miniaretus...
Masin ikka liigub veel
Nüüd olen peaaegu kuu aega tööl käinud(umbes 2x 2 km) ,otseselt teepeale pole jätnud.
Väntvõlli laagrid on ära kulund ,ja arvatavasti ka rõngad,kolb jms...
Tuleb kunagi remont ette võtta ,aga mitte enne ülejärgmist nädalat(kui töötab niikaua)
Praegu on jube uimane (peab süüte tagasi varasemaks panema).Ei taha käia orig.süütega
Nüüd olen peaaegu kuu aega tööl käinud(umbes 2x 2 km) ,otseselt teepeale pole jätnud.
Väntvõlli laagrid on ära kulund ,ja arvatavasti ka rõngad,kolb jms...
Tuleb kunagi remont ette võtta ,aga mitte enne ülejärgmist nädalat(kui töötab niikaua)
Praegu on jube uimane (peab süüte tagasi varasemaks panema).Ei taha käia orig.süütega
- canyondrift
- Tavakasutaja
- Posts: 89
- Joined: 13. Apr 2007 00:00
- Location: Antsla
- Contact:
Seda asja oleks keegi juba ammu teinud kui see võimalik oleks.. Kindlasti on võimalik ka seda sooritada, aga ilmselt on rolleri kolvi ümbermõõt, kolvikäik ja üldse see süsteem teine.jusspb wrote:suht kiiresti l2heb h6redaks..
v2ike soovitus.
äkki annab mingi rolleri silindri ja kolvi peale panna?
saad k6vasti j6udu ja asipeab kauem vastu kah.
[img]http://i212.photobucket.com/albums/cc47/canyondrift/Signature-0-1.jpg[/img]
Täna õhtul panin mopi käima ja sõitsin garaazi ette ja lammutasin mootori maha
Mootori võtsin juppideks ja vahetasin vajaminevad jupid ja panin enamuselt kokku.Ehk saab homme täitsa kokku.
Aga väntvõlli laagrid olid enamvähem(vahetasin siiski ühe ära), tuleb vahelejätmise põhjust edasi vaadata.Süüterelee ka natuke jama(juba vist kolmas või neljas),jätab suurtel pööretel vahele(kuigi täna ka madalatel)
Eelmise releega oli sama asi,aga ühel hetkel käima pannes lihtsalt enam käima ei läinud-säde kadunud.Alumist osa on korduvalt vahetatud ja uuendatud.Tuleb hakata vaikselt releesid korda tegema.
Kuidas tuleb see aine sealt relee seest kõige kergemini välja?
Lahustid pole aitand, homme katsetan kuumapuhurit.
Mootori võtsin juppideks ja vahetasin vajaminevad jupid ja panin enamuselt kokku.Ehk saab homme täitsa kokku.
Aga väntvõlli laagrid olid enamvähem(vahetasin siiski ühe ära), tuleb vahelejätmise põhjust edasi vaadata.Süüterelee ka natuke jama(juba vist kolmas või neljas),jätab suurtel pööretel vahele(kuigi täna ka madalatel)
Eelmise releega oli sama asi,aga ühel hetkel käima pannes lihtsalt enam käima ei läinud-säde kadunud.Alumist osa on korduvalt vahetatud ja uuendatud.Tuleb hakata vaikselt releesid korda tegema.
Kuidas tuleb see aine sealt relee seest kõige kergemini välja?
Lahustid pole aitand, homme katsetan kuumapuhurit.
Üleeile panin mootori kokku(enne katsetasin natuke silindri ja kolvi lihvimist) ja panin mootori peale.
Praegu vaja kraan külge panna(panin korralikuma paagi peale) ja gaasi süsteem karpasse paika panna.
Gaasisiiber ja vedru on kadund ,sest need jätsin trossi külge.hiljem tuli veel lund ka juurde.
Korralikuma keti panin ka Eelmisel pooled rullikud ära roostetand ja ära kadund.
Praegu vaja kraan külge panna(panin korralikuma paagi peale) ja gaasi süsteem karpasse paika panna.
Gaasisiiber ja vedru on kadund ,sest need jätsin trossi külge.hiljem tuli veel lund ka juurde.
Korralikuma keti panin ka Eelmisel pooled rullikud ära roostetand ja ära kadund.
Täna avastasin ,et kastist õli kadund.Panin uue sisse ja jube tossamine hakkas pihta Nüüd enam ei käigi,kohe küülal õline.
Väikse defektida siduri poolne väntvõlli otsatihend sai uuega asendatud,aga tulemusteta.
Homme kakun mootori lahti ja panen tihenditega ,mitte hermetsiga kokku.
Ülehomme vaja praktikale millegagi sõita..
Väikse defektida siduri poolne väntvõlli otsatihend sai uuega asendatud,aga tulemusteta.
Homme kakun mootori lahti ja panen tihenditega ,mitte hermetsiga kokku.
Ülehomme vaja praktikale millegagi sõita..
Masinaga üle 3 nädala praxil käidud ja nüüd ühed kuked(politsei) pidasin kinni ja öeldi ,et mini mopeediga ei tohi teedel üldse sõita.Pidi liiga väike olema.Sellist juttu kuulsin ma esimest korda (ajas naerma),kuid päris 100% kindel pole ja ehtan siis natuke suuremaks(voshodi esihark+oma tehtud tagakiige jms)
Mida arvate? Saatsin arki kirja.
Mida arvate? Saatsin arki kirja.
Kui sul aega ja raha on, siis mine advokaadi jutule. Vaata, mis ta räägib. Kui võimalik, siis anna asi kohtusse. Politseinik ei tohiks vigu teha. Ka inimlikke vigu mitte. Aga antud juhul ajas ta küll sulle mingit jama ja tekitas väga suurt vaimset ja varalist kahju.
Aga see on lihtsalt minu arvamus. Ma tahaks actionit näha
Aga mina sõidaks julgelt samamoodi edasi. Kui pole seadusega määratud mingeid suurusi, siis pole neil millegi alusel trahvi ka teha. Muidugi kui sa uuesti vahele jääd, siis nad ilmselt hakkavad muid vigu otsima, mille alusel trahv ära teha.
Aga see on lihtsalt minu arvamus. Ma tahaks actionit näha
Aga mina sõidaks julgelt samamoodi edasi. Kui pole seadusega määratud mingeid suurusi, siis pole neil millegi alusel trahvi ka teha. Muidugi kui sa uuesti vahele jääd, siis nad ilmselt hakkavad muid vigu otsima, mille alusel trahv ära teha.
To kukk(politsei) on mul suht vihavaenlane ja kogu aeg jõllitab kui mind näeb Oleks hakkand rohkem vaidlema ,kuid esipiduteid mu masinal pole.
Kui tahab suuremat masinat ,siis ikka saab(asi on põhimõttes)
Mitu tundi praktikal tagakiige juppe tehtud ja kodus keevitasin kokku.
Sai "natuke" tõstetud:
Korralikke tagaamorte(i) vaja, voshodi omadel nagu auto klapivedru oleks sees.Peale istud ,siis kohe põhjas
Kui tahab suuremat masinat ,siis ikka saab(asi on põhimõttes)
Mitu tundi praktikal tagakiige juppe tehtud ja kodus keevitasin kokku.
Sai "natuke" tõstetud:
Korralikke tagaamorte(i) vaja, voshodi omadel nagu auto klapivedru oleks sees.Peale istud ,siis kohe põhjas
TÄITSA PERSES
no ega SM50 mul palju suurem ei ole...ilmselt ei või sellega ka siis tänaval lasta... wha eva aga masin on küll jube naljakas
Pane veel mini lenksud ja mini orig. sadul ja tõsta see max kõrgusele ning mine uuesti kuke ette ja küsi "kas piisavalt kõrge
no ega SM50 mul palju suurem ei ole...ilmselt ei või sellega ka siis tänaval lasta... wha eva aga masin on küll jube naljakas
Pane veel mini lenksud ja mini orig. sadul ja tõsta see max kõrgusele ning mine uuesti kuke ette ja küsi "kas piisavalt kõrge
Www.Tauri32.pri.ee
ATM SM50 (72ccm)
ATM SM50 (72ccm)
Täna jamasin tagavedrudega tükk aega.Lõpp lahendus:voshodi amortidele mingid natuke jämemad vedrud(teiste amortide seest) ja 50mm vedru vahele torust.Natuke võiks pehmem olla ,kuid muidu täitsa tore.
Lõunal sai esimene sõit tehtud. Tekkis probleem,pidurid ei toimind.Jäi praktikale enda masinaga minek ära.Tagapidurid vaatasin peale praxi põhjalikult üle: viskasin alumiiniumist peale needitud katetega klotsid paika koos teise hoidikuga uus tross sai tehtud ja uus hoovastik (voshodi hoova panin).Nüüd pidurid head
Tekkis mingi jama jõuetusega aga vb oli kett natuke liiga pingul(lasin nüüd järgi natuke) või siis on delta sumpa nii jama Peab resoka tegema
Masn muutus tükk maad mugavamaks. Piduri hoova vajutuseks piisaks varbaligutusest.(enne otsisin tükk aega hooba)
Pilte...täna ei viitsi , homme vaja vara ärgata.
Lõunal sai esimene sõit tehtud. Tekkis probleem,pidurid ei toimind.Jäi praktikale enda masinaga minek ära.Tagapidurid vaatasin peale praxi põhjalikult üle: viskasin alumiiniumist peale needitud katetega klotsid paika koos teise hoidikuga uus tross sai tehtud ja uus hoovastik (voshodi hoova panin).Nüüd pidurid head
Tekkis mingi jama jõuetusega aga vb oli kett natuke liiga pingul(lasin nüüd järgi natuke) või siis on delta sumpa nii jama Peab resoka tegema
Masn muutus tükk maad mugavamaks. Piduri hoova vajutuseks piisaks varbaligutusest.(enne otsisin tükk aega hooba)
Pilte...täna ei viitsi , homme vaja vara ärgata.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
Iste väheke ilusam ja värvkate ka veel korda siis normaalne täiesti Ahjaa, kui hakkad resokat tegema, siis proovi see viia sadula alt, jääb way ilusam. Ja tusla pead ka resokale otsa meisterdama, sest muidu oled koguag kuke huviorbiidis.
PS! Kas natuke liiga raskeks ei läinud nüüd masin, et koos voshodi esihargiga ja ise tehtud tagakiige ja muude pudinatega?
PS! Kas natuke liiga raskeks ei läinud nüüd masin, et koos voshodi esihargiga ja ise tehtud tagakiige ja muude pudinatega?
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
Väljalase tulebgi ,nagu enne oli,istme all lõppeb.
Masin väga palju raskemaks ei läind mingi 5-6 kg vb. Peaks edasi jõudma liigutama küll.
Suuremate ratastega pole minuarust see päris õige.Pealegi saaks liiga kõrge siis
Siia võiks veel mingi lääne 50cm3(või 125 50cm3 kirjadega) peale visata Tahaks rohkem käike.Teine käik käib täiesti tühja ära ja esimesega võiks natuke rohkem jõudu olla
Masin väga palju raskemaks ei läind mingi 5-6 kg vb. Peaks edasi jõudma liigutama küll.
Suuremate ratastega pole minuarust see päris õige.Pealegi saaks liiga kõrge siis
Siia võiks veel mingi lääne 50cm3(või 125 50cm3 kirjadega) peale visata Tahaks rohkem käike.Teine käik käib täiesti tühja ära ja esimesega võiks natuke rohkem jõudu olla
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
Kasutaja Rallitaja proovis kunagi oma Deltale 50 cc Honda Monkey kloon-mootorit peale aretada. Kahjuks jäi tal see küll pooleli, aga midagi kaelamurdvat ei pidavat olema. Ja pitbike 125cc on sama suur kui 50cc mootor + 4 käiku. Kui ostad sinna veel lisageneka ka peale, siis saad veel tuled ja kõik muu ka toimima
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
Tükk aega tagasi sai resokas valmis keevitatud.
Mõni päev tagasi kakkusin mootori laiali ja mootoripooled said puhtaks tehtud. Tahtsin kahest väntvõllist ühte kokku teha kuid väntvõllid olid erinevad (mõlemad 12mm sõrmele ette nähtud)
Vaja kuskilt korralik väntvõll sebida (ei raatsi uut osta) ja siis saaks juba kokku panna mootori.
Mõni päev tagasi kakkusin mootori laiali ja mootoripooled said puhtaks tehtud. Tahtsin kahest väntvõllist ühte kokku teha kuid väntvõllid olid erinevad (mõlemad 12mm sõrmele ette nähtud)
Vaja kuskilt korralik väntvõll sebida (ei raatsi uut osta) ja siis saaks juba kokku panna mootori.
pakkuda s-62 vänt, mopi omaga identsed.hautz wrote:Tükk aega tagasi sai resokas valmis keevitatud.
Mõni päev tagasi kakkusin mootori laiali ja mootoripooled said puhtaks tehtud. Tahtsin kahest väntvõllist ühte kokku teha kuid väntvõllid olid erinevad (mõlemad 12mm sõrmele ette nähtud)
Vaja kuskilt korralik väntvõll sebida (ei raatsi uut osta) ja siis saaks juba kokku panna mootori.
Võtsin selle tüütu töö ette:
Enne keevitasin raami ja lihvisin ,siis lasin traatkettaga üle ,siis krunt ja siis värv.
Enamus asju jälle mustaks ja veljed ja esimesed vedrud punaseks(tükk aega mõtlesin ,kas teen punaseks ,või valgeks).
Resokal kuumakindel värv püsib peal?(autol kollektoril igaljuhul ei püsi)
Enne keevitasin raami ja lihvisin ,siis lasin traatkettaga üle ,siis krunt ja siis värv.
Enamus asju jälle mustaks ja veljed ja esimesed vedrud punaseks(tükk aega mõtlesin ,kas teen punaseks ,või valgeks).
Resokal kuumakindel värv püsib peal?(autol kollektoril igaljuhul ei püsi)
Parem, kui varem:
Paagi ümber sai rõngas tehtud:
Millegpärast tundub ,et resokas sai vale joonise järgi tehtud(keskelt 80mm läbimõõt):
Hetkel raamile võiks uued sebida:
delta vms. iste
korralik tagatule klaas.
siduripoolne mopi käepide(grip)
esipiduri hoob
pean otsima normaalsema"punni" esihargile.
Mootorile on uus kolb ja rõngad olemas.Tuli mõte väntvõllil ainult kepsulaager vahetada,vb teeb ära ka, saab vist kiiremini
Lähevad paika veel teised käigukasti hammakad.Tuleb paar simmerlingi osta ,siis saab mootori ka lekkevabaks.
Oli mõte klapiga sisselase otse karterisse teha ,kuid usun ,et plaaniks see jääbgi (teisest sidurikorvist teises kohas rääkimmata)
Tahaks masinat esmaspäevaks sõitma saada ja tööle minna
Autoload peaks varsti ära saama teha,kuid autol keevitan alles uusi tagumisi poolraame(tegelt paigas)
Paagi ümber sai rõngas tehtud:
Millegpärast tundub ,et resokas sai vale joonise järgi tehtud(keskelt 80mm läbimõõt):
Hetkel raamile võiks uued sebida:
delta vms. iste
korralik tagatule klaas.
siduripoolne mopi käepide(grip)
esipiduri hoob
pean otsima normaalsema"punni" esihargile.
Mootorile on uus kolb ja rõngad olemas.Tuli mõte väntvõllil ainult kepsulaager vahetada,vb teeb ära ka, saab vist kiiremini
Lähevad paika veel teised käigukasti hammakad.Tuleb paar simmerlingi osta ,siis saab mootori ka lekkevabaks.
Oli mõte klapiga sisselase otse karterisse teha ,kuid usun ,et plaaniks see jääbgi (teisest sidurikorvist teises kohas rääkimmata)
Tahaks masinat esmaspäevaks sõitma saada ja tööle minna
Autoload peaks varsti ära saama teha,kuid autol keevitan alles uusi tagumisi poolraame(tegelt paigas)
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
See masin hakkab mulle üha enam meeldima, super head tööd oled tema kallal teinud senini!
Sadula saaksid nii paremini kinni, kui võtaksid tavalise mini sadulatoru, keevitaksid sinna umbes sadula suuruse metall plaadi peale ning puuriksid metallist augud läbi. Sinu sadula all peaks olema ka juba neli auku, võibolla ma ka eksin.
Edu,
Kevin.
Sadula saaksid nii paremini kinni, kui võtaksid tavalise mini sadulatoru, keevitaksid sinna umbes sadula suuruse metall plaadi peale ning puuriksid metallist augud läbi. Sinu sadula all peaks olema ka juba neli auku, võibolla ma ka eksin.
Edu,
Kevin.