Koguja: Samurai 110cc 2007.a.
Koguja: Samurai 110cc 2007.a.
Tere, kuna endal kuuris selline riistapuu seisab juba 2.a. sai ta välja võetud mingi hetk ja tegema hakatud.
Ostsin ta siis kunagi Trendimportist ~7k.- eest. Olen sõitnud temaga vahepeal aint metsas niisama ringi ja isegi olen rajal päris mitu korda piinamas käinud masinat.
Alguses läksid kiige puksid, sai need vahetatud. Neljas käik kadus ära, sai mootor lahti võetud ja 1 hammakas puruks, enda õnnetuseks mõtlesin, et 1k.- sellele küll ei hakka alla panema. Paar päeva internetis sobratud ja näe täitsa olemas terve käigukast 150.- eest. Käigukast korda tehtud ja vastu pidanud on siia maani täitsa korralikult. Edasi lagunes tagumine amort ära, sai see kokku lapitud, uut ikka vaja. Siis mingi üleeelmine aasta sai laksu ka pandud, terve esiosa läks vahetusse, ei läinud midagi maksma, kõik vajalik oli olemas. Eelmise aasta talvel sai esipidur puruks kukutud ja seda pole siiamaani ära vahetanud, kuna ei kasuta esipidurit ja see masin tõmbab juba käikude väga hästi, nii et praktiliselt pidurid on masinal uued Selle aasta alguses sai siis karburaator lahti võetud, düüsid suuremaks. Kuna süüdet näppida otseselt näppida ei saa neil masinatel, siis mina panin mootoris oleva ketiga süüte 1 lüli võrra varasemaks. Masin tagasi kokku ja tulemus oli väga hea. Unustasin mainida, et summuti oli ka suht pilbasteks selle 2.a. vältel, sai see ka ümber tehtud.
Nüüd siis tänase päeva juurde, täna sai siis mootor maha kakutud, et proovida 125cc silindripead peale. Hetkel vahetatud üks suurem hammasratas, mis veab käigukasti osa siduri osaga. Homme proovin teise süüteplaadi peale saada ja siis reguleerida kogu kupatust.
25.01.2010 - Pikk vahe siin teemas, nagu ka mu teistes teemades. Eks see tulene sellest, et sõidukeid palju ja millega ma parajasti jõuan/viitsin tegeleda. Talvel pole nagu eriti midagi teha külmas pimedas garaazis.
Sai siis suvel katsetatud 125cc silindripead, kollektorit ja suuremat Jingi karpat. Töötas ta ikka väga hästi. Minu õnnetusega lõi ta väljalaske klapi viimasel sõidul pähe. Viga sai siis ainult üks klapp õnneks, kolb natuke kahjustada, siis võtsin mõtteks ja nüüd ka enam vähem teostan seda mõtet, et teha masin enam vähem originaali lähedaseks tagasi, kuna kõik vajalikud osad olemas ja krossitamiseks/lollitamiseks vms olemas nüüd Orion Pro 125cc Pit bike. Hetkel siis seisab kogu see mõtte lõpuni teostamine külma garaazi taga, -20*C ei anna nt seal ültse mitte kui midagi teha ja raamistik tahaks ülevärvimist. Mootori veel paneks toas kokku, aga see oleks hetkel kõik. Eks see masin jääb taas suve ootama
Pildid:
08.02.2009
21.07.2007
http://static1.nagi.ee/i/p/289/47/07236 ... e6_m.jpg/1
Ostsin ta siis kunagi Trendimportist ~7k.- eest. Olen sõitnud temaga vahepeal aint metsas niisama ringi ja isegi olen rajal päris mitu korda piinamas käinud masinat.
Alguses läksid kiige puksid, sai need vahetatud. Neljas käik kadus ära, sai mootor lahti võetud ja 1 hammakas puruks, enda õnnetuseks mõtlesin, et 1k.- sellele küll ei hakka alla panema. Paar päeva internetis sobratud ja näe täitsa olemas terve käigukast 150.- eest. Käigukast korda tehtud ja vastu pidanud on siia maani täitsa korralikult. Edasi lagunes tagumine amort ära, sai see kokku lapitud, uut ikka vaja. Siis mingi üleeelmine aasta sai laksu ka pandud, terve esiosa läks vahetusse, ei läinud midagi maksma, kõik vajalik oli olemas. Eelmise aasta talvel sai esipidur puruks kukutud ja seda pole siiamaani ära vahetanud, kuna ei kasuta esipidurit ja see masin tõmbab juba käikude väga hästi, nii et praktiliselt pidurid on masinal uued Selle aasta alguses sai siis karburaator lahti võetud, düüsid suuremaks. Kuna süüdet näppida otseselt näppida ei saa neil masinatel, siis mina panin mootoris oleva ketiga süüte 1 lüli võrra varasemaks. Masin tagasi kokku ja tulemus oli väga hea. Unustasin mainida, et summuti oli ka suht pilbasteks selle 2.a. vältel, sai see ka ümber tehtud.
Nüüd siis tänase päeva juurde, täna sai siis mootor maha kakutud, et proovida 125cc silindripead peale. Hetkel vahetatud üks suurem hammasratas, mis veab käigukasti osa siduri osaga. Homme proovin teise süüteplaadi peale saada ja siis reguleerida kogu kupatust.
25.01.2010 - Pikk vahe siin teemas, nagu ka mu teistes teemades. Eks see tulene sellest, et sõidukeid palju ja millega ma parajasti jõuan/viitsin tegeleda. Talvel pole nagu eriti midagi teha külmas pimedas garaazis.
Sai siis suvel katsetatud 125cc silindripead, kollektorit ja suuremat Jingi karpat. Töötas ta ikka väga hästi. Minu õnnetusega lõi ta väljalaske klapi viimasel sõidul pähe. Viga sai siis ainult üks klapp õnneks, kolb natuke kahjustada, siis võtsin mõtteks ja nüüd ka enam vähem teostan seda mõtet, et teha masin enam vähem originaali lähedaseks tagasi, kuna kõik vajalikud osad olemas ja krossitamiseks/lollitamiseks vms olemas nüüd Orion Pro 125cc Pit bike. Hetkel siis seisab kogu see mõtte lõpuni teostamine külma garaazi taga, -20*C ei anna nt seal ültse mitte kui midagi teha ja raamistik tahaks ülevärvimist. Mootori veel paneks toas kokku, aga see oleks hetkel kõik. Eks see masin jääb taas suve ootama
Pildid:
08.02.2009
21.07.2007
http://static1.nagi.ee/i/p/289/47/07236 ... e6_m.jpg/1
Last edited by Koguja on 25. Jan 2010 17:22, edited 1 time in total.
Ega jh, see originaal summuti on üks hea piiraja küll isegi mäletan kui see lagunema hakkas, hakkas ka masin paremini edasi käima
Natuke siis juttu ka piti kohta, et väga PS jutuks ei läheks
Nimelt, kuna rahaline seis hetkel lubab mõlemale pitile uusi varuosi, siis plaan sellele otsida odavalt head amordid, tagumise kummi, uued hammakad, õlid, trossid ja vb veel nipet näpet
Eks selle masinaga peale veebruari hakkab rohkem tegelema, hetkel ka suht kodune, et aega tegelda asjaga on.
Garaazi enne soojemaid ilmasid ei pääse ka, sai auto sinna topitud nii et garaazike suht pungil kolast
Natuke siis juttu ka piti kohta, et väga PS jutuks ei läheks
Nimelt, kuna rahaline seis hetkel lubab mõlemale pitile uusi varuosi, siis plaan sellele otsida odavalt head amordid, tagumise kummi, uued hammakad, õlid, trossid ja vb veel nipet näpet
Eks selle masinaga peale veebruari hakkab rohkem tegelema, hetkel ka suht kodune, et aega tegelda asjaga on.
Garaazi enne soojemaid ilmasid ei pääse ka, sai auto sinna topitud nii et garaazike suht pungil kolast
Hetke Sõiduk: Riga 11, muu niisama prooviks :P
Hetkel see pill seisab, tegelen teisega, mida ehitan rajal sõiduks, sinna sai sport süüde peale pandud, aga jhm sul tulid anduri kinnitused plaadilt lahti jh?
Ise sõbraga oleme mingi 3-4 plaati ise modinud juba ja peavad väga hästi
Kui väga vaja, siis paari päeva jooksul ma arvan et saaks mingi pildi ka, et mis moodi me teinud neid oleme
Ise sõbraga oleme mingi 3-4 plaati ise modinud juba ja peavad väga hästi
Kui väga vaja, siis paari päeva jooksul ma arvan et saaks mingi pildi ka, et mis moodi me teinud neid oleme
Hetke Sõiduk: Riga 11, muu niisama prooviks :P