Nimi :
Aasta
Km/h :
cc :
minul .
Nimi : Iz Planeta 3
Aasta :1980 vist
Km/h :...
cc : 350cc
Nimi : võrr druzba mootoriga
Aasta :2009
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Km/h :90
cc : 94cc
EDIT // PARANDASIN .
Ei sa sinu põhimõttest ja sõnumi sisust täiesti aru.om wrote:Teeme nüüd nii, et ei hakka siin oma märgasid unenägusid kirja panema ja jätaks selle kmh lahtri edasistest postitustest ära, sest seal olev number on nagunii suvaline, laest võetud ja ei näita mittemidagi.
sellel on forseeritud mootor,kiirus mõõdetud nii et rolleriga kõrval sõidetudom wrote: Nimi :MP-045
Aasta ???
Km/h : 60
cc :49
reaalsed valmistajaandmed on 40kmh ja 45cc, see, kuidas ja kas konkreetne eksemplar üldse sõidab on teadmata, aga igatahes võin pea anda, et mitte 60kmh. Samuti ei taha uskuda, et kubatuur on kasvanud.
No mida ma pean tegema kui sellel rolleril POLE ei marki ega mudelit. Pean nüüd nimetuse ise välja mõtlema? Ostsin Tallinnast kuskilt laost vms. Kaasa sain tseki ja hooldusraamatu, margist pole kuskil midagi kirjas. Ja on 4t, ning välja jooksis 1 kord 80km/h. See kiirus pole mõõdetud selle rolleri spidokaga, sest see näitab ainult 60km/h. Ja samuti polnud mina lenksus sellel hetkel. Sõitsin ATM SM 107cc´ga taga, ning krt järgi ei jõudnud, ilmselt oli asi sõitja kaalus, sest mina olen sellega max 75km/h sisse saanud.om wrote:Lisaks ka selline pisiasi, et ei ole olemas sõidukeid margiga "hiina roller" vaid igal on ikkagi mingi konkreetne mark ja mudel. Nende puhul oleks tõenäoliselt mõistlik ka ära märkida, kas tegu on 2t või 4t masinatega ja samuti on suhteliselt mõtetu andmetesse kirjutada 80kmh taoliseid numbreid.
No sellega kaasneb selline ütlus: Kui masin si*temaks ei läinud peale viilimist, siis on viilimine asja ette läinudjikov wrote:Nagu kodanik vorrimen ütles, jookseb tema masin välja hämmastavad 60 km/h, võtame sellest maha 15km/h (see selline keskmine rollude mõõdapanek), vastuseks saam 45km/h.
Omaniku sõnade järgi oli masin forsseeritud. Forsseeringu võib siis arvatavasti kordaläinuks lugeda? Sest põlveotsas tehtud mootoriga on saavutatud sama kiirus, mis oli masinal tehasekonditsioonis.