h20m : IZ Jupiter 3k 78'
h20m : IZ Jupiter 3k 78'
Sai ostetud siis selline masin.
Plaan on siis renoveerida ära, kuid originaali taga ei hakka ajama.
Täna sai masin pulkadeks laiali lammutatud, peale mootori.
Nüüd on vaja hakata otsima osi.
Vaja oleks : Tagumine porilaud, süütelukk, ketikummid, käepidemed, rutskad, tagatuli.
Suur probleem on selles, et raamil pole birkat küljes, et mdia teha soovitate, et saada tulevikus see arvele.
Pildid : www.zone.ee/h20m90/jup3/
Kritiseerige hoolega .
Plaan on siis renoveerida ära, kuid originaali taga ei hakka ajama.
Täna sai masin pulkadeks laiali lammutatud, peale mootori.
Nüüd on vaja hakata otsima osi.
Vaja oleks : Tagumine porilaud, süütelukk, ketikummid, käepidemed, rutskad, tagatuli.
Suur probleem on selles, et raamil pole birkat küljes, et mdia teha soovitate, et saada tulevikus see arvele.
Pildid : www.zone.ee/h20m90/jup3/
Kritiseerige hoolega .
Re: h20m : IZ Jupiter 3k 78'
Kui veidi viitsimist, soovitan elektrijuhtmestik pisut ümber teha ja elektroonika poest UUS süütelukk osta. Tevalos midagi näiteks 100.- ringis. Põhjuseks see, et need originaallukkudel kipub olema klemmidel aegajalt liiga suur takistus, seetõttu kontaktid kuumenevad ja võivad läbi põleda. Teiseks on ka töökindlamad ja kui juba, siis korralikult. Ketikumme saab kasvõi tavalisest motopoest, kuid kui vahet suurt ei ole, siis enamasti kellelgi vanu kasutatud ketikaitseid leidub. Rutskad, samamoodi poest, tagatulega sama lugu. Uued osad kokku ca 500. Kui pole huvi niipalju masina peale panna, siis kasutatud ja poolpiduseid inimestel ikka vedeleb.h20m wrote:Vaja oleks : Tagumine porilaud, süütelukk, ketikummid, käepidemed, rutskad, tagatuli.
Üks variant on loomulikult teisei doonorratta või isegi raami ostmine ja nn teise raami peale regamine. Muide väike vihje, kui peaksite kunagi nii tegema, siis võib mul isegi huvi olla selle birkata raami vastu.
jah, uue süüteluku siis saab ostetud, juhtmestik pidi niguinii vahetusse minema kõik. Aga kuidas tagumise porilauaga lood on ? Seda oleks kah kindlasti uut vaja.
Aga pakkuge mulle siis kas odavalt mingit mittekomplektset doonorratast dokidega või siis ainult raami, millel birka korralikult küljes ja dokid olemas.
Aga pakkuge mulle siis kas odavalt mingit mittekomplektset doonorratast dokidega või siis ainult raami, millel birka korralikult küljes ja dokid olemas.
Suunarelee on suhteliselt ükskõik, mis marki. Ratas on 6V? Näiteks kloostrimetsas müüakse kahte tüüpi mehaanilist suunareleed (olen mõlemat proovinud ja töötavad) ca 100-60 eek tk.h20m wrote:Rääkige veel et mis marki, või mille suunarelee mul sinna sobiks, seda ma sela nagu küll ei näinud. Ainult laadimisrelee oli.
Ja koos sellega võite suundasid kah pakkuda.
Mind hakkas huvitama, et kas tõesti on jup3 selline esikahvel : http://www.zone.ee/h20m90/jup3/slides/Pilt013.html
Kui ei ole siis minu arust peab sinna käima mingi kummist lõdvik peale?
Või on see süsteem hoopis teistmoodi, muidu amordid nagu täitsa toimiks.
Kui ei ole siis minu arust peab sinna käima mingi kummist lõdvik peale?
Või on see süsteem hoopis teistmoodi, muidu amordid nagu täitsa toimiks.
Need tuleplekid on kellegi poolt lihtsalt julmalt lühemaks lõigatud. Paraku paljud ajuhiiglased teevad seda izil, arvates, et läikivad amorditorud on ilusamad. Kuid tegelikuses satub sinna tööpinnale rohkem mustust ning amordi simmerid kuluvad rutem.h20m wrote:Mind hakkas huvitama, et kas tõesti on jup3 selline esikahvel : http://www.zone.ee/h20m90/jup3/slides/Pilt013.html
Kui ei ole siis minu arust peab sinna käima mingi kummist lõdvik peale?
Või on see süsteem hoopis teistmoodi, muidu amordid nagu täitsa toimiks.
Originaalis ulatuvad sõlmedeni välja.
No nii, täna sai jälle tegeletud masinaga.
Nüüd on masin nii pilbasteks vist kui võimalik.
Täna sai võetud lailai mootor ning lõpuni ka raami pealt osad.
Mootorit lahti võttes selgus, see mis oli ka arvata, mootoris oli vesi, õli aga tilkagi, õli see mootor polnud ammu näinud, kuna oli täiesti puhas õlist. Õnneks väntvõllidel lokse polnud, mida kartsin esialgu kõige rohkem, käigukasti hammasrattad olid kah täitsa töövalmis, vähemalt esmase vaatluse järgi. Loomulikult olid läbi enamus laagreid, need on plaanis lähiajal uued soetada, ka sk tihendid, ning vaja ka osta tihendikomplekt.
Mootorit pooleks võttes oleks nagu lailai lennanud üks laager, siis sain aru küll, kus see olema peaks aga täpselt ma ei mõista mis süteem seal on, et kas see laager on läbi, või käibgi see nii?
Pilt sellest kohast : http://www.zone.ee/h20m90/jup3_2/Pilt014.jpg
See käigukastiosa oli seal laagris : http://www.zone.ee/h20m90/jup3_2/Pilt016.jpg
Ning need tulid sealt laagri pesast : http://www.zone.ee/h20m90/jup3_2/Pilt015.jpg
Mõned pildid veel :
http://www.zone.ee/h20m90/jup3_2/Pilt012.jpg
http://www.zone.ee/h20m90/jup3_2/Pilt013.jpg
Hetkel muud nagu rääkida polegi, kui et nüüd lähinädlatel loodan et saab raami ja muud värvitavad osad liivapritsiga üle teha, ning siis mõned väiksed pahti tööd, krunt, ja siis värvima.
Vaikselt, aga edukalt asi areneb.
Ootan huviga kommentaare, eriti selle laagri kohta.
Martin aka h20m.
Nüüd on masin nii pilbasteks vist kui võimalik.
Täna sai võetud lailai mootor ning lõpuni ka raami pealt osad.
Mootorit lahti võttes selgus, see mis oli ka arvata, mootoris oli vesi, õli aga tilkagi, õli see mootor polnud ammu näinud, kuna oli täiesti puhas õlist. Õnneks väntvõllidel lokse polnud, mida kartsin esialgu kõige rohkem, käigukasti hammasrattad olid kah täitsa töövalmis, vähemalt esmase vaatluse järgi. Loomulikult olid läbi enamus laagreid, need on plaanis lähiajal uued soetada, ka sk tihendid, ning vaja ka osta tihendikomplekt.
Mootorit pooleks võttes oleks nagu lailai lennanud üks laager, siis sain aru küll, kus see olema peaks aga täpselt ma ei mõista mis süteem seal on, et kas see laager on läbi, või käibgi see nii?
Pilt sellest kohast : http://www.zone.ee/h20m90/jup3_2/Pilt014.jpg
See käigukastiosa oli seal laagris : http://www.zone.ee/h20m90/jup3_2/Pilt016.jpg
Ning need tulid sealt laagri pesast : http://www.zone.ee/h20m90/jup3_2/Pilt015.jpg
Mõned pildid veel :
http://www.zone.ee/h20m90/jup3_2/Pilt012.jpg
http://www.zone.ee/h20m90/jup3_2/Pilt013.jpg
Hetkel muud nagu rääkida polegi, kui et nüüd lähinädlatel loodan et saab raami ja muud värvitavad osad liivapritsiga üle teha, ning siis mõned väiksed pahti tööd, krunt, ja siis värvima.
Vaikselt, aga edukalt asi areneb.
Ootan huviga kommentaare, eriti selle laagri kohta.
Martin aka h20m.
Täna sai siis jälle natuke tskli teemat puudutatud. Ostsin kõik uued laagrid, peale selle veovälli nõellaagri, ja sk tihendid.
Suured tänud ka mesamehele, kes kostitas mind osadega.
Nüüd oleks vaja veel: tihendkomplekti, kus oleks kõik tihendid, mootorile, karbussile ja silindripeale. Siis veel oleks vaja kolvirõngaid ja sõrmi, ning sõrme stoppereid, hetkel rohekm ei meenu/ei tea .
Aga nüüd oleks vaja ühte head abimeest, kes oleks nõus kloostrimetsast ostma tihendikomplekti, sõrmed, kolvirõngad ja sõrmestopperid.
Seda sellepärast et ise ma ei satu lähiajal tallinasse, et siis saaks nagu mootorit vaikselt kokku tagasi panema hakata. Et võtke ühendust ES'iga või msn: h20m@hotmail.com
Oleks tänulik, kes viitsib möllata niivisi.
Martin aka h20m.
Suured tänud ka mesamehele, kes kostitas mind osadega.
Nüüd oleks vaja veel: tihendkomplekti, kus oleks kõik tihendid, mootorile, karbussile ja silindripeale. Siis veel oleks vaja kolvirõngaid ja sõrmi, ning sõrme stoppereid, hetkel rohekm ei meenu/ei tea .
Aga nüüd oleks vaja ühte head abimeest, kes oleks nõus kloostrimetsast ostma tihendikomplekti, sõrmed, kolvirõngad ja sõrmestopperid.
Seda sellepärast et ise ma ei satu lähiajal tallinasse, et siis saaks nagu mootorit vaikselt kokku tagasi panema hakata. Et võtke ühendust ES'iga või msn: h20m@hotmail.com
Oleks tänulik, kes viitsib möllata niivisi.
Martin aka h20m.
Täna sai siis mootorit kokku lapitud ja saadud ka enamus kokku.
Aga selle asja juures tekkis paar küsimust, esiteks, jäi järgi, üks seib ja sk tihend : http://www.zone.ee/h20m90/jup3_3/slides/IMGP2519.html et mille jaoks need võisid olla? Sk tihend oli mingi kahepoolne, nii et kahel pool oli vedru.
Siis kui palju peab pingutama neid siduri kinnitusi http://www.zone.ee/h20m90/jup3_3/slides/IMGP2516.html
Mille jaoks on see keermega polt mis pildi keksel on ?
http://www.zone.ee/h20m90/jup3_3/slides/IMGP2521.html
Siis jäi veel järgi mingi puks, mille jaoks see?
http://www.zone.ee/h20m90/jup3_3/slides/IMGP2523.html
Siis on veel küsimus selline, et hetkel mul olid sees remont nr 1 kolbid, aga kui nüüd nendega on juba töötanud mootor kas siis saab panna juba remont nr 2, või ostan ikka uued kah remont nr 1?
Kommenteerige ikka hoolega.
Martin aka h20m.
http://www.zone.ee/h20m90/jup3_3/
Aga selle asja juures tekkis paar küsimust, esiteks, jäi järgi, üks seib ja sk tihend : http://www.zone.ee/h20m90/jup3_3/slides/IMGP2519.html et mille jaoks need võisid olla? Sk tihend oli mingi kahepoolne, nii et kahel pool oli vedru.
Siis kui palju peab pingutama neid siduri kinnitusi http://www.zone.ee/h20m90/jup3_3/slides/IMGP2516.html
Mille jaoks on see keermega polt mis pildi keksel on ?
http://www.zone.ee/h20m90/jup3_3/slides/IMGP2521.html
Siis jäi veel järgi mingi puks, mille jaoks see?
http://www.zone.ee/h20m90/jup3_3/slides/IMGP2523.html
Siis on veel küsimus selline, et hetkel mul olid sees remont nr 1 kolbid, aga kui nüüd nendega on juba töötanud mootor kas siis saab panna juba remont nr 2, või ostan ikka uued kah remont nr 1?
Kommenteerige ikka hoolega.
Martin aka h20m.
http://www.zone.ee/h20m90/jup3_3/
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1560
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Niimoodi, see laineline seib käib siduri poolse väntvõlli otsas oleva
hammaka alla, või siis sirurikorvi puksi alla(täpselt ei teagi, minu ratastel
on mõlema all olnud. Sidurikett ei tohi viltu jooksma jääda.
pildilt detail nr 6
See simmerling käib siduripoolse väntvõlli siduripoolsesse otsa.
Pildilt detail 32, minu mäletamist mööda.
Siduri vedrud keera alguses lihtsalt keskmiselt kinni, hiljem kui mootor
peal tuleb teha täiendav reguleering. Siis tuleb siduri link põhja vajutada ja
läbi siduri poolse pisikese kaane need nüüd nii peale keerata kui
võimalik(sidur peab koguaeg olema lahutatud). Lõpuks vaatad et ilusti
ühtlaselt ka lahutaks.
Selle keermega poldi ülesande üle murdsin ka mina pead, kahjuks jäigi
see lahendus mulle tedmata.
Kas see puks mis üle jäi äkki ka siduri korvi alla ei käinud?
Kui sul olid seer esimese remondi kolvid siis ei saa sa sinna mitte mingi
väega lihtsalt remont 2 kolbe panna. Pead panema ikka esimese remondi
kolvid või siis laskma silindrid üle puurida ja siis saad rem 2 kolvid panna.
Hea oleks vaadata kui palju on silindrid kulunud. Siis saad teada kas on
mõtet puurida järgmisesse mõõtu. Silinder kulub ovaalseks ja kooniliseks
kui ta töötab, aga teoreetiliselt peaks ühe silindri mõõduga läbi sõita kahed
kolvid enne kui puurida vaja, samas on see kõik individuaalne.
kommentaar: tööd on tehtud palju, ennist märkasin plaani ratas ka arvele
saada. Plekitükist raamiküljes lihtsalt kasu pole, vaja on siiski ka eelmist
omanikku ja dokumente. Nullist seda ratast sa arvele ei saa, see on kindel
Muidu on aga tore vaadata kuidas keegi jälle hingega ratast remondib,
nooremad võiks siit ka natukene õppust võtta ja kõrva taha panna.
Ilusti esitatud küsimused koos illustreeritud piltidega, lausa lus on aidata
Jõudu ja jaksu
hammaka alla, või siis sirurikorvi puksi alla(täpselt ei teagi, minu ratastel
on mõlema all olnud. Sidurikett ei tohi viltu jooksma jääda.
pildilt detail nr 6
See simmerling käib siduripoolse väntvõlli siduripoolsesse otsa.
Pildilt detail 32, minu mäletamist mööda.
Siduri vedrud keera alguses lihtsalt keskmiselt kinni, hiljem kui mootor
peal tuleb teha täiendav reguleering. Siis tuleb siduri link põhja vajutada ja
läbi siduri poolse pisikese kaane need nüüd nii peale keerata kui
võimalik(sidur peab koguaeg olema lahutatud). Lõpuks vaatad et ilusti
ühtlaselt ka lahutaks.
Selle keermega poldi ülesande üle murdsin ka mina pead, kahjuks jäigi
see lahendus mulle tedmata.
Kas see puks mis üle jäi äkki ka siduri korvi alla ei käinud?
Kui sul olid seer esimese remondi kolvid siis ei saa sa sinna mitte mingi
väega lihtsalt remont 2 kolbe panna. Pead panema ikka esimese remondi
kolvid või siis laskma silindrid üle puurida ja siis saad rem 2 kolvid panna.
Hea oleks vaadata kui palju on silindrid kulunud. Siis saad teada kas on
mõtet puurida järgmisesse mõõtu. Silinder kulub ovaalseks ja kooniliseks
kui ta töötab, aga teoreetiliselt peaks ühe silindri mõõduga läbi sõita kahed
kolvid enne kui puurida vaja, samas on see kõik individuaalne.
kommentaar: tööd on tehtud palju, ennist märkasin plaani ratas ka arvele
saada. Plekitükist raamiküljes lihtsalt kasu pole, vaja on siiski ka eelmist
omanikku ja dokumente. Nullist seda ratast sa arvele ei saa, see on kindel
Muidu on aga tore vaadata kuidas keegi jälle hingega ratast remondib,
nooremad võiks siit ka natukene õppust võtta ja kõrva taha panna.
Ilusti esitatud küsimused koos illustreeritud piltidega, lausa lus on aidata
Jõudu ja jaksu
h20m wrote:Täna sai siis mootorit kokku lapitud ja saadud ka enamus kokku.
Aga selle asja juures tekkis paar küsimust, esiteks, jäi järgi, üks seib ja sk tihend : http://www.zone.ee/h20m90/jup3_3/slides/IMGP2519.html et mille jaoks need võisid olla? Sk tihend oli mingi kahepoolne, nii et kahel pool oli vedru.
Siis kui palju peab pingutama neid siduri kinnitusi http://www.zone.ee/h20m90/jup3_3/slides/IMGP2516.html
Mille jaoks on see keermega polt mis pildi keksel on ?
http://www.zone.ee/h20m90/jup3_3/slides/IMGP2521.html
Siis jäi veel järgi mingi puks, mille jaoks see?
http://www.zone.ee/h20m90/jup3_3/slides/IMGP2523.html
Siis on veel küsimus selline, et hetkel mul olid sees remont nr 1 kolbid, aga kui nüüd nendega on juba töötanud mootor kas siis saab panna juba remont nr 2, või ostan ikka uued kah remont nr 1?
Kommenteerige ikka hoolega.
Martin aka h20m.
http://www.zone.ee/h20m90/jup3_3/
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Tänan madeinussr, ma panin sinna siuri poolsesse vända otsa samsuguse simmeri nagu on süütepoolgi, kas on väga suur kuritegu? Ta peaks ju kinni ikka hoidma? Aga asee vedru, no jah seda peab siis uurima.
Aga suured tänud, lähima kahe nädala jooksul loodan värvimist vajavad detailid liivapritsi saata. Siis saab iluraviga kah vaikselt tegelema hakata.
Aga suured tänud, lähima kahe nädala jooksul loodan värvimist vajavad detailid liivapritsi saata. Siis saab iluraviga kah vaikselt tegelema hakata.
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1560
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Kuidas sa selle samasuguse said panna? Süüte all käib ju selline pisikene, mis omakorda metall kesta sees ning see kinnitub ju nelja kruviga.h20m wrote:Tänan madeinussr, ma panin sinna siuri poolsesse vända otsa samsuguse simmeri nagu on süütepoolgi, kas on väga suur kuritegu? Ta peaks ju kinni ikka hoidma? Aga asee vedru, no jah seda peab siis uurima.
Aga suured tänud, lähima kahe nädala jooksul loodan värvimist vajavad detailid liivapritsi saata. Siis saab iluraviga kah vaikselt tegelema hakata.
Süüte poolel on see pisikene simmer ka kahe vedruga minu vist!?
No põhiline on see, et asjad tihked jäid, see topelt vedru on seal seetõttu, et käigukastist õli liiga lihtsalt väntvõlli ruumi ei satuks. Kui mootor juba täitsa koos pole mõtet lahti võtta kui aga võimalus on siis võiks vaadata, kas see paremini ei sobiks.
EDIT: sain aru mida sa selle süüte poolse all mõtlesid, aga kas simmer läks laagrite vahele või jäi väntvõlli poole?
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1560
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
laager jäi ikka siduri poolt vaadates minu poole, nii nagu ikak tsiklitel käib, et laager õlitust saaks...aga tihke jäi küll, kui poleks jäänud siis ma oleks viga märganud.
Jupiteril käib siduri poolselt väntvõllil siduripoolses otsas kaks laagrit ju!!
Vähemalt minu Jupiter 3 ja Jupiter 2 mootoril on see nii, see on just selleks, et ülekanne sidurile paremini toestatud oleks, kui sul üks laager, siis on vaja mootor uuesti lahti võtta, sest niimoodi see kaua vastu ei pea!
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
asi seisis nüüd pikalt. nüüd tekkis mingi hetk vaba aega ja tahtmist. ning mõtlesin et ajan uuesti garaasinurgast välja ja hakkan vaatama kuhu järg jäi. järg jäi siis sinna, et enmaus osi on ilusti värvi all, mõned vaja veel värvida, enam vähem kõik jupid peaks ka kuskil kastis olema, kuid peab veel otsima veidi.
seisma jäi sinna paika tookord, et käigukast ei toimunud peale mootori kokku panekut ja hääli ka sisse ei võtnud.
häälte kohta ei oska midagi öelda misk ei toimi aga käimaris ma arvan et läks miskit siis valesti kokku.
küsimus siis selline et kunagi mul olid ühed päris head joonised, mille järgi saigi kokku pandud, need on aga mul kadunud. võiks uuetsi endale välja printida need ja asja uuesti kokku panna. täna sai mootor uuesti maha võetud juba ja kaaned ja asjad ka maas.
ehk kellegil on pakkuda.
seisma jäi sinna paika tookord, et käigukast ei toimunud peale mootori kokku panekut ja hääli ka sisse ei võtnud.
häälte kohta ei oska midagi öelda misk ei toimi aga käimaris ma arvan et läks miskit siis valesti kokku.
küsimus siis selline et kunagi mul olid ühed päris head joonised, mille järgi saigi kokku pandud, need on aga mul kadunud. võiks uuetsi endale välja printida need ja asja uuesti kokku panna. täna sai mootor uuesti maha võetud juba ja kaaned ja asjad ka maas.
ehk kellegil on pakkuda.
Käimaris on ju märgid ka olemas,üks on sellel hammassektoril ja teine kahvlivõllikul.Üldiselt peab olema kokkupanekul 4 käik sees.Kokkulaod ju generaatoripoolsele küljele eksju?Kui nii,siis kindlasti ära unusta sellele pikale võllile seibi panna(veotähiku hammaka peale).Edasi on iga mootoriga individuaalne,kui palju seibe või kui paksu seibi tahab kahvlivõllik,seda seepärast,et mida vähem lõtke seda kindlamalt sul käigud tööle hakkavad.Kohati tuli vist veidi segane jutt,aga ehk saad aru mida ma öelda tahtsin.
proovisin nüüd uuesti kokku panna. üks hammaks on teist pidi kui joonisel näidatud, aga minu arust on just nii õige. muud öelda ei oska. kõik käigud hakkasid võlli keerates ka nagu tööle. pildid jäid küll sitad aga ehk on midagi aru saada, nendel kes on ennem tegelnud sellega. veel kaant peale ei pannud, et keegi ehk saab aru ja leiab mignit viga.
http://www.hot.ee/h20m90/iz/iz.JPG
http://www.hot.ee/h20m90/iz/iz1.JPG
http://www.hot.ee/h20m90/iz/iz2.JPG
http://www.hot.ee/h20m90/iz/iz3.JPG
http://www.hot.ee/h20m90/iz/iz4.JPG
http://www.hot.ee/h20m90/iz/iz5.JPG
http://www.hot.ee/h20m90/iz/iz.JPG
http://www.hot.ee/h20m90/iz/iz1.JPG
http://www.hot.ee/h20m90/iz/iz2.JPG
http://www.hot.ee/h20m90/iz/iz3.JPG
http://www.hot.ee/h20m90/iz/iz4.JPG
http://www.hot.ee/h20m90/iz/iz5.JPG
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1560
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Dift käib selle fiksaatori alla mille küljes on hambad ja mis hambuvad sektoriga :) Fiksaatori all on selline mutri taoline asi mille keskel on auk, sinna sisse vedru ja dift, muidu ta ei vaheta sul üle 4. käigu kui mootor on õiges asendis, mina murdsin mitu nädalat pead selle üle, et miks ta ülejäänd käike sisse ei võta :) Fiksaatori all on sellised ümarad sooned, mis lähevad diftiga kokku :)
Edit: Muide, pean veel ütlema et minu arvates on mugavam mootorit kokku panna vasaku karteri külge, sest hiljem on seda kõige suuremat hammasratast jama sinna tagasi saada. Sektorit ja käiguvahetus hammasratast on kerge kokku panna, keerad käigu hammaka õigesse asendisse ehk 4 käigu peale, see tähendab et kui vaatad mootorit pealt nii et väntvõllid jäävad paremale, siis käiguvahetus hammakal peab täpp jääma vasakul pool oleva esimese 2 hamba vahele. Siis peab sektorit tõstma üles, mitte päris tippu aga seda peab ise vaatama. Seda on veidike raske seletada
Edit: Muide, pean veel ütlema et minu arvates on mugavam mootorit kokku panna vasaku karteri külge, sest hiljem on seda kõige suuremat hammasratast jama sinna tagasi saada. Sektorit ja käiguvahetus hammasratast on kerge kokku panna, keerad käigu hammaka õigesse asendisse ehk 4 käigu peale, see tähendab et kui vaatad mootorit pealt nii et väntvõllid jäävad paremale, siis käiguvahetus hammakal peab täpp jääma vasakul pool oleva esimese 2 hamba vahele. Siis peab sektorit tõstma üles, mitte päris tippu aga seda peab ise vaatama. Seda on veidike raske seletada
Last edited by Tushaar on 17. Sep 2009 21:58, edited 2 times in total.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1560
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
no nii, mootor on nüüd koos, käigud tunduvad nüüd toimivat. aga nagu arvata siis probleem on see, et ei tee ta mitte ühte piiksu ka. panin nagu süüte enda arust õigesti paika, aga ei midagi. nügisin nii mis jube. ei kujuta ette milles asi võib olla. karpas? see must karbike kuhu juhtmed lähevad? süütepoolid? no jah ega nii foorumi kaudu ei oska keegi midagi kosta. aga kas keegi siin lääne-virumaal, täpsemalt Tapa kandis näiteks ei oleks viitsimist tulla veidi näppima asja. kunagi käis mesamees külas :) . ise pole nende izidega kahjuks nii palju tegelenud ja hetkel jääb võimu väheks.
Mul just ka tuli remondist jupiter, ja joostes läks käima ainult täis akuga, muidu ei tahtnud midagi teha, aga tänaseks olen jupiteri katki jooksnud, nüüd kus tean mootorit tuleb ette talve jooksul üks korralik remont, aga proovi ikka täis akuga ja anna teada mis juhtub :) Vaheta küünlad ka ära ja vaata et piibujuhtmed ei oleks vastupidi peal :)
Riga 13 -> Iz Jupiter 3 -> Jawa 634/638 -> Jawa 638 -> Suzuki GSX-750F ->