Raiko: Jawa 638
Raiko: Jawa 638
Tere.
Räägin lühidalt siis ka natuke enda masinast. Sai soetatud jawa 638 koos dokumentidega. On plaanis võtta arvele ja teha ka millalgi ülevaatus.
Hetkel veel vaja mõned jupid muretseda, kuna ostes olid puudu ja siis peaks ratas täiesti komplektne olema
Asjast ka mõni pilt
http://album.ee/album/526053/50224571
Kõik ideed ja pakkumised oodatud
Räägin lühidalt siis ka natuke enda masinast. Sai soetatud jawa 638 koos dokumentidega. On plaanis võtta arvele ja teha ka millalgi ülevaatus.
Hetkel veel vaja mõned jupid muretseda, kuna ostes olid puudu ja siis peaks ratas täiesti komplektne olema
Asjast ka mõni pilt
http://album.ee/album/526053/50224571
Kõik ideed ja pakkumised oodatud
Jawa
Ei tea, pole veel proovinud, kuid tõmme on ikka suht hea.
Mine ruttu issi juurde ja räägi ära kuidas sa jawat peenestasid. Iga vähegi normaalne vanem peksaks sellised triibud sulle peale ja võtaks koheselt mootorratta käest ära.antuand wrote:Ega jah. Ma suvel sellele ei mõelnud. Päris kõvast sai nokka tõstetud.
Kas siis tõesti ei hoita enam korralike masinaid. Seetõttu ongi ülivähe originaale alles jäänud. Olgu kuusakoski su jawale "kerge hammustus".
NB teisalt jawaga on suht raske nokka tõsta ja lõppeb 90% külili käimisega. Seda teab iga teise klassi ohmu, tema raskuskese on lihtsalt niivõrd vales kohas, ning teisalt hingama hakkab jawa alles 5tuh pöörde juures vabalt ja juba 6tuh juurdes kõrbeb väntvõlliga.
Teisalt siduriga noka tõstmist üritavad tegelased võiksid teada, et 638 siduri kettad on suht pehmed ja 90% valesti kasutamisest lähevad nad ülikergelt kõveraks.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 130
- Joined: 02. Aug 2009 00:00
- Location: Harjumaa
- Contact:
Oh jah. Tundub et IQ tase on siin foorumis ikka miinuses. Kui ajud ikka rosina suurusega on mis siis teha.tundmatu987 wrote:Ei ole midagi nii hull see jawa tagarattale saamine, olen näinud kuidas sõidetakse päris häid sirgeid tagarattal.
See oli päris mitu aastat tagasi ja täpset jawa mudelit ma ei tea kuid see oli vanem, lennukiga jawa.
Ma pole selles algusest peale kahelnudraivoku wrote:Oh jah. Tundub et IQ tase on siin foorumis ikka miinuses. Kui ajud ikka rosina suurusega on mis siis teha.tundmatu987 wrote:Ei ole midagi nii hull see jawa tagarattale saamine, olen näinud kuidas sõidetakse päris häid sirgeid tagarattal.
See oli päris mitu aastat tagasi ja täpset jawa mudelit ma ei tea kuid see oli vanem, lennukiga jawa.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 130
- Joined: 02. Aug 2009 00:00
- Location: Harjumaa
- Contact:
Kerge krossikaga, mis on mõeldud teistesse tingimustesse, seal ei ütle ühtegi halba sõna.tundmatu987 wrote:Tahate väita, et te pole kunagi kasvõi mõelnud sellele kui lahe oleks tagarattal sõita? Väga kahtlen.
Siin on puhtalt munnipikendust poistel vaja, kuid shit on selles, et jawal pole jõudu pikalt sõita esiratas õhus. Teisalt pole siinsetel vendadel veel pikkustki, et jalad maha ulatuksid, rääkimata siis mõtlemisest.
Ega ilma asjata ei ole mõeldud erinevad mootorrattad välja. (a'la krossimootorrattad, chopperid, biked, superbaiked jne)
Kuid noh nagu ma ütlesin, siin foorumis käib kõvatamine. ( vaadake ma olen mees sikutan igal rattal noka lendu.) Sita ajab just see keema, et ei huvituta masina seisukorrast või muust, vaid esimene küsimus on kas kummi vilistab, nokka sikutab vms. See on haige haige mõtlemine, hullem juba kui pensionääride kommunismi poodamine ja Edgari poputamine.
Jawa
Igaüks saaks noka lendu, kui on vähegi korralik ratas, kuid kas ka sellel mõtet on, see on juba iga ühe enda probleem Suure tõenäolisega on noka lendu kergitamise tagajärjeks kukkumine ning siis on hilja halada.
Kuid eks igaüks teab ise mida teeb
Kuid eks igaüks teab ise mida teeb