delta-501, krossivõrr
delta-501, krossivõrr
Nonii hakkab pihta siis jälle... krossi võrr.
Üldiselt pildid siin http://album.ee/album/460085/50182819
Kõik asi algab alles, et plaanidest siis niipalju, et tuleb krosa iste ja porikad (vb tagumised küljekondlid kamh), siis peale läheb järgiaidatud D5, "resoka" teen esialgu originaalist ja loomulikult tuleb taha suur hammakas (55 hammast või midagi sinna kanti)
Ette läheb võrri 18 tolli velg ja orig. rehv ja taha delta 16 tolli ja delta lõigatud rehv
Täna näitasin väljalaskeaknale viili aga pilte ei teinud veel (ajasin kõrgemaks ja laiemaks... üle 1mm kindlalt)
Üldiselt pildid siin http://album.ee/album/460085/50182819
Kõik asi algab alles, et plaanidest siis niipalju, et tuleb krosa iste ja porikad (vb tagumised küljekondlid kamh), siis peale läheb järgiaidatud D5, "resoka" teen esialgu originaalist ja loomulikult tuleb taha suur hammakas (55 hammast või midagi sinna kanti)
Ette läheb võrri 18 tolli velg ja orig. rehv ja taha delta 16 tolli ja delta lõigatud rehv
Täna näitasin väljalaskeaknale viili aga pilte ei teinud veel (ajasin kõrgemaks ja laiemaks... üle 1mm kindlalt)
Ära räägi, kui ei tea, millest juttu on :)virgor wrote:Väljalaset kõrgemaks viilida üle 1mm. on küll jama,laiemaks õige.See on ammu katsetatud värk.Aga kui tööle saad siis anna kindlasti teada mis häält teeb.Jõudu
Minu silindril on väljalaske kõrgus 12 mm asemel juba 20 mm.
ja kõvasti laiem, kui originaal
Võidusõidu sääreka ehitamine in progres.
Nüüd ka võidusõidu mopeed
Nüüd ka võidusõidu mopeed
Nonii, mõõtsin ära selle akna
kõrgus 16mm ja laius 15 mm, orig.akna mõõtsin kah ära- kõrgus 12mm ja laius 12mm
pilt kamh erinevusest(üleval sis viili saanud aken) http://album.ee/node/20358241/50182819
kõrgus 16mm ja laius 15 mm, orig.akna mõõtsin kah ära- kõrgus 12mm ja laius 12mm
pilt kamh erinevusest(üleval sis viili saanud aken) http://album.ee/node/20358241/50182819
Viilida ju võib aga kuidas tulemused on?t6niz wrote:Ära räägi, kui ei tea, millest juttu on :)virgor wrote:Väljalaset kõrgemaks viilida üle 1mm. on küll jama,laiemaks õige.See on ammu katsetatud värk.Aga kui tööle saad siis anna kindlasti teada mis häält teeb.Jõudu
Minu silindril on väljalaske kõrgus 12 mm asemel juba 20 mm.
ja kõvasti laiem, kui originaal
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
Karl-erik, tead seda lauset, et kaua tehtud kaunikene.
Rutuga tegin ma ka oma esimese mootori ja see jooksis mõnusalt kokku.
Ma parem teen rahulikult asjad lõpuni:)
Aga ärme risustame teise mehe teemat.
Eks näis, kuidas oliver oma masina tööle saab, igastahes jõudu ja jaksu tegemiseks.
Rutuga tegin ma ka oma esimese mootori ja see jooksis mõnusalt kokku.
Ma parem teen rahulikult asjad lõpuni:)
Aga ärme risustame teise mehe teemat.
Eks näis, kuidas oliver oma masina tööle saab, igastahes jõudu ja jaksu tegemiseks.
Võidusõidu sääreka ehitamine in progres.
Nüüd ka võidusõidu mopeed
Nüüd ka võidusõidu mopeed
Seinapaksus ongi väike ja seal on kaks nippi:
1. Keevitada alumiiniumit peale
2. Puurida oma puurimised ära ja sulgeda seinas olev auk hiljem nn. vedelmetalli nime all müüdava mögaga
Ise lähen teist teed ja mul on 6 mm kanal. Möga on ka ostetud, kuid pole ise kodumail praegu ja kõige ehitamine seisab.
1. Keevitada alumiiniumit peale
2. Puurida oma puurimised ära ja sulgeda seinas olev auk hiljem nn. vedelmetalli nime all müüdava mögaga
Ise lähen teist teed ja mul on 6 mm kanal. Möga on ka ostetud, kuid pole ise kodumail praegu ja kõige ehitamine seisab.
Eksid, saab teha suurema kanali. Nipp seisneb selles, et tuleb tuua läbi kolvi kanal. Tõniz-e silinder on hea näide sellest. Meie emoti viilitud silindritel oli kaks lisaülevoolu läbi kolvi ning kolmas tavaline karterisse välja. Vaata pilte kui aru ei saa, midagi keerulist seal pole. Silindri sisepinnal on süvend, mille ülemine ots on sama kõrgel kui teised ülevoolud. Alumine ots on juhitud läbi kolvi küljel oleva akna karterisse. Praktiliselt võidad hülsi seinapaksuse võrra ruumi ning lisaboonusena paraneb kolvi jahutus ning määrimine.delta-501 wrote:Tööle panen ma ta kindlalt
Aga üks jama kamh... et lisaülevoolu ei saa teha, sest seinapaksus seal niiiii väike, et saaks heal juhul 3mm kanali teha
3mm jääb väikseks... XD aga noh korraliku resoga parandab asja
Võrril on väljalase ikka suht nutuse mõõduga ehk siis _väga_ konservatiivne. Samas on seda ka originaal sisselase, mis on mikroskoopiline ja väga lühikese kestusega. Väga hea kütusekulu suhtes, üsna sitt sportlikkuse mõttes.virgor wrote:Väljalaset kõrgemaks viilida üle 1mm. on küll jama,laiemaks õige.See on ammu katsetatud värk.Aga kui tööle saad siis anna kindlasti teada mis häält teeb.Jõudu
Siin peabki eristama kahte varianti - kas kasutatakse originaal sisselaset, või on tehtud uus klapiga. Aknaid ei ole eriti radikaalseks mõtet ajada, kui jääb tilluke sisselase. Sama käib ka lisa-ülevoolude kohta.
Põhimõtteliselt läbi kolvi saad sa teha ülevoolu, kui sul on puurpink (või väga hea käsi, et käsidrelliga kolvi sisse auk teha) ja 300-kroonine dremel. Ainult dremeli otsik tuleks korralik vaadata, sest need originaalid, mis kaasa antakse, viskavad igatpidi vänta ja kuluvad ülikiiresti.
Alla karterisse välja saad kanali üliedukalt teha, kui õhukest seina vedelmetalliga (mis tegelikult sisaldab epoksiidvaiku ja kõike muud huvitavat) täiendad. Olen teistel näinud niisugust võtet ja teen ka ise nii.
Dremeli ostmine tuleb sul nii või teisiti kasuks, kuna sellega saab peale silindri kanalite ka palju muud teha.
Alla karterisse välja saad kanali üliedukalt teha, kui õhukest seina vedelmetalliga (mis tegelikult sisaldab epoksiidvaiku ja kõike muud huvitavat) täiendad. Olen teistel näinud niisugust võtet ja teen ka ise nii.
Dremeli ostmine tuleb sul nii või teisiti kasuks, kuna sellega saab peale silindri kanalite ka palju muud teha.
Kuna sa ostsid selle raami minu käest, siis ma tean öelda, et ilma raami muutmata sul klappi peale panna pole võimalik, lihtsalt ei mahu ära.
klapi ja väntvõlli vahel peab olema minimaalne ruum, kui sa mõtled panna seda mingi nurga all, siis see ei taha hästi toimida.
klapi ja väntvõlli vahel peab olema minimaalne ruum, kui sa mõtled panna seda mingi nurga all, siis see ei taha hästi toimida.
Võidusõidu sääreka ehitamine in progres.
Nüüd ka võidusõidu mopeed
Nüüd ka võidusõidu mopeed
Muide, ära selle väljalaske viilimisega liiga hoogu mine - katsu ülevooludest ikka oma 5 mm kaugemale jätta, muidu voolab segu kohe väljalaskesse ja asi ei tööta enam korralikult. Soovitan sul enne millegi tegemist targematega nõu pidada ja veidi kirjandust uurida, sellest on kõvasti abi. Ülevalt osa saad rohkem viilida kui alt. Keskmist "posti" ära puutu.
Kui aknaid kõvasti laiendada, siis peaks mõtlema ka kolvirõnga stopperite tegemisele või stopperitega kolvi hankimisele, et lukupilud aknasse ei jookseks.
Klapiga sisselase ei ole ilmtingimata vajalik, lihtsalt originaaliga ei saa sa mootorist kogu võimu kätte, kui silindri täituvus liiga heaks teha. Ehita tasa ja targu, klapi peale üle minna saab ka hiljem, kui mõned sõidud juba tehtud. Enda kogemustest ütlen, et lisakanalid ja resokas annavad kumbki rohkem võimu, kui paljas klapp 2 mm suurema karbussiga, mis praktiliselt midagi ei mõjutanud. Lisakanaliga tuli jõudu juurde ja resonaatoriga tuli teatud pööretest järsult jõud taha. Kui kanaleid juurde ei tee, siis eemalda vähemalt originaalidest valujäägid, laienda neid ja viili aknaid laiemaks.
Kui aknaid kõvasti laiendada, siis peaks mõtlema ka kolvirõnga stopperite tegemisele või stopperitega kolvi hankimisele, et lukupilud aknasse ei jookseks.
Klapiga sisselase ei ole ilmtingimata vajalik, lihtsalt originaaliga ei saa sa mootorist kogu võimu kätte, kui silindri täituvus liiga heaks teha. Ehita tasa ja targu, klapi peale üle minna saab ka hiljem, kui mõned sõidud juba tehtud. Enda kogemustest ütlen, et lisakanalid ja resokas annavad kumbki rohkem võimu, kui paljas klapp 2 mm suurema karbussiga, mis praktiliselt midagi ei mõjutanud. Lisakanaliga tuli jõudu juurde ja resonaatoriga tuli teatud pööretest järsult jõud taha. Kui kanaleid juurde ei tee, siis eemalda vähemalt originaalidest valujäägid, laienda neid ja viili aknaid laiemaks.
Tegin tulevasele klapile ja karpale ruumi veits juurde
http://album.ee/node/20395805/50182819
Ja eile leidsin arvutist lambist ühe reso joonised mille ma ilmselt teen.
http://album.ee/node/20395805/50182819
Ja eile leidsin arvutist lambist ühe reso joonised mille ma ilmselt teen.
Abi vaja...
Kuidas oleks võimalik pinnalaotus teha sellest: http://album.ee/node/20396657/50182819
plate n sheeti ei saa kuskilt, ise ka ei saa hakkama... äkki keegi oskab seletada või äkki on veel mõni progra mis 1: 1 joonised teeb...
Kuidas oleks võimalik pinnalaotus teha sellest: http://album.ee/node/20396657/50182819
plate n sheeti ei saa kuskilt, ise ka ei saa hakkama... äkki keegi oskab seletada või äkki on veel mõni progra mis 1: 1 joonised teeb...
Aga see?
http://album.ee/node/20397405/50182819
Täpselt võrrile, aga pinnalaotuse kohta oleks vaja ikka teada
http://album.ee/node/20397405/50182819
Täpselt võrrile, aga pinnalaotuse kohta oleks vaja ikka teada
No võrrile või mitte, aga tolle reso juurde käis ka ülejäänud õpetus, kus oli ka juttu, millised aknad selle jaoks viilida...
Kui jääbki liiga kõrgetele või madalatele pööretele võimsus, siis saad resokat pikendada-lühendada, nii oleks siis võimalik asi õigesti toimima saada.
Pinnalaotuse tegemiseks võid proovida ka Google SketchUp-i.
Kui jääbki liiga kõrgetele või madalatele pööretele võimsus, siis saad resokat pikendada-lühendada, nii oleks siis võimalik asi õigesti toimima saada.
Pinnalaotuse tegemiseks võid proovida ka Google SketchUp-i.
Nonii, problemo.
Teen koonuse valmis- http://album.ee/node/20402405/50182819 Tuleb ilus ühtlane ja värki..
Siis saan pinnalaotuse ja teen selle järgi paberist koonuse, saab valmis ja mida ma näen tuleb hoopis selline: http://album.ee/node/20402403/50182819
Mis pull on?
Teen koonuse valmis- http://album.ee/node/20402405/50182819 Tuleb ilus ühtlane ja värki..
Siis saan pinnalaotuse ja teen selle järgi paberist koonuse, saab valmis ja mida ma näen tuleb hoopis selline: http://album.ee/node/20402403/50182819
Mis pull on?
Mõlemal otsal peab olema pinnalaotusel raadius.
Vaevalt sa päris sirget resokat teed ,siis võid teha selle viimase lingil oleva joonise sümmeetriliseks ja 20mm pikema.
Pleki keerad koonusesse ära ja siis lõikad pikkuse parajaks õige nurga all.
MA ei teind mingeid pinnalaotusi enda resokale.Märkisin otse plekile
Vaevalt sa päris sirget resokat teed ,siis võid teha selle viimase lingil oleva joonise sümmeetriliseks ja 20mm pikema.
Pleki keerad koonusesse ära ja siis lõikad pikkuse parajaks õige nurga all.
MA ei teind mingeid pinnalaotusi enda resokale.Märkisin otse plekile
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact: