sai ilusasti punna koju transporditud. Orginaalist on puudu kummilapakad, mis kinnituvad porilauade külge, ketikaitse ning plastmass korpus, mis käib esitule ümber. Tehniliselt on masin väga heas korras, sinna minnes läks ühe vändaringiga käima ning kodus läks veel paremini käima. Laughing Masinal on bensiinipaagi ja sadula vahel üks pisike lüliti, millest saab tuled peale panna, kuid see asendub varsti orginaaliga. Esipidurit pole, kuid vajalikud jupid on sadula all olemas. Kahjuks esineb masinal iluvigu, värv on suhteliselt viletsalt selga visatud ning esivelg on roostes. Muidu kroomdetailid ülihästi säilinud. Siduri link küljes on üks isearetatud asi, selle põhimõtte on see et, kui sidur alla vajutada siis saab selle jupi siduri peal panna ning sidur püsib ise peal. Vabakäik nagu eelmine omanik ütles. Eesmärk saavutada masin võimalikult orginaali lähedaseks.
Lisan paar pilti ka, mis peale kojujõudmist tehtud sai.
Siin pildil näha, kuidas pakiraami alt vana värv välja koorunud on.
Minu kätte pole ennem nii korraliku leegitoru ning kroom detailidega masinat jõudnud.
Ja väike videoklipp ka, mis sai tehtud siis kui masin koju jõudis. Nimelt vabakäigul tõõtamisest.
- http://www.youtube.com/watch?v=_ltMpbhSiCQ
Kevin.
Lisan paar pilti ka, mis peale kojujõudmist tehtud sai.
Siin pildil näha, kuidas pakiraami alt vana värv välja koorunud on.
Minu kätte pole ennem nii korraliku leegitoru ning kroom detailidega masinat jõudnud.
Ja väike videoklipp ka, mis sai tehtud siis kui masin koju jõudis. Nimelt vabakäigul tõõtamisest.
- http://www.youtube.com/watch?v=_ltMpbhSiCQ
Kevin.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
Võrr
Ausalt. ma pole nii komplekset võrri veel näinud:) Edu sulle.
Tahaks endale kohe.
Tahaks endale kohe.
Täna sai vaikselt nokitsetud, kuna hetkel on rahadega rasked ajad, siis pidi võimalikult odavalt läbi ajama. Kõigepealt avastasin, et üks mootorikinnitus on pooleks, see sai välja vahetatud. Silindris on kerge kriim sees, selle vahetan peale värvimist arvatavasti ära. Hargi kinnitus koht sai vahetatud orginaal kinnituse vastu. Rohkem nagu eriti ei jõudnudki, paar mutrit, seibi sai vahetatud uute vastu ka. Homme vast vahetab bensiini vooliku välja ning lõikab küünla juhtme lühemaks.
Kevin.
Kevin.
Nii, värviplaan on enamvähem paigas ning varsti võib alustada eeltõõdega. Vahepeal sai toodud uus tagutuli, kuna vanas tagutules olid mõrad ning kriimud sees ning kinnitus osa ei olnud orginaal.
Pilt ka siis tagutulest.
Täna keldris avastasin, et kaks polti on oma töökoha jätnud.
Tagutulest siis niipalju, et hetkel tagutuld küljes pole ning ennem vast ei lähe ka kui masin värvitud.
Kevin.
Pilt ka siis tagutulest.
Täna keldris avastasin, et kaks polti on oma töökoha jätnud.
Tagutulest siis niipalju, et hetkel tagutuld küljes pole ning ennem vast ei lähe ka kui masin värvitud.
Kevin.
Kevadel värvimise plaan läks vist vähe mõõda, ei saanud täna lishalt niisama passida ning läksin taaskord punna juurde. Nüüdseks siis masin laiali lammutatud, ainukesed asjad mis küljes on esihark, lenks ning vändad. Homme vist alustab lihvimistöödega ning võtab ülejäänud asjad ka küljest ära.
Pilt tehtud tööst.
Kevin.
Pilt tehtud tööst.
Kevin.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
leidsin pildi arvutist milline se võrr enne pinseldamist välja näigi
pilt: http://album.ee/node/18546109/50136237
paistab ju päris kobe
pilt: http://album.ee/node/18546109/50136237
paistab ju päris kobe
3x Iz jupiter 2x Pannonia 1x Minsk 2x Mini 2x Delta
1x Tuula TG 200-K 1x Riga 7 1x Riga 5 1x Gauja 1x Kart 1x Riga11 1x Riga13 2x Vijatka
1x Tuula TG 200-K 1x Riga 7 1x Riga 5 1x Gauja 1x Kart 1x Riga11 1x Riga13 2x Vijatka
Hehe. Selle paagi all oleva valge värv on jube, ma küürisin seda üle tunni aja täna maha. Üldiselt, vahepeal on olnud paar päeva tihedat tööd, tänu millele ka masina täna ära kruntisin. Krundiks kasutasin matt musta metalli krunti. Jah, ei saa mainimata jätta, et järiekordselt pintsel.. Värvkatte loodan selga saada kompressoriga, rahast tunnen hetkel kõige rohkem puudust, sellepärast üritangi võimalikult odavalt läbi ajada. Peale lihvimise ning kruntimise jõudis täna kohale ka peegel, mis eile posti pandi. Üldiselt ilus, aga kinnitus puudu. Nädalavahetusel saab värvi selga, talvel tuleb arvatvasti uus värv, suvel säästan natukene raha ja talvel täismäng siis. Saladuskatte all võin õelda, et masin tuleb ühte värvi. Ühte värvi sellepärast, et jube palju on tänavapildis puna-valgeid, sini-valgeid ja nii edasi võrre. Ühe värvilist pole juba päris pikka aega näinud. Aga eks näis, mis saama hakkab.
Lisan paar pilti ka siis.
Peegel.
Kruntimine. ( pildil hakkavad pintslijäljed jube hästi silma, päriselt on neid hoopis vähem näha. Arvatavasti peale õiget värvi + lakki peaks ühtlane ka jääma, homme teen arvatavasti viimased krundi parandused ka. )
Asjad jube mustad ka, kuna tegin pildid peale kuivamist ning läksin kohe õliste näppudega näperdama. Ärge siis pikka viha pidage, et jälle pinstel.. Riga-11 oli ju iseenesest ilus.
Kevin.
Lisan paar pilti ka siis.
Peegel.
Kruntimine. ( pildil hakkavad pintslijäljed jube hästi silma, päriselt on neid hoopis vähem näha. Arvatavasti peale õiget värvi + lakki peaks ühtlane ka jääma, homme teen arvatavasti viimased krundi parandused ka. )
Asjad jube mustad ka, kuna tegin pildid peale kuivamist ning läksin kohe õliste näppudega näperdama. Ärge siis pikka viha pidage, et jälle pinstel.. Riga-11 oli ju iseenesest ilus.
Kevin.
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1553
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
- canyondrift
- Tavakasutaja
- Posts: 89
- Joined: 13. Apr 2007 00:00
- Location: Antsla
- Contact:
No tule taevas appi... Parem seleta ära millise baigi häält? Tavaliselt tean ma ikka 4t suure kubatuuriga nn.bike jne. mootorrattaid, kuid on olemas ka 125ccm võrre. Need arendavad sinna nii 12000-13000 pöörde kanti (2t) mida ei mopeed ega ka võrr ei suudaks. Deltale turbo... Veel mõtekammarps009 wrote:kle kas võrriga sul annaks kuidagi nii teha,et see baigi või mõne muu motika häält teeks?mul endal muidu delta,ma tahaks sellele turbo panna,et see baigi häält teeks
[img]http://i212.photobucket.com/albums/cc47/canyondrift/Signature-0-1.jpg[/img]
Lase leegitoru peal ning saadki V8 turbo hääle. Muidu, õige värviga tõmbas pinna ühtlaseks. Siin üks võrri turbomootor ka..
- http://www.youtube.com/watch?v=AxN8nomTQRA
Kevin.
- http://www.youtube.com/watch?v=AxN8nomTQRA
Kevin.
Põhimõtteliselt võib õelda, et tehtud. Tänud siis kaasfoorumlasele KoBa, kes mul aitas ta kokku laduda. Tuled, peegel ning summuti pole veel küljes, sest tegin veel mõned värviparandused, aga homseks peaks masin lõplikult valmis olema. Pilt hetkeseisust,
Värviga on nii et, kellele meeldib, kellele mitte. Minule on ta täitsa meeldima isegi hakkanud ning arvatvasti läheb välimus veel paremaks kui ülejäänd jupid küljes. Päriselt on masin teist värvi, aga digikas teeb heledamaid pilte..
Kevin.
Värviga on nii et, kellele meeldib, kellele mitte. Minule on ta täitsa meeldima isegi hakkanud ning arvatvasti läheb välimus veel paremaks kui ülejäänd jupid küljes. Päriselt on masin teist värvi, aga digikas teeb heledamaid pilte..
Kevin.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
See masin ei saa üsna pea mitte liikuma. Võtan ta varsti uuesti juppideks, kogun korralikult raha ning teen sama protsessi uuesti läbi.. seekord teine värv ning lähen ka mootori kallale. Veel vahetan ära tagumise porilaua ning võibolla tagumise velje. Praegu on see värv juba täkke täis ning nüüd saab vast korraliku kompressor värvi, loodab enne suve algust masina valmis saada. Täna sai muidu uus küünal ka ostetud.
Kevin.
Kevin.
Teema suht unarusse jäänud, masin on endiselt alles ning remondirõõm samuti. Praeguseks on mootor maas ning võtsin silindri maha, silindri kaane ja silindri vahel tihendit ei ole ning sellepärast see õhku välja peksiski.. aga kuidas ta enne toimis korralikult, seda ma ei tea. Varsti saab vast tihendi ning korralikuma silindri kaane ( vanal on kaks ribi äärest pooleks koos selle alusega ) ning siis võib vast uue kolbi ning rõngad ära tellida.
Kevin.
Kevin.
kuskohast sa tellid neid?Kevin68 wrote:Teema suht unarusse jäänud, masin on endiselt alles ning remondirõõm samuti. Praeguseks on mootor maas ning võtsin silindri maha, silindri kaane ja silindri vahel tihendit ei ole ning sellepärast see õhku välja peksiski.. aga kuidas ta enne toimis korralikult, seda ma ei tea. Varsti saab vast tihendi ning korralikuma silindri kaane ( vanal on kaks ribi äärest pooleks koos selle alusega ) ning siis võib vast uue kolbi ning rõngad ära tellida.
Kevin.
Tihend
Kevin kuule.
Mailisin sinna kloostrimetsa motopoodi ja küsisin et äkki neil neid tihendeid pea alla on.
Ja vastus jaatav 20.-.
:)
Mailisin sinna kloostrimetsa motopoodi ja küsisin et äkki neil neid tihendeid pea alla on.
Ja vastus jaatav 20.-.
:)
No ma ei tea.. täna lappisime kaasfoorumlase KoBa'ga mootori kokku, veeretasime õue ning masin käis esimest laksust nagu poleks midagi juhtunud. Esialgu käima küll ei läinud, kuna küünlajuhe tuli piibu otsast ära. Masinaga sõita eriti ei tahtnud, 10 meetrise otsa tegin kuid see ka kõik kuna tagurattal jookseb õhk välja ning sidur polnud ühendatud. Endiselt on vända ketipinguti kõver, kuid loodame et selle saab uue.
Kevin.
Kevin.
Nii.. täna läksime sõbraga võrri juurde, kruvisime vana silindri ja kaane maha ning panime korralikumad asemele. Õhku enam välja ei lase, käima läheb nüüd ka normaalselt ning nüüd saab isegi kohapeal nii ära et hoogu sisse tõukama ei pea, ühesõnaga sõidab ta nii nagu ostmise ajal. Tagumine kumm sai samuti täis pumbatud, segu sai paika ning siduri timmisime ka ära. Vähemalt oli kolmeks - neljaks tunniks sõidu- ning remondirõõmu! Homme vast võtan ühe paar kilomeetrise sõidu maanteel ette, siis saab aru kas masin koos ka seisab.
Kevin.
Kevin.
- canyondrift
- Tavakasutaja
- Posts: 89
- Joined: 13. Apr 2007 00:00
- Location: Antsla
- Contact:
03.02.2009
Nonii.. täna sai võrr ikka tõsiselt peeti keeratud. Sõitsime Palusse ( Käinast ca. 2-3 kilomeetrit ) ning algul tundus kõik okei, kiirus jäi 35-40 km/h vahele. Kuid juba siis ei tõõtanud nii kuidas peaks, või noh hääl oli hoopis teistusugusem, nagu segu oleks vale olnud. Siis kui sinna jõudsime hakkasingi segu näppima, peale paari testi ringi jooksis taguratas kinni ning masin suri laksti välja. Kui ajasin käega ratast ringi tundus kõik korras olevat, ning proovisin uuesti, masin käivitus kohe ning sain jälle 10 meetrit sõita kui ratas uuesti kinni jooksis. Lasin ka ketti lõdvemaks ning üritasin tagumise ratta võimalikult otse alla panna kuid midagi, seejärel otsustasin punnaga koju minna. Kuna kell oli juba 18.30, parajalt pime ka ning ka sidur oli otsustanud oma ameti maha panna siis otsustasin ikkagi masinaga vaikselt sõites tagasi minna. Masina kiirus jäi 10-15 km/h juurde, ega rohkem ei tahtnud minna ka eriti ning jõnksutas jubedalt.. vahepeal oli ikka tunne et tõmbab mootori kinnitused suisa pooleks, õnneks koju ma jõudsin ning ka masin sai sooja ruumi. Eks homme peale kooli keerab taguratta alt ära ning arvatavasti läheb laagrite vahetuseks, siduri laagrid peavad ka arvatavasti vahetusse minema.
Kevin.
Nonii.. täna sai võrr ikka tõsiselt peeti keeratud. Sõitsime Palusse ( Käinast ca. 2-3 kilomeetrit ) ning algul tundus kõik okei, kiirus jäi 35-40 km/h vahele. Kuid juba siis ei tõõtanud nii kuidas peaks, või noh hääl oli hoopis teistusugusem, nagu segu oleks vale olnud. Siis kui sinna jõudsime hakkasingi segu näppima, peale paari testi ringi jooksis taguratas kinni ning masin suri laksti välja. Kui ajasin käega ratast ringi tundus kõik korras olevat, ning proovisin uuesti, masin käivitus kohe ning sain jälle 10 meetrit sõita kui ratas uuesti kinni jooksis. Lasin ka ketti lõdvemaks ning üritasin tagumise ratta võimalikult otse alla panna kuid midagi, seejärel otsustasin punnaga koju minna. Kuna kell oli juba 18.30, parajalt pime ka ning ka sidur oli otsustanud oma ameti maha panna siis otsustasin ikkagi masinaga vaikselt sõites tagasi minna. Masina kiirus jäi 10-15 km/h juurde, ega rohkem ei tahtnud minna ka eriti ning jõnksutas jubedalt.. vahepeal oli ikka tunne et tõmbab mootori kinnitused suisa pooleks, õnneks koju ma jõudsin ning ka masin sai sooja ruumi. Eks homme peale kooli keerab taguratta alt ära ning arvatavasti läheb laagrite vahetuseks, siduri laagrid peavad ka arvatavasti vahetusse minema.
Kevin.
08.02.2009
Sai kutsutud taaskord kaasfoorumlane KoBa kohale kutsutud ning viga uurima hakatud, sai reguleeritud süüdet, puksi järgi olev mutter vähe rohkem lahti keeratud ning kondesaator varsti metalli asetatud ning masin hakkas korralikult käima.
10.02.2009
Jõudis kohale kaasfoorumlase poolt saadetud väntade ketipinguti ning orginaal lüliti, ketipinguti sai koheselt vahetatud ning igaksjuhuks sai vahetatud ka hammasratas, vana tundus kulunud olema. Peale seda sai Reymoga tanklasse lükatud, kaks liitrit sisse tangitud ning koju uuesti õli järgi mindud. Seejärel ajasin masina käima ning tegin väikse tiiru. Kui tahtsin masinat Reymole sõita anda mõõdus kõrval teelt kohalik patrull auto, esialgu vähendas kiirus kuid see järel sõitis edasi. Kuna sõit toimus illegaalselt ( mõlemal pole lube ) siis otsustasime mitte edasi sõita. Sai tehtud ka pilt uutest juppidest ning ka peale sõitu üks.
11.02.2009
Kuna Reymo tahtis enda vene jalgrattale krundi peale kanda minu juures, siis otsustasin ka enda masinale häda vajalikud värvi parandused ära teha. Esialgu sai matistatud paak, esimene porilaud kohati, pakiraam ning mõningast kohast ka raami. Mõned suuremad jooksma jäänud kohad sai ka akutrelliga eemaldatud. Peale seda kattsin hädavajalikud kohad ( tuled + porilapatsid ) ning kantsin värvi peale.
Kevin.
Sai kutsutud taaskord kaasfoorumlane KoBa kohale kutsutud ning viga uurima hakatud, sai reguleeritud süüdet, puksi järgi olev mutter vähe rohkem lahti keeratud ning kondesaator varsti metalli asetatud ning masin hakkas korralikult käima.
10.02.2009
Jõudis kohale kaasfoorumlase poolt saadetud väntade ketipinguti ning orginaal lüliti, ketipinguti sai koheselt vahetatud ning igaksjuhuks sai vahetatud ka hammasratas, vana tundus kulunud olema. Peale seda sai Reymoga tanklasse lükatud, kaks liitrit sisse tangitud ning koju uuesti õli järgi mindud. Seejärel ajasin masina käima ning tegin väikse tiiru. Kui tahtsin masinat Reymole sõita anda mõõdus kõrval teelt kohalik patrull auto, esialgu vähendas kiirus kuid see järel sõitis edasi. Kuna sõit toimus illegaalselt ( mõlemal pole lube ) siis otsustasime mitte edasi sõita. Sai tehtud ka pilt uutest juppidest ning ka peale sõitu üks.
11.02.2009
Kuna Reymo tahtis enda vene jalgrattale krundi peale kanda minu juures, siis otsustasin ka enda masinale häda vajalikud värvi parandused ära teha. Esialgu sai matistatud paak, esimene porilaud kohati, pakiraam ning mõningast kohast ka raami. Mõned suuremad jooksma jäänud kohad sai ka akutrelliga eemaldatud. Peale seda kattsin hädavajalikud kohad ( tuled + porilapatsid ) ning kantsin värvi peale.
Kevin.
Tänaseks on võrril peegel küljes, käisin Tiidu juures kinnitust tegema. Jube halb ikka sõita küll sellise ilmaga. Võtsime mingisuguse vana jalgratta lenkstangi kinnituse, aga kuna lenkstangi kinnituse augud liiga suured siis keevitasime sinna rauatüki vahele, seejärel lõikasime parajaks ning puurisime augu sisse. Kõige ilusam asi just ei saanud, aga vähemalt on küljes. Homme teen pildi masinast endast, kuidas jäi. Praegu polnud lishalt peegel õieti paigas vaid oli viltu.
Kevin.
Kevin.