Kevin68, Riga-13. 1990
Sääreväristaja võistlusest nüüd nädalake mõõdas, seal ma käisin kuid starti ei jõudnud. Sääreväristaja ka veel pirtsutas natukene. Vahepeal saadud igalpool sellega sõitmas käidud ning nüüd vahepeal läksid ilma käest ära, jätsin ta siis seisma ning peale seda taaskord ei käivitanud.. mõtlesin et jälle süüde paigast ära kuid ei, puhastasin settepoti ja düüsi ning masin käivitus kuid natukene vale süütega, sest olin seda kruttinud. Seejärel käisin Kauril garaa¸is külas ja saime süüte täitsa õigeks. Siis otsustasime minna Kassari ringile - ~15 kilomeetrit ning masin pidas täitsa viisakalt vastu. Plaanisin täna Haapsallu minna, kuid vast jääb seekord ära kuna ilmad pole päris need suve ilmad ning masina töökindluses pole ka veel täitsa kindel.
Kevin.
Kevin.
- canyondrift
- Tavakasutaja
- Posts: 89
- Joined: 13. Apr 2007 00:00
- Location: Antsla
- Contact:
Nii.. vahepeal kruvisin orginaal porilapatsid külge. Peale selle on säärekas väga palju kilomeetreid sõitu näinud. Täna võtsin tagumise ratta alt ära, vahetasin ära hammasratast kinni hoidvad poldid, mutrid, seibid. Sain ka vändasüsteemi taaskord toimima, seekord tundub et tõõtab vähe kauem kui 100m. Vahetasin ära ka leegitoru, enam ei lase kuskilt õli läbi ning võrr on vaiksem ning parema häälega. Paigaldasin pakiraamile veel korvi, et saaks vajalikud tööriistad korvi asetada, mis istme alla ei mahu ( haamer, tellitav võti jm ) - korv on üldjuhul maitse asi, minumeelest on see päris ilus, jätab sellise vanakooli mulje või nii. Ketikaitsme ning esitule gondliga pole endiselt jõudnud tegeleda, praegu olen kahe vahel, kas panna see gondel ette tagasi või mitte. Ketikaitse läheb aga peale pisikesi värviparandusi tagasi külge. Muideks, sai rolleri kõrval kiirust kah proovitud - 47 km/h tuli nagu naksti.
Üks udune pilt kah,
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/2 ... 744e1f.jpg
Terv,
Kevin.
Üks udune pilt kah,
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/2 ... 744e1f.jpg
Terv,
Kevin.
Kuna ilusad ilmad, siis ei saa sääreväristajast eemal olla ning ainult kallaks bensiini paaki.. hea küll, seda teen ma korra kahe nädala jooksul igapäevaselt ringi liigeldes. Olen jõudnud ka osta uue bensiinivooliku koos klambritega. Samuti olen teinud värviparandusi ning ketikaitsme külge pannud.
Kevin.
Kevin.
Alates sellest pildid..
http://fotoalbum.ee/photos/Kevin68/53852096
Sai täna vähe ringi sõidetud, samuti ka õhupuhasti taaskord puhtaks tehtud, nüüd vähe erksam ning tippkiirust kah rohkem.
Kevin.
http://fotoalbum.ee/photos/Kevin68/53852096
Sai täna vähe ringi sõidetud, samuti ka õhupuhasti taaskord puhtaks tehtud, nüüd vähe erksam ning tippkiirust kah rohkem.
Kevin.
Sai nüüd vahepeal tehtud uus tagumise piduri tross, tagumine õhukumm vahetatud, karburaatori kest koos õhupuhastiga vahetatud ning ka uus segukruvi tehtud, esipiduri panin külge, parempoolne orginaal pedaal sai samuti külge. Samuti sõitsin selle võrriga eile Kärdlasse ning tagasi - kokku ~45 kilomeetrit, masin pidas ennast viisakalt üleval ning kila-kola laadalt sai ostetud peaaegu uus tagumise tule klaas koos pirniga. Samuti sai esimese tule gondel taaskord külge, tänud siinsele foorumikasutajale Canyondriftile, kellelt õnnestus mul saada orginaal fiksaatorid! Samuti purunes vahepeal siduritross mille korda tegemiseni pole senini jõudnud. Nipet-näpet on veel tehtud, kuid kõik asjad hetkel ei meenu lishalt!
Kevin.
Kevin.
Uuendaks natukene teemat kah.. siduritrossi sain nüüd külge ning täitsa toimiv kooslus jällegi. Ükspäev hakkas sääreväristaja veidi jamama ning sai näpitud nii süüdet kui karpat, kuid enam täitsa õige nurga alla seda paika ei saanud. Täna läksime Kauriga sõitma võrridega ning siis tuli ka viga välja, nimelt mähisest tulev juhe oli tinutusest lahti ning ei saanud seejärel korralikult ühendust. Sai asi mingilmääral ajutiselt kinni teibitud ning sai suhteliselt koju ära mindud, vahepealsest teibituuningust ma vaikin. Võrr sai ka endale paagi peale Motokuuri kleepsu - nüüd jälle 5 heppa juures!
Kevin.
Kevin.
Uuendan jälle seda teemat üle pikka aja.. muutusi on toimunud, võiks õelda et üsnagi palju. Esmalt, vahepeal läks pooleks siduritross, sai taaskord hangitud uus siduritross. Päev enne seda läks ka veel gaasirutska katki, sai ka see uus hangitud. Siis ükspäev tuli ootamatu pakkumine ning lammutasin võrri laiali, järgmiseks päevaks läks masin töökotta värvimisse ( seekord lõpuks kompressoriga! ) . Vahepeal sai ka siinse kaasfoorumlase käest parempoolne peegel ostetud, ( tänud Canyondriftile ) ehk nüüd siis mõlemad olemas, kuid paremapoolsele pole veel kinnitust. Paar päeva tagasi sain masina kätte. Värvitooniks sai ferrari punane ning jäävalge. Tehtud töö oli ilus ning mina igati rahul. Vahepeal sai masin kokku laotud, ratta laagrid määritud, küünal vahetatud jm pisemat pahma. Täna ajasin kaherattalise välja ning tõõtab veatult, sai kohale kutsutud Reymo, kes võttis vaevuks teha jälle paar pilti. ( tänud )
Pildil pole veel orginaal lülitit, kuid täna vedasin uued juhtmed ära ning nüüd näitab esimene tuli miskipärast paremini, orginaal lüliti ka küljes ning toimib edukalt, veel pole ainult suretusjuhet ära vedanud.
Pildil pole veel orginaal lülitit, kuid täna vedasin uued juhtmed ära ning nüüd näitab esimene tuli miskipärast paremini, orginaal lüliti ka küljes ning toimib edukalt, veel pole ainult suretusjuhet ära vedanud.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 130
- Joined: 02. Aug 2009 00:00
- Location: Harjumaa
- Contact:
riga
Minu arust üks ilusamaid rigasid.Värv on ikka väga ilus ja läikiv .
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 27
- Joined: 05. Jul 2009 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 27
- Joined: 05. Jul 2009 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
Esimene tõõtab väga edukalt orginaal lüliti pealt. Kahjuks pole ma veel ära jõudnud vedada ei tagutulejuhet ega suretusjuhet. Kahjuks on homme Talupood kinni ning ei saa juhet osta, kuid esmaspäev loodan juhtme ära osta ning siis edasi tegutseda. Viimased kaks päeva olen kõvasti sõitnud, pool paaki juba tühjaks vuratud, nüüd annan talle vähekene pausi ja varsti jääb masin talveunne.
Parimat.
Parimat.
Kahjuks enam sõiduilmasi pole, kuid mõningad päevad on päike siiski paistnud ning olen ära kasutanud ja pisikese sõidu teinud. Vahepeal panin ka uued esiratta laagrid ning tegin esipidurid korda, samuti sidurit kõvasti näpitud ning paar juppi seal vahetatud. Järgmise asjana tahaks ära vahetada sidurilaagrid koos taguratta laagritega. Sõiduomadused on endiselt.. suurepärased!
Sain ka enda 4 kuud tagasi katki kukkunud kaamera kätte ning tegin täna ühe pildi, kahjuks see seebikarp ei taha eriti punast värvi tuvastada ning muudab selle kergelt roosakaks, tegelikuses on ikka värv ilus punane.
Sain ka enda 4 kuud tagasi katki kukkunud kaamera kätte ning tegin täna ühe pildi, kahjuks see seebikarp ei taha eriti punast värvi tuvastada ning muudab selle kergelt roosakaks, tegelikuses on ikka värv ilus punane.
Nonii, täna sain kätte ka parempoolse orginaal peeglikinnituse ning nüüd sai ka parempoolne peegel külge. Nii peeglivart kui ka peeglikinnitust tuli natukene kruustangide vahel väänata. Süütekarbikaan sai ka ära teibitud alt poolt ning külge tagasi pandud. Muud märkimisväärset polegi vist rohkem toimunud..
üks halb pilt ka, kahest peeglist.
üks halb pilt ka, kahest peeglist.
Hei-hei.
Ükspäev sai sõidetud Tiidu juurde sadulat keevitama ning tagasi sõites mõtlesin, et peaks mähise ära vahetama. Kodus saigi süüde maha keeratud, kuid siis otsustasin vaadata mis seisus tihend ning kolb on ning võtsin silindri ka maha, siis tabas mind ebameeldiv üllatus - väntvõllis suhteliselt suur loks sees. Seejärel sai mootor täielikult laiali lammutatud.
Hetkel olen ära ostnud täiesti uue väntvõlli kasutaja virgori käest, mis läks mulle maksma 550 krooni, samuti sai ostetud ka tagumisse rattasse uued laagrid, silindripea alla õnnestus samuti saad täitsa uus tihend (tänud Kaurile). Homme katsun eska tihendi ka ära osta ning siis hakkan mootorit kokku panema..
Hetkel on seis selline,
keevitatud sadul,
mootor peale laiali võtmist,
uued tagumise rattad laagrid,
uus silindripea tihend, vasakul uus ja paremal vana.
tutikas väntvõll,
esialgne plaan on masin saada täitsa kokku umbes järgmise nädala keskpaigaks, aga eks see näha ole.
seniks parimat,
Kevin.
Ükspäev sai sõidetud Tiidu juurde sadulat keevitama ning tagasi sõites mõtlesin, et peaks mähise ära vahetama. Kodus saigi süüde maha keeratud, kuid siis otsustasin vaadata mis seisus tihend ning kolb on ning võtsin silindri ka maha, siis tabas mind ebameeldiv üllatus - väntvõllis suhteliselt suur loks sees. Seejärel sai mootor täielikult laiali lammutatud.
Hetkel olen ära ostnud täiesti uue väntvõlli kasutaja virgori käest, mis läks mulle maksma 550 krooni, samuti sai ostetud ka tagumisse rattasse uued laagrid, silindripea alla õnnestus samuti saad täitsa uus tihend (tänud Kaurile). Homme katsun eska tihendi ka ära osta ning siis hakkan mootorit kokku panema..
Hetkel on seis selline,
keevitatud sadul,
mootor peale laiali võtmist,
uued tagumise rattad laagrid,
uus silindripea tihend, vasakul uus ja paremal vana.
tutikas väntvõll,
esialgne plaan on masin saada täitsa kokku umbes järgmise nädala keskpaigaks, aga eks see näha ole.
seniks parimat,
Kevin.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
Nii valusaks vast asi ei lähe, sidurikorv on jah vastu karterit käinud, sidurikorv logiseb päris kõvasti kuid see enam peale ei lähe. Sain enam-vähem korraliku sidurikorvi.. aga kurat tahaks enne suuremat pakast veel masina töökorda saada.. ei viitsi miinus kraadidega seda lükata eriti.
EDIT: Kas keegi oskab mulle õelda mitu mm on silindri all käiva tihendi paksus?
Aga loodame parimat,
Kevin.
EDIT: Kas keegi oskab mulle õelda mitu mm on silindri all käiva tihendi paksus?
Aga loodame parimat,
Kevin.
Vahepeal olen jõudnud ära osta uued sidurilaagrid ning kaasfoorumlane Kauri tegi mulle silindri ning hallile plaadile uued tihendid. Tänaseks on mootor koos, haamrit ei pidanudki kasutama, laagrid läksid väntvõlli otsa näppudega surudes ning karteripooled läksid ka surudes kokku, eelnevalt sai karteripoole tihend kaetud grafiit määrdega. Vaja veel uut kondensaatorit ning juhtmed vaja korralikult ära ühendada, selle taha asi täna pidama jäigi.. kümme meetrit üritasin käima lükata, keldris oli säde kui välja tuues läksid juhtmed massi ning sinna taha see jäigi, seejärel läks kondensaatori juhe kah pooleks. Pisemaid detaile veel küljes pole, aga üritan homme-ülehomme enamvähem asjaga valmis jõuda.
Viimased päevad on võrriga ikka 5-7 tundi päevas tegeletud, näpi süüdet palju tahad aga paika ei saa. Lõpuks sain enda lollist veast aru ka - nukkmuhv oli vales soones, peale õigesse soonde panemist on masin matsupill ning alates eilsest mõõdab jälle uhkesti kilomeetreid!
Sai ostetud ka uus kondensaator,
ja pilt eilsest,
Sai ostetud ka uus kondensaator,
ja pilt eilsest,
Kas ma tuletan meelde, kes kelle lollist veast aru sai ?Kevin68 wrote:Viimased päevad on võrriga ikka 5-7 tundi päevas tegeletud, näpi süüdet palju tahad aga paika ei saa. Lõpuks sain enda lollist veast aru ka - nukkmuhv oli vales soones, peale õigesse soonde panemist on masin matsupill ning alates eilsest mõõdab jälle uhkesti kilomeetreid!
Sai ostetud ka uus kondensaator,
ja pilt eilsest,
Vahepeal pole suurt midagi toimunud.. olen ühekorra temaga koolis käinud ning tegin arvatavasti selle aasta viimase pika ringi, see oli nimelt Aadma ring mis on umbes 20 kilomeetrit pikk. Lõpuks sain endale ka küünlavõtme, enam ei pea küünalt kruvikeerajaga kinni peksma. Peale seda panin ka uue küünla, A11.. säde on igastahes parem. Muud polegi nagu juhtunud, vedasin tagutule juhtme ära kuid rüüd pole veel ümber pannud, tagutule pirni suutsin ka ära lõhkuda.
Niipea pole uuendust oodata, annan talle nüüd natukene aega puhata ka, ei pea koguaeg sõitma.
Terv,
Kevin
Niipea pole uuendust oodata, annan talle nüüd natukene aega puhata ka, ei pea koguaeg sõitma.
Terv,
Kevin
Tänaseks on masin olnud minu käes täpselt aasta aega!
Aga vahepeal natukene nokitsetud kah. Nimelt said üle võõbatud porilauad altpoolt kivikaitsmega, samuti sai vahepeal toodud teine d8e mootor varuosadeks, kust ma tegelikult suurt juppe ei saanudki, pooleks läks ka vahepeal siduritross, nüüd on ka see vahetatud ja ega suurt midagi rohkem tehtud polegi, puhkab enda väljateenitud talveund.
Üks pilt masinast, suht pimedas ruumis tehtud.
Aga vahepeal natukene nokitsetud kah. Nimelt said üle võõbatud porilauad altpoolt kivikaitsmega, samuti sai vahepeal toodud teine d8e mootor varuosadeks, kust ma tegelikult suurt juppe ei saanudki, pooleks läks ka vahepeal siduritross, nüüd on ka see vahetatud ja ega suurt midagi rohkem tehtud polegi, puhkab enda väljateenitud talveund.
Üks pilt masinast, suht pimedas ruumis tehtud.
Tervitust, vahepeal jälle natukene võrri nokitsetud.. kuna sidur pole juba mõnda aega minuga koostõõd teinud sai sellele pisikene remont tehtud, sai vahetatud sidurivõll (vanal olid juba kiilupesad natukene lamedaks kulunud) , surveplaat, pealmine lamellketas (sai tehtud tagumistest uued esimesed, tänud Kaurile), siduripulk ja sidurikuul ning siduritross sai veel korra uus tehtud kuna eelmine ei olnud siiski see mida vaja, nüüd paistab et sellega ka ühelpool.. ragin on seest kadunud ning lahutab ka väga hästi.
Vahepeal sai ostetud ka paagikleebised, küll repliikad kuid siiski parem kui tühi paak - vähemalt minuarust.
Vahepeal sai ostetud ka paagikleebised, küll repliikad kuid siiski parem kui tühi paak - vähemalt minuarust.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 130
- Joined: 02. Aug 2009 00:00
- Location: Harjumaa
- Contact:
riga
Kust said, endal oleks ka vaja?
www.moped.ee foorumist sealse lehekülje haldaja oldmopedi käest.
Kui masina värvimisse saatsin ununes ketikaitse maha ja see jäigi esialgu värvimata. Õnneks oli töökojas töötajad mõistlikud ning olid nõus ka ketikaitsme üle värvime paari nädala eest. Tänaks siin kohapeal kaasfoorumlast urmet48't. Puhastatud sai ka summutisõel,mõlemad ketid sai õlitatud, määritud ning ülejäänud aja seisnud, kuid mõni nädalavahetus saab välja ajatud ja käima pandud ning teinekord mõni sõitki tehtud!
Ja üks suhteliselt kehva kvaliteediga pilt praegusest seisust, ketikaitse ka suht õline hetkel.
Ja üks suhteliselt kehva kvaliteediga pilt praegusest seisust, ketikaitse ka suht õline hetkel.
Oli tore masin, aga minujaoks oli aeg ta müüa parematesse kätesse.. masin läks Viljandisse ning edasipidi on ehk võimalik näha seda masinat sõitmas sääreväristajate võidusõidul standard klassis. Hetkel pean kaherattaliste maailmast pisikest pausi ning peagi alustan otsast.
Siin pildil on see konkreetne isend mõõtmas minu käes viimaseid kilomeetreid, ehk Rohuküla sadamasse sõit.
Mind teenis ta hästi, loodame et teenib ka uut omanikku hästi!
Siin pildil on see konkreetne isend mõõtmas minu käes viimaseid kilomeetreid, ehk Rohuküla sadamasse sõit.
Mind teenis ta hästi, loodame et teenib ka uut omanikku hästi!
-
- Tavakasutaja
- Posts: 27
- Joined: 05. Jul 2009 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact: