Oleme kunagi lapsepõlves sõbraga kasutanud oma võrridel Husquarna 254 karburaatoreid,tehtud sai väike vahetükk,mingit muud suurt nõidust polnud vaja teha.Päris tore oli Deltale ära teha.Kas keegi on ka midagi samalaadset teinud?
Sellel pildil on alumiiniumist (umbes 10 mm) vahetükk karteri ja karburaatori vahel. Tehtud koduste vahenditega - akudrell, puurid, keermepuurid, relakas ja viilid.
Kuna saekarpadel on vaakummembraan siis on vaja karteri külge paigaldada vaakumvoolik-toru ,ilma selleta ta käima ei hakka.Mul endal on Walbro wt391 karpa.Tahaks kunagi kuulata mis häält sääru teeb selle karpaga.Seda materjali saab metallimüügiga tegelevatest ettevõtetest NT:Levadia.Muidu ise lihtne teha ,kui oled lukksepa praktika läbinud.
Vanasti ringraja sõitjad tegid kõik tööd ise:Treisid,Freesisid,ja olid lukksepad kuna midagi polnud lihtsalt saada.
Sae karpal on küljes bensiinipump (pildil karpa alumine pool kuhu läheb must voolik), membraanpump mis töötab karteri ala- ja ülerõhu vaheldumisel. Ainult vaakumi ehk alarõhu toimel mingit pumpamist ei toimu. Võrril ei pea pumbakanalit ühendama eraldi voolikuga, vaid vahetüki sisse saab vastava kanali puurida, mis ühtib karterisse puuritud avaga.
see kruvi on sodi välja laskmiseks, st et sinna üles kogunevad vanad õli. kui sa ühendaksid vaakumtoru sinna külge siis hakkaks see ainult õli sisse tõmbama.
Muidugi võid impulsitoru sinna ühendada, ainult õhukindel peab olema.
Mingi sodi või õliga pole siin pistmist, kuna mootoris ei tohigi sodi olla ja mis on karteris, pumbatakse varem või hiljem silindri kaudu summutisse.
mis mõte sellel kruvil seal on kui kõik sodi välja pumbatakse. niipalju kui mina seda kruvi olen lahti keeranud siis on alati veidike vana õli sealt välja tilkunud.
Sinna ühe otsa külge bensuvooliku peadgi järelikult ühendama. Pumbakanalil ei ole voolikuühendust. Pumbakanal asub segukoonuse risttasapinnas, mis jääb sael silindri poole ja ühtib silindris oleva avaga.
Tere, tegin omale ka karburaatori ja karterile vahele vahetüki. Karburaator on pärit jonsered saelt. Küsimus: Kumb vooliku otstest on bensiini oma ja kumb pumba oma.
Ei sa pead karterisse vooliku viima. Üks hea meetod on selline, et võtad pumba vooliku otsast selle väliskeermega otsiku. Karteisse puurid kuhugi augu ja keermestad sama keermega. Edasi liimid epoga selle otsiku sinna keeret pidi sisse.