delta-501, krossivõrr
No päris valmis ta pole aga päris hea areng on toimunud, niiet jah, väike update
http://album.ee/node/20477335/50182819
http://album.ee/node/20477335/50182819
räme tõllaratas on ikka ees
Ma paneks nii ette kui taha Delta või siis BMX veljed. Viimastega saad kergesti ka ketaspiduri aretada, kui kasutad mägiratta rummusid. Kergem ka.
Need trummelpidurid, mida nõuka aegsetel moppidel kasutati, on ikka mega sitad; võidusõidus on eriti tähtis esipidur, isegi tähtsam kui mootori võimsus.
Ma paneks nii ette kui taha Delta või siis BMX veljed. Viimastega saad kergesti ka ketaspiduri aretada, kui kasutad mägiratta rummusid. Kergem ka.
Need trummelpidurid, mida nõuka aegsetel moppidel kasutati, on ikka mega sitad; võidusõidus on eriti tähtis esipidur, isegi tähtsam kui mootori võimsus.
Kas peaks tagumise koonuse uue tegema või piisab originaalist?
http://album.ee/node/20503139/50182819
Leegikaks tuleb mini mopi oma,
selle järgi on vaja pikkus ka arvutada ----> L = (E * 1670)/RPM
L on väljalaske pikkus tollides aknast kuni 1/2 viimase koonuseni, E on väljalaske kestus kraadides ning RPM on pöörded, millel resonaator peaks oma maksimumi andma.
(vootele vast ei pahanda, et tema juttu veits kasutasin )
Nüüd siis küsimus, et kuidas seda L ja E mõõta saab?
Edit: L- i ju ei peagi mõõtma, seda arvutatakse ju.
http://album.ee/node/20503139/50182819
Leegikaks tuleb mini mopi oma,
selle järgi on vaja pikkus ka arvutada ----> L = (E * 1670)/RPM
L on väljalaske pikkus tollides aknast kuni 1/2 viimase koonuseni, E on väljalaske kestus kraadides ning RPM on pöörded, millel resonaator peaks oma maksimumi andma.
(vootele vast ei pahanda, et tema juttu veits kasutasin )
Nüüd siis küsimus, et kuidas seda L ja E mõõta saab?
Edit: L- i ju ei peagi mõõtma, seda arvutatakse ju.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
Vahepeal ära ostetud vesijahutusega silku, radikas, kett, kraan, laagrid ja gaasitross.
Täna või homme saab kokku ka proovimootor viilitud silku ja kolviga. Kui töötab hasti, siis teen uue silku ka samamoodi ära.
Ülejäänud värk suht samas seisus http://album.ee/node/20706911/50182819
Täna või homme saab kokku ka proovimootor viilitud silku ja kolviga. Kui töötab hasti, siis teen uue silku ka samamoodi ära.
Ülejäänud värk suht samas seisus http://album.ee/node/20706911/50182819
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
http://album.ee/node/20832443/50182819
Selline see siis on, õige mootor vaja veel valmis teha (enamus juppe olemas)
Asja nimi on nero muide
Selline see siis on, õige mootor vaja veel valmis teha (enamus juppe olemas)
Asja nimi on nero muide
Reso on nii kaugel, et vaja aind keevitada http://album.ee/node/20855829/50182819
D5 väntvõlli modisin nii, et nüüd läheb sinna D8E magnet otsa (puksi tegin vahele, magnet ise tifti peal) http://album.ee/node/20855783/50182819
õige mootori karteripooled
http://album.ee/node/20855779/50182819
Väike võrdlus ka lõppu
http://album.ee/node/20855771/50182819 (õhupuhasti jääb niikaua see kuni raha juurde tekib)
D5 väntvõlli modisin nii, et nüüd läheb sinna D8E magnet otsa (puksi tegin vahele, magnet ise tifti peal) http://album.ee/node/20855783/50182819
õige mootori karteripooled
http://album.ee/node/20855779/50182819
Väike võrdlus ka lõppu
http://album.ee/node/20855771/50182819 (õhupuhasti jääb niikaua see kuni raha juurde tekib)
Asi niikaugel, et homme saab õige mootori käima, seda muidugi juhul kui ta läheb käima
Jahutussüsteem jookseb ka nagu mahlakask hetkel, radikas ja kuppel peavad ilusti aga voolikutega mingi jama.. eks selle likvideerib ära homme.
Mõned asjad vaja osta veel kunagi kui raha juurde tekib:
gripid,
gaasirutska,
krossari iste ja terve kondliring (jääb järgmisesse aastasse arvatavasti)
Pilte on telefonis aga ausalt, ei viitsi rsk nendega täna jamada enam.. homme hommikul avalikustan
Jahutussüsteem jookseb ka nagu mahlakask hetkel, radikas ja kuppel peavad ilusti aga voolikutega mingi jama.. eks selle likvideerib ära homme.
Mõned asjad vaja osta veel kunagi kui raha juurde tekib:
gripid,
gaasirutska,
krossari iste ja terve kondliring (jääb järgmisesse aastasse arvatavasti)
Pilte on telefonis aga ausalt, ei viitsi rsk nendega täna jamada enam.. homme hommikul avalikustan
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Annab küll, kui sumps seest tühjaks visata ja otsa korralik koonus koos stingeriga panna. Ma tegin oma krossideltale (tõtt-öelda ei kõlbanud see traktorijäljeski sõita veermiku poolest) samamoodi originaalsumpsi baasil.Kauri wrote:Mind huvitaks see, kas selline resonaator reaalselt ka midagi juurde annab? Nagu ma näen on see originaal summutist tehtud?
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
GSX-R 1146
Töötab,
ainult väiksemat düüsi on vaja, sest praegusega läriseb ja pöörded ei jookse lõppu välja... karpaks on 26mm mikuni
http://album.ee/node/20922713/50182819
ainult väiksemat düüsi on vaja, sest praegusega läriseb ja pöörded ei jookse lõppu välja... karpaks on 26mm mikuni
http://album.ee/node/20922713/50182819
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Kiirus oleneb ülekandest kõik, konkreetsel eksemplaril tundub päris aeglane olevat. Hea on see asi võrrivõidusõiduks, ega tänavale ronida pole mõtet.
Olen muide arvamusel et 26 mm karbuss on tegelikult ikka natuke paljuvõitu. Väiksema karpaga lihtsam sõita kah vist.
Üks asi äratab veidi kahtlust, sul mõlemad jahutusvoolikud ülemise otsa küljes - oleks võinud ühe toru allapoole keevitada. A kui jahutab, pole hullu.
Olen muide arvamusel et 26 mm karbuss on tegelikult ikka natuke paljuvõitu. Väiksema karpaga lihtsam sõita kah vist.
Üks asi äratab veidi kahtlust, sul mõlemad jahutusvoolikud ülemise otsa küljes - oleks võinud ühe toru allapoole keevitada. A kui jahutab, pole hullu.
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
GSX-R 1146
Selle kuppli keevitamise osas olen natukene mina ka süüdi, see on nimelit minu esimene kuppel, mis tal on.
Eks see läks jah suht aia taha, aga oliver ütles, et vähemalt testisõidu ajal oli silku jahe vähemalt, niiet vist ei ole hullu.
Eks see läks jah suht aia taha, aga oliver ütles, et vähemalt testisõidu ajal oli silku jahe vähemalt, niiet vist ei ole hullu.
Võidusõidu sääreka ehitamine in progres.
Nüüd ka võidusõidu mopeed
Nüüd ka võidusõidu mopeed
Uus karpa ja vahetükk:
http://album.ee/node/20990887/50182819
http://album.ee/node/20990887/50182819
Jõudu ja jaksu ehitamisel, ülikena pill ütleks. Vaatasin su album.ee-st pilte ja jäi silma see pilt http://album.ee/node/20990881/50182819 et see süsteem peaks ju olema sama mis Stelladel ja Deltadel? Või olen ma valesti aru saanud. On see karpa ikka K60B? Kui mu jutt klapib siis tekkis küsimus, et kust said sellise lõdviku, mis panid õhuflitrisse ja teiseotsa karpasse? Tänud ette.
Kuda vääne nõnda tõmme. | Stella V-501M
Deltal ei ole sama süsteem, teemat pole veel lugenud, aga pildil tundub, et mingi reed valve on otsa aretatud, selle lõdviku saab lõigata paksemast kummivoolikust oma tahte järgi.tofetome wrote:Jõudu ja jaksu ehitamisel, ülikena pill ütleks. Vaatasin su album.ee-st pilte ja jäi silma see pilt http://album.ee/node/20990881/50182819 et see süsteem peaks ju olema sama mis Stelladel ja Deltadel? Või olen ma valesti aru saanud. On see karpa ikka K60B? Kui mu jutt klapib siis tekkis küsimus, et kust said sellise lõdviku, mis panid õhuflitrisse ja teiseotsa karpasse? Tänud ette.